hij heeft t tegen jou, niet tegen mijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Etsu jij hebt net Notariswet gehad leg het even uit aan Yreal
oja handelsrechtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
romeins recht, straf2 (oud), rechtspersonen en personenvennootschappen en handelsrecht heb ik
geen ideequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oja handelsrecht
moet nog boeken halen
heeft jfv die zooi of is er weer niks op voorraad
Ja die samenvatting ben ik nu ook aan het leren. Erg goed geschreven en erg volledig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:17 schreef Henrys het volgende:
Zou me echt geen zorgen maken over dat tentamen rechtsgeschiedenis. Ik had zo'n gigantisch dikke surinaamse vrouw die werkgroep gaf die echt niet kon lesgeven en haalde nog een 7 met alleen samenvattingen. Pas vanaf burgelijk recht 1 worden de tentamens lastiger
Jaar 2 2e semester is niet leukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:17 schreef Henrys het volgende:
Zou me echt geen zorgen maken over dat tentamen rechtsgeschiedenis. Ik had zo'n gigantisch dikke surinaamse vrouw die werkgroep gaf die echt niet kon lesgeven en haalde nog een 7 met alleen samenvattingen. Pas vanaf burgelijk recht 1 worden de tentamens lastiger
hmm oke dankjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee
ik heb via managementboek gekocht
en ties en joossie zeiden dat je dat boek voor verzekeringsrecht beter niet kan kopen, er komt maar 1 vraag uit de hc's
Ben je het met hem eens of niet? Je hebt toch wel een mening?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij heeft t tegen jou, niet tegen mij
-niet netjes-webshopquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef Henrys het volgende:
Moet je die boeken echt via die kutwebshop bestellen voor de JFV voordat je ze kan afhalen of kan je ook gewoon direct naar die winkel?
kloptquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:24 schreef Henrys het volgende:
Je kan niet ontkennen dat die webshop van JFV op zijn minst ondeugdelijk is sinds dit jaar
werd eens tijd dat ik mn 55ste zou krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alleen toen jij begon te schelden 10 minuten geleden
dat kon echt niet
Stoer hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
werd eens tijd dat ik mn 55ste zou krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |