Oeh, goeie tip, dankjewel!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:58 schreef automatic_ het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Wij gaan maandag bij twee huizen kijken en dan wellicht een keuze maken (en bieden....)
Misschien leuk voor anderen hier;
Bestel nu gratis drie A5-formaat kleurstalen, groot genoeg om te zien hoe jouw kleur op je muur staat. Ga voor 31 december 2014 met code FLEXA14 naar flexa.nl en krijg ze gratis thuisbezorgd.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:16 schreef PureEvil het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg, van Flexa .....Mn zoon koos trouwens brandweer rood uit. euhm..NEE, die komt NIET op je muur
Net ff gebeld met de makelaar, en we hebben een deal130.000 . Nu ff wachten op telefoontje van hypotheekadviseur, en dan proberen alles zsm te regelen....ze wilden namelijk sleuteloverdracht 15 dec, maar dat is voor ons onmogelijk eigenlijk...1 dec kan ook (maar dan moeten wij dus alles al leeg hebben...hmz...) Hopelijk is er snel plek.
* PureEvil is blij![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef Puala het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Dat word 1 dec een pittig dagje
Altijd belachelijk. 2,4 meter.. Jezusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Miezziej het volgende:
Terug van de nieuwbouw-bijeenkomst... Zo, die prijzen voor het meerwerk!
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k...Die dakkapel sowieso later dus
De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig
Jemig wat een geldquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Miezziej het volgende:
Terug van de nieuwbouw-bijeenkomst... Zo, die prijzen voor het meerwerk!
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k...Die dakkapel sowieso later dus
De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig
Ja deze overstijgen wel wat ik al eerder heb gehoord denk ik.quote:
Hier gaat het om inbindende voorwaarden. Het gedrag moet omhoog. Want voor het bedrag die er nu staat komt het huis maar half af als in geen aanbouw geen keuken enz. En we willen het huis niet zonder aanbouw.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:49 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat het er vanaf hangt wat. Ik wilde wat toegevoegd wat leeg gelaten was en wat geschrapt. En dat was geen probleem, omdat het deels ook in het voordeel van de verkoper was.
In het contract staat de 104% van het huis. Dus de aanschafwaarde plus 4%. Alleen omdat het idd nieuwbouw is komen er meerwerkkosten bij. Dat gaat om 20.000-25.000 meer. En daarom moet het bedrag omhoog. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Miezziej jezus, dat zijn echt compleet waanzinnige bedragen!
Thinkk-Pinkk, NHG hebben wij ook expliciet op laten nemen in de ontbindende voorwaarden. Was geen probleem.
Ontrent het bedrag, dat begrijp ik niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat ik geen verstand heb van nieuwbouw.
PureEvil, weet je al meer over de overdrachtsdatum etc.?
Ooh, op die fietsquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In het contract staat de 104% van het huis. Dus de aanschafwaarde plus 4%. Alleen omdat het idd nieuwbouw is komen er meerwerkkosten bij. Dat gaat om 20.000-25.000 meer. En daarom moet het bedrag omhoog. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Ik ook niet maar dat zou voor ons een no go zijn.. Je zou maar met een half huis blijven zittenquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:29 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ooh, op die fiets! Daar durf ik geen antwoord op te geven of dat kan of mag.
Wanneer komt de uitslag?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik wil NUUU weten of ik ben ingeloot
Spannend!! Maar duurt lang. Zijn er veel woningen te verloten?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Je kunt je inschrijven tot 10 november, dus ergens in die week denk ik
14quote:Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spannend!! Maar duurt lang. Zijn er veel woningen te verloten?
Oequote:Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Troost je bij mij waren het er 5 en dat is ook gelukt
Wat is de maat van de woonkamer?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Oe
Ik heb het idee van de uitbouw al losgelaten trouwensDat gaat toch niet lukken
Nee maar info is welkom zaten aan hetzelfde te denken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef Klaphark het volgende:
In de volgende zomer wordt ons huis opgeleverd, zitten er dus middenin ook.
Wat er met de muren moet gebeuren vind ik erg lastig. Stucen raden veel mensen af ivm scheuren etc door de werking van het huis de eerste jaren, al doet ook de helft het gewoon en hebben er weinig last van. Goede optie is om het met renovlies te laten doen en te laten sausen, is naadloos en ook bijna net zo strak als stucen. En iets goedkoper.
Iemand ervaring met renovlies?
Dat is wat de makelaar zeiquote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef Klaphark het volgende:
Weet je zeker dat het met een stuclaagje is? Bij ons wordt het ook behangklaar opgeleverd, en dat is hier gewoon kaal gatenkaasbeton
Kan best hoor, dat is wel relaxed. Dan is alleen sausen prima toch. Scheelt je weer paar duizend euro.quote:
Ja precies en anders van dat behang eroverheen en dan komt dat stucen later wel een keer.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat is wel relaxed. Dan is alleen sausen prima toch. Scheelt je weer paar duizend euro.
Rond de 5-10 euro per m2. Afhankelijk van wat je zelf wilt doen en hoe je muren er aan toe zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dat een beetje budget proof?
Is dat zelf te doen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Rond de 5-10 euro per m2. Afhankelijk van wat je zelf wilt doen en hoe je muren er aan toe zijn.
Mooi!!!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag weer bij hypotheek adviseur geweest die verwacht geen problemen meer
Komt goed, positief blijven!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja nu nog zien of het echt zo gaat zijn
Haha ik probeer mezelf vooral te beschermen voor teleurstelling. Ik twijfel over toch vloerverwarming maar moet daar de prijs nog voor aanvragen.quote:
Volgens mij moet je dat niet willen, maar je kan je er eventueel even in verdiepen om te kijken of je het ziet zitten. Voordeel is wel dat je dan alle muren in 1x klaar kan hebben.quote:
Nicequote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah mooi, vloerverwarming is echt heerlijk hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik probeer mezelf vooral te beschermen voor teleurstelling. Ik twijfel over toch vloerverwarming maar moet daar de prijs nog voor aanvragen.
Bij mijn toekomstige nieuwbouwwoning (wishful thinkingquote:Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik probeer mezelf vooral te beschermen voor teleurstelling. Ik twijfel over toch vloerverwarming maar moet daar de prijs nog voor aanvragen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wacht gewoon even af hoe de muren er aan toe zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat niet willen, maar je kan je er eventueel even in verdiepen om te kijken of je het ziet zitten. Voordeel is wel dat je dan alle muren in 1x klaar kan hebben.
[..]
Nice
[..]
Ah mooi, vloerverwarming is echt heerlijk hoorEn het verwarmt zuiniger als radiatoren
Boven denk ik alleen op de badkamer daar zitten de radiators niet in de weg en zal het met eerlijk gezegd ook aan mijn reet roesten. Ik vind het vooral beneden vervelend haha.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bij mijn toekomstige nieuwbouwwoning (wishful thinking) kost het beneden 2150 en boven 2850. Of dat normale prijzen zijn weet ik niet
Op een badkamer zou je ook elektronische vloerverwarming kunnen overwegen. Die is lekker snel warm en makkelijk in gebruik.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boven denk ik alleen op de badkamer daar zitten de radiators niet in de weg en zal het met eerlijk gezegd ook aan mijn reet roesten. Ik vind het vooral beneden vervelend haha.
En idd positief blijven.
Heb je linkje van. Net nieuwbouw project? Ben nieuwsgierig als dat mag tenminste
Voor in de badkamer vragen ze er 750 euro voor.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Op een badkamer zou je ook elektronische vloerverwarming kunnen overwegen. Die is lekker snel warm en makkelijk in gebruik.
Niet onredelijk in mijn ogen. Werkuren + materiaal. Valt me niet tegen.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor in de badkamer vragen ze er 750 euro voor.
Mij ook niet. Dus ben benieuwd wat ze voor de rest vragenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet onredelijk in mijn ogen. Werkuren + materiaal. Valt me niet tegen.
Kun je zulke punten niet beter met de eind oplevering benoemen?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef NotTheSame het volgende:
Thinkk-Pinkk das wel goed nieuws!
Miezziej hopelijk word je ingeloot!
Wij hebben straks ook vloerverwarming in de badkamers, maar ik denk ik niet dat we het veel zullen gebruiken.
Vanmorgen om 7.45uur reed hier een verhuiswagen voorbij en wat schetst mijm verbazing: ze zijn 'ons' huis al leeg aan het halen.
Alleen zagen wij net dus dat ze de vrachtwagen op de inrit hebben staan, dus manlief is er even heen om te vertellen dat de kosten bij verzakking van de inrit voor de oude bewoners gaat zijn, want die inritten zijn never nooit berekent op een trekker met oplegger.
Dat kan ook, maar we hebben in ieder geval alvast gewaarschuwd. Het is aan de oude bewoners om zich daar iets van aan te trekken (die zijn niet al te snugger dus ik ben benieuwd). En manlief heeft zichtbaar foto's gemaakt dat die vrachtwagen op de inrit staat, dus mocht het bij oplevering niet goed zijn, dan kunnen wij aantonen wanneer het is gebeurd zonder dat daar getouwtrek om gaat bestaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je zulke punten niet beter met de eind oplevering benoemen?
Mask je niet zo gek.. Het duurt nog een week. En die bomen hé.. Is dat niet handiger voor later als alles verhuisd is enzo?quote:Op zondag 9 november 2014 11:22 schreef NotTheSame het volgende:
Nog 5 dagen... Iedereen begint te zenuwpezen hier.
Mijn vader en mijn stiefopa zijn al 2 dagen aan het grommen over het verwijderen van de bomen in de voortuin (wanneer, hoe, welke bomen precies, heb je vervoer... Sta 's middags nou maar klaar met je kettingzaag, er staan kruizen op de bomen die om gaan!)
De rolluikenboer had zich ook al in de week vergist dus die belde gisteren al voor de montage (Nee, vrijdag de 14e pas, ik bel wel zodra we de sleutel hebben!)
De cv-boer hing ook al aan de lijn of hij al wat moest bestellen (neehee, dop nou alleen vrijdag even die radiatoren af en dan kijken we wel wat er besteld moet worden!)
Manlief wil de hele huisraad al gaan halen (laat dat nou, we hebben de opslag toch tot 1 februari, fus tijd genoeg en het staat daar niemand in de weg)
Stucadoor wil ook een datum horen om te beginnen (gvd, dat kan ik niet geven totdat ik weet hoe het behang eraf gaat, kom vrijdag nou kijken wat je allemaal nodig denkt te hebben, dan zie je het zelf!)
En dan kan ik morgen zelf weer met de makelaar gaan bellen omdat er nog geen afspraak voor de opleverkeuring gemaakt is.
Kortom, tis gezellig hier hoor!
Dat is het hem juist... IK maak me niet druk, maar de rest daarintegenquote:Op zondag 9 november 2014 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mask je niet zo gek.. Het duurt nog een week. En die bomen hé.. Is dat niet handiger voor later als alles verhuisd is enzo?
Waarschijnlijk in Maart pasquote:Op maandag 10 november 2014 21:54 schreef automatic_ het volgende:
Leuk TP!Weer een stapje verder
Wanneer gaan ze eigenlijk bouwen?
Wij hebben a.s. vrijdag weer een bezichtiging.
Ja scheelt idd weer een hoop...quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef automatic_ het volgende:
Oh spannend! Want dat kan nogal wat schelen...
Roosendaal
In de adviseur die we nu hebben welquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef Kirb het volgende:
Heb je wel vertrouwen in je adviseur T-P? Want dat is wel heel belangrijk vind ik, het gaat niet om zomaar iets natuurlijk..
Verder spannend! Weer wat dichterbij
Wij krijgen over precies drie weken de sleutel!Nu druk bezig met uitzoeken, weggooien en inpakken.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In de adviseur die we nu hebben wel![]()
Waar in Roosendaal als ik vragen magquote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef automatic_ het volgende:
Oh spannend! Want dat kan nogal wat schelen...
Roosendaal
Awesome! En jij gaat ook naar Rsdl?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:31 schreef Xeor het volgende:
Aankomende vrijdag passeren bij de notaris![]()
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Awesome! En jij gaat ook naar Rsdl?
Bosschenhoofd ken ik wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee maar ik ben opgegroeid in Bosschenhoofd ^^
Ja zeker mij krijgen ze hier niet wegquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Bosschenhoofd ken ik wel jawoon je nog steeds in Brabant?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zeker mij krijgen ze hier niet weg
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
Ben je bezig met de aankoop van een huis in Bosschenhoofd dan?
Ahh oké laat mij maar lekker in west wonenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet![]()
Ik woon in oost Brabant en blijf daar ook ^^
Dat kan ik heb zelf niet zoveel met rsdl enzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ahh oké laat mij maar lekker in west wonen
Wat heb je gekocht en waarquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat kan ik heb zelf niet zoveel met rsdl enzoen ben toch geboren en getogen in B'hoofd. Ouders wonen er nog steeds.
In het goede gedeelte van de Kroevenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar in Roosendaal als ik vragen mag
Ik heb een huis gekocht in de Kroevenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In het goede gedeelte van de Kroeven
En jij?
Heb nog niks gekocht maar volgende week rond deze tijd zal ergens de handtekening op het voorlopig koopcontract van een nieuwbouw huis in een leuk durp in Oost Brabant wel gezet zijn ^^quote:
Lekker man alvast gefeliciteerd....quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb nog niks gekocht maar volgende week rond deze tijd zal ergens de handtekening op het voorlopig koopcontract van een nieuwbouw huis in een leuk durp in Oost Brabant wel gezet zijn ^^
Dankjewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |