abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:25:01 #176
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146143571
Qwea, je hebt een eigen topic. Zou je daar gewoon willen blijven? Ik ben zó klaar met die discussies elke keer...
Prrrrr
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:29:50 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146143718
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:15 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb jouw evangelie eigenlijk niet zo nodig. Maar bedankt voor de input ^O^
evangelie :D geen dank voor de input, graag gedaan.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146143983
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef Zeester het volgende:
De weegschaal was net een stuk minder onvriendelijk. Maar ik moet wel echt flink aan de slag weer.
Jij kan het! Weet ik nog! O+
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:53:41 #179
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146144396
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb Jillian gisteren ook laten schieten :Y zo lang je nog netjes eet is het geen ramp toch?
En echt een wrap van de McDonalds? Of een zelfgemaakte versie?
Het is een zelfgemaakte versie, wat Ruby ook zei :Y
Ik vind een zo'n klein ding bij de McDonalds geen avondeten en als ik daar toch binnen zou stappen, dan zou ik hem waarschijnlijk als aanvulling op een menu nemen :')

Maar ik vind die wrap in principe best lekker, maar had bedacht dat ik thuis een betere versie kon maken. Zonder kaas, want dat hoeft van mij niet echt. En met gebakken uien i.p.v. rauwe :9

En het is binnen 10 min op tafel gezet en dat is een mega pluspunt op de vrijdagavonden waarop ik alleen ben en eigenlijk geen zin heb om te koken. Dit is zo snel en zo simpel dat ik meer tijd kwijt zou zijn om naar de friettent te lopen :P

En ik heb gisteren wel gewoon netjes gegeten ja :Y Manlief had gekookt en de hoeveelheden echt perfect ingeschat ^O^ Dus ik vond het ook niet zo'n ramp dat Jillian niet door ging. Ik had ook best wel last van mijn periode en ik weet dat sporten dan sowieso niet zo lekker gaat. Dus nu gewoon op tijd naar bed gegaan met het idee dat een goede nacht slaap ook wel lekker is :)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:54:44 #180
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146144431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wij hebben twee winkels op loopafstand en vanwege het personeel dat je op een gegeven moment gaat herkennen wisselen we het maar af in de avond :D
Maar goed deze hele week geen dingen meer gehaald in de avond *O* (behalve dan toiletpapier :D )
Dat lijkt me wel handig om genoeg in huis te hebben ja :P
pi_146144532
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef Zeester het volgende:
De weegschaal was net een stuk minder onvriendelijk. Maar ik moet wel echt flink aan de slag weer.
Eerste stap is gezet toch?
pi_146144581
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het is een zelfgemaakte versie, wat Ruby ook zei :Y
Ik vind een zo'n klein ding bij de McDonalds geen avondeten en als ik daar toch binnen zou stappen, dan zou ik hem waarschijnlijk als aanvulling op een menu nemen :')

Maar ik vind die wrap in principe best lekker, maar had bedacht dat ik thuis een betere versie kon maken. Zonder kaas, want dat hoeft van mij niet echt. En met gebakken uien i.p.v. rauwe :9

En het is binnen 10 min op tafel gezet en dat is een mega pluspunt op de vrijdagavonden waarop ik alleen ben en eigenlijk geen zin heb om te koken. Dit is zo snel en zo simpel dat ik meer tijd kwijt zou zijn om naar de friettent te lopen :P

En ik heb gisteren wel gewoon netjes gegeten ja :Y Manlief had gekookt en de hoeveelheden echt perfect ingeschat ^O^ Dus ik vond het ook niet zo'n ramp dat Jillian niet door ging. Ik had ook best wel last van mijn periode en ik weet dat sporten dan sowieso niet zo lekker gaat. Dus nu gewoon op tijd naar bed gegaan met het idee dat een goede nacht slaap ook wel lekker is :)
Zo'n wrap klinkt nog best lekker :Y met iets van krokant vlees inderdaad.
Eens onthouden.

Genoeg slapen is ook erg belangrijk, genoeg onderzoeken volgens mij dat je van te weinig slaap dik wordt ;)
pi_146144664
Half uur gehoepeld, nu tijd voor ontbijt :9
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:03:01 #184
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146144688
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo'n wrap klinkt nog best lekker :Y met iets van krokant vlees inderdaad.
Eens onthouden.

Genoeg slapen is ook erg belangrijk, genoeg onderzoeken volgens mij dat je van te weinig slaap dik wordt ;)
Ik eet die wraps echt heel graag. Niet te vaak, omdat wraps vrij veel kcals hebben en die kipkrokant schnitzels ook (en ik neem er dan wel 2, want lekker). Maar als ik ze eet, dan kies ik er wel bewust voor en geniet ervan :9
pi_146145106
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik eet die wraps echt heel graag. Niet te vaak, omdat wraps vrij veel kcals hebben en die kipkrokant schnitzels ook (en ik neem er dan wel 2, want lekker). Maar als ik ze eet, dan kies ik er wel bewust voor en geniet ervan :9
Goed zo :)
Wraps zijn ook zo lekker, als ze niet zo hoog in kcal waren at ik ze elke dag.
Deze week staan ze ook weer op het programma maar dan met gewone kip.
pi_146145560
Ik vind wraps helemaal niet zo speciaal eigenlijk.

Ik ga vanavond pasta met tonijn en rode saus maken denk ik. Heb ik zin in.
pi_146145586
Ik eet vanavond konijn met aardappels en groente die ik nog moet kiezen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146145741
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet vanavond konijn met aardappels en groente die ik nog moet kiezen.
Aww flappie ;)
pi_146145830
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:26 schreef Zeester het volgende:
Ik heb weleens een pot zilveruitjes weggewerkt in een eetbui, gewoon bij gebrek aan beter. Of inderdaadaad, naar de Albert Hein lopen speciaal voor troep.
Augurken opeten, droge melbatoastjes, 20 mandarijntjes in 1x, pindakaas oplepelen, met boter, suiker en bloem koekjes maken (of gewoon het deeg opeten) :Y) been there, done that etc. Niets in huis halen moet dan echt NIETS betekenen, want het gaat niet om het in huis halen van koekjes of snoep.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146145904
Ow die koekjes maken, ook erg herkenbaar.....
pi_146145916
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aww flappie ;)
Maar wel heel erg lekker. :@
pi_146145939
En ik kan bij zo'n vreetbui dus echt helemaal gek in mijn hoofd worden, alleen maar aan eten eten eten denken. Het is een soort heftige jeuk, open en bloot voor je, maar je mag niet krabben,. Met niets. En bij mij heeft het niets met emotioneel eten te maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146145941
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar wel heel erg lekker. :@
Heb het zelf nog nooit geproefd maar kan me voorstellen dat het erg lekker is
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:49:37 #194
22592 crew  Ole
pi_146146109
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik kan bij zo'n vreetbui dus echt helemaal gek in mijn hoofd worden, alleen maar aan eten eten eten denken. Het is een soort heftige jeuk, open en bloot voor je, maar je mag niet krabben,. Met niets. En bij mij heeft het niets met emotioneel eten te maken.
Het zou eventueel ook kunnen liggen aan het feit dat je dan aan het begin van de dag te weinig hebt gegeten. Zo heeft een dietiste het mij wel eens uitgelegd.
En inderdaad, toen ik beter ging ontbijten/ lunchen werden de eetbuien ook minder. Eetbui is dan een verlate reactie omdat je eerder tekort bent gekomen.

Daarbij heb ik ook diabetes. Dan is goed eten en regelmaat het best. Als ik te laag in mijn suiker zit ga ik ook eten om me weer beter te voelen. Maar dan ben ik dus eigenlijk al te laat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146146167
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb het zelf nog nooit geproefd maar kan me voorstellen dat het erg lekker is
Mocht je het ooit willen overwegen (bij de Lidl hebben ze 2 boutjes voor 6 euro) dit is een lekker, simpel recept:
https://www.flickr.com/ph(...)7420/in/photostream/
pi_146146172
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:49 schreef Ole het volgende:

Het zou eventueel ook kunnen liggen aan het feit dat je dan aan het begin van de dag te weinig hebt gegeten. Zo heeft een dietiste het mij wel eens uitgelegd.
En inderdaad, toen ik beter ging ontbijten/ lunchen werden de eetbuien ook minder. Eetbui is dan een verlate reactie omdat je eerder tekort bent gekomen.

Daarbij heb ik ook diabetes. Dan is goed eten en regelmaat het best. Als ik te laag in mijn suiker zit ga ik ook eten om me weer beter te voelen. Maar dan ben ik dus eigenlijk al te laat.
Ik ben meer gaan eten :Y En ik heb ontdekt dat lunchen met brood eerder een vreetbui triggert dan eten met een flinke salade met eiwit + groente + zaden/noten/peulvruchten.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:56:37 #197
22592 crew  Ole
pi_146146338
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben meer gaan eten :Y En ik heb ontdekt dat lunchen met brood eerder een vreetbui triggert dan eten met een flinke salade met eiwit + groente + zaden/noten/peulvruchten.
En zo moet iedereen voor zichzelf uitvinden wat het beste werkt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146146355
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Augurken opeten, droge melbatoastjes, 20 mandarijntjes in 1x, pindakaas oplepelen, met boter, suiker en bloem koekjes maken (of gewoon het deeg opeten) :Y) been there, done that etc. Niets in huis halen moet dan echt NIETS betekenen, want het gaat niet om het in huis halen van koekjes of snoep.
Bij mij waren het ook altijd grote hoeveelheden. Ik heb wel eetbuien gehad waarin één eetbui bijvoorbeeld bestond uit 2 diepvriespizza's, halve kilo lasagne, chips, koekjes en ijs.

Dat heb ik nu overigens al jaren niet meer. Maar was altijd een soort spanning die bleef opbouwen tot zo'n moment.

Had ook niets te maken met waar ik trek in zou hebben, maar gewoon jezelf helemaal kapot eten.
pi_146146512
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:57 schreef Myraela het volgende:

Bij mij waren het ook altijd grote hoeveelheden. Ik heb wel eetbuien gehad waarin één eetbui bijvoorbeeld bestond uit 2 diepvriespizza's, halve kilo lasagne, chips, koekjes en ijs.

Dat heb ik nu overigens al jaren niet meer. Maar was altijd een soort spanning die bleef opbouwen tot zo'n moment.

Had ook niets te maken met waar ik trek in zou hebben, maar gewoon jezelf helemaal kapot eten.
Herkenbaar :') Gewoon niet kunnen stoppen. En doorgaan terwijl je al misselijk en vol bent. En je dan kapot schamen. Heel blij dat ik dát al heel lang niet meer heb gedaan (misschien wel 5 jaar geleden). Ik had dat voor het laatst denk ik de maanden nadat ik 35 kilo was afgevallen :X Was niet echt welkom.
pi_146146539
Ik lig nu 's avonds op de bank ook de hele tijd aan eten te denken. Ondanks goede dag qua eten, en zeker niet te weinig. Maar 's avonds wil ik gewoon 'iets lekker' en daar het liefste veel van. Nu weet ik dit van mezelf en 'vergeef' ik mezelf dus ook een 's avonds stukje kaas, paar crackertjes of een handje augurken, maar lastig is en blijft t.

Daarom kan ik dus ook niet 's avonds m'n lunch nemen ipv diner, dan gaat het geheid mis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')