Met wat hulp?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben zelf van 104 naar 118 gegaan in 6 maanden, vetpercentage is hetzelfde gebleven.
creatine is niet natty hequote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, alleen creatine en veel eten.
Definieer natty.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, alleen creatine en veel eten.
Dan zou anavar wel natty zijn, dat kun je bijv. in pillen nemen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zolang je het niet hoeft te prikken is het natty toch
Make that the cat wise. Dan zou 12,5kg spiermassa zijn aangekomen in 6 maanden. Hoe heb je het gewicht en vetpercentage gemeten?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben zelf van 104 naar 118 gegaan in 6 maanden, vetpercentage is hetzelfde gebleven.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zolang je het niet hoeft te prikken is het natty toch
Bull shitquote:Op woensdag 5 november 2014 11:17 schreef DjMark het volgende:
Een natural die al wat trainingservaring heeft (dus geen noobgains meer) mag enorm tevreden zijn als hij 3kg pure spiermassa in 1 jaar kan pakken.
Ligt aan het percentage olie waar het in opgelost is.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik weet van test dat je het sowieso op kan smeren ook.
Omdat je daarnaar loopt te zoeken.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
Waarom krijg ik opeens ads van anabolen?![]()
Wel nee. Ik moest van ver komen, heb constant optijd mn voeding aangepast, op wen gegeven moment mn cardio aangepast enz enz, en de eerste 3 jr zeker 10kg per jaar gepakt. En nu zou ik in november 6 jr trainen een totale gain van meer dan 50kg hebben gedaan. Van 68 naar 118.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:21 schreef Verbosity het volgende:
Voor een beginner zal 10-12,5kg spiermassa haalbaar zijn in een jaar tijd. Daarna zal het alleen maar minder worden. Zeg maar voor gemakshalve dat je per jaar erbij de helft gaint(wat realistisch is als maximum).
Dat zou betekenen dat je naar 3 jaar ~18-20 kilo spiermassa erbij hebt. Dit is ongeveer het maximale wat je erbij kunt eten/trainen als naturel in die tijdsspan.
Calipers, plooimeting.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Make that the cat wise. Dan zou 12,5kg spiermassa zijn aangekomen in 6 maanden. Hoe heb je het gewicht en vetpercentage gemeten?
Dat jij in 6 jaar tijd 50kg aangekomen bent geloof ik wel, en is ook simpel objectief te bewijzen(weegschaal).quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wel nee. Ik moest van ver komen, heb constant optijd mn voeding aangepast, op wen gegeven moment mn cardio aangepast enz enz, en de eerste 3 jr zeker 10kg per jaar gepakt. En nu zou ik in november 6 jr trainen een totale gain van meer dan 50kg hebben gedaan. Van 68 naar 118.
Laat daar nou 8kg vet bij zitten ( zoveel is het nog niet eens want op 68kg was ik iets van 15% denk)
En dan begon ik op mn 30e....
Als je als 16'of 18 jarige begint kun je echt ziek gainen als je alles geeft
Het ligt helemaal aan waar je vandaan moet komen, je aanleg, je inzet, je lengte enz enz Maar 3kg per jaar die Mark net aangaf is bijzonder weinig
Jij hebt gewoon van nature ingebouwde anabolen! Them Polish gainz.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef RaymondK het volgende:
Wel nee. Ik moest van ver komen, heb constant optijd mn voeding aangepast, op wen gegeven moment mn cardio aangepast enz enz, en de eerste 3 jr zeker 10kg per jaar gepakt. En nu zou ik in november 6 jr trainen een totale gain van meer dan 50kg hebben gedaan. Van 68 naar 118.
Laat daar nou 8kg vet bij zitten ( zoveel is het nog niet eens want op 68kg was ik iets van 15% denk)
Het ligt helemaal aan waar je vandaan moet komen, je aanleg, je inzet, je lengte enz enz Maar 3kg per jaar die Mark net aangaf is bijzonder weinig
Ik poste vd week in gym voor de lol een foto van mn neef, die al 18jr traint, en gewoon goed buff is ook, maar die ik nu alles nog moet leren wbt eten.
Athans, als ik er over ppraat dan hoort hij allemaal nieuwe dingen, en bijhouden heeft hij nog nooit gedaan.
Maar tering hard trainen doet i iig wel![]()
Je hebt bijna 14 kilo vet extra, geen 8. Dus dat is 32 kilo vvm, wat neer komt op iets meer dan 5 kg per jaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik poste vd week in gym voor de lol een foto van mn neef, die al 18jr traint, en gewoon goed buff is ook, maar die ik nu alles nog moet leren wbt eten.
Athans, als ik er over ppraat dan hoort hij allemaal nieuwe dingen, en bijhouden heeft hij nog nooit gedaan.
Het zal de UI van RaymondK zijn...quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
Waarom krijg ik opeens ads van anabolen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Volgens mij onderschat je nu hoeveel vet je hebt/hebt gegained. Als we even wat rekenwerk met jouw cijfers doen om het in perspectief te brengen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oke, dacht dat hij begonnen was als ectoquote:Op woensdag 5 november 2014 06:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die jongen is net terug gecut van een hoger vet%
@Breeje bro, ik stuur je ff een link naar facebooksite van een maatje van me, die maand of 4 terug ongeveer op dit uitkwam ook na een goeie diepe cut. Die jongen is nu 14kg zwaarder. Ja , tehard gebulkt, maar wel bijna 10kg massa in zon korte tijd. 4 misschien 5 maanden. Ziek verschil bij die gast. 100% geen meuk gebruikt, gewoonvol deticated trainen en eten op een goeie 500kcal surpluss
BBB staat zelfs in die sheet die je mij toen gestuurd hebt schelequote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat houdt die BBB precies in dan?
37-31-32 is de volgorde waarin je het doet.
Je hoeft in principe niet zo heel veel er bij toe te voegen. Hoe je meer je toevoegt, hoe meer je het lichaam taxeert, wat niet per se gunstig is. Ik doe zelf wat extra dingen aan de hand van mijn zwakke punten op een bepaalde lift (op dit moment +front squats 1x p.w.) en ik voeg zelf een vierde dag (zaterdag) toe waarin ik wat seated bb presses en voor de rest hypertrophy op de biceps, (rear) delts en misschien nog wat anders doe.
Als je dingen in Sheiko mist, moet je geen Sheiko gaan doen.
[..]
Je BW hielp ook flink mee.
Die % en getallen kwa vet kan ik alleen nog maar van fotos laten zien en schatten, zal volgende maand een vergelijk shot proberen te doen. Maar ik draag nu geen 18kg vet met me mee volgens mij..quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat je nu hoeveel vet je hebt/hebt gegained. Als we even wat rekenwerk met jouw cijfers doen om het in perspectief te brengen.
In het begin zat je met 68 op 15% vet=10kg vet. Samen met de 8kg vet is 18kg vet.
Met 118kg en 18kg vet zou je nog steeds op 15% vet zitten met een lengte van 1.83.
Mocht je dus gaan cutten naar 5% zou je 12kg moeten verliezen. Laten we zeggen dat je wat spiermassa verliest en dan nemen we het ruim met 6kg.
Dan zou je met 100kg op 5% en 1.83 zitten. Even ter vergelijking. Arnold Schwarzenegger woog in '75 toen hij de Olympia won 106kg bij een lengte van 1.88.
P.s die 3KG welke Mark aanhaalt is heel subjectief. Hoe lang traint iemand al 1,3,5 of 10 jaar? Hoeveel progressie heeft die persoon geboekt? etc.
3kg per jaar max gainen is al helemaal nergens op gebaseerd dus dat als statement zetten heeft ook geen zinquote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef DjMark het volgende:
[..]
Dat jij in 6 jaar tijd 50kg aangekomen bent geloof ik wel, en is ook simpel objectief te bewijzen(weegschaal).
Dat jij denkt dat je in die 6 jaar 42kg spiermassa erbij het gekregen is objectief niet (meer) te bewijzen, dus het heeft ook geen zin om dat als argument aan te dragen in deze discussie.
Okay ik zie hetquote:Op woensdag 5 november 2014 17:25 schreef DjMark het volgende:
Waar zeg ik dat 3kg de absolute max is???
Dit was/is mijn post:
"Een natural die al wat trainingservaring heeft (dus geen noobgains meer) mag enorm tevreden zijn als hij 3kg pure spiermassa in 1 jaar kan pakken."
Ben ook benieuwd hoe dat eruit gaat zien.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die % en getallen kwa vet kan ik alleen nog maar van fotos laten zien en schatten, zal volgende maand een vergelijk shot proberen te doen. Maar ik draag nu geen 18kg vet met me mee volgens mij..
We gaan het zien dan ;-)
Na de jaarwisseling ga ik door tot 10% dit keer wel. Omdat ik nu wil zien hoe dat er uitziet
Ja, weet ik. Ik las volgens mij dat het niet nodig was en toen heb ik het ook niet gedaan, wel jammer.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
BBB staat zelfs in die sheet die je mij toen gestuurd hebt schele
Hoe is het trouwens met je buiten zwemmen immuunsysteem-gains?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |