Nope, nooitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? Nog tips indien zo?
Reichstag en de Big Ben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef underground1009 het volgende:
Ugh ik wil ookDublin lijkt me echt heel gaaf
Gelukkig heb ik rond de jaarwisseling wel een midweekje Parijs in het vooruitzicht, dat scheeltIemand daarvoor nog tips?
Gewoon een keertje op het vliegtuig hoppen dan. Voor 40 euro kom je wel heen en terug naar vrijwel heel europaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope, nooit
Ben in heel weinig hoofdsteden geweest.
disneylandquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef underground1009 het volgende:
Gelukkig heb ik rond de jaarwisseling wel een midweekje Parijs in het vooruitzicht, dat scheeltIemand daarvoor nog tips?
Ik wil niet alleenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon een keertje op het vliegtuig hoppen dan. Voor 40 euro kom je wel heen en terug naar vrijwel heel europa
nog wat must see's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:13 schreef Ryon het volgende:
Dublin is heel vet. Nachtleven daar zuigt wel. Maar goed, er is natuurlijk meer te doen daar. De pubs zijn 's avonds (ze sluiten vroeg) wel erg leuk.
Vast maar lijkt me niksquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan echt een verademing zijn hoor
Doe het ook liever niet, maar toen het uit was met mijn ex heb ik er zo van genoten om op vakantie te zijn zonder haar jankerige kutkopquote:
Is heerlijk joh. Ben afgelopen zomer alleen naar Berlijn gegaan. Lekker op eigen houtje doen en laten waar je zelf zin in hebt. Je hoeft met niemand rekening te houden en kan gaan en staan waar je wilt.quote:
De universiteit daar is echt de moeite waard. Met name de bibliotheek. Is gewoon een toeristische attractie dus kan je daar vrij bezoeken.quote:
Bovendien lopen er in zulke steden genoeg mensen rond waar je mee kan rondhangen als je daar de behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is heerlijk joh. Ben afgelopen zomer alleen naar Berlijn gegaan. Lekker op eigen houtje doen en laten waar je zelf zin in hebt. Je hoeft met niemand rekening te houden en kan gaan en staan waar je wilt.
Buitengewone aanrader.
Hangt er vanaf wat je leuk vindt. Kan het louvre, Centre pompidou en de quartier Latin langs de Seine dan wandelen wel aanradenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef underground1009 het volgende:
quote:De hoorcolleges worden verzorgd door
prof. mr. A.A. Franken
Ik heb een hostel op 0,00 km afstand van de jamson fabriek...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:23 schreef Monnet het volgende:
Verder je gewoon klemzuipen aan de Guinness, onder het mom van 'when in Rome'.
Dat is relatief dichtbij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb een hostel op 0,00 km afstand van de jamson fabriek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |