Wordt wel dure grap voor je danquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef negenhonderdtwaalf het volgende:
[..]
Maar het zou evengoed fucking badass zijn als je met hem aan kwam zetten"omdat het kan". Hij zou het wel voor je rocken denk ik zo
Nee, je wordt uitgelachen. Een andere advocaat zal niet onder de indruk zijn en een rechter al helemaal niet. Als het op een rechtszaak aankomt heb je bij arbeidsrecht vaak toch al een probleem want een schikking is over het algemeen beter als beide partijen ten minste weten waar ze ongeveer aan toe zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef negenhonderdtwaalf het volgende:
[..]
Maar het zou evengoed fucking badass zijn als je met hem aan kwam zetten"omdat het kan". Hij zou het wel voor je rocken denk ik zo
Topadvocaten en Peter Plasman jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. En het komt wel voor, want hele interessante zaken zijn voor de advocaat ook gewoon reclame. Vandaar dat topadvocaten vaak spraakmakende zaken doen terwijl de betrokkenen nauwelijks geld hebben.
Dat is mooi! Dan moeten ze betalen. Ik neem aan dat toen je naar huis getuurd werd dit onder protest hebt geaccepteerd en dat je hebt aangegeven dat je geen reden ziet om naar huis te gaan en dat je wilt werken.quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef totalatool het volgende:
[..]
Wat kan ik nog meer zeggen?
Reorganisatie, nieuwe CEO, BV die verlies draait en leunt op andere BV in de holding, falend intern eenmansproject met prutsende leverancier en collega met burnout na ruim een jaar en zeer moeilijke start van mijn kant agv daarvan, frustratie bij CEO en weerwoord van mij...
Er is geen dossier, ook mijn jurist geeft dat duidelijk aan. Alle beoordelingen van de afgelopen paar jaar zijn positief en getekend door de vorige CEO...
Advocate? Begin 20? Dat lijkt me niet mogelijk te zijn. Daarvoor is het opleidingstraject tot advocaat te lang.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:08 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Nou, ik kon kiezen: of zo'n advocate die ze zelf in dienst hebben, of afstand doen van mijn dekking. Ik mocht helemaal geen advocaat kiezen, dat wil zeggen: het mocht wel, maar mijn verzekering dekte het niet, dus geen vergoeding.
De toegewezen advocate was volgens mij begin 20, zonder ervaring, net afgestudeerd. En die was dan nog beter dan de truus die uiteindelijk op de zitting verscheen. Want die had heel het dossier niet eens gelezen.
Niet heel relevant voor de TS, maar: je bent al advocaat (stagiair) vanaf het moment van beëdiging, nog voordat je opleidingstraject is afgerond.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Advocate? Begin 20? Dat lijkt me niet mogelijk te zijn. Daarvoor is het opleidingstraject tot advocaat te lang.
Toch hoop ik voor de TS dat hij toch een wat meer ervaren advocaat tot zijn beschikking heeft.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet heel relevant voor de TS, maar: je bent al advocaat (stagiair) vanaf het moment van beëdiging, nog voordat je opleidingstraject is afgerond.
Soms wel handig, maar niet altijd nodig. Helemaal met dit soort relatief simpele kwesties is nou ook weer niet verschrikkelijk veel ervaring nodig. Bovendien kijkt er altijd een patroon mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch hoop ik voor de TS dat hij toch een wat meer ervaren advocaat tot zijn beschikking heeft.
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:20 schreef Isegrim het volgende:
Idem hier na een keer overspannen thuis te hebben gezeten omdat ik oppakte wat anderen lieten liggen. Ik doe het niet meer. Het is maar werk.
Zoals ik in de OP al schreef werd ik direct op non-actief gesteld.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:24 schreef Gunner het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of TS uberhaupt nog aan het werk is gegaan. Vziw moet je je altijd kenbaar maken dat je welwillend bent om te werken....
WTFquote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef totalatool het volgende:
[..]
Zoals ik in de OP al schreef werd ik direct op non-actief gesteld.
Ik heb inderdaad te kennen gegeven dat ik beschikbaar blijf voor werk en daarom aanspraak blijf maken op salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ik heb inmiddels een uitgewerkte vaststellingsovereenkomst ontvangen, en zag dat men "vergeten" was om die naar mijn jurist te sturen. Ik heb dat alsnog gedaan en wacht nu op zijn reactie.
Mijn eerste reactie was dat het me inhoudelijk niets verbaasde, mijn vrouw werd woest. Ze proberen er nu zelfs in te laten opnemen dat ik met niemand mag praten over de reden van beëindiging van het contract.
Dit is gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef totalatool het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad te kennen gegeven dat ik beschikbaar blijf voor werk en daarom aanspraak blijf maken op salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ik heb inmiddels een uitgewerkte vaststellingsovereenkomst ontvangen, en zag dat men "vergeten" was om die naar mijn jurist te sturen. Ik heb dat alsnog gedaan en wacht nu op zijn reactie.
Mijn eerste reactie was dat het me inhoudelijk niets verbaasde, mijn vrouw werd woest. Ze proberen er nu zelfs in te laten opnemen dat ik met niemand mag praten over de reden van beëindiging van het contract.
Wat staat er in als reden?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef totalatool het volgende:
Ze proberen er nu zelfs in te laten opnemen dat ik met niemand mag praten over de reden van beëindiging van het contract.
Been there, done that. Ik kreeg zelfs een contactverbod voor de kiezen, "dienstopdracht!".quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef totalatool het volgende:
Ze proberen er nu zelfs in te laten opnemen dat ik met niemand mag praten over de reden van beëindiging van het contract.
Lijkt mij dat de tegenvraag naar de werkgever dan is: Hoeveel geld hebben jullie daar voor over?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef totalatool het volgende:
[..]
Verschil van inzicht over de invulling van mijn functie.quote:
Dan zeg je, is prima. Dat kost jullie X-bedrag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:24 schreef totalatool het volgende:
[..]
Verschil van inzicht over de invulling van mijn functie.
Ze hebben zelf intern al allerlei uitspraken gedaan en willen dus nu dat ik teken dat ik alleen in gezamenlijk overleg met hen uitspraken doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |