Anders had vanzelf iemand anders topic wel geopendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:19 schreef Maraca het volgende:
Sorry, had helemaal niet door dat ik de lapo had
Mooie lijst. Bij mij staan The Witcher III, een eventuele Fallout en Farcry4 (hoewel helaas cross-console) er ook nog bij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:24 schreef Ixnay het volgende:
Het enige waar ik nu naar uitkijk is:
MGS: The Phantom Pain
The Division
Uncharted 4
En die verschijnen alle 3 pas najaar 2015.
Until Dawn ben ik in ook wel benieuwd naar, in mindere mate.
Voor de rest ga ik weinig/niks spelen.
Far Cry 4 ook bij mij. Maar daarna komt er weinig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:29 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Mooie lijst. Bij mij staan The Witcher III, een eventuele Fallout en Farcry4 (hoewel helaas cross-console) er ook nog bij.
Geen Bloodborne, Lords of the Fallen, Unity?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Far Cry 4 ook bij mij. Maar daarna komt er weinig.
Lords of the Fallen ziet er maar sloom uitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen Bloodborne, Lords of the Fallen, Unity?
Beetje een slap aftreksel van Dark/Demon Souls, maar doet wel wat het moet doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lords of the Fallen ziet er maar sloom uit
Far Cry 4 haal ik volgend jaar wel een keer wanneer alle DLC erbij zit, zoals ik bij vrijwel alle Ubisoft games doe. Ass Creed Unity zelfde verhaal. Ziet er schitterend uit, lijkt me een goede game worden (hopelijk dit keer ook met uitdagende open gameplay, ipv het aan de hand genomen worden door set-pieces), maar voorlopig zal ik die niet kopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
welke heb je, en zijn ze dynamisch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die gedownloade thema's zijn tof zeg.
Ik gebruik nu die Rectangular, is inderdaad wel leuk. Ook eindelijk een ander deuntje, werd een beetje gek van die standaard geluidenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die gedownloade thema's zijn tof zeg.
Waar gedownload? gister niets gezienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik gebruik nu die Rectangular, is inderdaad wel leuk. Ook eindelijk een ander deuntje, werd een beetje gek van die standaard geluiden
Ze zijn inderdaad dynamisch. Enkel te gebruiken op een US account wat wel kut is. Zal binnenkort wel in de Nederlandse store te vinden zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
welke heb je, en zijn ze dynamisch?
US storequote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar gedownload? gister niets gezien
Welnee, alleen downloaden met een US account, zijn ze gewoon te gebruiken met een NL accountquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad dynamisch. Enkel te gebruiken op een US account wat wel kut is. Zal binnenkort wel in de Nederlandse store te vinden zijn.
Zo een idee had ik alquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Welnee, alleen downloaden met een US account, zijn ze gewoon te gebruiken met een NL account
gebruik beidequote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:08 schreef lel86 het volgende:
[..]
Waarom een raspberry als je een pc op je tv hebt aangesloten?
UK ook sowieso niet want die hebben ook geen euroquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:
weet iemand of de UK of GER PSN code's ook in NL in te wisselen zijn ?
Dat USA niet werkt snap ik wel, maar duitse codes zijn zowel in euro als in europa, dat zou moeten werken dan toch ?
Ik gok amazon ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
UK ook sowieso niet want die hebben ook geen euroEn hoezo wil je dit weten? hoe kom je aan duitse psn cards?
Thanks. Dat laatste is afwachten, aangezien we vorig jaar ook flink gestiffed werden wat betreft themes en avatars enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad dynamisch. Enkel te gebruiken op een US account wat wel kut is. Zal binnenkort wel in de Nederlandse store te vinden zijn.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
UK ook sowieso niet want die hebben ook geen euroEn hoezo wil je dit weten? hoe kom je aan duitse psn cards?
ah 't werkt dus ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik gok amazon ofzovorig jaar via de us nog voor 22e een jaar PS+ gekocht
Op een US account jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ah 't werkt dus ?
En idd, duitse maat van me kan heel goedkoop wat kaarten regelen.
Van Bloodbourne verwacht ik iets als Dark Souls en dat is niet mijn type spel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen Bloodborne, Lords of the Fallen, Unity?
oh ja zo, zo koop ik al mn games al zn beetjequote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Welnee, alleen downloaden met een US account, zijn ze gewoon te gebruiken met een NL account
Wat moet er aangepast worden?quote:
de ps+ games als ze bekend zijnquote:
Goh, en het dan vreemd vinden dat er zo weinig vrouwen zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de ps+ games als ze bekend zijn
de mensen die nog in de op willen
fotos van je doos
een lijstje van aankomende titels
je weet wel, dat soort dingen
Ik apprecieer je in dit topic hoor! Niet omdat je vrouwelijk bent, maar omdat je een Airplane!-quote hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goh, en het dan vreemd vinden dat er zo weinig vrouwen zijn![]()
Als ik iets moet aanpassen, doe maar een lokquote
Dankjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik apprecieer je in dit topic hoor! Niet omdat je vrouwelijk bent, maar omdat je een Airplane!-quote hebt
Klopt niet. Op mijn Nederlandse account zijn ze locked. Tenzij je ook je primary settings op je US account moet zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Je had me bij gratisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Iemand overigens
al geprobeerd? Zou als het goed is sinds vandaag gratis te downloaden moeten zijn
Ja. Wel gewoon Battlefield 4 aanschaffen voor de PS4, maar als je vervolgens de PS3 versie koopt van Premium (5 euro goedkoper), dan werkt die ook op de PS4.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens zo even Battlefield premium kopen. Klopt het dat de PS3 versie ook te gebruiken is voor de ps4.
Wel op tablet staan, misschien maar eens proberen op ps4quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Iemand overigens
al geprobeerd? Zou als het goed is sinds vandaag gratis te downloaden moeten zijn
Hoe werkt dat? je koopt de ps3 versie, en de ps4 versie word gelijk aan je downloads toegevoegd?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja. Wel gewoon Battlefield 4 aanschaffen voor de PS4, maar als je vervolgens de PS3 versie koopt van Premium (5 euro goedkoper), dan werkt die ook op de PS4.
Mooie aanbieding.
Unity gaat meer terug naar de basics, meer Assassins Creed 2'ish. Vond het varen zelf ook helemaal niks dus daarom heb ik 4 geskipped.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Van Bloodbourne verwacht ik iets als Dark Souls en dat is niet mijn type spel.
Houd verder niet van hack n slash.
Unity niet omdat de laatste ac spellen mij tegenvielen.
Dat varen vond ik heel traag en saai en vooral frustrerend als het niet lukte of als je uren moet vechten om materiaal te krijgen. Haalde het plezier weg voor mij. Heb black flag nog een kans gegeven en het varen was een verbetering tov 3, maar voor de rest was het een herhaling van alle eerdere ac spellen. Het lijkt op uitmelken wat ac doet door ieder jaar bijna dezelfde game uit de brengen.
Ja het is nog niet veel next generation. Developers cashen nog graag op ps3 xb360.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik kocht de PS3 Premium op mijn PS3, en toen ik vervolgens op de PS4 in mijn PSN-store keek stond daar 'gekocht' bij de PS4 premium.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef videonatic het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? je koopt de ps3 versie, en de ps4 versie word gelijk aan je downloads toegevoegd?
Moet primary zijn jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt niet. Op mijn Nederlandse account zijn ze locked. Tenzij je ook je primary settings op je US account moet zetten.
Is dat niet standaard bij MGS games?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:34 schreef Yi-Long het volgende:
MGS Phantom Pain is voor mij alleen interessant wanneer ze er een optie voor de Japanse stemmen bij doen. Anders geef ik geen fuck.
Nope, helaas niet. MGS4 ook alleen de engelse stemmen, en volgens mij ook Europese...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is dat niet standaard bij MGS games?
Dat is vooral erg jammer voor jezelf. David Hayter heeft altijd een geweldige Snake neergezet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. MGS4 ook alleen de engelse stemmen, en volgens mij ook Europese...
Heb MGS4 ook niet lang gespeeld, al kwam dat ook omdat mijn PS3 kapot ging (HDD) toen ik er net mee begonnen was (1 uurtje ofzo)
De games lijken me zeer tof, maar ik wil graag de originele stemmen, dus dan ga ik me ergeren aan de dub wanneer die originele stemmen ontbreken, ongeacht de kwaliteit ervan.
Het is een beetje als een goed glas cola: Kan prima smaken, maar als er iemand in gespuugd heeft, dan proef je dat misschien niet, maar echt opdrinken wil je het ook niet.
Natuurlijk, zoals gezegd, de games lijken me wel tof, maar ik ga me gewoon ergeren aan de stemmen. Net zoals jij je misschien zou ergeren wanneer je een Disney of Pixar film alleen maar kunt kijken met Nederlandse dub, ongeacht de kwaliteit van die dub...!?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is vooral erg jammer voor jezelf. David Hayter heeft altijd een geweldige Snake neergezet.
Ja maar MGS is niet een game waarin Gordon een stem vertolkt, er is altijd met veel respect omgegaan met de characters en de bijpassende voice actors. Ik kan me voorstellen dat wanneer je MGS voor het eerst in het Japans hebt gehoord het allemaal wat onwennig is maar helaas hebben ze de optie niet om het in het Japans te spelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk, zoals gezegd, de games lijken me wel tof, maar ik ga me gewoon ergeren aan de stemmen. Net zoals jij je misschien zou ergeren wanneer je een Disney of Pixar film alleen maar kunt kijken met Nederlandse dub, ongeacht de kwaliteit van die dub...!?
Ergens snap ik hem wel, kijk maar bepaalde anime in het Japans en dan in het Engels. De stemmen bij de characaters en vertalingen zijn soms tenenkrommend. Maar wat je zegt, David Hayter doet het erg goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is vooral erg jammer voor jezelf. David Hayter heeft altijd een geweldige Snake neergezet.
Ik heb het nu gekocht (via de webpagina de ps3 editie) ik kan dus straks inloggen op de PS4 en dan zou het erbij moeten staan in de store? Overigens is mijn Playstation plus korting er niet vanaf gegaan met de PS3 versie, het was wel goedkoper, maar dan nog?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kocht de PS3 Premium op mijn PS3, en toen ik vervolgens op de PS4 in mijn PSN-store keek stond daar 'gekocht' bij de PS4 premium.
Vervolgens kun je dan dus de DLC downloaden die bij Premium hoort. Bij mij lukte dat niet vanuit de game zelf, maar wel direct vanuit de store. Gewoon voor het slapen de downloads aangevinkt, en volgende dag stond alles erop.
Nog niet gespeeld. Wilde eigenlijk vandaag spelen, maar niet gelukt, en moet zo weer weg helaas. Hopelijk morgen een paar uurtjes.
doe eens delenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ah 't werkt dus ?
En idd, duitse maat van me kan heel goedkoop wat kaarten regelen.
Bij mij ging de korting er wel gewoon vanaf (13,50 ipv 15 euro), en dan staat het nu gewoon in je PS4 store als gekocht als het goed is en kun je alles downloaden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb het nu gekocht (via de webpagina de ps3 editie) ik kan dus straks inloggen op de PS4 en dan zou het erbij moeten staan in de store? Overigens is mijn Playstation plus korting er niet vanaf gegaan met de PS3 versie, het was wel goedkoper, maar dan nog?
Er zijn bundels te koop met GTA V en Far Cry 4 (wit en zwart)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:57 schreef Gutanoth het volgende:
Zijn er al leuke PS4 aanbieding ivm kerst/sint?
Wat zijn de andere games?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godverdomme, PS+ krijgt Steamworld Dig, die heb ik 2 weken geleden gekocht. Begin steeds meer de neiging te krijgen de indies links te laten liggen in de hoop dat ze later nog weer plus worden.
In ieder geval Binding of Isaac, Rebirth.quote:
Wederom teleurstellend.quote:PS3 owners, meanwhile, will get shooter/strategy title Frozen Synapse Prime or, if that's not your cup of tea, Luftrausers is a modern arcade shooter where you try to complete objectives in order to power-up your aircraft. Last but by no means least. Vita owners have The Hungry Horde, in which you need to struggle and infect as many people as you can before the government nukes you and puzzler Escape Plan to look forward to.
All these games will be available on Tuesday November 4, which is also when last month's offerings disappear. So if you want to play Dust: An Elysian Tail, Spelunky, Arkham Asylum, Pix the Cat, Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara or Rainbow Moon, get in there quick!
Ach, dat tientje wat de meeste van die games kosten doet mij ook de das niet om. Heb Steamworld Dig ook al. Jammer dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verwacht ik ook niet absoluut niet. Ik vind indies ook hartstikke leuk, maar dit is de 3e achtereen volgende maand dat ik iets krijg dat ik al heb.
Dat is wel vrij vervelend ja. Gelukkig koop ik geen indies op de PS4 dus heb ik daar zelf geen last van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verwacht ik ook niet absoluut niet. Ik vind indies ook hartstikke leuk, maar dit is de 3e achtereen volgende maand dat ik iets krijg dat ik al heb.
Het lijkt je juist vervelender als je een triple A spel hebt gekocht voor de volle prijs en hij is dan ineens gratisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, dat tientje wat de meeste van die games kosten doet mij ook de das niet om. Heb Steamworld Dig ook al. Jammer dan.
Nee tuurlijk niet, meer een principe-iets en het is gewoon leuk om 2 nieuwe spellen te mogen proberen ipv eentjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, dat tientje wat de meeste van die games kosten doet mij ook de das niet om. Heb Steamworld Dig ook al. Jammer dan.
Die zullen nooit bij PS+ te krijgen zijn wanneer deze nog fullpriced zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het lijkt je juist vervelender als je een triple A spel hebt gekocht voor de volle prijs en hij is dan ineens gratisdan liever een indie
had van mijn collega's eerst gehoord... en PS+ beste free game tot nu toe vind ik Trine 2... Mijn neefje heeft XBOX en spellen die daar free zijn pff... Saints row,Street Fighter etc. niet normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PS+ naait je niet je moet gewoon beter lezen en al zeker niet zulke sites geloven
Mjah, PS+ voor PS3 en Vita is/was echt geweldig. Sinds het succes van de PS4 hoeft Sony helaas iets minder hun best te doen om dat Plus abo te verkopen, mede ook omdat je nu ook Plus nodig het om online te mogen gamen, terwijl dat op PS3 en Vita gewoon gratis is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:01 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
had van mijn collega's eerst gehoord... en PS+ beste free game tot nu toe vind ik Trine 2... Mijn neefje heeft XBOX en spellen die daar free zijn pff... Saints row,Street Fighter etc. niet normaal
Vind het nog steeds veel te belachelijk duur voor een consolequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:46 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Er zijn bundels te koop met GTA V en Far Cry 4 (wit en zwart)
En je kan gewoon niet verwachten dat een AAA-spel dat nog geen jaar oud is op plus komt. Ik denk dat we over een jaar ongeveer zo nu en dan een AAA-titel kunnen verwachten. Let op: zo nu en dan, niet maandelijks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, PS+ voor PS3 en Vita is/was echt geweldig. Sinds het succes van de PS4 hoeft Sony helaas iets minder hun best te doen om dat Plus abo te verkopen, mede ook omdat je nu ook Plus nodig het om online te mogen gamen, terwijl dat op PS3 en Vita gewoon gratis is.
Tomb raider ofzo kan wel naar de PS+ komenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En je kan gewoon niet verwachten dat een AAA-spel dat nog geen jaar oud is op plus komt. Ik denk dat we over een jaar ongeveer zo nu en dan een AAA-titel kunnen verwachten. Let op: zo nu en dan, niet maandelijks.
En ik vind indies iedere maand ook helemaal prima, als ik ze nog maar niet heb
Ik denk Infamous & The Last of Us. Over een jaar ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tomb raider ofzo kan wel naar de PS+ komen
Dan wacht je gewoon een jaartjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vind het nog steeds veel te belachelijk duur voor een console
Ja dan wacht je een jaar en bespaar je 100 euro. Dan heb je in die 12 maanden 8,33 bespaart per maandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vind het nog steeds veel te belachelijk duur voor een console
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan wacht je gewoon een jaartje
Is niet voor mij, wil er een voor mijn vriendin kopen voor kerst. Dus kijk tegen die tijd wel of er nog leuke aanbiedingen zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dan wacht je een jaar en bespaar je 100 euro. Dan heb je in die 12 maanden 8,33 bespaart per maand
Aardig van jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Is niet voor mij, wil er een voor mijn vriendin kopen voor kerst. Dus kijk tegen die tijd wel of er nog leuke aanbiedingen zijn
Tuurlijk! Maar een toffe bundel zoals GtaV + console 500GB +Controller voor zo'n 380 is een instant buy voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Aardig van je![]()
Ik denk dat je echt in de bundels moet kijken, prijsverlaging denk ik niet meteen.
Misschien kortingsacties in de gaten houden. Bartsmit heeft het online af en toe. Gisteren bijvoorbeeld 10% bij intertoys
http://www.binkysgameplay(...)/sony-playstation-4/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef CoExist het volgende:
Hier nog zo'n iemand die zit te twijfelen om een PlayStation 4 te kopen.
De (singelplayer) games spreken mij een jaar na de release nog steeds niet aan. En ook het gebrek aan backwards compatibility en geen mediaserver mogelijkheid vind ik een zwaar gemis.
Ik wil mijn PS3 er eigenlijk niet naast houden.
Ik hoop nog op een pricedrop eind november. Misschien dan!
Uiteraard ben ik al anderhalf jaar next-gen met de Nintendo Wii U.
Gewoon nog even wachten. Als ik je zo lees heb je er nog weinig aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef CoExist het volgende:
De (singelplayer) games spreken mij een jaar na de release nog steeds niet aan. En ook het gebrek aan backwards compatibility en geen mediaserver mogelijkheid vind ik een zwaar gemis.
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:26 schreef Friday12 het volgende:
Trouwens even half off topickan iemand nog op de store komen op de PS3
Nog niet getest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef janrad het volgende:
Heeft iemand al gebruik gemaakt van shareplay en zo ja hoe bevalt dat ?
Je kunt ook wachten ook een console aanbieding en een spel op marktplaats kopen. Hier bijv is hij al 366¤quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Is niet voor mij, wil er een voor mijn vriendin kopen voor kerst. Dus kijk tegen die tijd wel of er nog leuke aanbiedingen zijn
Ben het helemaal eens. Ik ben ook voor een goede single player, maar helaas schijnen de developers er de laatste tijd anders over te denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef CoExist het volgende:
ha kinderen lokken, laat ik daar net goed in zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goh, en het dan vreemd vinden dat er zo weinig vrouwen zijn![]()
Als ik iets moet aanpassen, doe maar een lokquote
Ja ik denk dat het wat tijd nodig heeft voor de echte awsome games komen. Vergeet Arkham Knight niet btwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ben het helemaal eens. Ik ben ook voor een goede single player, maar helaas schijnen de developers er de laatste tijd anders over te denken.
Ik heb de ps4 pas geleden maar aangeschaft, eigenlijk alleen vanwege de naderende release van far cry 4 en Uncharted. En alvast voor The Division en the Witcher uiteraard. Verder is het nog magertjes qua aanbod.
De enige keer dat ik echt uit mn stoel geblazen werd was toen ik Infamous Second Son speelde. Dat is de eerste en enige echte next gen game die ik tot nu toegezien heb.
Verder baal ik behoorlijk dat er continu oude games worden opgelapt naar de ps4. Best leuk hoor in 1080p, maar ik wil die fenomenale graphics die ik gezien heb van de Snowdrop engine bijvoorbeeld. Ik wil wel graag zien dat developers echt hun best gaan doen weer meesterwerkjes produceren en wat minder voor de korte termijn en voor de snelle cash gaan zoals Gearbox met Borderlands the Sequel (WTF)
Ik heb ooit die batman game gespeelt van de ps3 non de jeu wat saai zegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het wat tijd nodig heeft voor de echte awsome games komen. Vergeet Arkham Knight niet btw
Ja ik kan me ook weinig voorstellen van de Batman game (die komt trouwens toch pas in juni?)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb ooit die batman game gespeelt van de ps3 non de jeu wat saai zeggeen goed verhaal en de ruimtes waren vrijwel altijd hetzelfde
Mja dat is de eerste, speelt allemaal af in een Asylum daarom. Deel erop niet en de laatste al helemaal niet gewoon out on the streets.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb ooit die batman game gespeelt van de ps3 non de jeu wat saai zeggeen goed verhaal en de ruimtes waren vrijwel altijd hetzelfde
Haha ja naja ik schaf PS4 voornamelijk aan voor Mortal Kombat X die ik keihard online ga playen de rest is gewoon bonus :pquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook weinig voorstellen van de Batman game (die komt trouwens toch pas in juni?)
Ik verwacht eigenlijk gewoon binnenkort de aankondiging van Fallout 4 exclusief voor next gen uiteraard![]()
Dan ga ik pas uit m'n dak. Tot die tijd is het behelpen, met zo nu en dan een geinige uitzondering
Nah...niks voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:07 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha ja naja ik schaf PS4 voornamelijk aan voor Mortal Kombat X die ik keihard online ga playen de rest is gewoon bonus :p
Lol, ik heb gelukkig een Wii U en die zit vol met geweldige games kan dus niet klagen..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nah...niks voor mij![]()
Ondanks dat ik het allemaal wat vind tegenvallen zal ik volgende week wel weer in een vlaag van verstandsverbijstering met CoD op de bank zitten
Ik hoop dat het niet een dc universe clone wordt want die open wereld ziet er ook niet uitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Mja dat is de eerste, speelt allemaal af in een Asylum daarom. Deel erop niet en de laatste al helemaal niet gewoon out on the streets.
Lol nee man, is awsome check maar uit en wordt natuurlijk alleen nog meer awsome bij final build.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet een dc universe clone wordt want die open wereld ziet er ook niet uit
Ziet er idd. Gelikt uit maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol nee man, is awsome check maar uit en wordt natuurlijk alleen nog meer awsome bij final build.
2e deel was al open world Arkham City, miss kan je die playen, 't is maar dat de eerste in Asylum plaats vond. Deze nieuwe will take the cake! Maar goed prima heb je iig nu al een beetje overtuigdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ziet er idd. Gelikt uit maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Ik ben echt een batman fan van de films en arkham asylum leek er in de verste verte niet op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
2e deel was al open world Arkham City, miss kan je die playen, 't is maar dat de eerste in Asylum plaats vond. Deze nieuwe will take the cake! Maar goed prima heb je iig nu al een beetje overtuigd
Je hebt 'm dus ook niet uitgespeeld, miss even aan de Arkham City dan, ben je weg van dat Asylum lolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ben echt een batman fan van de films en arkham asylum leek er in de verste verte niet op.
mja de games hebben er weinig mee te maken iddquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ben echt een batman fan van de films en arkham asylum leek er in de verste verte niet op.
Dus je maakt een gebruikersnaam aan en dan kan je online op PS3/Vita/Portable en niet met PS4 games totdat je Plus neemt?quote:Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.
Mwah, we zijn verwend in de PS3 periode, toen kregen we namelijk wel met enige regelmaat vrij recente AAA-games in de PS+,zoals Tomb Raider, Far Cry 3, Metal Gear Rising, DMC, etc etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En je kan gewoon niet verwachten dat een AAA-spel dat nog geen jaar oud is op plus komt. Ik denk dat we over een jaar ongeveer zo nu en dan een AAA-titel kunnen verwachten. Let op: zo nu en dan, niet maandelijks.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://www.ign.com/articl(...)ber-content-revealed
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:26 schreef Yi-Long het volgende:
Edit: Oh fuck, zit net even trailers te bekijken van de DLC enzo, maar mijn favoriete map van BF3 BF2 zit er gelukkig ook weer inNice. (Oman)
![]()
nicequote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:12 schreef KneusTeun het volgende:
Nog meer mensen evolve alpha hebben? Kijken of hij zo al te downloaden is.
Edit: downloading
Ik heb eerst 3 weken lang assault gespeeld, beetje op de achtergrond de boel oplappen en niet te veel dood gaan..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:26 schreef Yi-Long het volgende:
Battlefield trouwens vandaag voor het eerst een beetje echt gespeeld (vorige week alleen even snel 1-2 potjes, maar toen had ik de DLC nog niet gedownload enzo.
Bevalt zeer goed moet ik zeggen. Een aantal levels al gespeeld die meteen een prima indruk maken (Shanghai is heerlijk, dat level in de sneeuw in noord-China ofzo ook, Hong Kong volgens mij misschien een beetje klein, maar ook wel leuk (Beide Dragon's Teeth), en dan heb ik nog lang niet alle maps gezien.
Single-Player ook nog niet aangeraakt. Schijnt weer matig te zijn (BF3 single-player ook maar een paar levels gespeeld, en vond het te saai/slecht), maar voor unlocks is het misschien wel nodig.
Wat ik nog niet helemaal begrijp is dat reverse stabbing. De eerste keer (vorige week) lukte me dat, maar de laatste paar keer weer niet, dus dat is een beetje vervelend.
Ik speel nu ook voornamelijk een beetje als Assault, want dat bracht toch wat meer geluk in de onderlinge duels, maar in BF3 speelde ik vooral Engineer, en Recon vind ik eerlijk gezegd het leukst om te doen, maar ik denk dat ik dan beter maar even eerst de maps goed verken en wat meer wapens enzo unlock, want die eerste sniper-rifle die steeds moet doorladen en automatisch die tripod neerzet, is niet geweldig...
Anyway, eerste indruk eigenlijk erg positief.
Edit: Oh fuck, zit net even trailers te bekijken van de DLC enzo, maar mijn favoriete map van BF3 zit er gelukkig ook weer inNice. (Oman)
![]()
Lol maat van me heeft net van IGN een code gekregen en direct ook een mail voor de beta!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceWou 'm graag maar niet gekregen
Heb toegang ontvangenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:12 schreef KneusTeun het volgende:
Binding of Isaac is een toffe game en Steamworld ken ik nog niet, maar lijkt me ook een toffe game voor de PS+quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
Sowieso die PS+ games had nu wel een grote titel bij mogen zitten, veel mensen wachten nog steeds op driveclub....
Ah, jij was me voorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Lekkere alpha dus weerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:22 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij is het bij evolve moeilijker om in een game te komen dan om aan die alpha code te komen.
Constant melding dat de servers te vol zijn(story of PSN continues)
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar een toffe bundel zoals GtaV + console 500GB +Controller voor zo'n 380 is een instant buy voor mij
Dan moeten jullie de tijdelijke aanbiedingen dagelijks bijhouden. Zo was de bundel met Destiny vorige maand tijdelijk ¤360,-. Alleen was deze binnen 3 dagen uitverkocht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef CoExist het volgende:
De enige must have aanrader is The Last of Us. Geweldige singleplayer, het ziet er erg mooi uit en de makers hebben enorm veel tijd in de muziek, stemmen, verhaallijn en de details gestopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ben het helemaal eens. Ik ben ook voor een goede single player, maar helaas schijnen de developers er de laatste tijd anders over te denken.
Ik heb de ps4 pas geleden maar aangeschaft, eigenlijk alleen vanwege de naderende release van far cry 4 en Uncharted. En alvast voor The Division en the Witcher uiteraard. Verder is het nog magertjes qua aanbod.
De enige keer dat ik echt uit mn stoel geblazen werd was toen ik Infamous Second Son speelde. Dat is de eerste en enige echte next gen game die ik tot nu toegezien heb.
Verder baal ik behoorlijk dat er continu oude games worden opgelapt naar de ps4. Best leuk hoor in 1080p, maar ik wil die fenomenale graphics die ik gezien heb van de Snowdrop engine bijvoorbeeld. Ik wil wel graag zien dat developers echt hun best gaan doen weer meesterwerkjes produceren en wat minder voor de korte termijn en voor de snelle cash gaan zoals Gearbox met Borderlands the Sequel (WTF)
Mja true, maar ik geef liever geen 2ehands games voor kerst :pquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:29 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten ook een console aanbieding en een spel op marktplaats kopen. Hier bijv is hij al 366¤
https://www.topprice24.nl/playstation-4-500gb
Zodra een game released zie je ze binnen een week voor fors minder op MP
Drvie Club is verre van waardeloos en het online gedeelte gaat steeds beter werken. Gisteren een flink aantal online race's gereden en dat ging prima. Wat ook leuk is met DC, is je proberen je eigen tijden te verbeteren op een circuit. Je ziet een ghost rijden van je eigen tijd en die van een paar andere rijders. Zodra je de tijd van een andere ghost verbeterd zie je de ghost weer van een andere speler die net even wat sneller over het circuit is gegaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Binding of Isaac is een toffe game en Steamworld ken ik nog niet, maar lijkt me ook een toffe game voor de PS+
En Driveclub heeft niets met gratis PS+ games te maken. De demoversie verschijnt gewoon wanneer de servers daar klaar voor zijn. Dat dat voorlopig echt niet gaat gebeuren is dus te danken aan de brakke servers van Driveclub. En jij hebt dan de gratis demoversie nog niet, maar kopers van de fullpriced game hebben een waardeloze game. Die hebben veel meer reden tot klagen.
De tijd dat PS4 owners dezelfde soort gratis games als PS3 owners gaan krijgen, zal nog wel een vol jaar gaan duren. Daar is de PS4 simpelweg nog te jong voor.
Dat onderdeel is vermakelijk en werkt prima ja. Maar de game draait om het multiplayer gedeelte en dat werkt nog steeds niet zoals het zou moeten. Simpelweg omdat ze niet de moeite hebben genomen om voor een normale server te zorgen. En dat is een grote middelvinger naar al die fans die de volle prijs voor die game hebben betaald.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:45 schreef janrad het volgende:
[..]
Drvie Club is verre van waardeloos en het online gedeelte gaat steeds beter werken. Gisteren een flink aantal online race's gereden en dat ging prima. Wat ook leuk is met DC, is je proberen je eigen tijden te verbeteren op een circuit. Je ziet een ghost rijden van je eigen tijd en die van een paar andere rijders. Zodra je de tijd van een andere ghost verbeterd zie je de ghost weer van een andere speler die net even wat sneller over het circuit is gegaan.
Heeft een verslavende werking want je wil iedere keer je tijd verbeteren.
jep, zit erin.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:12 schreef KneusTeun het volgende:
er zijn meer modes dan futquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh
Ben wel weer klaar met fifa, alleen gta duurt nog zo lang
Lees net dat vanavond xboxone is en vanaf morgen PS4....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep, zit erin.
vanavond maar eens kijken
mooi, geen haast dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lees net dat vanavond xboxone is en vanaf morgen PS4....
Hopelijk veel indiesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:00 schreef Jimbo het volgende:
Stiekem toch benieuwd naar de PS+ Lineup.
hij zou al bekend zijn, maar op beide blogs lees je er nog niks over en de filmpjes zijn verwijderd.
Zouden ze dan toch last minute een verandering aanbrengen?
dat zijn ze nu allemaalquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:00 schreef Jimbo het volgende:
Stiekem toch benieuwd naar de PS+ Lineup.
hij zou al bekend zijn, maar op beide blogs lees je er nog niks over en de filmpjes zijn verwijderd.
Zouden ze dan toch last minute een verandering aanbrengen?
http://www.budgetgaming.n(...)ovember.html#c694713quote:
Ik heb er 2 maar je kan toch pas morgen spelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:12 schreef KneusTeun het volgende:
Ja, de Amerikaanse, dat zei ikquote:
nja dit dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ik had nog niet gekeken. Op de Eu Blog staat iig nog niets. De Amerikaanse is vaak wel gelijk, maar je weet het nooit met Sony
Leuk filmpje "now move on to the three PS4 games" zie je binding of isaac en steamworld dig (dat zijn er 2) "Now move on to the free PS3 games"quote:
freequote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leuk filmpje "now move on to the three PS4 games" zie je binding of isaac en steamworld dig (dat zijn er 2) "Now move on to the free PS3 games"
Of ik heb een kut gehoor dat ik three ipv free hoor.
koop die xbox sticks.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:44 schreef jackson het volgende:
Die rubbertjes om die sticks blijven scheuren hier... Iemand ervaring met deze units van bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/o(...)s4/9200000021764880/
En kun je die ook over een half verrotte bestaande stick zetten?
Volgens mij zijn dit dezelfde die ik bij de mediamarkt gekocht heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:44 schreef jackson het volgende:
Die rubbertjes om die sticks blijven scheuren hier... Iemand ervaring met deze units van bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/o(...)s4/9200000021764880/
En kun je die ook over een half verrotte bestaande stick zetten?
Destiny is nou niet bepaald mijn favoriete genre, maar bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten jullie de tijdelijke aanbiedingen dagelijks bijhouden. Zo was de bundel met Destiny vorige maand tijdelijk ¤360,-. Alleen was deze binnen 3 dagen uitverkocht.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)4610%26itm_role%3dinquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit dezelfde die ik bij de mediamarkt gekocht heb.
Vond ze helemaal niets.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:56 schreef Friday12 het volgende:
Wie wil er een Evolve Alpha key? (De echte dus niet een waarmee je een kans maakt) Heb er nog 2 over!
Ik heb geen idee wat een lav is, maar als Recon heb je al wel access tot die sticky bombs. Volgens mijn heet dat ook C4, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:05 schreef n8n het volgende:
Wacht maar tot je met c4 aan de gang kan en eindelijk wat aan die lav's kan doen.
Met Assault ben ik nu juist een beetje aan het rennen, vlaggetjes pakken enzo. maar goed, de komende weken/maanden is het allemaal een beetje ontdekken, unlocken, aftasten, uitproberen, etc etc...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb eerst 3 weken lang assault gespeeld, beetje op de achtergrond de boel oplappen en niet te veel dood gaan..
Nu ben ik engineer, en dan merk je ook dat het spel voor 30% anders wordt voor je gevoel.
Ben denk ik nu wel teveel roekeloos aan het jagen op helicopters en voertuigen, maar de kick is wel groot als je er een vernietigd met meerdere mensen erin.
Geen last van hier.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef CoExist het volgende:
WTF is er met de PlayStation Store aan de hand? Krijg de ene vastloper na de andere!
Geen modes die mij trekkenquote:
Was al duidelijk en kan je gewoon oplossenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Softwarefout plaagt PlayStation 4-eigenaars
Sony heeft deze week versie 2.0 van de firmware voor de PlayStation 4 uitgebracht, maar het lijkt erop dat deze update voor een aantal eigenaars problemen oplevert.
Op de officiële fora van Sony klagen gebruikers over een nogal grote fout: nadat de spelcomputer in 'rustmodus' (standby) wordt gezet, kan hij niet meer aangezet worden. Sony adviseert om de spelcomputer te herstarten in 'veilige modus'. Hiervoor moet de gebruiker de aan-knop aan de voorzijde zeven seconden ingedrukt houden. Ook moet de controller met een USB-kabel aan het apparaat verbonden zijn. Vanuit deze veilige modus is het mogelijk om de spelcomputer te herstarten, of een update uit te voeren. Sony zegt namelijk van het probleem op de hoogte te zijn en werkt aan een oplossing.
Ondertussen lijkt ook één van de belangrijkste nieuwe functies van firmware 2.0 het niet te doen: de mogelijkheid om video's direct te uploaden naar YouTube. Gebruikers klagen op de fora over storingen bij het aanmelden en uploaden.
http://www.telegraaf.nl/d(...)n_4-eigenaars__.html
Hoiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
Hier zat hij vanochtend in stand-by omdat ik evolve aan het downloaden was. Meteen paniek maar ging gewoon weer aan!
Koop jij nu maar eerst een PS4quote:
huehue, trekkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Geen modes die mij trekkencarriere is net als vorig jaar. Heb vorig jaar veel gespeeld maar er is niks veranderd/beter geworden. Eigelijk alleen maar minder, vind dat hele scouten geen reet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:30 schreef Klonk het volgende:
ps+ versie van Drieclub uitgesteld tot Sint Juttemis
Ben het linkje even kwijt...
quote:We are also very conscious that we have disappointed so many of you who were looking forward to playing the promised PS Plus Edition. Our first priority is to provide you with the best possible experience while playing DRIVECLUB. With the high volume of new players and additional server load the PS Plus Edition is anticipated to bring, we are currently not confident that we can guarantee the best online experience. Until we can ensure that everyone can enjoy the full social connected online experience, we will be postponing the release of the PS Plus Edition until further notice.
Scheelt dat ik hem bijna uitgespeeld heb...quote:
held. thx!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:08 schreef Droopie het volgende:
@PlayStationNL: Met dank aan #2KNederland: 5.000 codes voor de Evolve Big Alpha! Code: 48560-93999-65505, referral: INTCOMMUNITY http://t.co/GtJPFLA10d
En share play (wat overigens erg goed werkt, getest met een maat, en driveclub had niet tot nauwelijks input lagg).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:26 schreef Fokker101 het volgende:
Wat kun je nou meer met die update? Met stem je game starten?
graag gedaan, hij is geïnstalleerd en je komt tot het sign in gedeelte. En verder niets, wachten tot morgenochtend 😋quote:
Dat kan in ieder geval alleen als onofficiële bundle, aangezien Unity een XBONE lead titel is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:07 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op een Assassin's Creed: Unity bunde.
Bij mij zegt hij alleen maar dat ik kans maak geselecteerd te worden voor deelname.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:08 schreef Droopie het volgende:
@PlayStationNL: Met dank aan #2KNederland: 5.000 codes voor de Evolve Big Alpha! Code: 48560-93999-65505, referral: INTCOMMUNITY http://t.co/GtJPFLA10d
Same here, gewoon maar ff afwachten denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij zegt hij alleen maar dat ik kans maak geselecteerd te worden voor deelname.
Die staat hier, nog in doosquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koop jij nu maar eerst een PS4
Hoeso? de games zijn al gewoon bekend....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:47 schreef Jimbo het volgende:
duurt lang voor er duidelijkheid is over die ps+ games update
niet officieelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hoeso? de games zijn al gewoon bekend....
eeeh....quote:
well, niet helemaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:02 schreef VelitoX het volgende:
[..]
eeeh....
Diz gewoon de officiële video hoor.... 4 November ("first tuesday of the month") komt dat allemaal online.
In ieder geval is Binding of Isaac Rebirth al anderhalve maand geleden officieel bekendgemaakt in zo'n blogpostquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
well, niet helemaal.
Het is een mirror van de video die sony postte.
Die video is later op privé gegaan (kleine 2 minuten later) en er staat nog niets officieels op een van de 2 blogs.
Ze hebben behalve het verwijderde filmpje nog niets naar buiten gebracht.
Hierdoor is de kans groot dat er nog aanpassingen volgen.
Pas op het moment dat er blogposts staan met de plus games voor deze maand weten we het officieel
Mooi want ik denk dat ik weekend amper aan gamen toe komquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Die staat hier, nog in doos
Morgenavond tijd, doe eens lief![]()
jep die wel ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
In ieder geval is Binding of Isaac Rebirth al anderhalve maand geleden officieel bekendgemaakt in zo'n blogpost.
Die was op prive gegaan omdat in de comments een hoop kneuzen meteen weer begonnen te bitchenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
well, niet helemaal.
Het is een mirror van de video die sony postte.
Die video is later op privé gegaan (kleine 2 minuten later) en er staat nog niets officieels op een van de 2 blogs.
Ze hebben behalve het verwijderde filmpje nog niets naar buiten gebracht.
Hierdoor is de kans groot dat er nog aanpassingen volgen.
Pas op het moment dat er blogposts staan met de plus games voor deze maand weten we het officieel
Had ik nu maar geen leven (geen school, geen werk, geen andere shit)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef Studiotje het volgende:
Assassins Creed Unity, GTA V, The Crew en Little Big Planet 3 in preorder staan, ik kom de winterdagen wel door nu
waar blijven de blogs danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die was op prive gegaan omdat in de comments een hoop kneuzen meteen weer begonnen te bitchen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had ik nu maar geen leven (geen school, geen werk, geen andere shit)![]()
maar wel een uitkering trekken zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had ik nu maar geen leven (geen school, geen werk, geen andere shit)![]()
Nee een loterij winnen ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar wel een uitkering trekken zeker:FD
Ik hoor t wel als je hem gewonnen hebtquote:
Sommige van die servers hebben achterlijke regels en gefrustreerde modjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:43 schreef Friday12 het volgende:
Snel gedaan... Join een server van BF4 official en ben ik banned in 2 min
Inderdaad, bah. Wel handig dat je het kunt koppelen met de YouTube app op een telefoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Youtube app op de PS4 is een drama. Zeer slechte streaming kwaliteit terwijl wanneer je dezelfde filmpje via je browser bekijkt het wel in hd is.
Kan ik die code nog ergens krijgen? Wil het wel effe proberen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Nice, Evolve Alpha binnen aan het halen, kwam er net pas achter dat ik een code gekregen had
Ja dat klopt. Moet zeggen dat ik het spel stees vetter vond worden hoe langer ik het speelde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:47 schreef Aurelius het volgende:
Je wordt in Mordor wel meteen in het diepe gegooid hé?
Ah ok, ja ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tot 2 nov stond in de mail die ik gekregen heb. Ik ga zondag dus ff spelen, dan pas tijd denk ik
Valt wel mee als je veel stealth doet en vooral intel verzamelen en anders WEGWEZENquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:47 schreef Aurelius het volgende:
Het is nu echt wachten op zoiets:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:26 schreef Yi-Long het volgende:
Battlefield trouwens vandaag voor het eerst een beetje echt gespeeld (vorige week alleen even snel 1-2 potjes, maar toen had ik de DLC nog niet gedownload enzo.
Bevalt zeer goed moet ik zeggen. Een aantal levels al gespeeld die meteen een prima indruk maken (Shanghai is heerlijk, dat level in de sneeuw in noord-China ofzo ook, Hong Kong volgens mij misschien een beetje klein, maar ook wel leuk (Beide Dragon's Teeth), en dan heb ik nog lang niet alle maps gezien.
Single-Player ook nog niet aangeraakt. Schijnt weer matig te zijn (BF3 single-player ook maar een paar levels gespeeld, en vond het te saai/slecht), maar voor unlocks is het misschien wel nodig.
Wat ik nog niet helemaal begrijp is dat reverse stabbing. De eerste keer (vorige week) lukte me dat, maar de laatste paar keer weer niet, dus dat is een beetje vervelend.
Ik speel nu ook voornamelijk een beetje als Assault, want dat bracht toch wat meer geluk in de onderlinge duels, maar in BF3 speelde ik vooral Engineer, en Recon vind ik eerlijk gezegd het leukst om te doen, maar ik denk dat ik dan beter maar even eerst de maps goed verken en wat meer wapens enzo unlock, want die eerste sniper-rifle die steeds moet doorladen en automatisch die tripod neerzet, is niet geweldig...
Anyway, eerste indruk eigenlijk erg positief.
Edit: Oh fuck, zit net even trailers te bekijken van de DLC enzo, maar mijn favoriete map van BF3 zit er gelukkig ook weer inNice. (Oman)
![]()
Klopt maar er zijn genoeg trucjes om zonder moeite captains te vermoorden zonder de directe confrontatie aan te gaan. En stealth killen werkt goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:47 schreef Aurelius het volgende:
Geen last van? Ik heb mn PS4 aan een netwerkkabel liggen (net als alle andere apparatuur) en heb een steady 120mbps download. Alleen de eerste seconden heeft YT een lagere bitrate, maar daarna knalt ie bij mij gewoon op HD. Icm de netwerklink van mn telefoon vind ik het een heerlijke app!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Youtube app op de PS4 is een drama. Zeer slechte streaming kwaliteit terwijl wanneer je dezelfde filmpje via je browser bekijkt het wel in hd is.
Dat is de Virtuix Omni oid. Waanzinnig he!? Ik kan niet wachten en het mooie is, dat het nog vrij betaalbaar is ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is nu echt wachten op zoiets:
[ afbeelding ]
Zal me niks verbazen als het niets met netwerkproblemen te maken heeft, maar ze gewoon nog even wachten tot er wat meer full price kopieën zijn verkocht, omdat door de lage scores iedereen de gratis versie zou nemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:16 schreef StateOfMind het volgende:
Gratis Driveclub-versie voor onbeperkte tijd uitgesteld
Bedankt voor de naam! Zag dat ze ook gaan kijken naar consolesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:10 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dat is de Virtuix Omni oid. Waanzinnig he!? Ik kan niet wachten en het mooie is, dat het nog vrij betaalbaar is ook.
Hier ook gewoon HD, en ja die combi met telefoon was er ook al op PS3 dus had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef Retarded het volgende:
[..]
Geen last van? Ik heb mn PS4 aan een netwerkkabel liggen (net als alle andere apparatuur) en heb een steady 120mbps download. Alleen de eerste seconden heeft YT een lagere bitrate, maar daarna knalt ie bij mij gewoon op HD. Icm de netwerklink van mn telefoon vind ik het een heerlijke app!
Ze zijn er mee bezig, daar is dan ook alles mee gezegd. Dat komt de komende jaren echt nog niet op de markt zoals een Oculus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:17 schreef NothingHappened het volgende:
Sony is trouwens ook bezig met een virtueel project: de Morpheus.
Oculus Rift en Virtuix Omni willen namelijk niet samenwerken met Sony, omdat ze dan teveel beperkingen opgelegd zouden krijgen wat betreft development. Erg jammer. Ik hoop dat project Morpheus net zo innovatief wordt, maar ik ben er niet heel zeker van.
Mwoa, het is al in vergevorderd stadium, op de E3 en gamescom (ook publieke hal) kon je het al uitproberenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig, daar is dan ook alles mee gezegd. Dat komt de komende jaren echt nog niet op de markt zoals een Oculus.
Nooit een ps3 gehad, dus voor mij nieuwquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier ook gewoon HD, en ja die combi met telefoon was er ook al op PS3 dus had niet anders verwacht.
Heb je daar een linkje van voor me? Waar jij ze gaat bestellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:41 schreef n8n het volgende:
Ik ga X1 sticks er op zetten als ie geruild is. Betere grip alles
Ik heb nu de spaanse aan de lijn en ben nu ook al 10 min aan het wachten...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
Sony klanten"service"![]()
![]()
Gister na 15 min wachten maar opgegeven. Denk dat bel ik nu wel in de ochtend. 7 min later maar weer opgegeven want zit op mijn werk dus kan niet 20 min gaan wachten tot ik eindelijk iemand aan de lijn hebWerkt er maar 1 iemand bij dat call center of zo.
nog geen idee. Gamen staat ff op een laag pitje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van voor me? Waar jij ze gaat bestellen
zit nu ook al voor de tweede keer een kwartier te wachten. Fucking showroom muziek ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
Sony klanten"service"![]()
![]()
Gister na 15 min wachten maar opgegeven. Denk dat bel ik nu wel in de ochtend. 7 min later maar weer opgegeven want zit op mijn werk dus kan niet 20 min gaan wachten tot ik eindelijk iemand aan de lijn hebWerkt er maar 1 iemand bij dat call center of zo.
Ja. En dan om de 20 sec zeggen dat er zo iemand aan de lijn komt. Nou niet dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:55 schreef n8n het volgende:
[..]
zit nu ook al voor de tweede keer een kwartier te wachten. Fucking showroom muziek ook
hier nu toch met iemand gesproken na zo´n 15 min ....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. En dan om de 20 sec zeggen dat er zo iemand aan de lijn komt. Nou niet dus.
best bizar eigenlijk dat zo`n groot bedrijf zo slechte klantenservice heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:01 schreef SanAnt het volgende:
[..]
hier nu toch met iemand gesproken na zo´n 15 min ....
Krijg als het goed over een weekje per mail bericht.....
Ging over een aankoop bij pinball arcade die niet werkt .
net als alle andere bellers. Er zit echt maar 1 persoon volgens mij. Of ze zitten allemaal te gamen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
best bizar eigenlijk dat zo`n groot bedrijf zo slechte klantenservice heeft.
Ik bel vanavond wel weerWil mijn controller laten opsturen om een nieuwe te krijgen.
Good thinking! Nog 18 dagenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:58 schreef janrad het volgende:
Zo, Destiny verkocht op Ebay voor ¤ 35,— een eventueel Destiny 2 komt er bij mij niet in. Nu wachten op Farcry4
Ja. Ik moet wel. 5 min prive bellen vind mijn baas wel goed. maar 20 min gaat toch beetje verquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef n8n het volgende:
[..]
net als alle andere bellers. Er zit echt maar 1 persoon volgens mij. Of ze zitten allemaal te gamen.
Bij sony je PS4 gekocht?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
best bizar eigenlijk dat zo`n groot bedrijf zo slechte klantenservice heeft.
Ik bel vanavond wel weerWil mijn controller laten opsturen om een nieuwe te krijgen.
Nee. Maar als het langer dan een half jaar geleden is moet je het regelen via sony zelf in plaats van via de gamemania.quote:
Wat een onzin, alsof al deze problemen reclame voor de game zijn. Een gratis versie had misschien wel honderdduizenden nieuwe betalende klanten opgeleverd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het niets met netwerkproblemen te maken heeft, maar ze gewoon nog even wachten tot er wat meer full price kopieën zijn verkocht, omdat door de lage scores iedereen de gratis versie zou nemen.
Je moet in de store je code inwisselen, dan krijg je de download vanzelf aangeboden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:46 schreef Zhano het volgende:
Heb ook zo'n code voor dat Evolve Big geval, maar ken m niet vinden in de storeIemand een linkje?
Oh zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet in de store je code inwisselen, dan krijg je de download vanzelf aangeboden.
Kom er trouwens niet in vanwege server load. Was te verwachten, natuurlijk.
Ik denk dat ze een aantal kritiekpunten aan gaan passen om een beter spel te leverenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het niets met netwerkproblemen te maken heeft, maar ze gewoon nog even wachten tot er wat meer full price kopieën zijn verkocht, omdat door de lage scores iedereen de gratis versie zou nemen.
Dus eigenlijk koop je nu een beta?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een aantal kritiekpunten aan gaan passen om een beter spel te leveren
Ik vermaak me nu prima met SoM en Driveclub, ondanks de crappy online gameplay van DCquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:08 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Good thinking! Nog 18 dagen
Goed vooruitzicht naar de release al als je de alpha al niet goed kan regelenquote:Attention!
My2K servers are at capacity and not accepting new users at this time. Please try again later.
Nee, het blijkt een prima spel te zijn. Dat is later verbeterd wordt betekent niet dat dit een beta is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus eigenlijk koop je nu een beta?
Nou ja, daar is een alpha voor hè. Onder andere om te kijken hoeveel je op zult moeten schalen om een succesvolle release te hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht naar de release al als je de alpha al niet goed kan regelen
Zoiets hadded ze al moeten anticiperen toch? En ik neem aan dat ze al alphas hebben gehah die niet voor het publiek waren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, daar is een alpha voor hè. Onder andere om te kijken hoeveel je op zult moeten schalen om een succesvolle release te hebben.
Een alpha is normaal al niet publiekelijk. Vaak is het dan een beta. Alleen schijnt het hip te zijn om vrijblijvend je game al te kunnen laten testen onder het mom van alpha. Lekker veilig, want als het niet werkt kun je dat onder het feit schuiven dat de game nog lang niet af isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoiets hadded ze al moeten anticiperen toch? En ik neem aan dat ze al alphas hebben gehah die niet voor het publiek waren...
Als je weet hoeveel keys je weggeeft dan hebben ze vast een berekening gedaan van de capaciteit die de servers nodig hebben.
... alleen speel ik meestal als sniper, dus dan zal ik toch moeten liggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is nu echt wachten op zoiets:
[ afbeelding ]
Het is ook niet een echte alpha naar mijn mening. Maar zoals ik zei als ze hier al niet een beetje fatsoenlijk de servers regelen zie ik niet veel verbetering bij de launchquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een alpha is normaal al niet publiekelijk. Vaak is het dan een beta. Alleen schijnt het hip te zijn om vrijblijvend je game al te kunnen laten testen onder het mom van alpha. Lekker veilig, want als het niet werkt kun je dat onder het feit schuiven dat de game nog lang niet af is
Het enige kritiekpunt is de online connectiviteit, die inmiddels trouwens al vele malen beter is dan net na de release.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een aantal kritiekpunten aan gaan passen om een beter spel te leveren
Que? Gamemania kan zeggen wat ze willen, maar je hebt met hen een overeenkomst, niet met Sony.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Maar als het langer dan een half jaar geleden is moet je het regelen via sony zelf in plaats van via de gamemania.
Nedgame heeft die regeling zelfs al na 2 weken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Que? Gamemania kan zeggen wat ze willen, maar je hebt met hen een overeenkomst, niet met Sony.
Ja maakt vrij weinig uit. Ze geven je geen nieuwe controller meteen mee na een half jaar. Ze kunnen hem vast wel voor je laten opsturen. Maar dan kan ik het net zo goed zelf doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Que? Gamemania kan zeggen wat ze willen, maar je hebt met hen een overeenkomst, niet met Sony.
Kut service zeg (buiten dat het gewoon niet mag op deze wijze hehe) van GM. Bij Bart Smit m'n controllers gehaald, beiden moeten omruilen en zonder probleem na een maand of 8/9.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Maar als het langer dan een half jaar geleden is moet je het regelen via sony zelf in plaats van via de gamemania.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nedgame doet het toch echt, volgens hen moet het zelfs van Sony.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:33 schreef Maraca het volgende:
[..]_!
Kijk een van de laatste afleveringen van Radar eens. Zelfde kwestie (maar dan bij de Aldi). Gamemania is gewoon verantwoordelijk. Ze mogen je wel doorverwijzen, maar ze kunnen je niet verplichten.
Wat mag niet? Me niet meteen een nieuwe controller geven? tuurlijk wel. Ik mag mijn controller naar ze toebrengen en dan geven ze die ter reparatie aan sony. Waarom zouden ze dat niet mogen doen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kut service zeg (buiten dat het gewoon niet mag op deze wijze hehe) van GM. Bij Bart Smit m'n controllers gehaald, beiden moeten omruilen en zonder probleem na een maand of 8/9.
Big Alpha begins Friday, October 31st at 9AM PDT and ends on all platforms Sunday, November 2nd at 8PM PSTquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:35 schreef NothingHappened het volgende:
Ok, ik heb een Evolve code gekregen, de game inmiddels geïnstalleerd, maar krijg in het beginscherm alleen 'failed to connect to my2K servers'? Ik heb de modem gereset, LAN aangesloten, maar steeds hetzelfde.
Ligt dat aan hun servers zoals iemand hierboven al aangaf? Heb namelijk ook vaak last van connection errors ( NW-31280-4) Iemand?
Het zelf moeten regelen als klant met Sony, daar heb je geen overeenkomst mee en bij klachten binnen de garantieperiode dienen zij dat op te sturen en te regelen. Natuurlijk mogen ze het product wel innemen en ter reparatie aanbieden aan Sony, maar dat las ik niet in het oorspronkelijke stukje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat mag niet? Me niet meteen een nieuwe controller geven? tuurlijk wel. Ik mag mijn controller naar ze toebrengen en dan geven ze die ter reparatie aan sony. Waarom zouden ze dat niet mogen doen?
Uit klantvriendelijkheid geven ze je binnen half jaar gewoon meteen een nieuwe mee.
Ah..... (schaam)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Big Alpha begins Friday, October 31st at 9AM PDT and ends on all platforms Sunday, November 2nd at 8PM PST
Met andere woorden... hijs is nog niet online....
Naja weet niet zeker eigenlijk. Ik had gebeld naar de gamemania en toen zij ze dat ik het dan beter zelf kon regelen. Maar ik ga er van uit dat als ik naar de winkel ga dat zij het dan voor me regelelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het zelf moeten regelen als klant met Sony, daar heb je geen overeenkomst mee en bij klachten binnen de garantieperiode dienen zij dat op te sturen en te regelen. Natuurlijk mogen ze het product wel innemen en ter reparatie aanbieden aan Sony, maar dat las ik niet in het oorspronkelijke stukje.
Vanaf 4 uur vanmiddag kunnen we dus losquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Big Alpha begins Friday, October 31st at 9AM PDT and ends on all platforms Sunday, November 2nd at 8PM PST
Met andere woorden... hijs is nog niet online....
Hier krijg ik de melding dat ze nog geen nieuwe spelers toelaten. Dus ze laten al wel spelers toe blijkbaar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:38 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ah..... (schaam)
Ik ben gewoon té enthousiast
Zit niet zo te zeuren vent. Dit soort alpha's worden vaak gebruikt als stresstest voor de server, zodat de final vrijwel geen problemen heeft. Jammer dat lui zoals jij dat niet begrijpen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoiets hadded ze al moeten anticiperen toch? En ik neem aan dat ze al alphas hebben gehah die niet voor het publiek waren...
Als je weet hoeveel keys je weggeeft dan hebben ze vast een berekening gedaan van de capaciteit die de servers nodig hebben.
Dat is blijkbaar hun meldig voor de servers zijn nog niet open... Lekker duidelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier krijg ik de melding dat ze nog geen nieuwe spelers toelaten. Dus ze laten al wel spelers toe blijkbaar?
vind het snelheidsgevoel wel tegenvallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:49 schreef janrad het volgende:
[youtube] Project cars schade modellen zien er toch wel heftig uit. Ben benieuwd naar de rest van het spel…… maart 2015 pas geloof ik ?
En het stuur omgooien voor een lichte bocht oogt ook wat jaren 80.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
vind het snelheidsgevoel wel tegenvallen.
ik had m'n koptelefoon toch al op maar werd er na 16 minuten uit geflikkerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Ik moet wel. 5 min prive bellen vind mijn baas wel goed. maar 20 min gaat toch beetje ver
Oke fokken vind die waarschijnlijk ook niet zo leuk maar dat valt niet op
Vind er niet veel aan als ik dit zie moet ik eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:49 schreef janrad het volgende:
[youtube] Project cars schade modellen zien er toch wel heftig uit. Ben benieuwd naar de rest van het spel…… maart 2015 pas geloof ik ?
Kijk dan even op marktplaats.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:31 schreef videonatic het volgende:
Ik was te laat met die BF 4 premium dus nu weer 50,- ipv 17,-
Kheb mijn Fifa15 en Driveclub maar op MP gegooid, dan voor BF4 premium gaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:31 schreef videonatic het volgende:
Ik was te laat met die BF 4 premium dus nu weer 50,- ipv 17,-
Als leek vind ik hem iets minder mooi als Driveclub en de auto drift niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vind er niet veel aan als ik dit zie moet ik eerlijk zeggen
Eeeh.... Het is dan ook een realistische racer, waar je niet standaard in een drift gaat....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als leek vind ik hem iets minder mooi als Driveclub en de auto drift niet.
Maar misschien is hun multiplayer wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |