Die had ik al gevonden ja, maar daar staat alleen "Strafzittingen vinden dagelijks plaats van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur.". Heb ik weinig aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.rechtspraak.nl(...)wonen-zittingen.aspx
?
wil je dan een specifieke zaak bijwonen dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden ja, maar daar staat alleen "Strafzittingen vinden dagelijks plaats van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur.". Heb ik weinig aan.
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je dan een specifieke zaak bijwonen dan?
Maar er staat:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:13 schreef Joosie200 het volgende:
Morgenvroeg gewoon opbellen naar de balie? Checken welke zaken wanneer op de rol staan? Moet je wel vroeg opstaan, maar als de zaak al om 09:00 uur kan beginnen moet je er sowieso vroeg uit
Dat gaat over zaken die achter gesloten deuren worden behandeld neem ik aan. Informatie over de inhoud van openbare strafzaken kan per definitie niet niet-openbaar zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar er staat:
'Informatie over de inhoud van de zaken is niet openbaar en wordt niet gegeven.'
Dus denk niet dat ze dat gaan delen via de telefoon.
Was het dan zo erg gesteld?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu mijn posts van 3,5 jaar terug te lezen
Geen commentaar verder.
Waar is Spot dan voor en Etsu?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
Loting beker:
FC Groningen v FC Volendam (Pax)
Roda JC v PSV
Ajax v Vitesse (Eitje/Spot)
VVV Venlo v PEC Zwolle (Tchock/ik)
De Graafschap v FC Twente (Ties/BB)
AZ v NEC
Heracles Almelo v SC Cambuur
Excelsior v NAC Breda
Moet te doen zijn toch, iedereen?(Behalve Spot
)
Etsu houdt niet van voetbal, Spot is Ajacied.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar is Spot dan voor en Etsu?Dikgedrukt mijn toto btw
Vitesse stelt toch weinig voor op het moment, nee Ajax gaat daar thuis wel over heen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu houdt niet van voetbal, Spot is Ajacied.
ik geloof helemaal nergens in...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vitesse stelt toch weinig voor op het moment, nee Ajax gaat daar thuis wel over heen.
Geduchte tegenstander hoor. In de ArenA speelden ze al heel goed en daarna is het niet minder geworden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vitesse stelt toch weinig voor op het moment, nee Ajax gaat daar thuis wel over heen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Yreal het volgende:
Het notariaat dient gewoon afgeschaft te worden. Waarom zou een advocaat geen testament kunnen opmaken of een bv oprichten?
Slapen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:20 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde net slapen, dus kom morgen maar nog eens terug.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar is Spot dan voor en Etsu?Dikgedrukt mijn toto btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |