Oeh, goeie tip, dankjewel!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:58 schreef automatic_ het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Wij gaan maandag bij twee huizen kijken en dan wellicht een keuze maken (en bieden....)
Misschien leuk voor anderen hier;
Bestel nu gratis drie A5-formaat kleurstalen, groot genoeg om te zien hoe jouw kleur op je muur staat. Ga voor 31 december 2014 met code FLEXA14 naar flexa.nl en krijg ze gratis thuisbezorgd.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:16 schreef PureEvil het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg, van Flexa .....Mn zoon koos trouwens brandweer rood uit. euhm..NEE, die komt NIET op je muur
Net ff gebeld met de makelaar, en we hebben een deal130.000 . Nu ff wachten op telefoontje van hypotheekadviseur, en dan proberen alles zsm te regelen....ze wilden namelijk sleuteloverdracht 15 dec, maar dat is voor ons onmogelijk eigenlijk...1 dec kan ook (maar dan moeten wij dus alles al leeg hebben...hmz...) Hopelijk is er snel plek.
* PureEvil is blij![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef Puala het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Dat word 1 dec een pittig dagje
Altijd belachelijk. 2,4 meter.. Jezusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Miezziej het volgende:
Terug van de nieuwbouw-bijeenkomst... Zo, die prijzen voor het meerwerk!
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k...Die dakkapel sowieso later dus
De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig
Jemig wat een geldquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Miezziej het volgende:
Terug van de nieuwbouw-bijeenkomst... Zo, die prijzen voor het meerwerk!
Uitbouw 2,4meter 19k, dakkapel 1,9meter 7k...Die dakkapel sowieso later dus
De aanbouw is interessant, maar zo duur! Pfff, heb een pot met goud nodig
Ja deze overstijgen wel wat ik al eerder heb gehoord denk ik.quote:
Hier gaat het om inbindende voorwaarden. Het gedrag moet omhoog. Want voor het bedrag die er nu staat komt het huis maar half af als in geen aanbouw geen keuken enz. En we willen het huis niet zonder aanbouw.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:49 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat het er vanaf hangt wat. Ik wilde wat toegevoegd wat leeg gelaten was en wat geschrapt. En dat was geen probleem, omdat het deels ook in het voordeel van de verkoper was.
In het contract staat de 104% van het huis. Dus de aanschafwaarde plus 4%. Alleen omdat het idd nieuwbouw is komen er meerwerkkosten bij. Dat gaat om 20.000-25.000 meer. En daarom moet het bedrag omhoog. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Miezziej jezus, dat zijn echt compleet waanzinnige bedragen!
Thinkk-Pinkk, NHG hebben wij ook expliciet op laten nemen in de ontbindende voorwaarden. Was geen probleem.
Ontrent het bedrag, dat begrijp ik niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat ik geen verstand heb van nieuwbouw.
PureEvil, weet je al meer over de overdrachtsdatum etc.?
Ooh, op die fietsquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In het contract staat de 104% van het huis. Dus de aanschafwaarde plus 4%. Alleen omdat het idd nieuwbouw is komen er meerwerkkosten bij. Dat gaat om 20.000-25.000 meer. En daarom moet het bedrag omhoog. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Ik ook niet maar dat zou voor ons een no go zijn.. Je zou maar met een half huis blijven zittenquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:29 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ooh, op die fiets! Daar durf ik geen antwoord op te geven of dat kan of mag.
Wanneer komt de uitslag?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik wil NUUU weten of ik ben ingeloot
Spannend!! Maar duurt lang. Zijn er veel woningen te verloten?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Je kunt je inschrijven tot 10 november, dus ergens in die week denk ik
14quote:Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spannend!! Maar duurt lang. Zijn er veel woningen te verloten?
Oequote:Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Troost je bij mij waren het er 5 en dat is ook gelukt
Wat is de maat van de woonkamer?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Oe
Ik heb het idee van de uitbouw al losgelaten trouwensDat gaat toch niet lukken
Nee maar info is welkom zaten aan hetzelfde te denken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef Klaphark het volgende:
In de volgende zomer wordt ons huis opgeleverd, zitten er dus middenin ook.
Wat er met de muren moet gebeuren vind ik erg lastig. Stucen raden veel mensen af ivm scheuren etc door de werking van het huis de eerste jaren, al doet ook de helft het gewoon en hebben er weinig last van. Goede optie is om het met renovlies te laten doen en te laten sausen, is naadloos en ook bijna net zo strak als stucen. En iets goedkoper.
Iemand ervaring met renovlies?
Dat is wat de makelaar zeiquote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef Klaphark het volgende:
Weet je zeker dat het met een stuclaagje is? Bij ons wordt het ook behangklaar opgeleverd, en dat is hier gewoon kaal gatenkaasbeton
Kan best hoor, dat is wel relaxed. Dan is alleen sausen prima toch. Scheelt je weer paar duizend euro.quote:
Ja precies en anders van dat behang eroverheen en dan komt dat stucen later wel een keer.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat is wel relaxed. Dan is alleen sausen prima toch. Scheelt je weer paar duizend euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |