Godsakkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is gewoon neutraal, dat heeft hij zelf gezegd. Waar haal je die onzin vandaan.
[ afbeelding ]
Meestal gewoon met balletjes toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we anders even allemaal posten hoe de loting eruit gaat zien
Je bent zelf Varg Vikernes.quote:
Dan hadden ze wel aanvallender gespeeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als Frank de Boer trainer was geweest van Twente had hij nu voor de camera zitten lullen dat Twente de hele wedstrijd gedomineerd heeft en goed voetbal heeft laten zien.
Cocu is ook altijd een genot om naar te luisteren.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is gewoon neutraal, dat heeft hij zelf gezegd. Waar haal je die onzin vandaan.
[ afbeelding ]
Topshowquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De Treffers - NEC een zaadwedstrijd noemen
Is dat Jason Oost?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
0-5.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De Treffersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
In Groesbeek wonen te veel tokkiesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Okéquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we anders even allemaal posten hoe de loting eruit gaat zien
Doorgestoken kaartquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
VVV Venlo v NAC Breda
FC Volendam v PEC Zwolle
Ajax v FC Groningen
AZ v PSV
Excelsior v SC Cambuur
De Graafschap v NEC
Heracles Almelo v Vitesse
Roda JC v FC Twente
Ik zet in op 0 goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
VVV Venlo v NAC Breda
FC Volendam v PEC Zwolle
Ajax v FC Groningen
AZ v PSV
Excelsior v SC Cambuur
De Graafschap v NEC
Heracles Almelo v Vitesse
Roda JC v FC Twente
KNZBquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso dat PEC Zwolle weer een makkelijke loting krijgt.
Laten we het hopen. En dan lekker weer iedereen calimero'en dat ze zo lucky waren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles thuis dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje snuiven voor de wedstrijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Volendam - Ajax lijkt me wel wat eigenlijkBeetje paling eten daar op de dijk.
Vorige jaar of het jaar daarvoor lagen jullie er nog bijna uit door volendam..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
De manier waarop hun de finale haalden was echt schandalig. Makkelijk gaat nooit meer gebeuren.quote:
Dat post je terwijl je aan coke snuiven denkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax won anders lijkt me Volendam - Urk echt hilarisch.
Dat zou ik leuk vinden. Kijken hoe we ervoor staan i.v.m de knotsgekke plee ofs aan het einde. NEC is wel goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heracles-Nec wordt de volgende
Moet je eerder hopen op een loting tegen Roda.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden. Kijken hoe we ervoor staan i.v.m de knotsgekke plee ofs aan het einde. NEC is wel goed.
Moet goed komen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden. Kijken hoe we ervoor staan i.v.m de knotsgekke plee ofs aan het einde. NEC is wel goed.
Teveel paling gegeten denk ik. Ligt zwaar op de maag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vorige jaar of het jaar daarvoor lagen jullie er nog bijna uit door volendam..
Klopt, ik had het over gelul voor de camera. En daar is De Boer net zo bedreven in als Schreuder en Cocu.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ach komop man, schreuder vergelijken met voetbalgoden als de boer en cocu.
maak jezelf nog even belachelijker
In de wedstrijden waar het mag. In de competitie doet hij het wel aardig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Rekik weer te stuntelen natuurlijk.
Coke jij of coke ik?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel paling gegeten denk ik. Ligt zwaar op de maag.
En nee ik doe geen coke, alleen sigaretten.
Emmen staat 4e in de JLquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel Emmen voetbal les gegeven koekoek.
Plofje zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel paling gegeten denk ik. Ligt zwaar op de maag.
En nee ik doe geen coke, alleen sigaretten.
Hij is wel vies gespierd voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de wedstrijden waar het mag. In de competitie doet hij het wel aardig.
Met het hoofd van een holbewoner.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is wel vies gespierd voor zijn leeftijd.
Hahaha ja. Ik mag helemaal niet ouwehoeren, mijn club ligt er al uitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel Emmen voetbal les gegeven koekoek.
Dat heeft Stam ook, is een voordeel als verdedigerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met het hoofd van een holbewoner.
Wanneer speelt Feyenoord dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:30 De Treffers v NEC
20:00 WKE v Excelsior
20:45 Roda JC v Sparta Rotterdam.
Dat was echtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik mag helemaal niet ouwehoeren, mijn club ligt er al uit
Rood blik van 14 euro en zelf makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rood of blauw? 6.30 of 7.50?
Loop een jaar vooruit op de zaken. 2015-2016 in het gloednieuwe stadion. Paardenbek Smit die de schaal uitreikt.quote:
Owjaaaaa, dat kan inderdaad ook nogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Rood blik van 14 euro en zelf maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
NSFW:Omgekeerde kabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSFW:Een echte man heeft geen plakplaatjes nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NSFW:Mooie bijbel tekst op zijn borstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft genot.quote:
Sint en zijn pieten toch, toen ze nog jong en ripped waren?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan jij ze allemaal bij naam noemen, Ties?
Memphis, Lens, Gini, Jetro, Narsingh, Dries, Locadia, Brenet? Mis nog wat van die zwart'n maar die lijken allemaal op mekaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan jij ze allemaal bij naam noemen, Ties?
Hutchison moet er vast ook nog bij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Memphis, Lens, Gini, Jetro, Narsingh, Dries, Locadia, Brenet? Mis nog wat van die zwart'n maar die lijken allemaal op mekaar
Voetbalt bij Excelsior toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gouriye is wel afgegleden zeg.
Voor het beker gevoelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hangt de camera zo laag bij Cambuur?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hangt de camera zo laag bij Cambuur?
Sowieso Lucquote:
Op TVquote:
-4/10quote:
Geen Fox hier helaasquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
FOXIE
Zet die TV aan Junior, seniele gek
Gemist.quote:
Dat is zijn broer want jij doelt op die van Heracles.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gouriye is wel afgegleden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |