Want de mening van Quincy is leidend? (Ergens wel natuurlijk, aangezien hij de discussie heeft aangeslingerd).quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo zegt hij het niet
hij zegt letterlijk, zwarte piet IS racisme
het staat zelfs op zijn shirt, dan noem je iedereen die het speelt een racist
Wie heeft het over Quincy? Of zijn directe (hoeveel zijn er dat?) medestanders. Zij zijn niet de enige Anti Zwarte Pieters. Quincy is wel de aanstichter van de discussie van de laatste jaren, maar er zijn er wel meer dan Quincy die het niet eens zijn en daarbij 14 miljoen Nederlanders uitmaken voor racisten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat Claudia de Brey dat nog niet zag voorheen. Heb je een linkjë ?
Overigens .. Quinsy en zijn directe medestanders worden beschuldigd dat zij een hele grote bevolkingsgroep voor racisten heeft uitgemaakt.
Maar is dat wel zo ? Ik heb dat niet duidelijk gehoord van Quinsy.
Wie framed nou wie ?
ah dus als je er vrijwillig voor kiest om neo imperialistisch beleid te maken en uit te voeren ben je niet per se een neo imperialist?????quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In sommige gevallen kun je mensen best zo noemen. Maar niet perse elke deelnemer of steunverlener daaraan ophangen.
dan doe je dat toch?quote:[..]
ik negeerde die kwestie altijd.... ik vond het hele sinttheater oubollig.
maar sinds 2013 ben ik meer gaan denken.... als ik een Piet zou willen spelen, dan is dat ongeschminkt of niet zwart.
de vraag was of Quincy die mening hadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want de mening van Quincy is leidend? (Ergens wel natuurlijk, aangezien hij de discussie heeft aangeslingerd).
Nee. dat is jouw overdreven interpretatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo zegt hij het niet
hij zegt letterlijk, zwarte piet IS racisme
het staat zelfs op zijn shirt, dan noem je iedereen die het speelt een racist
Je vind het oubollig, je negeerde het altijd.....vanwaar die ommekeer naar interesse?? Omdat je dan mensen kunt uitmaken voor racist? (Ik doe even een bluesduudje hier)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In sommige gevallen kun je mensen best zo noemen. Maar niet perse elke deelnemer of steunverlener daaraan ophangen.
[..]
ik negeerde die kwestie altijd.... ik vond het hele sinttheater oubollig.
maar sinds 2013 ben ik meer gaan denken.... als ik een Piet zou willen spelen, dan is dat ongeschminkt of niet zwart.
Misschien had je het niet door, maar ik was vooral bezig met het geven van mijn eigen mening. Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
de vraag was of Quincy die mening had
dan is zijn mening leidend ja
godskolere zeg
ik gebruik enkel de worden die hij op zijn shirt heeft staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee. dat is jouw overdreven interpretatie.
Je legt hem woorden in de mond die hij niet gebruikte.
Het is best om hem daar verder over te ondervragen....Prima. ik wil wel zien hoe hij dat kan toelichten.
Maar teveel mensen reageren in neurotisch ontkennend gedrag en kunnen de nuance niet meer zien
Zwarte Piet is racisme, dat impliceert toch dat de mensen die Sinterklaas en Zwarte Piet vieren een racistisch feest vieren. Dat impliceert toch dat mensen die zich zwart schminken voor Zwarte Piet meedoen aan racisme.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee. dat is jouw overdreven interpretatie.
Je legt hem woorden in de mond die hij niet gebruikte.
Het is best om hem daar verder over te ondervragen....Prima. ik wil wel zien hoe hij dat kan toelichten.
Maar teveel mensen reageren in neurotisch ontkennend gedrag en kunnen de nuance niet meer zien
je kunt ook gewoon zeggen 'ok, ik las niet goed mee, mijn fout'quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien had je het niet door, maar ik was vooral bezig met het geven van mijn eigen mening. Sorry daarvoor.
Wat die Quincy vindt, boeit mij persoonlijk geen ene flikker. Hij heeft de discussie misschien aangeslingerd, maar het debat staat of valt niet met hem.
Sterker nog, ik heb het helemaal niet gelezen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon zeggen 'ok, ik las niet goed mee, mijn fout'
dat blijkt, dank uquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb het helemaal niet gelezen.
Ik snap het.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:41 schreef sp3c het volgende:
ja ik ook, ik heb namelijk dezelfde en mijn mening is altijd supersterk
maar in deze context is de mening van Quincy leidend, want het gaat over zijn mening, dan is de vraag of het leidend is nogal dommig
Hoeveel mensen vieren er tegenwoordig eigenlijk nog Sinterklaas?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:32 schreef Montagui het volgende:
Wie heeft het over Quincy? Of zijn directe (hoeveel zijn er dat?) medestanders. Zij zijn niet de enige Anti Zwarte Pieters. Quincy is wel de aanstichter van de discussie van de laatste jaren, maar er zijn er wel meer dan Quincy die het niet eens zijn en daarbij 14 miljoen Nederlanders uitmaken voor racisten.
Jij bent diegene die mij beschuldigt.... het is lekker makkelijk mij een stereotype op te drukken. Het bevestigt iemands slachtofferschap en hoe onterecht die door mij behandeld wordt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je vind het oubollig, je negeerde het altijd.....vanwaar die ommekeer naar interesse?? Omdat je dan mensen kunt uitmaken voor racist? (Ik doe even een bluesduudje hier)
dat zeg ik dan ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het.
Neemt niet weg dat ik die Quincy verder niet zo heel interessant vindt. Het is een irritante gast met een domme mening.
Maar dat betekent niet dat er geen discussie kan plaatsvinden over ZP.
hier de hele buurt nog en allemaal met zwarte piet dus dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel mensen vieren er tegenwoordig eigenlijk nog Sinterklaas?
Duindorp is geen goed voorbeeldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hier de hele buurt nog en allemaal met zwarte piet dus dat zegt al genoeg
jij bent echt een vooroordelend persoon he jij weet helemaal niet waar ik woon in ieder geval in een buurt waar de nederlandse cultuur niet kapot gemaakt wordt door een minderheidquote:
dat kan elke buurt in Nederland zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
jij bent echt een vooroordelend persoon he jij weet helemaal niet waar ik woon in ieder geval in een buurt waar de nederlandse cultuur niet kapot gemaakt wordt door een minderheid
Ik vind het wel een mooi statement van je dat je nu een UI hebt waarin op de achtergrond iemand met de Nederlandsche vlag wappert. Mensen lokken met een dansende bimbo en dan op het einde van het gifje vlug de Nederlandsche vlag showen. Smooth.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:50 schreef Mani89 het volgende:
jij bent echt een vooroordelend persoon he jij weet helemaal niet waar ik woon in ieder geval in een buurt waar de nederlandse cultuur niet kapot gemaakt wordt door een minderheid
dat is geen dansende bimbo dat is een zangeres die zoveel talent heeft waar die lelijke heks in jouw ui alleen van kan dromenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi statement van je dat je nu een UI hebt waarin op de achtergrond iemand met de Nederlandsche vlag wappert. Mensen lokken met een dansende bimbo en dan op het einde van het gifje vlug de Nederlandsche vlag showen. Smooth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |