abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146135124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:19 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Graag in het FB topic verder :P
:')
pi_146136195
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:33 schreef Kazenbazen het volgende:
Wissel sowieso wel vaak van schema.

Ook veel oefeningen per spiergroep zijn aan mij niet besteed. Liever iets zwaarder/langzamer uitgevoerd als per spiergroep 5-6 oefeningen doen met 4-5 sets :')
Hij is aan het trollen. ;)

Wat je dus niet moet doen is elke 4 weken van schema wisselen. Pak een goed schema (bijv. FB) en hou je daar aan, icm progressive overload.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:07:25 #79
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146137053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 04:54 schreef IrCute het volgende:

Volgens mij heb ik een behoorlijke buttwink. Verder heb ik het idee dat ik een beetje met mijn heupen/knien draai tijdens het squatten en tijdens de gewone deadlift ook een beetje. Verder nog tips/commentaar op mijn squat/stiff leg deadlift en deadlift? Sorry voor de onflateuze broek trouwens :'( :') :') :')
Zijn een paar punten die je kan verbeteren. De meeste geeft Ray al aan.

Wanneer je onderin de squat komt gaan je voeten steeds meer naar binnen en komt de hak omhoog. Dit gaat gepaard met de knieën die niet ver genoeg naar buiten wijzen en te ver naar voren gaan. Is goed zichtbaar tijdens de sideview,

Normaal gesproken gaan de knieën alleen in het begin naar voren. Daarna moet de heup naar achteren om de balans te bewaren. Bij jou gaan de knieën zowel in het begin als in de bodem van de squat naar voren om extra diep te komen.

Als laatste punt kantel je behoorlijk ver naar voren in de bodem van de squat. Daardoor moet je moeite doen om weer overeind te komen door je rug eerst te strekken/terug te halen.

Hoe op te lossen? Draai je voeten verder naar buiten, knieën actief naar buiten duwen tijdens het dalen en verder met de heup naar achteren op het einde van de squat.

Bij de deadlift moet je bij het excentrische gedeelte(dalen) erop letten dat de heupen als eerste kantelen om vervolgens pas met de knieën naar voren te gaan wanneer de stang er voorbij is. Nu kom je met de stang telkens tegen je knieën aan om er vervolgens met een boog omheen te gaan.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_146137111
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:04 schreef IrCute het volgende:

[..]

Zal em inderdaad een gaatje lager doen. Het is niet helemaal de intentie om high bar te squatten, maar ik heb bijna geen vel/spier op mijn rug/lats voor low bar squats waardoor het iedere keer paarsblauw is na het squatten en veel pijn doet :') Komt over een paar weken wel weer denk ik.

[..]

Ga het uitproberen. Inb4 ik mijn nek breek met het maken van een goodmorning beweging :D

[..]

Ja, dat is het enige waar ik zelf ook aan twijfelde, dat ik de bar nogal ver van mij af houd.

[..]

Dat scheef omhoog gaan zie ik zelf niet :o En ja ik had voorheen nogal de neiging om met een bolle rug te tillen, misschien dat dit dan weer iets te hol is. Zoveel kleine dingetjes waaraan je moet denken, maarja beter nu mijn form proberen te verbeteren dan later problemen.

[..]

Wat bedoel je met slechte spanning?
Spanning in de core.
If not now, then when.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:13:51 #81
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146137336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef Kazenbazen het volgende:
Meld mij hier ook weer, de topics in lif waren meer huisvrouwen en gezwets over groene thee.

Vorig jaar afgevallen van 108 naar 92, nu weer van 92 naar 102 :') #viesdik

Afgelopen weken weer begonnen met serieus trainen, meestal 4-5 keer in de week. Ben daarvoor 2 maand gestopt met krachttraining en alleen een beetje hardgelopen en op de crosstrainer.

Maandag: chestday en armen
Dinsdag: legday en rug
Woensdag: cardio of rust
Donderdag: chest en armen
Vrijdag: rust
Weekend: legday en rug

De trainingen duren bij mij over het algemeen niet heel lang, ongeveer tussen de 45 en 55 minuten.
Daarna vaak nog een HIIT sessie van 15 minuten.

Doel is om in januari rond de 95 te zitten, wat dus inhoud dat ik 7kg moet afvallen in 8-9-10 weken tijd :)
Wat is je doel wanneer je in januari op 95 kg zit? Spieropbouw, kracht, explosiviteit, spieruithoudingsvermogen? Want dan kan je de training daar alvast helemaal op afstellen met behulp van ons. Ben ook wel benieuwd naar je lengte.

Daarnaast moet je niet om de 6 weken je hele schema veranderen. Dit wordt heel vaak verkeerd begrepen. Wat er eigenlijk moet gebeuren is een verandering in je training qua gewicht, herhalingen, rust, snelheid etc. Het is dus gerust mogelijk om een half jaar lang hetzelfde schema aan te houden, maar wel het gewicht of aantal herhalingen te verhogen wanneer dit kan.
Verbo is terug?
pi_146137454
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wat is je doel wanneer je in januari op 95 kg zit? Spieropbouw, kracht, explosiviteit, spieruithoudingsvermogen? Want dan kan je de training daar alvast helemaal op afstellen met behulp van ons. Ben ook wel benieuwd naar je lengte.

Daarnaast moet je niet om de 6 weken je hele schema veranderen. Dit wordt heel vaak verkeerd begrepen. Wat er eigenlijk moet gebeuren is een verandering in je training qua gewicht, herhalingen, rust, snelheid etc. Het is dus gerust mogelijk om een half jaar lang hetzelfde schema aan te houden, maar wel het gewicht of aantal herhalingen te verhogen wanneer dit kan.
Moest lachen om de eerste alinea;

quote:
Wat is je doel wanneer je in januari op 95 kg zit? Spieropbouw, kracht, explosiviteit, spieruithoudingsvermogen? Want dan kan je de training daar alvast helemaal op afstellen met behulp van ons!

BodyBuilding FOK! Programma A Versie 45 nu voor maar 97 euro!
If not now, then when.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:19:03 #83
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146137548
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Moest lachen om de eerste alinea;

[..]

Met ons revolutionaire schema maakt U geheid de gains van UW leven!!
Verbo is terug?
pi_146137592
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Doel van januari is slechts een tussendoel (is dat een woord:')).
Het tussendoel is vetpercentage omlaag krijg van 21 naar max 17.

Ben 1.94 meter en wil na het cutten echt massa opbouwen zonder dat het asociaal wordt.
pi_146137669
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:19 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Kom op, kom op, kom op nouhouu!
If not now, then when.
pi_146137754
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:19 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Gainz for life!11
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:27:18 #87
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146137831
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:20 schreef Kazenbazen het volgende:

[..]

Doel van januari is slechts een tussendoel (is dat een woord:')).
Het tussendoel is vetpercentage omlaag krijg van 21 naar max 17.

Ben 1.94 meter en wil na het cutten echt massa opbouwen zonder dat het asociaal wordt.
Dus wel een klassiek bodybuilding programma tot je het doel bereikt hebt? Kan je ook eens weergeven hoe de chest/armen en legs/rug trainingsdagen eruit zien? Dus oefeningen/sets/herhalingen/rust.
Verbo is terug?
pi_146139997
If not now, then when.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:15:56 #89
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_146146919
Gisterenavond drie biertjes gedronken, nog nooit zo'n slechte workout als die van vanochtend gehad. Dat doe ik dus ook niet meer :').
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:11:04 #90
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146168770
quote:
Zag laatst deze (volgens mij niet via hier):

2014 National Masters Championship Men 75+:
_O_
  zaterdag 1 november 2014 @ 02:24:24 #91
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_146177212
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gisterenavond drie biertjes gedronken, nog nooit zo'n slechte workout als die van vanochtend gehad. Dat doe ik dus ook niet meer :').
gewoon meer drinken.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_146177356
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Zag laatst deze (volgens mij niet via hier):

2014 National Masters Championship Men 75+:
_O_
een prachtige oefening
pi_146177896
The Cube of 5/3/1 met Smolov voor Bench, wat raden jullie aan? Ik wil m.n. mn benchpress omhoog brengen, dat betekent meer benchen dan ik nu doe (volg 5nu /3/1 met BBB, less boring versie)..
pi_146177951
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 03:19 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
The Cube of 5/3/1 met Smolov voor Bench, wat raden jullie aan? Ik wil m.n. mn benchpress omhoog brengen, dat betekent meer benchen dan ik nu doe (volg 5nu /3/1 met BBB, less boring versie)..
ik wil je wel advies geven, mits je mij een verduidelijking van de termen 'The Cube', '5/3/1 met Smolov' en 'BBB' geeft

het feit dat ik niet bekend ben met deze termen mag als bewijs van onbekwaamheid gezien worden
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:35:51 #95
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_146179743
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 03:19 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Ik heb 1 cycle Smolov voor benchen heel in het begin gedaan. 15 kg + touch andere go

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:44:30 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146184235
Het komt neer op veel benchen. Ik heb eerder dit jaar mijn eigen schema in elkaar gedraaid, heel simpel. Ma 4x 8 op 85%, Wo 4x 12 DB BP (lichte incline, elke vrijdag 5x 5 of (ong) 7x 3. Heb daar in een maand of 3 m´n BP wat meer dan 20 kilo mee omhoog gekregen.

En constant aan techniek gewerkt. Techniek is echt zo belangrijk. We zouden eigenlijk tijdelijk een goede coach nodig hebben om onze BP omhoog te krijgen. Met goede techniek win je van de 1 op de andere dag echt kilo´s.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 01-11-2014 13:51:16 ]
pi_146184262
Preach on, Sneeks.
  zaterdag 1 november 2014 @ 14:11:36 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146184775
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Preach on, Sneeks.
Owkee.

Als je voor een sterkere BP gaat, train je triceps BP gericht. Dus doe small grip BP, flat en incline. Train je lats meer, als je geen pull ups kan doen, leer/train ze tot je erbij neervalt. Dit gaat raar klinken maar, train voor een zwaardere squat en OHP. Zodra die omhoog gaan gaat je BP ook omhoog.

En, hou je rotator cuff gezond. Dus niet met 60 kilo BP als warming up beginnen (zoals ik jaren deed), maar koop wat bands en kijk op YT voor een goede warming up.
pi_146188294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:46 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Hij is aan het trollen. ;)

Wat je dus niet moet doen is elke 4 weken van schema wisselen. Pak een goed schema (bijv. FB) en hou je daar aan, icm progressive overload.
Vooruit dan maar, ben alleen niet echt voorstander van FB omdat ik het idee heb dat een training dan eigenlijk te lang duurt.
  zaterdag 1 november 2014 @ 16:50:54 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146188394
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:45 schreef Kazenbazen het volgende:

[..]

Vooruit dan maar, ben alleen niet echt voorstander van FB omdat ik het idee heb dat een training dan eigenlijk te lang duurt.
Hoeft helemaal niet. Met 5/6 oefeningen kun je een heel fatsoenlijke FB doen.
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:37:37 #101
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_146189577
Ik heb last van een kwaaltje en ik vroeg me af of iemand dit herkent of kan verklaren...ik heb sinds een paar weken last van pijn in mijn rechterschouder bij bepaalde oefeningen, maar alleen wanneer ik ze met (voor mij) relatief weinig gewicht uitvoer. Wanneer ik een standaard bench press doe met 40 of 60 kg (als "warming up" zeg maar) moet ik na 8 reps echt even kappen vanwege de zeurende pijn in mijn schoudergewricht(?)...tot dusver niks vreemds...maar als ik vervolgens een set doe met 80 of 90 kg heb ik nergens last van (na ja, met 90 kg haal ik niet veel meer dan 8 reps maar mijn schouder protesteert niet). Om het helemaal onlogisch te maken heb ik ook bijna nergens last van wanneer ik een front raise, lateral raise of shoulder press doe. Anybody? FYI: Het gaat niet om het soort pijn wat gebruikelijk is bij een overbelaste (of verrekte) spier maar echt een zeurende pijn in mijn schoudergewricht (althans, zo lijkt het).

Misschien ben ik aan het miereneuken maar ik heb in een redelijk ver verleden een slechte ervaring opgedaan met het "negeren" van bepaalde klachten en ik heb weinig zin om nog eens een paar maanden uit de running te zijn.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_146189816
quote:
Het komt neer op veel benchen. Ik heb eerder dit jaar mijn eigen schema in elkaar gedraaid, heel simpel. Ma 4x 8 op 85%, Wo 4x 12 DB BP (lichte incline, elke vrijdag 5x 5 of (ong) 7x 3. Heb daar in een maand of 3 m´n BP wat meer dan 20 kilo mee omhoog gekregen.

En constant aan techniek gewerkt. Techniek is echt zo belangrijk. We zouden eigenlijk tijdelijk een goede coach nodig hebben om onze BP omhoog te krijgen. Met goede techniek win je van de 1 op de andere dag echt kilo´s.

Als je voor een sterkere BP gaat, train je triceps BP gericht. Dus doe small grip BP, flat en incline. Train je lats meer, als je geen pull ups kan doen, leer/train ze tot je erbij neervalt. Dit gaat raar klinken maar, train voor een zwaardere squat en OHP. Zodra die omhoog gaan gaat je BP ook omhoog.

En, hou je rotator cuff gezond. Dus niet met 60 kilo BP als warming up beginnen (zoals ik jaren deed), maar koop wat bands en kijk op YT voor een goede warming up.
Yes, thanks voor 't advies. Ik ga sowieso meer benchen, zit echt veel meer progressie in heb het gevoel. Eigenlijk nooit meer dan 2 x per week gebenched.. Nog even kijken welk schema ik precies ga volgen dan, waar 3 x per week benchen in zit!
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:46:17 #103
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146189846
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:45 schreef Kazenbazen het volgende:

[..]

FB is effe doorwerken, maar ik doe het in minder dan een uur.
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:54:12 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146190058
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:45 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

Yes, thanks voor 't advies. Ik ga sowieso meer benchen, zit echt veel meer progressie in heb het gevoel. Eigenlijk nooit meer dan 2 x per week gebenched.. Nog even kijken welk schema ik precies ga volgen dan, waar 3 x per week benchen in zit!
Volgens mij ben je wijs genoeg om een programma samen te stellen voor jezelf. Je weet je eigen zwakheden, laat dat je leidraad zijn. If not, doe smolov JR.
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:14:23 #106
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_146192421
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

FB is effe doorwerken, maar ik doe het in minder dan een uur.
dit. Afhankelijk van drukte tussen 50 en 70 minuten. Squat of DL duren wat langer, maar zodra ik daarna een bankje en wat dumbells heb kan ik bijna alles supersetten.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:16:53 #107
19297 stinkie
pi_146192487
quote:
mmm, begin me hierdoor wel af te vragen wat het effect zou zijn van trainen met een verhoogde partiële O2 druk en/of wijziging in inerte gassen.
pi_146194307
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:37 schreef Dhalsim het volgende:
Ik heb last van een kwaaltje en ik vroeg me af of iemand dit herkent of kan verklaren...ik heb sinds een paar weken last van pijn in mijn rechterschouder bij bepaalde oefeningen, maar alleen wanneer ik ze met (voor mij) relatief weinig gewicht uitvoer. Wanneer ik een standaard bench press doe met 40 of 60 kg (als "warming up" zeg maar) moet ik na 8 reps echt even kappen vanwege de zeurende pijn in mijn schoudergewricht(?)...tot dusver niks vreemds...maar als ik vervolgens een set doe met 80 of 90 kg heb ik nergens last van (na ja, met 90 kg haal ik niet veel meer dan 8 reps maar mijn schouder protesteert niet). Om het helemaal onlogisch te maken heb ik ook bijna nergens last van wanneer ik een front raise, lateral raise of shoulder press doe. Anybody? FYI: Het gaat niet om het soort pijn wat gebruikelijk is bij een overbelaste (of verrekte) spier maar echt een zeurende pijn in mijn schoudergewricht (althans, zo lijkt het).

Misschien ben ik aan het miereneuken maar ik heb in een redelijk ver verleden een slechte ervaring opgedaan met het "negeren" van bepaalde klachten en ik heb weinig zin om nog eens een paar maanden uit de running te zijn.
Ebola waarschijnlijk
  zaterdag 1 november 2014 @ 20:12:27 #109
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146194407
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:37 schreef Dhalsim het volgende:

quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:11 schreef Snakey het volgende:

zaterdag 1 november 2014 @ 20:29:03 #110
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_146195001
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ebola waarschijnlijk
Dank je voor jouw nuttige bijdrage. :O
  zaterdag 1 november 2014 @ 20:46:14 #111
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_146195493
quote:
Op zaterdag 1 november 2014 14:11 schreef Snakey het volgende:

Kijk eens aan...je had het antwoord al gegeven voordat ik de vraag had gesteld...het is eigenlijk ook wel logisch maar omdat ik altijd goed weg kwam met een minimale warm-up...tja...zal eens beginnen met 40 reps met alleen de 20 kg barbell en dan langzaam gewicht eraan hangen.
pi_146195868
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:46 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Kijk eens aan...je had het antwoord al gegeven voordat ik de vraag had gesteld...het is eigenlijk ook wel logisch maar omdat ik altijd goed weg kwam met een minimale warm-up...tja...zal eens beginnen met 40 reps met alleen de 20 kg barbell en dan langzaam gewicht eraan hangen.
40 reps met alleen de stang? damn 10 lijkt me me wel genoeg
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 1 november 2014 @ 20:57:59 #113
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_146195907
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij ben je wijs genoeg om een programma samen te stellen voor jezelf. Je weet je eigen zwakheden, laat dat je leidraad zijn. If not, doe smolov JR.
Smolov is toch bedoelt om naar een piek toe te werken en niet om 'structureel' sterker te worden op je bench?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 1 november 2014 @ 20:59:35 #114
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_146195957
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Smolov is toch bedoelt om naar een piek toe te werken en niet om 'structureel' sterker te worden op je bench?
Beiden, je piekt maar gaat sowieso ook wel omhoog in je bench
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 1 november 2014 @ 21:00:13 #115
157922 fathank
pi_146195974
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:56 schreef Beach het volgende:

[..]

40 reps met alleen de stang? damn 10 lijkt me me wel genoeg
10 reps met een lege barbell noem je een warming up?

Dat is misschien ff om de beweging goed in je systeem te krijgen. Warming up doe je niet met een barbell imho.
pi_146196045
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:00 schreef fathank het volgende:

[..]

10 reps met een lege barbell noem je een warming up?

Dat is misschien ff om de beweging goed in je systeem te krijgen. Warming up doe je niet met een barbell imho.
Dat zeg ik nergens. Maar 40 keer als onderdeel van lijkt me wat veel. Maar jij zal het wel beter weten dan ik :) dus zeg als dat zo is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 1 november 2014 @ 21:07:04 #117
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146196225
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. Maar 40 keer als onderdeel van lijkt me wat veel. Maar jij zal het wel beter weten dan ik :) dus zeg als dat zo is.
het is belangrijker om je schouders soepel te houden. Je kan best met een lege bsr beginnen, maar wat mobility oefeningen zijn beter.
  zaterdag 1 november 2014 @ 21:07:10 #118
157922 fathank
pi_146196230
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Mwah of ik het beter weet geen idee. Ik acht een uitgebreide warm up noodzakelijk, dat doe je niet door een lege barbell te reppen. Of het nou 10 of 40 keer is. Ik ben een kwartier bezig voordat ik het ijzer pak. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik moet me goed losmaken van te voren anders piept en kraakt het als een raamhoer van 68 zonder glijmiddel.
  zondag 2 november 2014 @ 02:21:33 #119
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_146206193
Misschien moet ik er even bij vermelden dat mijn huidige warm-up grotendeels bestaat uit de >4 km die ik naar de sportschool fiets (@ 30/35 km/u). Ik doe wel iets van strek-oefeningen voor bv. triceps en rug maar dat is allemaal la la...ik kan me herinneren dat ik in het verleden een warming-up had die bestond uit zoveel mogelijk herhalingen met (heel) weinig gewicht gedurende 1 minuut voor (bijna) iedere spiergroep.
  zondag 2 november 2014 @ 12:45:51 #120
157922 fathank
pi_146211409
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 02:21 schreef Dhalsim het volgende:
Misschien moet ik er even bij vermelden dat mijn huidige warm-up grotendeels bestaat uit de >4 km die ik naar de sportschool fiets (@ 30/35 km/u). Ik doe wel iets van strek-oefeningen voor bv. triceps en rug maar dat is allemaal la la...ik kan me herinneren dat ik in het verleden een warming-up had die bestond uit zoveel mogelijk herhalingen met (heel) weinig gewicht gedurende 1 minuut voor (bijna) iedere spiergroep.
Je schrijft je eigen antwoord al deels. Hoe is fietsen een fatsoenlijke warm up om te benchen?
  zondag 2 november 2014 @ 12:56:53 #121
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_146211679
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 12:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Je schrijft je eigen antwoord al deels. Hoe is fietsen een fatsoenlijke warm up om te benchen?
Het is inderdaad geen fatsoenlijke warm up om te benchen.
  zondag 2 november 2014 @ 14:36:51 #122
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146214285
Ik doe meestal een setje met half gewicht en dan 15 reps, en daarna gewoon knallen.

Met uitzondering van de quads, vanwege m'n knie. Daar doe ik twee setjes met 20 reps, voordat ik voluit ga.
  zondag 2 november 2014 @ 15:10:55 #124
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_146215503
Een van jullie nog aanraders voor Foam Rollers? Geen idee naar wat ik moet kijken eigenlijk.
  zondag 2 november 2014 @ 15:14:07 #125
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146215648
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 14:36 schreef Snakey het volgende:
Hier een artikel over schouders. Ik heb nog niet alles gelezen dus ook nog geen oordeel.

http://www.criticalbench.com/gains/fmsp
Mooi verkooppraatje is het. :{w
pi_146224903
Als je 1 dag 3000 calorieen boven je onderhoud eet, moet je dan ook weer 10 dagen lang elke dag 300 kcal onder je onderhoud zitten om op hetzelfde niveau te zitten of werkt dat niet zo?
  zondag 2 november 2014 @ 19:41:07 #127
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146225179
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je 1 dag 3000 calorieen boven je onderhoud eet, moet je dan ook weer 10 dagen lang elke dag 300 kcal onder je onderhoud zitten om op hetzelfde niveau te zitten of werkt dat niet zo?
Nee, je moet dan 1 dag 3000 kcals onder onderhoud zitten. :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbo is terug?
pi_146225259
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:41 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Nee, je moet dan 1 dag 3000 kcals onder onderhoud zitten. :s)
SPOILER
ja weetikveel ik ben geen dieetist ofzo. Lijkt me anders sterk dat mensen een cheatday gebruiken aangezien dan al het werk voor niks was
  zondag 2 november 2014 @ 19:43:53 #129
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146225294
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

ja weetikveel ik ben geen dieetist ofzo. Lijkt me anders sterk dat mensen een cheatday gebruiken aangezien dan al het werk voor niks was
Sinds wanneer is één cheatday 3000 kcals boven onderhoud?
Verbo is terug?
  zondag 2 november 2014 @ 19:44:56 #130
69994 seto
-|||--------|||-
pi_146225334
_O-
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_146225348
Zou me wel lukken :').
Geen referral hier.
  zondag 2 november 2014 @ 19:48:22 #132
19297 stinkie
pi_146225530
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

chestday is WAT je eet, niet hoeveel. Hoewel het zeker goed is om om de paar dagen 1 dag op onderhoud of ietsje er boven te zitten. 3000kcal is géén cheatday
pi_146225577
7000kcal is toch een kilo? of kan je dat zo niet berekenen? Zo ja kun je dus met duizend calorieen onder je onderhoud een kilo per week verliezen?
  zondag 2 november 2014 @ 20:17:24 #134
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146226877
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
7000kcal is toch een kilo? of kan je dat zo niet berekenen? Zo ja kun je dus met duizend calorieen onder je onderhoud een kilo per week verliezen?
Goed gerekend!
Verbo is terug?
pi_146227040
E/KH = 4kcal per gram
Alcohol = 7kcal per gram
Vet = 9kcal per gram

Opgeslagen vet is wat anders omdat het niet puur alleen vet is en dan kwam je volgens mij rond de 7,7kcal per gram uit.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146227088
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef V1z0R het volgende:
E/KH = 4kcal per gram
Alcohol = 7kcal per gram
Vet = 9kcal per gram

Opgeslagen vet is wat anders omdat het niet puur alleen vet is en dan kwam je volgens mij rond de 7,7kcal per gram uit.
Hoi.
Worry is a misuse of imagination
  zondag 2 november 2014 @ 20:24:23 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146227227
Iedere dag is toch 3000kcal boven onderhoud? #Whoppercurls
pi_146228244
Wie was het hier die ook alweer een PM deed rondgaan met hoe om te gaan en waar op te letten met problemen in de schouders. Laatste 2 weken weer last bij press maar ben de PM kwijt.
Dacht Yuri.
Zou graag weer willen om toch te valideren of ik niet wat vergeet.

quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Hoi.
Heej Billy.
Hoezo lurk jij mee in BB?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146229874
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Sinds wanneer is één cheatday 3000 kcals boven onderhoud?
dat is die van mij :')
  zondag 2 november 2014 @ 21:21:17 #140
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_146230420
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wat eet je dan niet allemaal _O-
  zondag 2 november 2014 @ 21:37:37 #141
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_146231555
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Iedere dag is toch 3000kcal boven onderhoud? #Whoppercurls
double baconburgers in de aanbieding _O_
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_146239988
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

:') :') :')

Gewoon even vasten dan de dag erna. ;)
  maandag 3 november 2014 @ 06:14:15 #143
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146250234
Cheatdays nemen is niet echt slim. Ten eerste is het niet goed voor je mind(set); want cheaten gaat vaak gepaard met een negatief gevoel, en ten tweede: heb je er nou écht iets aan? Je kan beter refeeds doen, leren koken en goed kunnen IIFYM'en.

Ik deed het zelf voorheen ook, maar tegenwoordig denk ik er anders over.
If not now, then when.
  maandag 3 november 2014 @ 12:55:04 #145
69994 seto
-|||--------|||-
pi_146250300
Wat Yuri zegt inderdaad, je voelt je alleen maar belabberd en schuldig ook al weet je dat het een cheat day is.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 3 november 2014 @ 13:00:39 #146
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146250685
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:00 schreef RaymondK het volgende:
:') :')

_O- _O- _O- _O-
Hey Raymond, alles goed? Heb je nog die thread gecheckt die ik jou in DM stuurde? Ik moest gelijk aan jou denken man, wil niet dat er wat slechts met je gebeurt.
If not now, then when.
  maandag 3 november 2014 @ 13:08:12 #148
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146250698
pi_146251079
Voor de nieuwsgierige mensen: het ging over deze thread http://www.reddit.com/r/w(...)induced_nutritional/
If not now, then when.
  maandag 3 november 2014 @ 13:24:29 #150
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146251206
Voor de gene die Adam van Now Foods doen.
Daar zit nu standaard ZMA in
Het staat op het potje, ik ging vergelijken, en iig net zoveel Zink als in ZMA. (meer dan vroeger)

Hoeveelheden/vormen van B6 / Magnesium zijn ze niet zo duidelijk over jammerlijk genoeg, en ik merk er ook weinig van kwa lucide. Iets wat ik van de ZMA van Universal wel makkelijk krijg. Al zou je dat dus van de zink krijgen...
pi_146254245
Poeee, vanmorgen getraind en op advies dus (geprobeerd) FB te doen.

Na de borst, schouders en rug was de pit er al aardig uit. Daarna nog bi- en triceps gedaan en 2 buikspieroefeningen. Toen was de koek op :X
  maandag 3 november 2014 @ 15:02:46 #152
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146254403
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:57 schreef Kazenbazen het volgende:
Poeee, vanmorgen getraind en op advies dus (geprobeerd) FB te doen.

Na de borst, schouders en rug was de pit er al aardig uit. Daarna nog bi- en triceps gedaan en 2 buikspieroefeningen. Toen was de koek op :X
Een korte workout en toch helemaal naar de kolere. Heerlijk toch? :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')