abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146069921

Welkom in het K&W Verhuis/klus/woon en natuurlijk ook voorpret en kriebels topic ! *O*

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers!

Geef even aan in welk stadium van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer of makelaar nog moeilijk? Of is de gehele planning al rond ? Heb je in gedachten het huis of appartement al 100 keer ingericht ? Deel al je voorpret en kriebels hier samen met ons. :Y

Wijzigingen of vragen ?
Meldt het dan even in : K&W / [Klussen en Wonen] [FB] Feedback mag hier gemeld worden

Of stuur ML-tje of Vonkenboer even een berichtje

Klik hier om Vonkenboer een berichtje te sturen

Klik hier om ML-etje een berichtje te sturen
pi_146070261
Het ging over biedingen en fascinaties voor oude huizen ;)

PureEvil, spannend is dat he, die echte onderhandelingen! Ik was er af en toe best zenuwachtig van, vooral op het laatst, toen zat er opeens een weekend tussen dat we moesten wachten op een reactie van hun kant :X Bij ons gingen de biedingen zo: Vraagprijs was 125, ons openingsbod was 105, het tegenbod was 120, daarna boden wij 108,5 met een heleboel argumenten erbij, toen kwamen zij over de brug en boden 112,5 (!), maar wij probeerden er toen toch nog net wat meer uit te halen en boden 111. Daarmee gingen ze akkoord *O*

Onze bieding van 108,5 was best goed overdacht trouwens, 107,5 vonden we net te slap, met 1000 extra erbij dachten we dat het er zo uitzag dat we welwillend waren, maar toch ook afremde op hun patroon van biedingen met 5000 op en af. Dat werkte dus best goed, want daarna vertelde de tegenpartij dat zij eigenlijk 115 als minimum hadden, maar ons tegemoet wilde komen door 112,5 tegen te bieden. Toen dachten wij dat dat makelaar geneuzel was ;) en dat zij de koop niet gingen lieten schieten (het huis stond al even te koop) en probeerden dus toch nog net iets lager. We hadden gelijk en dat deden ze. Bij die bieding gaven we trouwens onze 'speerpunten' nog even duidelijk aan, zoals dat het van onze kant snel geregeld kon worden omdat de financiering al zo goed als rond was en dat ze alle spullen die er nog in het huis stonden (het staat al leeg) mochten laten staan als ze het niet wilden houden. Als ze het niet geaccepteerd hadden, dan waren we alsnog akkoord gegaan met 112,5 denk ik, maar elke 1000 euro is mooi meegenomen in de behoorlijke renovatie en verbouwing die wij voor ogen hebben. Kan ik toch weer net een iets luxere keuken of visgraatvloer of zo van bekostigen ;)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:15:19 #3
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146071017
ik had je trouwens helemaal nog niet gefeliciteerd, dus bij deze :P

ik denk dat je ook wel het voordeel hebt dat het al wat langer te koop stond. Huis waar wij op bieden staat net 2 weken op funda....
Maar idd, het is allemaal best spannend. Gelukkig reageren ze vrij snel, en ik moet deze week gewoon een akkoord hebben :@ Dan kan de rest geregeld worden met de hypotheekadviseur/bank ....duurt 4/6 weken werd er gezegd ;(

Nu kan ik nog ff nadenken wat we gaan bieden.....ik wil eigenlijk wel onder de 130 uitkomen...
pi_146071564
Je kunt ook als voordeel noemen, dat ze dan wel vlot het huis verkopen! Als ze nog 2 jaar moeten wachten voordat het verkocht wordt, is dat veel meer geld aan maandlasten dan die paar duizend euro die ze er nu misschien minder voor krijgen dan gehoopt bijvoorbeeld. En wellicht dat het anders heel lang te koop staat maar voor dezelfde prijs of zelfs minder wordt verkocht uiteindelijk.

Maar ik weet ook helemaal niet of het huis al scherp geprijsd is tov andere huizen uit de buurt en de staat waarin het is, dat ze er dus snel vanaf willen. Of dat het ook wel wat rustiger aan mag van ze, dan heb je kans dat ze wel bereid zijn om af te wachten of er nog een koper komt.

Wat mijn zwager deed was ook wel grappig. Die deed een bod en de makelaar zei: Nee de verkoper wil minstens *bedrag* hebben. Zwager zei: Okee. En ging toen 6 weken op vakantie. Toen ie terug kwam vroeg ie: En is het al verkocht? Makelaar: Nee. Zwager: Mijn bod staat nog steeds. Verkoper: Nou vooruit dan. En toen kocht ie het dus alsnog voor z'n 'eerste' bod :D

Als je dus niet per se haast hebt of dat het huis niet per se je droomhuis is, dan kun je dus ook zo hard-to-get spelen. Maar dan heb je dus wel kans dat het al weg is. Zeker als het pas zo kort te koop staat. Weet je toevallig of er veel interesse is in het huis? Veel andere kijkers?

Ik duim in ieder geval mee!
pi_146076993
Gefeliciteerd!!! :)

Wij gaan maandag bij twee huizen kijken en dan wellicht een keuze maken (en bieden....)

Misschien leuk voor anderen hier;
Bestel nu gratis drie A5-formaat kleurstalen, groot genoeg om te zien hoe jouw kleur op je muur staat. Ga voor 31 december 2014 met code FLEXA14 naar flexa.nl en krijg ze gratis thuisbezorgd.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:33:13 #6
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146078183
PureEvil spannend! Hopelijk hebben jullie beet en kunnen jullie alsnog begin december verhuizen!
pi_146079987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:58 schreef automatic_ het volgende:
Gefeliciteerd!!! :)

Wij gaan maandag bij twee huizen kijken en dan wellicht een keuze maken (en bieden....)

Misschien leuk voor anderen hier;
Bestel nu gratis drie A5-formaat kleurstalen, groot genoeg om te zien hoe jouw kleur op je muur staat. Ga voor 31 december 2014 met code FLEXA14 naar flexa.nl en krijg ze gratis thuisbezorgd.
Oeh, goeie tip, dankjewel!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:16:09 #8
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146109150
Wat een lelijke kleuren zeg, van Flexa .....Mn zoon koos trouwens brandweer rood uit. euhm..NEE, die komt NIET op je muur :P

Net ff gebeld met de makelaar, en we hebben een deal *O* 130.000 . Nu ff wachten op telefoontje van hypotheekadviseur, en dan proberen alles zsm te regelen....ze wilden namelijk sleuteloverdracht 15 dec, maar dat is voor ons onmogelijk eigenlijk...1 dec kan ook (maar dan moeten wij dus alles al leeg hebben...hmz...) Hopelijk is er snel plek.

* PureEvil is blij *O* *O*
pi_146109655
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:16 schreef PureEvil het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg, van Flexa .....Mn zoon koos trouwens brandweer rood uit. euhm..NEE, die komt NIET op je muur :P

Net ff gebeld met de makelaar, en we hebben een deal *O* 130.000 . Nu ff wachten op telefoontje van hypotheekadviseur, en dan proberen alles zsm te regelen....ze wilden namelijk sleuteloverdracht 15 dec, maar dat is voor ons onmogelijk eigenlijk...1 dec kan ook (maar dan moeten wij dus alles al leeg hebben...hmz...) Hopelijk is er snel plek.

* PureEvil is blij *O* *O*
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146111731
*O* Gefeliciteerd PureEvil! Misschien kun je voor heel kort zo'n opslag fixen?
pi_146112857
Gefeliciteerd PureEvil!! :)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:31:31 #12
348178 NotTheSame
pi_146113313
Gefeliciteerd PureEvil! Wat een ontzettend goed nieuws!!! Nu maar hopen dat 1 december haalbaar is!
pi_146115197
Gefeliciteerd! :D *O*
pi_146115492
Gefeliciteerd *O*

Dat word 1 dec een pittig dagje :P
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:03:18 #15
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_146125644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef Puala het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Dat word 1 dec een pittig dagje :P
_O- Maar jij kwam me helpen toch :7
pi_146129554
Terug van de nieuwbouw-bijeenkomst... Zo, die prijzen voor het meerwerk! :o
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k... :o Die dakkapel sowieso later dus :P De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig ;(
pi_146129887
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Miezziej het volgende:
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k... :o Die dakkapel sowieso later dus :P De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig ;(
Altijd belachelijk. 2,4 meter.. Jezus
pi_146130295
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Miezziej het volgende:
Jemig wat een geld :o
pi_146132264
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jemig wat een geld :o
Belachelijk toch?
-O-
pi_146132580
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:23 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Belachelijk toch?
-O-
Ja deze overstijgen wel wat ik al eerder heb gehoord denk ik.
pi_146133465
Dat is inderdaad veel!
pi_146179881
Woensdag weer een afspraak met de hypotheek adviseur. Er moeten nog wat dingen aan het voorlopig koopcontract veranderd worden. Iemand daar ervaring mee of daar moeilijk over gedaan wordt?
pi_146179904
Ik denk dat het er vanaf hangt wat. Ik wilde wat toegevoegd wat leeg gelaten was en wat geschrapt. En dat was geen probleem, omdat het deels ook in het voordeel van de verkoper was.
pi_146179950
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:49 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat het er vanaf hangt wat. Ik wilde wat toegevoegd wat leeg gelaten was en wat geschrapt. En dat was geen probleem, omdat het deels ook in het voordeel van de verkoper was.
Hier gaat het om inbindende voorwaarden. Het gedrag moet omhoog. Want voor het bedrag die er nu staat komt het huis maar half af als in geen aanbouw geen keuken enz. En we willen het huis niet zonder aanbouw.

En verder vinden we dat NHG er ook in moet komen te staan. Nu zou dat geen breekpunt mogen zijn. Maar vinden wij wel belangrijk.
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:11:43 #25
348178 NotTheSame
pi_146180175
Miezziej jezus, dat zijn echt compleet waanzinnige bedragen!

Thinkk-Pinkk, NHG hebben wij ook expliciet op laten nemen in de ontbindende voorwaarden. Was geen probleem.

Ontrent het bedrag, dat begrijp ik niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat ik geen verstand heb van nieuwbouw.

PureEvil, weet je al meer over de overdrachtsdatum etc.?
pi_146180258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Miezziej jezus, dat zijn echt compleet waanzinnige bedragen!

Thinkk-Pinkk, NHG hebben wij ook expliciet op laten nemen in de ontbindende voorwaarden. Was geen probleem.

Ontrent het bedrag, dat begrijp ik niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat ik geen verstand heb van nieuwbouw.

PureEvil, weet je al meer over de overdrachtsdatum etc.?
In het contract staat de 104% van het huis. Dus de aanschafwaarde plus 4%. Alleen omdat het idd nieuwbouw is komen er meerwerkkosten bij. Dat gaat om 20.000-25.000 meer. En daarom moet het bedrag omhoog. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:29:19 #27
348178 NotTheSame
pi_146180452
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In het contract staat de 104% van het huis. Dus de aanschafwaarde plus 4%. Alleen omdat het idd nieuwbouw is komen er meerwerkkosten bij. Dat gaat om 20.000-25.000 meer. En daarom moet het bedrag omhoog. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Ooh, op die fiets :+ ! Daar durf ik geen antwoord op te geven of dat kan of mag.
pi_146180531
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:29 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ooh, op die fiets :+ ! Daar durf ik geen antwoord op te geven of dat kan of mag.
Ik ook niet maar dat zou voor ons een no go zijn.. Je zou maar met een half huis blijven zitten :D
  zondag 2 november 2014 @ 08:34:35 #29
348178 NotTheSame
pi_146207916
Gisteren concept akte van levering/hypotheekakte/afrekening binnen gekregen en we konden meteen aan de puzzel -O- .
We wisten dat de 2 percelen die wij gekocht hebben, vroeger uit meerdere kadastrale kavels bestond, maar wat ons vantevoren niet gezegd was (en ook niet terug te vinden was bij de gemeente), was dat op een van de oude kavels nogal wat restricties zaten. Dit komt nu pas naar boven in de akte van levering. Ik werd al even bang dat dit onze (garage)bouwplannen in de weg ging staan, maar na wat puzzel en opzoekwerk vermoed ik nu dat juist dat deel grotendeels onder het woonhuis ligt :). Pak van m'n hart dus :).
pi_146208285
Ohh wow, dat was even schrikken NotTheSame! Maar vooralsnog ziet het er wel goed uit nu? Als het bij de gemeente niet terug te vinden is, is het dan nog wel geldig? Lijkt me dat dan eigenlijk niemand daar verder meer iets van weet ook? Misschien is het sowieso allang verlopen of omgezet, maar doen alleen die papieren per ongeluk nog de ronde ergens!?
  zondag 2 november 2014 @ 10:25:12 #31
348178 NotTheSame
pi_146208775
Het zal nog wel gelden anders denk ik niet dat het in onze akte van levering genoemd hoeft te worden. Het gaat om een bebouwingsverbod ivm nutsvoorzieningen in de grond.
Maar aangezien er, naast ons huis, nog 6 huizen op dezelfde oude kadastrale kavel gezet zijn (en er toen dus ook overleg geweest moet zijn met de gemeente, waar deze kavel oorspronkelijk van was), ga ik er vanuit dat we er nooit problemen mee gaan krijgen. Het zou dan nu alleen nog gaan om de voortuin en oprit, maar we hebben geen plannen om daar (uit) te bouwen (garage komt achter in de tuin, valt onder een ander kadastraal nummer).

En jij Ela, al aan het inpakken?
pi_146213852
Ah kijk, dus toch een oude(re) situatie, maar dus wel nog half geldig onder de voortuin en oprit. In ieder geval wel fijn dat het voor jullie verder niet uitmaakt, toch een pak van je hart ja :D

Dat hele huis-kopen is echt een lesje in geduld vind ik hoor! Eerst hebben we al maaaaaanden gezocht naar een huis, toen moesten we telkens een week of zo wachten tot we konden bezichtigen omdat de makelaar het zo druk heeft. Vervolgens duurde het onderhandelen ook weer een volle week en daarna allerlei dingen regelen/opzoeken/doorgeven voor de koopakte. Nu wachten we op bericht wanneer we de koopakte kunnen tekenen en we hebben als oplever datum 24 november aangegeven. Dus na het tekenen moeten we de financiering fixen en dan nog weer een paar weken wachten tot we eiheiheindelijk de sleutel hebben :)

Dan kan het klussen beginnen en ik hoop eigenlijk dat we rond februari daar kunnen gaan wonen echt enzo!

Maar we gaan in de tussentijd wel alvast langzaamaan beginnen met dingen hier inpakken en vooral ook uitzoeken. Ons streven is zo min mogelijk spullen in ons huis, en dus ook zo min mogelijk spullen van hier verhuizen naar daar. Er valt nog wel wat uit te zoeken hier ;) We hebben een plek met overbodige dingen die we op een of andere manier gaan afvoeren (grofvuil, kringloop, marktplaats, pawnshop, etc) en de rest gaat dan dus gestaag in verhuisdozen. De spullen die we echt gebruiken (meubels, kleding, keukengerei) die kunnen natuurlijk pas helemaal op het laatst, maar het zou dan dus relaxed zijn als alle overige dingen al weg zijn of ingepakt.
pi_146324304
Geduld wat is dat? :')
pi_146325710
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geduld wat is dat? :')
Vraag ik me ook af, ik wil NUUU weten of ik ben ingeloot :')
pi_146326133
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af, ik wil NUUU weten of ik ben ingeloot :')
Wanneer komt de uitslag?
pi_146326151
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wanneer komt de uitslag?
Je kunt je inschrijven tot 10 november, dus ergens in die week denk ik :+
pi_146326186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Je kunt je inschrijven tot 10 november, dus ergens in die week denk ik :+
Spannend!! Maar duurt lang. Zijn er veel woningen te verloten?
pi_146326223
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Spannend!! Maar duurt lang. Zijn er veel woningen te verloten?
14 ;(
pi_146326260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:41 schreef Miezziej het volgende:

[..]

14 ;(
Troost je bij mij waren het er 5 en dat is ook gelukt
pi_146326340
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Troost je bij mij waren het er 5 en dat is ook gelukt
Oe :9

Ik heb het idee van de uitbouw al losgelaten trouwens :+ Dat gaat toch niet lukken :')
pi_146326634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Oe :9

Ik heb het idee van de uitbouw al losgelaten trouwens :+ Dat gaat toch niet lukken :')
Wat is de maat van de woonkamer?
pi_146326756
In de volgende zomer wordt ons huis opgeleverd, zitten er dus middenin ook.

Wat er met de muren moet gebeuren vind ik erg lastig. Stucen raden veel mensen af ivm scheuren etc door de werking van het huis de eerste jaren, al doet ook de helft het gewoon en hebben er weinig last van. Goede optie is om het met renovlies te laten doen en te laten sausen, is naadloos en ook bijna net zo strak als stucen. En iets goedkoper.

Iemand ervaring met renovlies?
pi_146326855
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef Klaphark het volgende:
In de volgende zomer wordt ons huis opgeleverd, zitten er dus middenin ook.

Wat er met de muren moet gebeuren vind ik erg lastig. Stucen raden veel mensen af ivm scheuren etc door de werking van het huis de eerste jaren, al doet ook de helft het gewoon en hebben er weinig last van. Goede optie is om het met renovlies te laten doen en te laten sausen, is naadloos en ook bijna net zo strak als stucen. En iets goedkoper.

Iemand ervaring met renovlies?
Nee maar info is welkom zaten aan hetzelfde te denken.

Alles wordt hier opgeleverd met een fun stuclaagje als in behangklaar. Nu hebben ze dat bij schoonouders ook gedaan en dat hebben ze altijd zo gelaten. Zie je niks van ook.

En oh ja en het is allemaal nog steeds onder voorbehoud :')
pi_146327227
Weet je zeker dat het met een stuclaagje is? Bij ons wordt het ook behangklaar opgeleverd, en dat is hier gewoon kaal gatenkaasbeton :')
pi_146327557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef Klaphark het volgende:
Weet je zeker dat het met een stuclaagje is? Bij ons wordt het ook behangklaar opgeleverd, en dat is hier gewoon kaal gatenkaasbeton :')
Dat is wat de makelaar zei
  woensdag 5 november 2014 @ 13:27:13 #46
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146327773
PureEvil, gefeliciteerd!!! *O*

Wij hebben een ander huis gevonden waar we interesse in hebben, wel iets boven ons budget, nou ja, we kunnen het op zich wel bekostigen maar dan zitten we aan onze top en dat willen we niet. ;)

Ze vragen er 1.495.000 kr. (200.862,57 euro) voor, maar het huis is in 2013 getaxeerd op 890.000 kr. (119.577,05 euro).
Dat is nogal een verschil. :o
Het staat wel in een super wijk, ook is alles binnen en buiten gerenoveerd en dat is ook helemaal in onze stijl, grote tuin er bij en dicht bij scholen, binnenstad, openbaar vervoer enz. Ook heeft het alles wat we willen, ruime keuken, 5 slaapkamers (we hebben 4 kinderen samen) en zelfs ruimte om een gastenverblijf te maken voor wanneer familie en vrienden langs willen komen.
Het staat wel pas een week op de markt.

Dus hebben ze nu zoiets van, we hoeven het niet meteen kwijt dus we gaan er gewoon heel veel voor vragen?
Wij zouden wegens locatie (als alles in goede staat is) er wel 1.100.000 (147.791,86 euro) voor willen geven.

Maar eerst maar eens een bezichtiging aanvragen na de verhuizing.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146328219
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is wat de makelaar zei
Kan best hoor, dat is wel relaxed. Dan is alleen sausen prima toch. Scheelt je weer paar duizend euro.
pi_146329029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Kan best hoor, dat is wel relaxed. Dan is alleen sausen prima toch. Scheelt je weer paar duizend euro.
Ja precies en anders van dat behang eroverheen en dan komt dat stucen later wel een keer.
pi_146329188
Of spackspuiten? Dat is ook mooi :Y
pi_146329503
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef Puala het volgende:
Of spackspuiten? Dat is ook mooi :Y
Is dat een beetje budget proof?
pi_146329571
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is dat een beetje budget proof?
Rond de 5-10 euro per m2. Afhankelijk van wat je zelf wilt doen en hoe je muren er aan toe zijn.
pi_146348189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Rond de 5-10 euro per m2. Afhankelijk van wat je zelf wilt doen en hoe je muren er aan toe zijn.
Is dat zelf te doen?
pi_146348217
Vandaag weer bij hypotheek adviseur geweest die verwacht geen problemen meer
  woensdag 5 november 2014 @ 21:56:30 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146348982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mooi!!!
pi_146349498
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:56 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mooi!!!
Ja nu nog zien of het echt zo gaat zijn :P
pi_146359214
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja nu nog zien of het echt zo gaat zijn :P
Komt goed, positief blijven! :D
pi_146359422
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:34 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Komt goed, positief blijven! :D
Haha ik probeer mezelf vooral te beschermen voor teleurstelling. Ik twijfel over toch vloerverwarming maar moet daar de prijs nog voor aanvragen.
pi_146359708
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is dat zelf te doen?
Volgens mij moet je dat niet willen, maar je kan je er eventueel even in verdiepen om te kijken of je het ziet zitten. Voordeel is wel dat je dan alle muren in 1x klaar kan hebben.
quote:
Nice :D
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik probeer mezelf vooral te beschermen voor teleurstelling. Ik twijfel over toch vloerverwarming maar moet daar de prijs nog voor aanvragen.
Ah mooi, vloerverwarming is echt heerlijk hoor O+ En het verwarmt zuiniger als radiatoren :)
pi_146359926
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bij mijn toekomstige nieuwbouwwoning (wishful thinking :P) kost het beneden 2150 en boven 2850. Of dat normale prijzen zijn weet ik niet :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Miezziej op 06-11-2014 10:15:42 ]
pi_146360514
quote:
*O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_146360663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dat niet willen, maar je kan je er eventueel even in verdiepen om te kijken of je het ziet zitten. Voordeel is wel dat je dan alle muren in 1x klaar kan hebben.

[..]

Nice :D

[..]

Ah mooi, vloerverwarming is echt heerlijk hoor O+ En het verwarmt zuiniger als radiatoren :)
Ik wacht gewoon even af hoe de muren er aan toe zijn.

Mij is altijd verteld dat vloer verwarming iets onzuiniger is in totaal. Maargoed maakt niet zoveel uit. Eerst kijken wat het kost.
pi_146360704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:10 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Bij mijn toekomstige nieuwbouwwoning (wishful thinking :P) kost het beneden 2150 en boven 2850. Of dat normale prijzen zijn weet ik niet :+

Boven denk ik alleen op de badkamer daar zitten de radiators niet in de weg en zal het met eerlijk gezegd ook aan mijn reet roesten. Ik vind het vooral beneden vervelend haha.

En idd positief blijven.

Heb je linkje van. Net nieuwbouw project? Ben nieuwsgierig als dat mag tenminste
pi_146360712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:39 schreef Kirb het volgende:

[..]

*O*
Jeej *O*
pi_146360772
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Boven denk ik alleen op de badkamer daar zitten de radiators niet in de weg en zal het met eerlijk gezegd ook aan mijn reet roesten. Ik vind het vooral beneden vervelend haha.

En idd positief blijven.

Heb je linkje van. Net nieuwbouw project? Ben nieuwsgierig als dat mag tenminste
Op een badkamer zou je ook elektronische vloerverwarming kunnen overwegen. Die is lekker snel warm en makkelijk in gebruik.
pi_146360822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Op een badkamer zou je ook elektronische vloerverwarming kunnen overwegen. Die is lekker snel warm en makkelijk in gebruik.
Voor in de badkamer vragen ze er 750 euro voor.
pi_146360839
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor in de badkamer vragen ze er 750 euro voor.
Niet onredelijk in mijn ogen. Werkuren + materiaal. Valt me niet tegen.
pi_146360883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:51 schreef Puala het volgende:

[..]

Niet onredelijk in mijn ogen. Werkuren + materiaal. Valt me niet tegen.
Mij ook niet. Dus ben benieuwd wat ze voor de rest vragen
  donderdag 6 november 2014 @ 11:16:28 #68
348178 NotTheSame
pi_146361565
Thinkk-Pinkk das wel goed nieuws!

Miezziej hopelijk word je ingeloot!

Wij hebben straks ook vloerverwarming in de badkamers, maar ik denk ik niet dat we het veel zullen gebruiken.

Vanmorgen om 7.45uur reed hier een verhuiswagen voorbij en wat schetst mijm verbazing: ze zijn 'ons' huis al leeg aan het halen *O* .
Alleen zagen wij net dus dat ze de vrachtwagen op de inrit hebben staan, dus manlief is er even heen om te vertellen dat de kosten bij verzakking van de inrit voor de oude bewoners gaat zijn, want die inritten zijn never nooit berekent op een trekker met oplegger :( .
pi_146361690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef NotTheSame het volgende:
Thinkk-Pinkk das wel goed nieuws!

Miezziej hopelijk word je ingeloot!

Wij hebben straks ook vloerverwarming in de badkamers, maar ik denk ik niet dat we het veel zullen gebruiken.

Vanmorgen om 7.45uur reed hier een verhuiswagen voorbij en wat schetst mijm verbazing: ze zijn 'ons' huis al leeg aan het halen *O* .
Alleen zagen wij net dus dat ze de vrachtwagen op de inrit hebben staan, dus manlief is er even heen om te vertellen dat de kosten bij verzakking van de inrit voor de oude bewoners gaat zijn, want die inritten zijn never nooit berekent op een trekker met oplegger :( .
Kun je zulke punten niet beter met de eind oplevering benoemen? :@
  donderdag 6 november 2014 @ 11:52:44 #70
348178 NotTheSame
pi_146362729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Kun je zulke punten niet beter met de eind oplevering benoemen? :@
Dat kan ook, maar we hebben in ieder geval alvast gewaarschuwd. Het is aan de oude bewoners om zich daar iets van aan te trekken (die zijn niet al te snugger dus ik ben benieuwd). En manlief heeft zichtbaar foto's gemaakt dat die vrachtwagen op de inrit staat, dus mocht het bij oplevering niet goed zijn, dan kunnen wij aantonen wanneer het is gebeurd zonder dat daar getouwtrek om gaat bestaan.
  zondag 9 november 2014 @ 11:22:48 #71
348178 NotTheSame
pi_146456997
Nog 5 dagen... Iedereen begint te zenuwpezen hier _O-.
Mijn vader en mijn stiefopa zijn al 2 dagen aan het grommen over het verwijderen van de bomen in de voortuin (wanneer, hoe, welke bomen precies, heb je vervoer... Sta 's middags nou maar klaar met je kettingzaag, er staan kruizen op de bomen die om gaan :( !)
De rolluikenboer had zich ook al in de week vergist dus die belde gisteren al voor de montage (Nee, vrijdag de 14e pas, ik bel wel zodra we de sleutel hebben :( !)
De cv-boer hing ook al aan de lijn of hij al wat moest bestellen (neehee, dop nou alleen vrijdag even die radiatoren af en dan kijken we wel wat er besteld moet worden :( !)
Manlief wil de hele huisraad al gaan halen (laat dat nou, we hebben de opslag toch tot 1 februari, fus tijd genoeg en het staat daar niemand in de weg :') )
Stucadoor wil ook een datum horen om te beginnen (gvd, dat kan ik niet geven totdat ik weet hoe het behang eraf gaat, kom vrijdag nou kijken wat je allemaal nodig denkt te hebben, dan zie je het zelf :( !)

En dan kan ik morgen zelf weer met de makelaar gaan bellen omdat er nog geen afspraak voor de opleverkeuring gemaakt is :(.

Kortom, tis gezellig hier hoor _O-!
pi_146457356
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:22 schreef NotTheSame het volgende:
Nog 5 dagen... Iedereen begint te zenuwpezen hier _O-.
Mijn vader en mijn stiefopa zijn al 2 dagen aan het grommen over het verwijderen van de bomen in de voortuin (wanneer, hoe, welke bomen precies, heb je vervoer... Sta 's middags nou maar klaar met je kettingzaag, er staan kruizen op de bomen die om gaan :( !)
De rolluikenboer had zich ook al in de week vergist dus die belde gisteren al voor de montage (Nee, vrijdag de 14e pas, ik bel wel zodra we de sleutel hebben :( !)
De cv-boer hing ook al aan de lijn of hij al wat moest bestellen (neehee, dop nou alleen vrijdag even die radiatoren af en dan kijken we wel wat er besteld moet worden :( !)
Manlief wil de hele huisraad al gaan halen (laat dat nou, we hebben de opslag toch tot 1 februari, fus tijd genoeg en het staat daar niemand in de weg :') )
Stucadoor wil ook een datum horen om te beginnen (gvd, dat kan ik niet geven totdat ik weet hoe het behang eraf gaat, kom vrijdag nou kijken wat je allemaal nodig denkt te hebben, dan zie je het zelf :( !)

En dan kan ik morgen zelf weer met de makelaar gaan bellen omdat er nog geen afspraak voor de opleverkeuring gemaakt is :(.

Kortom, tis gezellig hier hoor _O-!
Mask je niet zo gek.. Het duurt nog een week. En die bomen hé.. Is dat niet handiger voor later als alles verhuisd is enzo?
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 11:58:50 #73
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_146457810
Waarom zou je die bomen in week 1 direct al willen verwijderen ? Dat kan toch een week of twee later toch ook nog prima ?
  zondag 9 november 2014 @ 12:03:33 #74
348178 NotTheSame
pi_146457923
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mask je niet zo gek.. Het duurt nog een week. En die bomen hé.. Is dat niet handiger voor later als alles verhuisd is enzo?
Dat is het hem juist... IK maak me niet druk, maar de rest daarintegen :') _O- .
Die bomen gaan wel meteen weg, uitstel zou betekenen dat we tot de lente moeten wachten en dan bloeien ze weer.
En aangezien ik allergisch voor die bomen, ze al het licht uit m'n woonkamer halen en ze een vreselijke troep geven :+ .
Daarbij is het een half dagje werk dus dat komt wel goed ;) .
pi_146463934
Hihi, spannend ja NotTheSame! Het komt echt super dichtbij nu!
pi_146512733
Voorlopig koopcontract wordt aangepast. Deze week of volgende week tekenen.
  maandag 10 november 2014 @ 21:54:50 #77
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146514503
Leuk TP! :) Weer een stapje verder ;)
Wanneer gaan ze eigenlijk bouwen?

Wij hebben a.s. vrijdag weer een bezichtiging.
pi_146516740
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:54 schreef automatic_ het volgende:
Leuk TP! :) Weer een stapje verder ;)
Wanneer gaan ze eigenlijk bouwen?

Wij hebben a.s. vrijdag weer een bezichtiging.
Waarschijnlijk in Maart pas :') dus nu moet ik de bank zo gek zien te krijgen me een hypotheek te willen geven onder de voorwaarden van 2014 :')

En tof waar? Nieuwsgierig lol
  maandag 10 november 2014 @ 23:12:22 #79
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146517917
Oh spannend! Want dat kan nogal wat schelen...

Roosendaal ;)
pi_146518456
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef automatic_ het volgende:

Roosendaal ;)
Ja scheelt idd weer een hoop...

Maargoed morgen de adviseur maar weer eens bellen :')

En leuk rsdl. Beter dan die vorige?
pi_146527475
Heb je wel vertrouwen in je adviseur T-P? Want dat is wel heel belangrijk vind ik, het gaat niet om zomaar iets natuurlijk..

Verder spannend! Weer wat dichterbij :)

Wij krijgen over precies drie weken de sleutel! *O* Nu druk bezig met uitzoeken, weggooien en inpakken.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_146527592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef Kirb het volgende:
Heb je wel vertrouwen in je adviseur T-P? Want dat is wel heel belangrijk vind ik, het gaat niet om zomaar iets natuurlijk..

Verder spannend! Weer wat dichterbij :)

Wij krijgen over precies drie weken de sleutel! *O* Nu druk bezig met uitzoeken, weggooien en inpakken.
In de adviseur die we nu hebben wel :)

En wat leuk. Alles inpakken enzo O+
pi_146528078
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In de adviseur die we nu hebben wel :)

^O^
pi_146531360
Aankomende vrijdag passeren bij de notaris :D :D
pi_146531376
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef automatic_ het volgende:

Roosendaal ;)
Waar in Roosendaal als ik vragen mag :o
pi_146531756
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:31 schreef Xeor het volgende:
Aankomende vrijdag passeren bij de notaris :D :D
Awesome! En jij gaat ook naar Rsdl?
pi_146532000
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Awesome! En jij gaat ook naar Rsdl?
Ja dat klopt :D :D jij ook dan?
pi_146532137
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ja dat klopt :D :D jij ook dan?
Nee maar ik ben opgegroeid in Bosschenhoofd ^^
pi_146532227
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee maar ik ben opgegroeid in Bosschenhoofd ^^
Bosschenhoofd ken ik wel ja :P woon je nog steeds in Brabant?
pi_146532274
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef Xeor het volgende:

[..]

Bosschenhoofd ken ik wel ja :P woon je nog steeds in Brabant?
Ja zeker mij krijgen ze hier niet weg :P
pi_146532291
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja zeker mij krijgen ze hier niet weg :P
:D
Ben je bezig met de aankoop van een huis in Bosschenhoofd dan?
pi_146532349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Xeor het volgende:

[..]

:D
Ben je bezig met de aankoop van een huis in Bosschenhoofd dan?
Alsjeblieft niet :D

Ik woon in oost Brabant en blijf daar ook ^^
pi_146532375
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet :D

Ik woon in oost Brabant en blijf daar ook ^^
Ahh oké laat mij maar lekker in west wonen ;)
pi_146532444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:00 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ahh oké laat mij maar lekker in west wonen ;)
Dat kan ik heb zelf niet zoveel met rsdl enzo :) en ben toch geboren en getogen in B'hoofd. Ouders wonen er nog steeds.
pi_146532837
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat kan ik heb zelf niet zoveel met rsdl enzo :) en ben toch geboren en getogen in B'hoofd. Ouders wonen er nog steeds.
Wat heb je gekocht en waar :D
  dinsdag 11 november 2014 @ 14:27:56 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_146533538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef Xeor het volgende:

[..]

Waar in Roosendaal als ik vragen mag :o
In het goede gedeelte van de Kroeven ;)
En jij?
pi_146533983
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]

In het goede gedeelte van de Kroeven ;)
En jij?
Ik heb een huis gekocht in de Kroeven :)
pi_146534769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:12 schreef Xeor het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht en waar :D
Heb nog niks gekocht maar volgende week rond deze tijd zal ergens de handtekening op het voorlopig koopcontract van een nieuwbouw huis in een leuk durp in Oost Brabant wel gezet zijn ^^
pi_146534809
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb nog niks gekocht maar volgende week rond deze tijd zal ergens de handtekening op het voorlopig koopcontract van een nieuwbouw huis in een leuk durp in Oost Brabant wel gezet zijn ^^
Lekker man alvast gefeliciteerd.... :D
pi_146535007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef Xeor het volgende:

[..]

Lekker man alvast gefeliciteerd.... :D
Dankjewel :) maar ik ben pas gelukkig als die hypotheek rond is.

:@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')