abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 oktober 2014 @ 13:09:20 #1
22592 crew  Ole
pi_146070796
Voor wie is de Afvallen tot we eens ons wegen bedoeld?
Dit topic is bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 29 of hoger.

Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Gezond Slank.

Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub .

Tevens is er LIF / [DE GYM voedingsclub #1] voor de meer fanatieke sporter die op een verantwoorde manier met zijn of haar lichaam bezig wil zijn.


Post je eetlijstjes, je beweging van vandaag, en alles wat je verder kwijt wil
Dit is geen kusjekroeltopic.

tickers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Ole op 29-10-2014 17:48:23 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 oktober 2014 @ 13:13:20 #2
22592 crew  Ole
pi_146070943
Had net een belangrijk gesprek, helemaal zenuwachtig :P
Slecht ontbeten dus :s)

lijstje

- 11 uur bruin broodje mozzarella tomaat
- 13.30 bruin pistoletje krabsalade
- 16 uur stuk fruit
- 18.30 stamppot prei
- yoghurt met fruit

Even lunch halen dus ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Ole op 29-10-2014 13:57:23 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146071940
Ik ga vanavond een zelfgemaakte tomatensoep eten, altijd erg lekker :9 Zit ook weinig aan andere zooi in of E-nummers of weet ik veel.
Mokkel met stuntstok
pi_146075106
Hai.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 oktober 2014 @ 15:07:01 #5
22592 crew  Ole
pi_146075332
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
alles goed?

Barst hier van de spierpijn. Maandag weer ietsje zwaarder getraind. Ik word nog eens sterk :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:13:01 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146075517
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:38 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik ga vanavond een zelfgemaakte tomatensoep eten, altijd erg lekker :9 Zit ook weinig aan andere zooi in of E-nummers of weet ik veel.
Heb je een recept? Ik maak eigenlijk nooit zelf tomatensoep, omdat ik geen goed recept heb.

Een ons is btw wel heel weinig -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146075537
Ik las 'afwassen tot we een ons wegen' _O- _O-
pi_146076251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:13 schreef Tink89 het volgende:
Een ons is btw wel heel weinig
Och, ik heb gisteren het graf van mijn grootouders helemaal schoongemaakt en gewassen en zei toen tegen mijn moeder 'cremeer mij maar gewoon, dat geeft minder gedoe'. Dus ooit komt dat ons wegen goed *)

Vandaag lekker veel bewogen, maar qua eten zit ik helemaal mis. Niet ontbeten, toen een chocoladebolletje gehad (ik dacht dat het kleine krentenbolletjes waren, dit had ook bruine vlekjes ter grote van krenten :') ), hand pepernoten en straks avondeten wat wel normaal is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146076287
Ik ben aan de macro's, bitches. Wacht maar. Straks ben ik een soort Jillian.

Ofzo.

En succes met afvallen dames! :+
Ja doei.
pi_146076368
Don't skip leg day, moblo!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146076394
O+ Every day is leg day O+
Ja doei.
pi_146076590
Ik wil trouwens vaker een gekookt eitje eten (want makkelijk en gezond tussendoortje) heeft iemand tips om het toch nog iets lekkerder/specialer te maken?
pi_146076630
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vandaag lekker veel bewogen, maar qua eten zit ik helemaal mis. Niet ontbeten, toen een chocoladebolletje gehad (ik dacht dat het kleine krentenbolletjes waren, dit had ook bruine vlekjes ter grote van krenten :') ), hand pepernoten en straks avondeten wat wel normaal is.
Chocoladebolletje? De manier waarop je het beschrijft klinkt het ook niet echt lekker ;)

Hier vandaag ruim twee uur bewogen.
Moet alleen nog een L verzinnen.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:03:13 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146077157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Chocoladebolletje? De manier waarop je het beschrijft klinkt het ook niet echt lekker ;)

Hier vandaag ruim twee uur bewogen.
Moet alleen nog een L verzinnen.
Superlekker juist! Bolletje met daarin stukjes chocolade. Soort straciatellabrood....

En nu nog een L verzinnen? Die had ik om 13:00 uur al op.

O: 3 volkoren. 1 cervelaat,1 grilworst, 1 appelstroop met 30+kaas. 200 ml lv yoghurt, handje notencruesli de ontbijtkoek heb ik weer geschrapt, darmen doen weer normaal
T: Appel met kaneel uit de magnetron
T2: Pakje lu-crackertjes.
L: IJsbergsla met fusili, komkommer, wat zonnebloempitjes, 1/2 plak oude 30+kaas, 2 plakjes cervelaat, zilveruitjes, wat honingmosterddressing en de laatste flinters gebakken ui.
T: Kleine banaan.
D: Bami, zonder vlees, met gebakken ei. Hebben geen kroepoek meegebracht, dus misschien maak ik zelf een beetje satesaus.
S: Uur paardrijden.
T: Niks meer, lekker slapen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146077238
Zijn wel heel veel carb-maaltijden Tink! :o
Ja doei.
pi_146077537
Ik probeer het ook weer op te pakken. En zoals ik dat als goede Weight Watcher geleerd heb, doe ik dat met Roggebrood :).

O: 2 geroosterde volkoren broodjes met 2 gebakken eieren met een beetje kaas (ongeveer een half plakje als het voorgesneden plakken zouden zijn).
L: roggebrood met 45+ kaas
T: magere latte
D: Iets chili con carne achtigs, met rijst. Moet nog even bedenken of ik het met of zonder vlees ga maken, maar er gaan sowieso bruine bonen, mais, paprika en ui in.

En moet ook nog fruit eten vandaag, maar dat moet ik nog kopen. Ben nog niet helemaal content hierover, maar het begint te komen.
pi_146077611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Superlekker juist! Bolletje met daarin stukjes chocolade. Soort straciatellabrood....

En nu nog een L verzinnen? Die had ik om 13:00 uur al op.


Op woensdag is mijn D pas om 21.00 dus pas ik er de rest op aan.
pi_146077635
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef Zeester het volgende:
Ik probeer het ook weer op te pakken. En zoals ik dat als goede Weight Watcher geleerd heb, doe ik dat met Roggebrood :).

O: 2 geroosterde volkoren broodjes met 2 gebakken eieren met een beetje kaas (ongeveer een half plakje als het voorgesneden plakken zouden zijn).
L: roggebrood met 45+ kaas
T: magere latte
D: Iets chili con carne achtigs, met rijst. Moet nog even bedenken of ik het met of zonder vlees ga maken, maar er gaan sowieso bruine bonen, mais, paprika en ui in.

En moet ook nog fruit eten vandaag, maar dat moet ik nog kopen. Ben nog niet helemaal content hierover, maar het begint te komen.
Roggebrood is altijd goed
pi_146077657
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Chocoladebolletje? De manier waarop je het beschrijft klinkt het ook niet echt lekker
Klopt! Het was heel melig, met dropjes chocoladepastaachtigspul. Niet voor herhaling vatbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146077664
Ik denk trouwens dat het dit http://www.ah.nl/allerhan(...)tebonenchili-met-kip gerecht gaat worden. Komt een vriend eten die niet van paprika houdt, dus denk dat dit wel lekkere optie is.
pi_146077709
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:19 schreef Zeester het volgende:
Ik denk trouwens dat het dit http://www.ah.nl/allerhan(...)tebonenchili-met-kip gerecht gaat worden. Komt een vriend eten die niet van paprika houdt, dus denk dat dit wel lekkere optie is.
Zwarte bonen O+ Ik ben dol op zwarte bonen. Geen idee of het lekker wordt met kip, maar kip past volgens mij overal wel bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146077747
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zwarte bonen O+ Ik ben dol op zwarte bonen. Geen idee of het lekker wordt met kip, maar kip past volgens mij overal wel bij.
Ik vind kip ook niet persé lekkerder dan gehakt, dus misschien doe ik er wel gewoon mager gehakt in ipv kip.
pi_146077801
Avondeten is overigens couscous met wortel en bataat & koolvisfilet. En dan naar bed en dan om 23.00 beginnen met de tweede baan van de dag. Ik neem een salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, paprika en mozarella mee naar mijn werk. Geen carbs, want daar word ik slaperig van en dat kan ik niet gebruiken vannacht 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:26:52 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146077944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn wel heel veel carb-maaltijden Tink! :o
Kan ik me deels wel in vinden. Crackers waren een zwak momentje. Had na die appel op een bepaald moment echt buikpijn van de trek. Verder zie ik drie maaltijden, waarvan één met name groente is... Handje fusili in de salade vind ik niet meteen een carbmaaltijd, eigenlijk.

Hoe vullen jullie je salades zonder er aardappels of pasta o.i.d. bij te doen? Vind het al snel niet genoeg of een kale boel. Gekookt ei kan op kantoor niet, dat vindt echt iedereen te hard stinken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')