Wat ben je ook een frusti he......quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:00 schreef TJDoornbos het volgende:
*bid voor regen*
Spooky in Tilburg???quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef sanger het volgende:
Onderweg, van Utrecht lunetten naar Luik pikken we Spooky4u op in Tilburg waarna we via Antwerpen (ofzo0 richting Luik rijden.
Welk kanaal?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik kom straks als ik thuis ben ff op IRC iig, misschien dat de anderen daar ook ff kunnen komen?Ik ga zo eerst me bandjes oppompen, uitzuigen en olie checken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:19 schreef Rory78 het volgende:
Je wil echt geen regen op zo'n testdag; je ziet weinig, want er hangt steeds een rode vlag en er zijn schuivers genoeg te zien (ook op het droog)...
Heb m al een PM gestuurd, thnx though.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:48 schreef sanger het volgende:
Ik ook!
@ Atreidez, JJMcKay wil weten hoelaat je hem oppikt
Jeppa!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Spooky in Tilburg???
Dan gaan we dus WEL om en niet via Maastricht?
Ik ben er iig niet. Atreidez, kun je me voor de zekerheid je mobiele nummer effe pm' en?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik kom straks als ik thuis ben ff op IRC iig, misschien dat de anderen daar ook ff kunnen komen?Ik ga zo eerst me bandjes oppompen, uitzuigen en olie checken.
ik heb geen voordeelurenkaartquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef Sally het volgende:
* Sally hoeft niet per se regen... Slecht voor de camera!
OK, ikke morgen om 5:55 uur de deur uit, om om 7:07 op Utrecht CS te staan, alwaar ik WEST zal zien, en wij reizen samen om 7:14 van spoor 19b naar Utrecht Lunetten, om daar om ca. 7:18 uur sanger tegen te komen die ons per auto verder zal meenemen richting Luik, alwaar wij de rest van de Fok!carpoolers zullen ontmoeten!!!
West: vergeet niet dat je voordeelurenkaart nog niet geldig is, he!!! *Ben 't ook es vergeten: Boete...*
heb jij mijn nummer door gekregen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben er iig niet. Atreidez, kun je me voor de zekerheid je mobiele nummer effe pm' en?
Ik weet niet of er een plek is afgesproken uiteindelijk, maar we vinden elkaar vast wel!quote:
Jep!quote:
Ik denk dat we hem gewoon bellen als we bij ilburg de grens over zijnn gegaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb geen voordeelurenkaartomdat ik haast nooit de trein pak. maar goed morgen om 5:40 de deur uit, 6:00 in zwolle kaartje kopen 6:16 de trein naar Utrecht centraal 7:10 aankomst utrecht centraal op peron 9
dan naar peron 19b waar ik in 4 minuten moet overstappen op de trein naar Lunneten.
Waar spreken we nu af Sanger met Atreidez en (Hassan)-4elements ?
ik zal zo ff alles klaar zetten, en dan hopen dat het darten niet al te lang duurt. anders wordt het maar een korte nacht![]()
Mooi!quote:
Aan het camera arsenaal zal het niet liggen iig!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:20 schreef vosss het volgende:
Owja, en veel plezier natuurlijk voor de mensen die morgen gaan en ik hoop dat jullie wel wat foto's geschoten krijgen
ik neem idd ook fanta mee, maar drink hoofdzakelijk water (spa blauw dusquote:
Nou, op de plekken waar je kunt staan is het geluid soms echt goed hard. Zonder bescherming merk ik persoonlijk dat er iets kapot aan het gaan is. Snel dus maar oordopjes ingedaan. Heb je je handen vrij dan kun je natuurlijk je vinger tegen je oor drukken.quote:
Ik ook! Een ramp! We wisten op bepaalde momenten niet of we nog wel binnen konden. En maar wachten en er gebeurde geen biet (rolluiken kassahuisje omlaag)! Ook geen informatie: ze keken ons aan van: "we weten ook niet of jullie nog wel binnen kunnen". Ik kneep hem wel even, maar rond 11 uur lukte het toch nog. Hopelijk ook nog voor de lange rij achter mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef ZUID-OOST het volgende:
edit: ik was iets na 10 uur bij kassa en na 11 uur pas binnen, zo slecht geregeld, als je eerder daar bent zo rond 9 uur weet ik niet of het beter is, hoorde dat gisteren zelfde was met die kassa, dat was enige minpunt samen met het verre lopen maar dat was mijn schuld![]()
Heb ik ook gezien! Maar hij ging er steeds op het randje doorheen, die wagen zwabberde vaak en hij had echt de curbs nodig. Zag er indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef vosss het volgende:
Sutil verloor hem bijna toen hij eau rouge eik compleet mistte.
Duurde een hele tijd voor hij weer de baan opkwam. Foto's maken is erg moeilijk, eigenlijk bijna ondoenlijk zonder professionele uitrusting/ervaring en een plekje tussen het hek en de baan. Steeds een klein vlekje meestal half in beeld. Op de langzame stukken en met veel zon gaat het goed, maar 3x zoom is niet genoeg.quote:Verder Massa nog ergens van de baan gevlogen, maar niet veel schade.
En ik had dus een fototoestel bij me waar je geen fatsoenlijke foto's mee kon maken.
Sally ben je nou nog niet naar bed?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef Sally het volgende:
* Sally heeft maar even alle batterijen die ze kon vinden opgeladen
Misschien moet ik dan toch maar eens een gehoortest laten doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou, op de plekken waar je kunt staan is het geluid soms echt goed hard. Zonder bescherming merk ik persoonlijk dat er iets kapot aan het gaan is. Snel dus maar oordopjes ingedaan. Heb je je handen vrij dan kun je natuurlijk je vinger tegen je oor drukken.
Als je er zonder bescherming geen last van hebt dan is er dus al een gedeelte van de trilhaartjes weggeërodeerd.
Vooral op de tribunes direct na La Source blijft het geluid goed hangen zo lekker tussen het pitcomplex en de tribune. Het klinkt nog onschuldig als je ze de pits uit ziet rijden...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar eens een gehoortest laten doen.![]()
*bijna...*quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Sally ben je nou nog niet naar bed?
Had ik gisteren overigens ook gedaan. Dat met die batterijen.
nou ik doe geen oordopjes in..., in draai gewoon het vollume knop uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou, op de plekken waar je kunt staan is het geluid soms echt goed hard. Zonder bescherming merk ik persoonlijk dat er iets kapot aan het gaan is. Snel dus maar oordopjes ingedaan. Heb je je handen vrij dan kun je natuurlijk je vinger tegen je oor drukken.
Als je er zonder bescherming geen last van hebt dan is er dus al een gedeelte van de trilhaartjes weggeërodeerd.
Ik zal niet lachenquote:Op donderdag 12 juli 2007 07:52 schreef Spooky4u het volgende:
En wie hebben de trein in Utrecht gemist?? Juist WEST en Sally
Ik zit nog ff te wachten dus.
Wij liepen eerst ook door naar La Source waar een dikke rij stond.quote:Let op: heb je kaartbewijzen via internet en dus nog geen echte kaarten dan kun je die alleen (zo was het vandaag tenminste) bij de Ster ingang inwisselen. Tamelijk klote als je een uur in de rij hebt gestaan bij bijv La Source en dan om kunt keren (paar keer zien gebeuren namelijk).
Verder dan bonjour kenkerhoer, je m'appelle vosss et je voudrais een hamburger et trois bier merci kom ik niet overigens hoorquote:Gelukkig ken ik een klein beetje frans
Sally en West gingen ook gewoon veel te laat slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:52 schreef Spooky4u het volgende:
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef vosss het volgende:
Die lui daar hebben allemaal vroeger Nederlands gehad op school, ze verstaan je prima, gewoon pure onwil dat ze geen nederlands praten. Naast mij bij zo'n vreetschuur stond een Nederlander moeilijk zn broodje hotdog te bestellen en hij moest er zuurkool en saus bijhebben.
En een servetje.
Dat duurde 5 minuten voordat ie zn broodje had.
Daarna was ik aan de beurt en ik zeg: doe mij 1 broodje hamburger met ui en mayo en curry.
Dat verstaan ze prima daar. Arrogante kutlui, avec onion??? MET UI EN SAUS AUB JA!!!!
Klien netjes moet ik zeggenquote:Spa dag 3: Kubica snelst in de ochtend, Klien P7
Robert Kubica heeft in de ochtendsessie op Spa-Francorchamps een sneller1 minuut 47.973 gereden. De Pool, die gisteren nog hydraulische problemen heeft gehad, had relatief weinig rondes nodig om het tempo er in te krijgen. Uiteindelijk reed hij in ronde 20 zijn snelste tijd, dat ook de snelste dagtijd tot op heden is. Fernando Alonso volgde met een tweede tijd, voor Fisichella en Räikkönen. Natuurlijk zijn ook veel ogen op Klien gericht, en die deed het allerminst onaardig met een zevende tijd. Hiermee liet de Oostenrijker, vandaag in dienst van Spyker, Barrichello, Wurz en Trulli achter zich.
De actie vanmorgen begon bij het Spyker Formule1 team. Niet verwonderlijk, want de Nederlandse renstal heeft wat werk voor de boeg. Christian Klien is, in ieder geval voor vandaag, overgenomen van Honda om de Spyker bolide te testen. Klien is hierdoor de meest waarschijnlijke kandidaat om Christijan Albers te vervangen, hoewel het team benadrukt simpelweg al hun opties zorgvuldig te overwegen. Feit blijft dat Klien vandaag in de auto zit, en dus veel kilometers wil maken om gewend te raken aan de bolide. Als de baan wordt vrijgegeven is hij dan ook de eerste die de uit de pitsstraat rijdt, met Kubica, Webber, Barrichello en Wurz direct na hem die een installieronde rijden. De baan is nog vochtig, maar er komt geen regen uit de lucht vallen. Klien rijdt een run van acht rondes, om vervolgens terug naar de pitbox te rijden, en ook Räikkönen en Wurz zijn actief.
Om 10:40 veroorzaakt Mark Webber een code rood. De Australiër spint bij Les Combes, en kan zijn ronde niet snel vervolgen. De sessie wordt even stil gelegd, om een klein kwartier later weer hervat te worden als Webber terug kan rijden naar de pitsstraat. Voor Webber maakt dit een einde aan de ochtendsessie, want ondanks een korte terugkeer op de baan in de slotminuten kan de Red Bull rijder zijn rondetijd niet meer verbeteren. Fernando Alonso doet dit wel, en begint sterk rond de klok van elven. De Spanjaard heeft het tempo er direct in, en komt na enkele rondes uit op een 1 minuut 53.247. Robert Kubica is dan nog niet de baan op geweest.
De laatste twintig minuten komen dan de eerste getimede rondes van de BMW rijder, die laat zien in goede vorm te verkeren. Al snel duikt hij onder de 1:50, en na enkele verbeteringen in de laatste tien minuten van de sessie rijdt hij zijn twintigste ronde in 1:47.973, een tijd waar de concurrentie zich op stuk bijt. Fernando Alonso was tweede op enige achterstand, voor Giancarlo Fisichella met 1:49.595 op drie. Räikkönen reed een vierde tijd, voor een snelle Sebastien Bourdais. Ook Christian Klien maakte indruk, door op een zevende plek sneller te zijn dan Barrichello in de Honda, Wurz in de Williams, en Trulli in de Toyota. Mark Webber kon vanwege zijn spin bij Les Combes geen snellere tijd meer neerzetten, en eindigde als laatste.
Coureur Team Tijd
Robert Kubica BMW Sauber F1.07 1:47.973
Fernando Alonso McLaren MP4-22 1.49.496
Giancarlo Fisichella Renault R27 1:49.595
Kimi Räikkönen Ferrari F2007 1:49663
Sebastien Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:50.641
Takuma Sato Super AguriF1 SA07 1:50.337
Christian Klien Honda RA107 1:50.404
Rubens Barrichello Honda RA107 1:50.961
Alexander Wurz Williams-Toyota FW29 1:51.028
Jarno Trulli Toyota TF107 1:51.269
Mark Webber Red Bull Renault RB3 1:51.645
Leuk!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:18 schreef vosss het volgende:
De camera was geen succes, dus toen maar geprobeerd om wat te filmen met mn mobiel.
Dat was ook niet echt denderend, al is het geluid wel best goed te noemen
http://video.tinypic.com/player.php?v=62xywx1
http://video.tinypic.com/player.php?v=4ldzn7l
terugschakelen bij Les Combes goed op te horen
Is het nieuwe pitgebouw daar al klaar? Zo ja, wat lelijk!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef vosss het volgende:
Ik ben nog even door mn foto's aan het koekeloeren en kwam een mooie tegen die ik jullie niet wilde onthouden:
[afbeelding]
Proefstart van Massa
Klote digikuttoestel knipte ieders keer te laat
=edit=
Er zitten wonder boven wonder wel nog een paar redelijke bij zie ik nu.
Die post ik zometeen even
Da's leuk he, je schrikt wel als je dat de 1e keer hoor omdat je dat op TV nooit meekrijgt. Jammer dat je het geluid van een V12 nooit meer live zult horenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Leuk!
Ja dat terugschakelen (of gas loslaten) geeft flinke diepe klappen. Was ook goed te horen voor Eau Rouge toen het nog even flink nat was.
Overigens vond ik de beide Honda's het meest harde en diepe geluid maken.
Soms stelden die 2 vrienden waar ik mee daar was voor om even te rusten na een flink stuk lopen.quote:En die kuiten van je zul je morgen nog meer voelen vosss![]()
Ja, in die tijd kon je nog precies horen welke auto eraan kwam. Alles had een veel duidelijker karakteristiek geluid. De (Williams) Renault, de (Jordan) Peugeot, de (Ligier) Mugen en natuurlijk de V8 Fords en de V12 Ferrari's.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Da's leuk he, je schrikt wel als je dat de 1e keer hoor omdat je dat op TV nooit meekrijgt. Jammer dat je het geluid van een V12 nooit meer live zult horen![]()
Die ouwe kerel met dat petje op heb ik daar ook zien staan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:43 schreef Niox het volgende:
Paar andere redelijk gelukt foto's
[afbeelding]
Eau Rouge/Raidillon.
Goede foto's!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:43 schreef Niox het volgende:
Paar andere redelijk gelukt foto's
[afbeelding]
Eau Rouge/Raidillon.
[afbeelding]
Pits aan de kant van de endurance start.
[afbeelding]
Torro Rosso in de Bus Stop aan het begin van de middagsessie.
[afbeelding]
Nieuwe grand stand in aanbouw.
[afbeelding]
Je mag niet lopen in Raidillon....
[afbeelding]
Button op jacht naar een tijd onder de 2 minuten.
Ik weet niet hoe laat jullie daar stonden? Ik heb er ongeveer van 11:30 tot 12:00 gestaan. Helemaal bovenste rij, lichtbruine jas. Er stonden 2 Nederlanders naast ons...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Die ouwe kerel met dat petje op heb ik daar ook zien staan.
Óf die heeft daar bijna de hele dag gestaan, óf wij hebben pal naast elkaar gestaan daar?
Tnx. 7 goede foto's uit 130. Mooie scorequote:
Vanavond niet denk ik.....er zijn in totaal meer dan 1200 plaatjes geschotenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:21 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd of die jongens en sally die vandaag gegaan zijn nog in de mogelijkheid zijn om hun foto's te uploaden vanavond.
Hoe vaker je gaat, hoe beter ze wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:09 schreef Niox het volgende:
Tnx. 7 goede foto's uit 130. Mooie score.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Vanavond niet denk ik.....er zijn in totaal meer dan 1200 plaatjes geschoten![]()
Morgen maak ik tijd vor een post op sport.fok.nl en daarna komen de foto's ook op het forum
Hmzzz. volgens mij zijn wij daar rond 11:30 weggegaan om naar de andere kant te lopen om de proefstarts te kijken. Wellicht dat we elkaar net gemist hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:09 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jullie daar stonden? Ik heb er ongeveer van 11:30 tot 12:00 gestaan. Helemaal bovenste rij, lichtbruine jas. Er stonden 2 Nederlanders naast ons...
[..]
Tnx. 7 goede foto's uit 130. Mooie score.
1200?! Holy crap!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Vanavond niet denk ik.....er zijn in totaal meer dan 1200 plaatjes geschoten![]()
Morgen maak ik tijd vor een post op sport.fok.nl en daarna komen de foto's ook op het forum
Ik vond de nieuwe chicane maar niks eerlijk gezegd, de ouwe vond ik veel sjiekerquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
We zijn benieuwd sanger, is het 'nieuwe' circuit geslaagd?
Bedoel je nou met oude die van hiervoor of die daar weer voor?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vond de nieuwe chicane maar niks eerlijk gezegd, de ouwe vond ik veel sjieker
De coureurs waren doorgaans redelijk te spreken over de nieuwe chicane. Wat minder over de pit ingang die nogal smal is.
Ik zal er morgen naar zoeken! Ik ga nu op één oor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef vosss het volgende:
oefff, nu ben ik even in de war
Gewoon, die oude.....die toffe zegmaar
Heb je ff een plaatje van de oude en van de oude oude, dan weet ik wel weer welke ik bedoel
Mijn foto's zijn een beetje vaag, maar de anderen hadden iets betere toestellen bij zich, dus zit wel wat moois op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
1200?! Holy crap!!!
Daar moeten wel een paar hele mooie tussen zitten
Hoe was jullie dag sanger? Lange rij bij de ingang? Ver moeten lopen?
De 'oude oude' was 90 graden links, 100 meter, 90 graden rechts, 90 graden links (lastig uitleggen) en dan richting start/finish.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef vosss het volgende:
oefff, nu ben ik even in de war
Gewoon, die oude.....die toffe zegmaar
Heb je ff een plaatje van de oude en van de oude oude, dan weet ik wel weer welke ik bedoel
ik stuur mijn foto's morgenavond.., ben net eigen 10 minuten thuis. en morgenochtend is het vroeg dag. dus dat komt wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Tenminste als die jij bedoeld NIET degene is zoals hij nu op maps.google.com staat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
De 'oude oude' was 90 graden links, 100 meter, 90 graden rechts, 90 graden links (lastig uitleggen) en dan richting start/finish.
Ik denk dat ze zijn slapenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
1200?! Holy crap!!!
Die vervolgens gewoon met de bus kwamen een kwartier later, maar ja: sanger wilde niet bij het CS afspreken... Maar gisteravond heeftie ontdekt dat dat prima kan! Aan de achterkant, bij het Beatrix Theater/Jaarbeurs!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:52 schreef Spooky4u het volgende:
We mochten er niet omheen lopen... Er schijnt iets gebeurd te zijn dinsdag, maar mijn Frans is niet goed genoeg om te horen wat dan... Ik ving "Mardi" op en begreep dat er wat aan de hand is geweest toen, dus hadden ze een deel van het pad rond het circuit afgezet (met honden...).quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
We zijn benieuwd sanger, is het 'nieuwe' circuit geslaagd?
Ach, ik had aan het eind van de dag nog 980 foto's erop staan, maar ja, wat wil je: met de 'continu'-stand is het lekker volschieten, hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
1200?! Holy crap!!!
Wij konden ook niet over het hele stuk lopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:55 schreef Sally het volgende:
[..]
We mochten er niet omheen lopen... Er schijnt iets gebeurd te zijn dinsdag, maar mijn Frans is niet goed genoeg om te horen wat dan... Ik ving "Mardi" op en begreep dat er wat aan de hand is geweest toen, dus hadden ze een deel van het pad rond het circuit afgezet (met honden...).
Wel jammer dat we niet in het meest bochtige stuk van het circuit mochten kijken.
Die slaapt vast nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef TJDoornbos het volgende:
veld??? jullie waren toch naar Spa toch niet naar Feyenoord - Fc Knudde ofzo![]()
Sanger schiet nou is op man![]()
Rustig manquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef TJDoornbos het volgende:
veld??? jullie waren toch naar Spa toch niet naar Feyenoord - Fc Knudde ofzo![]()
Sanger schiet nou is op man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je niet op die loopbrug mag staan eik hequote:
Logisch ook wel eigenlijk he, je weet nooit wat mensen naar beneden donderen. Valt Giedo ineens stil omdat er een CA cap in zn sidepot zitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op die loopbrug mag staan eik he
Ik zag serieus shirtjes te koop van Spyker bij een van die tentjes..... normaal shirtje 75 euro ofzo en een shirtje waar groot CA op stond was 25 euroquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Logisch ook wel eigenlijk he, je weet nooit wat mensen naar beneden donderen. Valt Giedo ineens stil omdat er een CA cap in zn sidepot zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |