Ik dacht exact hetzelfde! Dramatisch!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:35 schreef JaneDoe het volgende:
vandaag t absolute dieptepunt van dtvdd
Jij ging pissen en daar gaan wij niet op zitten wachten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:36 schreef tong80 het volgende:
Met de last post mag je toch het nieuwe topic openen
Had een briljante TT
deze post zegt veel over deze uitzendingquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:37 schreef tong80 het volgende:
Verder een geweldige DWDD. Eén van de beste ooit. Genieten.
Simple Minds na The Greatest.
Is goed. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ging 20 seconden pissen. Kondigde het op tijd aan.
10 seconden is te lang om op te wachten.
Verder geen probleem.
Wel een kut-TT nu.
Ok.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ging 20 seconden pissen. Kondigde het op tijd aan.
10 seconden is te lang om op te wachten.
Verder geen probleem.
Wel een kut-TT nu.
en wat enzo knol voor youtube is, zelfs ik krijg die gast bij aanbevolen video's.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:39 schreef JaneDoe het volgende:
jett rebel is voor dwdd wat dotan voor giel is
praat me er niet van, dankzij mn logeetje van t weekend zit ik met t zelfde probleemquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:42 schreef Nober het volgende:
[..]
en wat enzo knol voor youtube is, zelfs ik krijg die gast bij aanbevolen video's.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
'Be my baby.''Baby Baby Baby.' Woeha. En dan maar 20 seconden Simple Minds.
Wat een augurk ben je ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
The Simple minds kennen hun plaats nu ook weer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
Omdat hij wel erg goed is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:47 schreef JaneDoe het volgende:
waarom krijgt deze herman brood wannabe zoveel aandacht?
Eens met deze gozer.quote:Een doorgesnoven popartiest met de naam Rebel, wat 'n ontzettend burgerlijk cliché
Omdat hij goed is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:47 schreef JaneDoe het volgende:
waarom krijgt deze herman brood wannabe zoveel aandacht?
Dan moet hij nog wat jaartjes vol makenquote:
De Memphis Depay van de muziekwereld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:48 schreef Kroelo het volgende:
hij is idd goed, volgende keer beter alleen maar spelen en niet meer praten
Wim Harryquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef computergirl het volgende:
Blijft toch leuk, wimlex in plat haags
Luxa Flex. Met hier en daar een accent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef computergirl het volgende:
Blijft toch leuk, wimlex in plat haags
Weinig mis mee. Komt wat vaag over, maar altijd nog 100 keer beter dan Spaik, om maar eens iemand te noemen.quote:
Zo klinkt het ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
Hij is niet stoned. Dit is gewoon gemaakt. Kijk mij een 'rebel' zijn.
Hij probeert ook dood te gaan op zijn 27equote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:41 schreef Monolith het volgende:
Ik vraag me altijd af of die jongen wel eens nuchter is.
Ik wou net checken of je wel gekeken had.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:37 schreef tong80 het volgende:
Verder een geweldige DWDD. Eén van de beste ooit. Genieten.
De echte Be My Baby is van Phil Spectorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou net checken of je wel gekeken had.
Ik ga alvast klaarzitten voor het spelletje Spot de FOK!kerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Sonja Barend, net op de dag dat wij gaan. Is dit een FOK! vloek? Was ook al toen Karina en spexularium gingen.
Dankjewel, moet wel lukken met Peter pannenkoek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga alvast klaarzitten voor het spelletje Spot de FOK!ker
Ik stelde nog voor aan Uccie om een sexy baret te dragen voor de herkenbaarheid, doe jij dat ook?
Anyway, veel plezier
jij valt eigenlijk op militairen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stelde nog voor aan Uccie om een sexy baret te dragen voor de herkenbaarheid, doe jij dat ook?
Ik ga niet teruglezen hoor...ik wil echt niet weten wat jullie zeggen als je raak goktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga alvast klaarzitten voor het spelletje Spot de FOK!ker
Anyway, veel plezier
Mag ook wel zo'n wollen muts zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
jij valt eigenlijk op militairen?
Niet te hard lachen, dan geven jullie jezelf misschien wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel, moet wel lukken met Peter pannenkoek.
En ik heb geen baret dus je zal het zonder moeten raden.
Ik vond het de vorige keer toen wij bij VI waren en jullie aan het raden waren hilarisch om het topic terug te lezen, de meeste gok pogingen waren niet echt accuraat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen hoor...ik wil echt niet weten wat jullie zeggen als je raak gokt
Dat hele voorkomen van hem is gespeeld. Tis tv/media he.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef Strani het volgende:
Jett Rebel is juist prachtig om te zien praten. Totaal freaky maar dat vind ik juist positief. Een muzikaal genie dat altijd met z'n gedachten ergens anders lijkt te zitten. Of hebben jullie liever gewoon een doorsneezangeresje dat precies de juiste dingen zegt?
Ik ga me proberen in te houden, normaal lach ik altijd met heel veel kwijl.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet te hard lachen, dan geven jullie jezelf misschien weg
We gaan gewoon ver uit beeld zitten en dan doen we achteraf alsof we de meisjes achter Matthijs waren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen hoor...ik wil echt niet weten wat jullie zeggen als je raak gokt
Mwehehehe, pwnd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Sonja Barend, net op de dag dat wij gaan. Is dit een FOK! vloek? Was ook al toen Karina en spexularium gingen.
Ik ga niet met een muts op in de studio zitten, ben toch geen Alain Clark.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ook wel zo'n wollen muts zijn.
[ afbeelding ]
Het is gewoon even wachten op gifjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hai, hallo, leuk dat je kijkt. We spelen zoek de FOK!ker vandaag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:00 schreef marcodej het volgende:
Hallo! Voor het eerst in twee weken weer eens op tijd thuis!
Wie zoeken we?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hai, hallo, leuk dat je kijkt. We spelen zoek de FOK!ker vandaag.
quote:
Die homo met dat hoge stemmetje aan tafel is Mani denk ik.quote:
Dan zit je tenminste wel in het juiste programma.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga me proberen in te houden, normaal lach ik altijd met heel veel kwijl.
Jij weet dat ik geen piepstem heb vlegel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Die homo met dat hoge stemmetje aan tafel is Mani denk ik.
Ben ik nou de enige die zoek de FOK!ker doet want dan kap ik er mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet dat ik geen piepstem heb vlegel.
Je Tour de France commentaar bevestigde wel alle vooroordelen anders. Het is dat je zo'n mooie naam blijkt te hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet dat ik geen piepstem heb vlegel.
Welk geslacht hebben ze?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die zoek de FOK!ker doet want dan kap ik er mee.
Hoe kom je erbij dat ik hem leuk vind?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo Maassen.
Ik snap niet wat Gramulanion leuk vindt aan die debiel.
Jullie moeten een keer gaan naamdatenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Tour de France commentaar bevestigde wel alle vooroordelen anders. Het is dat je zo'n mooie naam blijkt te hebben.
Dankje, is Littlerabbit je echte naam?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Tour de France commentaar bevestigde wel alle vooroordelen anders. Het is dat je zo'n mooie naam blijkt te hebben.
Haha, en nu ga je het nog ontkennen ook. Wat triest zeg, hahahahahahahhahahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik hem leuk vind?
Nou ja als je LuckyTV leuk vindt zou je ook wel om Theo Maassen kunnen lachen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik hem leuk vind?
Bijzonder persoon ben je ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, en nu ga je het nog ontkennen ook. Wat triest zeg, hahahahahahahhahahaha
Oh dan zoeken we gewoon de lekkerste uit, FOK! vrouwen zijn allemaal fotomodellen.quote:
Dat lijkt mij evident. Ik ga mijzelf toch niet anders voordoen dan ik ben op FOK!.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankje, is Littlerabbit je echte naam?
Reken je rijk, bepaal je eigen PO-salaris xDquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van welk programma is die Patrick eigenlijk?
De Lama'squote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Lama's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uccie is Indisch en klein en heeft vogels en Njosnavelin is Vlaams en draagt modieuze kleding en allebei dragen ze mogelijk een baret.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dan zoeken we gewoon de lekkerste uit, FOK! vrouwen zijn allemaal fotomodellen.
Over my dead body.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend, ik ga opletten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uccie is Indisch en klein en heeft vogels en Njosnavelin is Vlaams en draagt modieuze kleding en allebei dragen ze mogelijk een baret.
Dat komt omdat jij je aangevallen voeldtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de hype rond Van Gaal en zijn struikelingen met de Engelse taal niet zo grappig.
Steek je rechterwijsvinger op als jij dit ook vintd.
Ja dat is wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh, gaat hij straks ook nog grappen maken dan?
Kan je iets doen aan die wanstaltige UI van je?quote:
Leuk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
hjb Marruc egt gwoon bekkie hauwe ja tog
Hij doet weer aan zijn jaarlijkse act en doet alsof hij een binding heeft met Quick Boys.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond je eerste biertje?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond je eerste biertje?
Morgen derby'tje pikkies.quote:
Dat hoort bij zijn act, dat is humor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom moest hij eerst 5 minuten hakkelen voordat hij zijn verhaal begon?
Jaarlijks?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet weer aan zijn jaarlijkse act en doet alsof hij een binding heeft met Quick Boys.
Weten we ook hoe oud ze zijn?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk niet dat dit ze zijn
[ afbeelding ]
Humor om te lachen, daar heeft hij voor gestudeerd bij de HHH.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoort bij zijn act, dat is humor.
Lekker lijntje voor de wedstrijd morgen?quote:
Ook wel Cabaret genoemd. Met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humor om te lachen, daar heeft hij voor gestudeerd bij de HHH.
Ok houd me op de hoogte.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kopietjes van hun paspoort ontvangen.
Ben jij weleens bij het ABC restaurant geweest?quote:
Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker lijntje voor de wedstrijd morgen?
Ben jij docent?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat programma laat ik mijn leerlingen zien bij elke geschiedenisles
Ben jij een toekomstig collega van mij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat programma laat ik mijn leerlingen zien bij elke geschiedenisles
Doe je wel een kogelvrij vest aan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Afstudeerstage momenteel, over 4 maanden officieel
Geen idee, werk jij in het onderwijs?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij een toekomstig collega van mij?
Ik studeer geschiedenis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen idee, werk jij in het onderwijs?
Met geschiedenis kun je toch alles worden?quote:
Borsthaar showen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft hij altijd zijn blouse open?
Hij hoopt dat mensen gaan rawren als ze zijn borsthaar zienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat heeft Matthijs ook, en een muzikant van die band.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voornamelijk leraar of bijstandsgerechtigde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met geschiedenis kun je toch alles worden?
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef superniger het volgende:
[..]
En wat is het praktische nut van een studie geschiedenis?
Maar ik wil FOK! moderator worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met geschiedenis kun je toch alles worden?
Mensen zonder borsthaar zijn gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij hoopt dat mensen gaan rawren als ze zijn borsthaar zienHet water loopt nu ook uit de bek van Uccie en Njos.
Borsthaar, wat de echte mannen hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen zonder borsthaar zijn gewoon jaloers.
Die zijn toch 'minder man'.quote:
Borsthaar is totaal overbodig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:23 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Borsthaar, wat de echte mannen hebben.
Zelfde niveau als ditquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit een Lama sketch "Doe een user met een wansmaak na"?
xD XD
Goede montage ook welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zelfde niveau als dit
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_thug_leven.html
Eens. Hij kan wel wat, denk dat hij een erg goede keuze is. Schroomt niet om eerlijke vragen te stellen, misschien nog wel een betere voor de job dan Pateick himselfquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Valerio vind ik dan wel weer een leuke presentator.
Matthijsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs gaat nu lachen om het slechte Engels van iemand anders.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs gaat nu lachen om het slechte Engels van iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |