quote:
Goed opgevoed die jongenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef McLaura het volgende:
Als ik KUT zeg, zegt mijn kleuter:"Mama, je mag geen kut zeggen."
Juist.
Als ik het me goed herinner meldde krijgerrtje zich op dezelfde dag als ik!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef AwayTL het volgende:
Echt stom, ik denk altijd dat krijgertje nog even moet en dat bruce en helio allang bevallen moeten zijn.
Melde jij je rond 8-10 weken hier ofzo krijger? Dat ik toen al mee las en bruce en helio al eerder ofzo.
(Daarbij scroll ik nog steeds ver naar beneden als ik een novembermama zoek)
Ik wil ook wel in de OP. Vanavond echo gehad en ik heb een goed bewegende mini baby in mijn buik!quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:27 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in de OP. Vanavond echo gehad en ik heb een goed bewegende mini baby in mijn buik!![]()
O ik kan echt niet meer stoppen met glimlachen
O.. De uitgerekende datum is 28 mei
10 december doen dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef Crumpette het volgende:
Gaan we nog synchroombaren Away? jij een beetje laat en ik een beetje vroeg?
Je bent lekker aan het genieten van je verlof he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Super, purebliss!.
Ik kijk Love Actually en Baard bracht me net warme choco en taai taai..
.
spannend! Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:16 schreef Melliemuis het volgende:
Ik hoorde pas een paar dagen terug van dit topicMaar ik heb de enge eerste 13 weken achter de rug. Scheelt weer.
Hier word ik vandaag gebeld als er iets is gevonden met de combinatietest. Ga er niet vanuit hoor. Duimen dus voor geen telefoontje!
ohja er was ook een nieuwe zwangere in DH he? stadsgenootquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:43 schreef Melliemuis het volgende:
Dromen: Elke nacht. En ik herinner ze ook. Gisternacht droomde ik dat ik de boot (!!!) naar Tenerife had gemist. Ik was heel verdrietig toen ik wakker werd. Vannacht was ik aan het schatzoeken op Scheveningen en vond ik een grafsteen uit 1923. Compleet random.
Nope, dat was ik niet. Ben een Zwollenaar maar woon in Engeland. Dus heel randomquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohja er was ook een nieuwe zwangere in DH he? stadsgenoot
Ja, hoiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohja er was ook een nieuwe zwangere in DH he? stadsgenoot
Lastig zeg! Hopelijk gaat het zakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:54 schreef Cholula het volgende:
Het misselijk zijn en overgeven is hier overigens nog niet minder. Het komt echt met vlagen, dus wederom een dagje thuis werken.
Dit vond ik ook zo vervelend! Met 10 weken termijn echo gehad, en daarna geen flauw benul of alles nog goed ging! Collega's en baas had ik het wel vrij snel daarna verteld, de rest van de wereld pas na 14 weken, toen had ik weer een controle afspraak gehad en het hartje gehoord.. Misschien kun je het nog even rekken daarna?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:25 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Lastig zeg! Hopelijk gaat het zakken.
Grappig om te horen dat iedereen zo raar droomt.
Ik vroeg me nog iets af; ik heb bij 9+1 de tweede echo (echte termijnecho). Ik neem aan dat dat de laatste is tot de SEO. Stel ik wil het met twaalf weken gaan vertellen aan collega's, hoe weet ik dan nog min of meer zeker dat alles goed is? Het zijn natuurlijk nog drie onzekere weken en ik heb vertrouwen, maar het voelt zo gek om het nog niet na negen weken te vertellen maar wel na twaalf, terwijl ik dan feitelijk niets meer weet. Ja oke tenzij het een miskraam is die direct op gang komt, maar in het geval van een MA... (ik zit te doemdenken op mn werk...) Hoe hebben jullie dat gedaan?
Grappig dat je dat zegt, ik had gister nog een enorme klaagpost getypt die uiteindelijk door een wegvallende wifi-verbinding niet is gepost.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:54 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het genieten van je verlof he?.
Ik moest ook telkens plassen Zoe, en verloor bijna geen vruchtwater, alleen bij het opstaan uit bed twee drupjes..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend die eerste wekenen het vertellen aan familie/vrienden/werk
Voor de LLM'ers;
Baby1 haar hoofdje is goed ingedaald. Ze heeft nu de hik en ik voel het gewoon in m'n kruis zegmaar![]()
Als ik loop voelt het alsof er iets tussen mn benen zit zegmaar en ik moet constant plassen, zwaar gevoel in onderbuik en het gevoel dat ik urine verlies als ik niet naar het toilet ga (voor de 100e x)
Eerder had ik dit alleen snachts..dat ik zovaak moest plassen.
Nu deed ik ff een rondje Google (altijd goed) en las ik iets over vruchtwater.
Vruchtwater loopt toch 'gewoon' uit je? Ik moet echt plassen en voelt ook als plassen zegmaar.
Hoort dit erbij? (i know disclaimer enzo)
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik moest ook telkens plassen Zoe, en verloor bijna geen vruchtwater, alleen bij het opstaan uit bed twee drupjes..
Dus heb continu getwijfeld of t gebroken vliezen waren)
Oh en blazen werkte ook niet en kleur was niet te achterhalen
Maar denk t niet bij jou, als ik t zo hoor...
(Oja disclaimer enzo)
Bijzonder! En spannendquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:47 schreef Sicilia het volgende:
Hmm mijn kat is zojuist op mn schoot gekropen, hij ligt helemaal opgekruld op mijn buik te knorren nu. Erg lief, maar de enige keer dat hij dit eerder heeft gedaan was op de dag van bevalling van dochter...
ja tot een week of 17 gehadquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:35 schreef Ehhe het volgende:
Rare dromen:check! Wel elke nacht wat anders. Heb liever het dromen en de nacht doorslapen dan om vier uur nog eens in slaap te vallen en elk uur wakker zijn..
Hebben jullie ook tips tegen vreselijk pijnlijke borsten? Al vanaf het begin doet het pijn en elke keer denk ik dat het niet erger kan maar dat blijkt dan een grapje te zijn. Warme kruik helpt niet en een bh 's nachts kan ik niet verdragen. En zeggen dat het met twaalf weken minder wordt klopt ook niet
.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:47 schreef Sicilia het volgende:
Hmm mijn kat is zojuist op mn schoot gekropen, hij ligt helemaal opgekruld op mijn buik te knorren nu. Erg lief, maar de enige keer dat hij dit eerder heeft gedaan was op de dag van bevalling van dochter...
volgens mij wel. Ik ken ook dat gevoel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend die eerste wekenen het vertellen aan familie/vrienden/werk
Voor de LLM'ers;
Baby1 haar hoofdje is goed ingedaald. Ze heeft nu de hik en ik voel het gewoon in m'n kruis zegmaar![]()
Als ik loop voelt het alsof er iets tussen mn benen zit zegmaar en ik moet constant plassen, zwaar gevoel in onderbuik en het gevoel dat ik urine verlies als ik niet naar het toilet ga (voor de 100e x)
Eerder had ik dit alleen snachts..dat ik zovaak moest plassen.
Nu deed ik ff een rondje Google (altijd goed) en las ik iets over vruchtwater.
Vruchtwater loopt toch 'gewoon' uit je? Ik moet echt plassen en voelt ook als plassen zegmaar.
Hoort dit erbij? (i know disclaimer enzo)
Oh die tips hou ik me ook voor aanbevolen, de tering wat doen die tetten zeer! 's nachts doe ik nu vaak wel een bh aan (een wat lossere maar zonder beugels en zo). Want echt, als ik me 's ochtends buk om bijvoorbeeld kleren te pakken en ze hangen....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:35 schreef Ehhe het volgende:
Rare dromen:check! Wel elke nacht wat anders. Heb liever het dromen en de nacht doorslapen dan om vier uur nog eens in slaap te vallen en elk uur wakker zijn..
Hebben jullie ook tips tegen vreselijk pijnlijke borsten? Al vanaf het begin doet het pijn en elke keer denk ik dat het niet erger kan maar dat blijkt dan een grapje te zijn. Warme kruik helpt niet en een bh 's nachts kan ik niet verdragen. En zeggen dat het met twaalf weken minder wordt klopt ook niet
.
daarom Zei ik eerder ook anders even bellenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:46 schreef AwayTL het volgende:
*inserts disclaimer*
Ja alles kan, nee het hoeft niet, bij zorgen bel gyn.
ja precies.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:48 schreef Zoë23 het volgende:
Vruchtwater,
Ja dat las ik LT dat je een klein scheurtje in je vliezen kunt hebben oid?
Maar het voelt wel echt alsof ik moet plassen en als ik op het toilet zit en bijv op mijn hand blaas komt er niets.
Wil je niet ongerust maken, maar klinkt toch wel beetje als wat ik had..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:30 schreef Zoë23 het volgende:
Nee natuurlijk, via inet is dat ook niet mogelijk. Sorry
Het is niet zo dat het 'loopt' maar meer het gevoel dat ik echt snel naar het toilet moet anders kan ik het niet meer ophouden. Dat idee. En dat 100x terwijl ik al geplast heb. Ik blijf nu gewoon zitten en dat is wel prettiger, minder kramp/druk naar beneden zegmaar.
ken ik niet. Ga je dat doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:33 schreef krijgerrtje het volgende:
Sticker van VK![]()
En zonder inwendig gewroet.![]()
Hebben ook gevraagd of ik mee wilde doen met de index studie.. Meer mensen van gehoord? Onderzoek om het verschil tussen inleiding met 41w of door laten lopen tot 42w..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nou ja, mij kennende ga ik toch teveel doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:10 schreef Heliotrope het volgende:
Fijn van de sticker Away. Vind je de restricties naar of helpt het je? Je had ook wel erg drukke plannen nog voor de komende weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mn zus heeft me haar werk telefoonnummer gegeven en zegt als ik weer drup ik moet bellen naar de vk en dan naar haar. ze is op d'r werk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:16 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja, mij kennende ga ik toch teveel doen. Wat dat betreft heb ik echt wel een rem nodig. Hoop wel dat dit dan de rem is.
Lt, wat zegt je zus er van dan?
En draden kan ik ook niet trekken hoor.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:21 schreef Zoë23 het volgende:
LT
Het is ook lastig
En idd moeilijk te zeggen.
Bij zus liep het langs haar benen (kleurloos,water) en bleek afscheiding te zijn.
DaDja precies. Zo erg is het nog niet gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
urine voor blaasontsteking of zo?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:15 schreef Zoë23 het volgende:
AwayTL
Misschien dat je man nu gaat klussen?
Goed dat je rustiger aan gaat doen
Ik moet mijn urine weer laten checken & verder kan t met het indalen te maken hebben (omdat ze al zo diep zit). Mocht ik echt vocht verliezen dan weer bellen natuurlijk. Inlegkruisje is droog gebleven verder
Ja ivm 100x kleine beetjes plassen. Heb dan ook echt t gevoel dat ik nodig moet. Maar ik drink ook wel veelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
urine voor blaasontsteking of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eerste glitterstickerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Nikooos het volgende:
Voor Away en krijgertje. Allebei een keigave zwaaiende glitterpenguin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Nikooos het volgende:
Voor Away en krijgertje. Allebei een keigave zwaaiende glitterpenguin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bahquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja ivm 100x kleine beetjes plassen. Heb dan ook echt t gevoel dat ik nodig moet. Maar ik drink ook wel veel![]()
Bleh van alleen thuis zijn ga je teveel nadenken.zet mij maar aan t werk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Gevalletje het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen, beetje bij pil/spiraaltjeverhaal blijven steken nog. Bedacht me gisteravond ineens dat ik ook last had van emoties, maar dan zonder pil! Ging eerst goed, na een paar maanden kwam PMS en dat werd steeds heviger tot ik me zo ongeveer de hele maand rot en depri voelde! Was 1 van de redenen dat we even pauze wilden houden, maar zover kwam het dus niet. Dus ga weer verder met de pil denk ik
Zie vochtverlies voor LT, als het blijft laten checken ja, wel spannend!
Heb je verhaal nog niet helemaal gelezen, maar vast eenvoor DaD!
Net weer terug van echo en daarna shoppen + blije doos opgehaald (waarbij ik de hele tijd dacht "ja, nu is mn doos nog blij ja.."). Kon het uiteraard niet laten paar kleine babydingetjes mee te nemen nu ik weet wat het wordt!
Echo was goed, deze vk drukte niet zo hard op mn buik als degene 2 dagen geleden, waardoor baby eens een keer rustig bleef liggen slapen! Met zo nu en dan wel een bewegend handje en voetje. Gelukkig had hij voor het slapen wel wat gedronken, dus maagje was meteen in beeld. Vk liet ook nog even duidelijk zien dat ze zag dat het een jongetje werd en was weer geen twijfel over mogelijk! Wel gek dat ik 2 dagen terug de echo best lang vond duren en ik even bang was dat mn moedergevoel stuk was.. Maar misschien lag het aan de drukte toen (vriend + moeder + schoonmoeder) want vandaag jank ik weer om elk babydingetje en heb heel vertederd naar ons jongetje zitten kijken
Ik sluit even af met een echoplaatje van 2 dagen terug: kusje!Ik ben bij die echo's altijd blij dat de verloskundige uitleg geeft. Ik kan hier dan echt niets uithalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel het bij de echo's die wij hebben gehad eigenlijk wel goed ding![]()
Gemiddeld 2 keer per dag overgeven nog.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar hoe gaat het eigenlijk met je vriendin/vrouw, Nikoos?.
Aww wat sneu voor drquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Gemiddeld 2 keer per dag overgeven nog.Hoewel er af en toe een dag tussen zit dat alles binnen blijft. Hopelijk lukt dus ook met mijn verjaardagsmaal vanavond
Morgen 14 weken
Dus hopelijk houdt dat snel op. Voel me zo hulpeloos en weet hoeveel ik het haat om te moeten kotsen. En dat gebeurd alleen als ik echt ziek ben of teveel gezopen heb. Dus niet zo vaak.
Afgelopen maandag sticker bij de vk gehad. Hartje klonk goed, maar vond het vooral tof om de schopjes tussendoor te horen
Verder vandaag dus jarig, maar vanavond afscheid nemen van die vriend die zondag overleden is. Daarom gister maar in besloten kring mijn verjaardag 'gevierd'. En verder baal ik dat ik er niet onderuit kan om morgen mijn ouders te helpen met verhuizen omdat ze zaterdag het huis uit moeten zijn. Maar morgen is dus ook de crematie. Maar goed, that's life zullen we maar zeggen.
Is een verrassing, maar ze is geïrriteerd dat ik niet ga gissen wat het dan is. Dat doet ze normaal zelf altijd wel en gaat echt net zo lang door totdat ik het zat ben en maar vertelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:12 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Wat gaan jullie eten?
- wel erg dubbel ja
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, dat geloof ik ook zeker wel, kwak. Je leven verandert, en je relatie daarmee ook.
Maar op dit moment voel ik me eigenlijk alleen nog maar zwanger, oninteressant (ik doe niet veel anders dan hele dagen als een soort walrus op de bank zitten) en onaantrekkelijk (zie het vorige punt). Ik heb blijkbaar weer even de bevestiging nodig dat ik dat niet ben, maar ook nog mooi en leuk en zo..
Nou ja, ik weet het ook niet zo goed. Gewoon even meh.
ik verheug me zo op mijn kappersafspraak morgenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Franny_G het volgende:
Ja, ik had dat ook erg in de verloftijd na de bevalling. Vermoeid hoofd, geen tijd om jezelf beetje mooi te maken want al blij als je even kunt douchen, lekborsten... voelde met totaal onaantrekkelijk (maar ook heel erg gelukkig..). Verwarrende tijden.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
Parfum met een baby? Dat lijkt me soberso geen handige combo
het syndroom op zich is niet grappig (de kwalen zijn ook bij vrouwen niet leukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De man van NIKKI had daar ook last van geloof ik
Birmingham! Daar woon ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:37 schreef DJMO het volgende:
nog niet bijgelezen .. was deze al voorbij gekomen? http://www.nu.nl/opmerkel(...)gerschapskwalen.html
ik weet dat het bestaat, maar ik moest wel lachen
Is het jouw man??quote:
is voor iedereen verschillend. De een heeft er nooit last van, de ander de hele zwangerschap. De ander is weer constant misselijk, of juist gek op de geur van bleekwaterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef Cholula het volgende:
Thanks!
Vraagje: maagzuur zou toch pas in het derde trimester komen?
Hij krijgt ziekteverlof hè? Geen zwangerschapsverlofquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
het syndroom op zich is niet grappig (de kwalen zijn ook bij vrouwen niet leuk) maar het feit dat een man hierom zwangerschapsverlof krijgt vond ik wel grappig.
Al 9 maanden lang maagzuurquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef Cholula het volgende:
Thanks!
Welnee joh, ik moet niet zo klagen. Ja ik geef regelmatig over en mijn tussendoortjes bestaan uit lepeltjes vla, maar ik heb geen last van mijn bekken, loop nog rustig tien kilometer door het bos te struinen en voel me eigenlijk supergoed!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef twist02 het volgende:
Pff Cholula, het houdt niet op bij jou hè?Sterkte!
Spierpijn zonder noemenswaardige lichaamsbeweging, is dat ook een bekend iets tijdens zwangerschap?
Ik prijs me nog steeds gelukkig met de 'kwaaltjes' die ik heb hoormaar het voelt zo stom als je niks gedaan hebt
![]()
Voor de zekerheid: ik bedoelde totaal niet dat je veel klaagt hè?!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Cholula het volgende:
[..]
Welnee joh, ik moet niet zo klagen. Ja ik geef regelmatig over en mijn tussendoortjes bestaan uit lepeltjes vla, maar ik heb geen last van mijn bekken, loop nog rustig tien kilometer door het bos te struinen en voel me eigenlijk supergoed!
Ik heb echt geen reden om te klagen! Dus daar moet ik ook mee ophouden!
Spierpijn heb ik voornamelijk na de seks, is ook niet echt extreme lichaamsbeweging.
Het is dat (volgens mij) SQ een keer met zo'n plaatje kwam en ik er ondertussen zelf ook een van dochter heb, maar anders wist ik het ook niet hoor. Dit is trouwens het gezicht (onderkant) van de baby, dus de mond en het kinnetje. Heel mooi te zien dat hij geen hazenlipje heeft. Als je het eenmaal weet, herken je het zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:06 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik ben bij die echo's altijd blij dat de verloskundige uitleg geeft. Ik kan hier dan echt niets uithalen.
Hoewel het bij de echo's die wij hebben gehad eigenlijk wel goed ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een setje maat 50 voor mijn meisje
24 hydrofiele luiers, 24 monddoekjes en 12 washandjes.
Nieuw ondergoed (nu bedenk ik me ineens, sokken vergeten)
Nieuw vest voor mezelf en 2 spagettibandshirtjes voor onder shirts enzo.
Eeeeeh oh en 2 wiegendekentjes met nijntje erop want die waren maar 3! Euro ps bij v&d ipv 13 ps.
Leuke dag wel, maar saldo is op.![]()
Zo vatte ik het ook absoluut niet op! Het is meer dat ik het belangrijk vind om de nadruk te leggen op de positieve dingen en dus vooral niet wil zwelgen in de dingen die wat minder zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:58 schreef twist02 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: ik bedoelde totaal niet dat je veel klaagt hè?!
Maar echt dat dat overgeven maar niet ophoudt. Jij was het toch ook die de vorige keer op de oprit stond over te geven enzo?
Kan me voorstellen dat je het nu wel flink beu bent, vooral omdat je altijd hoort dat het met een week of 13 wel overgaat.
Oh, en dat laatste.. dat ligt er maar net aan he
Oh ja he sure did.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De man van NIKKI had daar ook last van geloof ik
+1quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:30 schreef krijgerrtje het volgende:
Geen nachtploeg?rustig!
Happy Halloween, hahaha![]()
De laatste dag van onze laatste kinderloze maand
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:39 schreef twist02 het volgende:
Haha dat plaatje is echt geniaal!
Oke, bizarre dromen: check
Droomde dat 2 mannelijke collega's ook zwanger waren, allebei van een tweeling. En ik was alleen maar boos omdat mijn nieuws nu niet meer bijzonder was
Haha, schitterend hoe creatief je bent als je slaapt hè?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:42 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Ik droomde dat ik op mijn oude zolderkamer bij m'n ouders was bevallen van een baby zo groot als m'n hand.. En ze had felrood haar tot op haar schouders en een flapoortje![]()
Ik hoop toch dat mijn baby iets meer volgroeid is als ze eruit komt..
En dat felrode haar tot op de schouders is geen probleem?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:42 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Ik droomde dat ik op mijn oude zolderkamer bij m'n ouders was bevallen van een baby zo groot als m'n hand.. En ze had felrood haar tot op haar schouders en een flapoortje![]()
Ik hoop toch dat mijn baby iets meer volgroeid is als ze eruit komt..
ja hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:38 schreef Zoë23 het volgende:
3 meiden!
De natuur heeft t wel slim bedacht hoor, op het eind wil je weer jezelf zijn en soepel kunnen bewegen enzo en je bent nieuwsgierig naar de baby(s) ..dus dan denk je: kom maar op met die bevalling.
Totdat je wat beter gaat nadenken![]()
Maargoed.. Het is een dag of langer doorbikkelen en dan zie ik ze eindelijk
Te laag? Je bent nu een week of 16? Dan is 6,8 prima.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:19 schreef DJMO het volgende:
Dat plaatje![]()
Net Hb geprikt bij de huisarts, 6.8, te laag dus. Niet heel schrikbarend maar laag genoeg voor de assistente om met de ha te willen overleggen of ik aan de medicijnen moet. Moet om half elf terug bellen
19w4d. Huisarts assistente vond he te laagquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:56 schreef WupWup het volgende:
[..]
Te laag? Je bent nu een week of 16? Dan is 6,8 prima.
Ik heb van de huisarts toch medicijnen gekregen. In de infobrochure die ik heb meegekregen bij de apotheek staat dat bij meer dan 20 weken zwangerschap het niveau hoger moet zijn dan 6,8. Aangezien ik precies die 6,8 haal, maar ook enorm moe ben, heb ik een recept voor twee maanden gekregen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:14 schreef WupWup het volgende:
Dan zit je zelfs dik boven de ondergrens. Huisartsassistentes weten in het algemeen niks over hb tijdens de zwangerschap, huisartsen soms zelfs ook niet
Wat krijgerrtje zegt! En verder kon ik de dikke sloffen, chocola en luiers ook heel goed waarderen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:09 schreef twist02 het volgende:
Wauw, da's inderdaad een goede uitslag mellie!
Leuke verrassing Rady!En vooral ook dat je het echt niet doorhad!
Iemand trouwens cadeau-tips voor een babyshower? Volgende week babyshower van m'n schoonzusje, maar weet het niet zo goed eigenlijk...
is bij iedereen verschillend.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef Cholula het volgende:
Thanks!
dit is absoluut geen aanval. Maar geen enkele zwangerschap is het zelfde he. Ik begrijp Zoë met haar vragen best eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Soms verbaas ik me wel een beetje over je vragen, Zoë.. Het klinkt soms alsof je het allemaal voor de eerste keer meemaakt, en ik geloof direct dat een tweelingzwangerschap heel anders is, maar dan weet je dus ook dat vragen naar herkenning in een topic vol zwangeren van één kindje niet heel veel zal opleveren. Ik wil je hier absoluut niet weg hebben hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zou je niet wat meer herkenning en ervaringen kunnen vinden op een forum waar meer tweelingmoeders-to-be zijn? Daar heb je zelf misschien ook soms wat meer aan.
.
De planning voor volgende week klinkt wel heel goed, en spannend. Je meisjes komen er bijna aan!.
.
ik begin nu ook t kopje te voelen met lopenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:49 schreef Zoë23 het volgende:
Wat leuk rady!!
MellieSupergoed
Risu
Wat n leuke verrassing!
En herkenbaar van t naakte gevoel zonder piercing. Helaas is dat stukje vel nu zo strak dat S zelfs vraagt; wat is dat?
lijkt heel erg vreemd dus.
Zal met 1 baby in de buik wel meevallen
Crumpette
Veel plezier
AwayTL
Is het nog gelukt een andere osteopaat te bereiken?
NTSbuik stoten is al onprettig maar mét piercing brrr
Krijgerrtje
Herkenbaar!
Pff vanmorgen even naar 1 winkel geweest want dat wilde ik zo graag
Hield ik niet lang vol.. Lekker zo'n 'baby-tussen-je-benen'-gevoel
Ben wel erg blij met mijn nieuwe autoal ga ik er zelf nog niet in rijden haha.
Lig al een tijdje op bed maar voel me echt zo moe..lopen is echt rot. Wist niet dat het zo zou voelenalsof er constant iets naar beneden drukt. Hoe doen dames dat die nog weken moeten doorlopen?
Of komt een kindje snel als hij zo diep zit?
wat leuk! Heel veel plezier !quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:17 schreef Risu het volgende:
Ik ga morgen naar mijn ouders en dan doen we een pretecho. En ze weten lekker nog van niks.
Ze wonen best ver en dan maken ze zo weinig mee, dus ik vind het wel erg leuk. Stiekem vind ik het voor mezelf ook super leuk. Mijn meisje weer bewonderen. 22+5 dan in 2d.
Zinnnnn!
Nee pcies. Denk t ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:39 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik begin nu ook t kopje te voelen met lopen![]()
Maar dan loop ik gewoon niet zover. Geen idee of iedereen dat gevoel heeft. Ik denk dat de meeste mensen met dit gevoel wat meer bank gaan hangen.
Natuurlijk is hier plek voor verschillende zwangerschappen, voor alle zwangerschappen, zou ik zeggen! Ik bedoel het ook helemaal niet als verwijt of zo, sorry als het zo overkomt. Het was gewoon iets wat me opviel, sorry.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:44 schreef Zoë23 het volgende:
Begrijp je wel DaD maar S is nooit zo ingedaald geweest dus herken het gewoon niet. Deze zwangerschap is echt zo anders dan de 1e. Vanaf het begin al.
Bij tweeling fora gaat het veel over extra controles,baarmoederhals metingen en andere dingen die bij mij niet van toepassing zijn.
Ook veel over vroeggeboorte en nouja veel complicaties wat ook niet echt prettig is om te lezen.
En daarnaast zijn ze vaak niet echt actief of niet mijn ding.
Ik vraag hier vast het e.e.a. die anders zijn dan bij een eenlingzwangerschap..maar hoe weet ik dat t bij een tweelingzwangerschap hoort?
Bij S heb ik bijv nooit overgegeven maar had ik bekkeninstabiliteit en heel veel voorweeën.
En bij de tweeling geen bekkeninstabiliteit terwijl ze dat wel hadden verwacht bijv.
Nouja.. Zoiets?
En een deel om het van me af te schrijven over deze zwangerschap.
Ik neem aan dat hier plek is voor verschillende zwangerschappen
Geeftnietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk is hier plek voor verschillende zwangerschappen, voor alle zwangerschappen, zou ik zeggen! Ik bedoel het ook helemaal niet als verwijt of zo, sorry als het zo overkomt. Het was gewoon iets wat me opviel, sorry..
Ja precies ik begrijp t.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:58 schreef Heliotrope het volgende:
Ik denk dat je ook gewoon zo ver bent en dan ook nog met tweeling, dat wij hier allemaal geen herkenning kunnen geven, behalve dan de lurkers (die er wel genoeg zijn en waar je vraag misschien ook meer gericht aan was). En dat jouw zwangerschap voor jou zo anders is dan je vorige, dat je meer soortgelijke vragen stelt als de mensen hier die voor het eerst zwanger zijn? Wat ik ook heel goed kan begrijpen met een tweelingzwangerschap trouwens.
Goede samenwerkingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helio legt beter uit wat ik bedoel dan ikzelf..
Hehe hoezo opnieuw?;)quote:
boeken lezen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:08 schreef AwayTL het volgende:
Heb ik ook nog een heel belangrijke vraag.!
Wat kan ik naast hayday doen met mijn bankrust?
Wil gaan haken maar peuter is resoluut: 'nee mama bol wol maken'.
Enveloppen voor het geboortekaartje zijn onderweg. En onlineshoppen moet ik even niet meer doen
.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:18 schreef Cholula het volgende:
Mijn man voelde de baby net schoppen!!!
aiquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik werd vanochtend in paniek wakker omdat ik dacht dat ik te laat voor m'n werk was..
is goed ! Gezellig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef krijgerrtje het volgende:
6 november volle maanzullen we dan gewoon met z'n allen synchroonbevallen?
Jup. Ik ben ook gestopt. Ergens in de 100,was er helemaal klaar meequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Cholula het volgende:
Er zijn blijkbaar gaandeweg mensen gestopt met spelen.
Of netflix kijken!
Ik wil hier wel even op inhaken. Op het gemiddelde tweelingenforum worden vooral kindjes geboren met namen als Djyvanniah, Desteny (ja met e) en Djeremiah. No offence verder, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Zoë daar geen aansluiting vindt. De meeste vragen die ik langs zag/zie komen daar zijn werkelijk tenenkrommend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Soms verbaas ik me wel een beetje over je vragen, Zoë.. Het klinkt soms alsof je het allemaal voor de eerste keer meemaakt, en ik geloof direct dat een tweelingzwangerschap heel anders is, maar dan weet je dus ook dat vragen naar herkenning in een topic vol zwangeren van één kindje niet heel veel zal opleveren. Ik wil je hier absoluut niet weg hebben hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zou je niet wat meer herkenning en ervaringen kunnen vinden op een forum waar meer tweelingmoeders-to-be zijn? Daar heb je zelf misschien ook soms wat meer aan.
.
De planning voor volgende week klinkt wel heel goed, en spannend. Je meisjes komen er bijna aan!.
.
bij mij voelde het als plopjes. Zeepbellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:02 schreef klumsy het volgende:
Ben benieuwd hoe snel ik onze uk ga voelen, soms denk ik al wel wat te voelen, maar dat is zo zachtjes nog dat ik daarna weer denk dat ik het me verbeeld heb
Kruik!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mijn placenta ligt ook voorop.
Ik voelde t ook wel erg vroeg hoor.
Ik heb trouwens echt enorm veel harde buiken en rugpijn. Iemand tips wat helpt behalve douchen ?
Dit zat ik me toevallig vanmiddag ook af te vragenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:02 schreef klumsy het volgende:
Ben benieuwd hoe snel ik onze uk ga voelen, soms denk ik al wel wat te voelen, maar dat is zo zachtjes nog dat ik daarna weer denk dat ik het me verbeeld heb
Plus 1. Die twee miskramen hier hebben er echt goed ingehakt. Durf er nog steeds niet van te genieten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:01 schreef klumsy het volgende:
Denk niet dat het m'n darmen zijn die ik soms voel, dat voelt toch anders, het is meer dat ik nog niet het besef heb dat ik zwanger ben, m'n lichaam voelt zwanger maar m'n hoofd is het er nog niet zo mee eens. Volgende keer als ik afspraak heb ik het ziekenhuis ook gelijk maar even melden dat ik me wel eens happier gevoeld heb... Gelukkig merk ik heel erg dat het door de hormonen komt, maar herken het totaal niet van vorige zwangerschappen, toen genoot ik echt van het moment dat ik een positieve test had, nu ben ik veel meer down..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Plus 1. Die twee miskramen hier hebben er echt goed ingehakt. Durf er nog steeds niet van te genieten.
Gelukkig heb ik een angelsounds en was de baby snel gevonden gisteravond, maar er mankeert vast iets aan.. Ik kijk enorm uit naar de volgende echo. Dan kunnen we hem goed bekijken. Hij lag de vorige keer ook zo vreselijk stom voor de camera, was totaal niet op te meten en dat maakt me dus heel onzeker![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helio, lief dat je het vraagt. We hebben er gisteren nog even rustig over gepraat en bleken het eigenlijk heel erg met elkaar eens te zijn.. Ook in geen tijden zoveel kusjes en knuffels gehad als de laatste twee dagen.
.
nee geen ritme. Maar gaan ook niet weg als ik lig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:40 schreef DJMO het volgende:
Zoë; klumsy en vlindur![]()
![]()
![]()
LT komen ze in een bepaald ritme?
verder lees ik momenteel niet zo gek veel bij. ben te druk en te moe om het topic overdag goed in de gaten te houden . hoop dat de ijzertabletten snel hun werk doen ..
kreeg vanmiddag van ex nog wel te horen dat ik een pens had die niet normaal meer was(terwijl ik voor mijn gevoel slanker ben dan destijds bij Jan of Geert met twintig weken
![]()
)
eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:24 schreef Nikooos het volgende:
Gewoon ff random tussendoor: Zoë moet blijven!![]()
Sticker voor mevrouw cactus komt later
quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:11 schreef JufMariska het volgende:
Daarik even voor Zoë!
(Ik vandaag 38 weken! Ohnee: 4 weken moeder... Blijft raar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |