Mijn vriend was tot voor een jaar of 6 ook nog nooit op een Waddeneiland geweest. Hij nam mij bijv. mee naar Noordwijk, toen hij nog niet bij me was ingetrokken. Noordwijk was prima, zolang je met je neus richting de zee stond. Vlieland was een openbaring voor hem.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nog nooit op een Waddeneiland bent geweest en ook nog nooit in de provincie Groningen, dat is voor mij dan weer een ontzettend eind rijden.
Afgelopen maandag ben ik naar Drente geweest, dat was al bijna tweeënhalf uur rijden.
Als je toch in Drenthe bent is Groningen niet zo ver meer....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nog nooit op een Waddeneiland bent geweest en ook nog nooit in de provincie Groningen, dat is voor mij dan weer een ontzettend eind rijden.
Afgelopen maandag ben ik naar Drente geweest, dat was al bijna tweeënhalf uur rijden.
De omgeving van Noordwijk is niet te vergelijken met Vlieland, maar zelf woon je toch niet op Vlieland?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn vriend was tot voor een jaar of 6 ook nog nooit op een Waddeneiland geweest. Hij nam mij bijv. mee naar Noordwijk, toen hij nog niet bij me was ingetrokken. Noordwijk was prima, zolang je met je neus richting de zee stond. Vlieland was een openbaring voor hem.
En weer terug op één dag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:54 schreef drakin het volgende:
Een wereldreis dus voor jou Dees, helemaal naar Drenthe.
De meeste eilanden zijn Fries, dus hoef je niet eens helemaal naar Groningen.
Ik ben zelfs op 1 Duits en een paar Deense waddeneilanden geweest, die laatste waren zelfs een paar met auto zo naartoe te rijden.
Het is nog steeds Grouw hoor, dat is Nederlands, Grou is de Friese naam van het dorpje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En weer terug op één dag.
Maar vroeger kwam ik wel regelmatig in Friesland, ik had daar familie in Leeuwarden, Drachten en Sneek en in Grou (toen was het nog Grouw), daar hadden een oom en tante een rondvaartbedrijf, machtig mooi vond ik dat als kind.
Helaas zijn de meesten overleden en zijn de tante en oom uit Grou naar Dordrecht verhuisd, ik heb dat nooit zo goed begrepen.
Als ik voor een paar dagen in Drenthe zou zijn zou ik zeker doorrijden naar Groningen, de stad Groningen schijnt een leuke gezellige stad te zijn, maar ik was met mijn zus in Drenthe om haar pup op te halen, dus dat Groningen zat even niet in de planning.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je toch in Drenthe bent is Groningen niet zo ver meer....
Als wij in Drenthe op vakantie zijn heb ik meestal wel een of ander non-excuus om even naar Ikea Groningen te gaan, hoewel dat waarschijnlijk ook voorbij is als Zwolle open is
Dan was ik abuis, waarschijnlijk hebben ze alleen de borden aangepast naar de Friese versie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is nog steeds Grouw hoor, dat is Nederlands, Grou is de Friese naam van het dorpje.
En een mooi dorpje, rare oom en tante heb je om zo'n pareltje te verlaten. Enige dorp waar Sinterklaas niet komt, dus daar zal er vast geen onzinnige pietendiscussie zijn.
Mooie stranden daar hoor, ik moet nog zien of ze terug komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:04 schreef FANN het volgende:
Ik had even gegoogeld op plaatjes van Haamstede, maar dan zit Mw. P toch
helemaal niet slecht?Ze wilde zee, dus dan zit ze in elk geval goed...
[ afbeelding ]
Jahaa.... daar ben ik ook nog niet zo zeker vanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie stranden daar hoor, ik moet nog zien of ze terug komt.
Nee, dat is idd niet een geschikte combi.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik voor een paar dagen in Drenthe zou zijn zou ik zeker doorrijden naar Groningen, de stad Groningen schijnt een leuke gezellige stad te zijn, maar ik was met mijn zus in Drenthe om haar pup op te halen, dus dat Groningen zat even niet in de planning.
ze komt straks de Libelle halenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je buurvrouw, dat vind ik aannemelijker.
Inderdaad, met de trein is een prima alternatief, we doen dat ook weleens als we een dagje Amsterdam doen, op die manier hoeft niemand te rijden en kan iedereen relaxt achterover zitten. Ik ga eens even kijken hoelang we erover doen met de trein vanaf Rotterdam en of dat geschikt is voor een dagtochtje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is idd niet een geschikte combi.
Overigens is Groningen stad ook prima met de trein te bereiken.... zeker vanuit Rotterdam.
Oh jawel, die kan niet zonder die muts hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Deisyy het volgende:
Piet doet vaak wel heel stoer over zijn muts, maar volgens mij is hij best wel lief.
Ik dacht dat Rotterdam-Groningen ongeveer 2,5 uur zou zijn. En je moet ook veel eerder weggaan of een hotelletje nemen met een kruidvat aanbieding ofzo.quote:
Die tweeënhalf uur klopt ook wel zo'n beetje, maar ik woon niet naast of achter het Centraal Stationquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rotterdam-Groningen ongeveer 2,5 uur zou zijn. En je moet ook veel eerder weggaan of een hotelletje nemen met een kruidvat aanbieding ofzo.
Ik ken geen dorpje in NL dat Mexico heet, maar je bent er vast sneller dan in Groningenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tweeënhalf uur klopt ook wel zo'n beetje, maar ik woon niet naast of achter het Centraal Stationen doe er al 50 minuten over om van mijn huis op Rotterdam Centraal te komen. Weekend Groningen moet het dan worden.
Maar eerst eind van de maand naar Mexico.
Dat is best een eind met de trein ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken geen dorpje in NL dat Mexico heet, maar je bent er vast sneller dan in Groningen
En ik heb geen keuken op dit moment, wel een heleboel stof.
Ik volg je niet. Hij woonde ook niet in Noordwijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De omgeving van Noordwijk is niet te vergelijken met Vlieland, maar zelf woon je toch niet op Vlieland?
Ik woon in het meest lelijke en onaantrekkelijke gedeelte van Nederland, dus af en toe zoek ik het op.
Ik kan gelukkig koffie zetten in de woonkamer en heb een magnetron/oven om wat op te warmen, dus zo valt een paar dagen back to basic best mee. Alleen dat stof...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best een eind met de trein ja.
Wat een pech, keuken weg. Maar dan krijg je er waarschijnlijk wel iets moois voor terug.
Ben al een uur te laat en ook nog met de trein naar Grunn....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb om half drie de koffie klaar!
Gelukkig, ik ben er ooit één keer achter gekomen dat iemand een kloon was en toen voeldequote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef sacha het volgende:
ik las vandaag voor de tweede keer in deze SC de vraag aan Lien of ze op Vlieland woont, vandaar dat ik loop te dollen
Was jij ook uitgenodigd dan? Ik zit al in de treinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben al een uur te laat en ook nog met de trein naar Grunn....
Of moet ik nu toch naar Harlingen ....
ja leuk ik sta nu in Zwolle en wacht op antwoord links of rechtsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Was jij ook uitgenodigd dan? Ik zit al in de treinhadden we samen kunnen gaan
Waar sta je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
ja leuk ik sta nu in Zwolle en wacht op antwoord links of rechts
Tis al wel donker we kunnen hier ook in de kroeg iets afsprekenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar sta je?Gaan we gewoon de kroeg in
Nah... nu is het hele rollenspel weer naar de knoppenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al wel donker we kunnen hier ook in de kroeg iets afspreken
Ik dacht ook niet dat hij in Noordwijk woonde en ik dacht ook nooit dat jij op Vlieland woonde totdat ik me ineens bedacht dat ik het weleens mis kon hebben, vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Hij woonde ook niet in Noordwijk.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, dat stof is om gek van te worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig koffie zetten in de woonkamer en heb een magnetron/oven om wat op te warmen, dus zo valt een paar dagen back to basic best mee. Alleen dat stof...
Bij Hoevelaken linksafquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
ja leuk ik sta nu in Zwolle en wacht op antwoord links of rechts
SOrry zo goed ken ik Zwollywood ook niet... Nog nooit naar een kroeg geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... nu is het hele rollenspel weer naar de knoppen
het was gezelligquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb om half drie de koffie klaar!
Fijnquote:
Koffie is slecht voor je huid en koffie is slecht voor je zenuwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
Ik drink weinig of geen koffie de laatste week ..
EN je bloeddruk etc ...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Koffie is slecht voor je huid en koffie is slecht voor je zenuwen.
Voor je portemonnee is het ook niet goed.quote:
Das een ander iets ... Ik heb een vette portemonneequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Voor je portemonnee is het ook niet goed.
Dat is naar mij... als je uit Apeldoorn komt.quote:
kijk maar uit voor zakkenrollersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een ander iets ... Ik heb een vette portemonnee
Die willen geen vette handen krijgen, dus hoeft CHufi niet te vrezenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kijk maar uit voor zakkenrollers
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die willen geen vette handen krijgen, dus hoeft CHufi niet te vrezen
Het was er nog redelijk weer vandaag met wat zon.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Jahaa.... daar ben ik ook nog niet zo zeker vandie zal zich heus wel vermaken daar...
Als er naar de weg gevraagd wordt en ik wil lollig zijn zeg ik altijd "Bij Hoevelaken linksaf", van dat carnavalliedjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is naar mij... als je uit Apeldoorn komt.
Ik moet gewoon bij Hoevelaken rechtdoor om naar Groningen te gaan.
Laat ik nou dat liedje helemaal niet kennen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er naar de weg gevraagd wordt en ik wil lollig zijn zeg ik altijd "Bij Hoevelaken linksaf", van dat carnavalliedje
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Laat ik nou dat liedje helemaal niet kennen.
Ik klik er wel even opquote:
Jij houdt wel van een feestje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik klik er wel even op![]()
[ afbeelding ]
dat wordt dus niks met je gehosselquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Daarnaast hangt ie aan een ketting met trekalarm /
Die heb je zo vaak gepost dat het bijna een ban wasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel, maar vaak maak ik het niet mee
ik WIST gewoon dat je er iets over zou zeggen als je die zou zienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb je zo vaak gepost dat het bijna een ban was
Het is ook kutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik WIST gewoon dat je er iets over zou zeggen als je die zou zien
Ok good old timesquote:
Dus je voelt je ook weer beter? Dat bedoel ik eigenlijk sloompiequote:
Dat heb ik gemeld bij de Arbo dus ik moet wel en anders meld ik me weer ziekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus je voelt je ook weer beter? Dat bedoel ik eigenlijk sloompie![]()
Gekneusde ribben zijn ook niet 1,2,3 over....
Ik had afgelopen zondag nog een leuk feestje, inclusief karaoke, hilarisch!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel, maar vaak maak ik het niet mee
Ah... oké, ik zou lekker rustig aan doen als ik jou was, maar ja ...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemeld bij de Arbo dus ik moet wel en anders meld ik me weer ziek
Hoe is het nu met jou Soury? En met je moeder?quote:
doe dan ook maar nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
Ik heb zo een ongelofelijk stomme fout gemaakt net dat ik het niet eens durf
te vertellen
Beter!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag nog een leuk feestje, inclusief karaoke, hilarisch!
Te laat, je bent al begonnen met vertellen, dus maak het maar af.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
Ik heb zo een ongelofelijk stomme fout gemaakt net dat ik het niet eens durf
te vertellen
Oké, ik zal me zelf maar weer voor schut zetten danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat, je bent al begonnen met vertellen, dus maak het maar af.
echte liefdequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef just me het volgende:
Ik heb de hele middag heerlijk zitten knuffelen met mijn kleindochter
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ik zal me zelf maar weer voor schut zetten dan![]()
Jij verft je haar toch ook wel eens?
Heb je twee tubes erbij toch? ééntje voor de kleur en één tube met nabehandeling?
Ik had de tube's verwisseld, dus géén resultaat ik mag blij zijn dat mijn haar er nog op zit denk
ikik wilde een tintje lichter
En zei ze al OMAquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef just me het volgende:
Klinkt goed oma.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef just me het volgende:
Goffer Fann, maar wat zit er dan in die nabehandeling, want ik neem aan dat je nu een half uur in de nabehandeling hebt gezeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ik zal me zelf maar weer voor schut zetten dan![]()
Jij verft je haar toch ook wel eens?
Heb je twee tubes erbij toch? ééntje voor de kleur en één tube met nabehandeling?
Ik had de tube's verwisseld, dus géén resultaat ik mag blij zijn dat mijn haar er nog op zit denk
ikik wilde een tintje lichter
was echt superleuk!quote:
Zal ik de tondeuze er even door halen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja... ik doe nog wel eens een poging, het voelt nu een beetje stug aan
Ja, dat is een soort Cremespoeling toch voor daarna, moet je altijd mengen met dat anderequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer Fann, maar wat zit er dan in die nabehandeling, want ik neem aan dat je nu een half uur in de nabehandeling hebt gezeten.
Als het nodig is neem ik gewoon weer een pittig kort kapselquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik de tondeuze er even door halen?
Hoe oud is je kleindochter?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
was echt superleuk!
En haar verven, daar ben ik maar mee gestopt
gelukkig reden ze door...quote:
oud genoeg om mij altijd grijs gezien te hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan krijg je een flesje naar je harses daarandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik ken die methode niet, ik doe altijd de pasta uit de tube bij de waterstof en klaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is een soort Cremespoeling toch voor daarna, moet je altijd mengen met dat andere
spul, maar daarna heb ik dus 5 minuten met die andere zooi op mijn hoofd gezeten![]()
Gelukkig was het wel zonder ammonia en shit, dus het valt hoop ik mee
Deze was het dus, en er staat nog wel 1, 2, en 3 opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken die methode niet, ik doe altijd de pasta uit de tube bij de waterstof en klaar.
Nu maar hopen dat morgenochtend niet al je haar op je kussen ligt.
wel chemischquote:
ik ben ruim kalendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken die methode niet, ik doe altijd de pasta uit de tube bij de waterstof en klaar.
Nu maar hopen dat morgenochtend niet al je haar op je kussen ligt.
met certificaten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze was het dus, en er staat nog wel 1, 2, en 3 op![]()
hoe makkelijk moeten ze het maken?
[ afbeelding ]
Dat hoop ik ook...![]()
![]()
Neh, denk het niet dis is heel milde zooi...
hoop ik dan maar
Volgende keer je leesbril opzetten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze was het dus, en er staat nog wel 1, 2, en 3 op![]()
hoe makkelijk moeten ze het maken?
[ afbeelding ]
Dat hoop ik ook...![]()
![]()
Neh, denk het niet dis is heel milde zooi...
hoop ik dan maar
bij mijn oren zit nog watquote:
Maar ik mag hopen dat jij je haar niet verft.quote:
Ik was ondertussen andere dingen aan het doen, en dacht effe snel te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer je leesbril opzetten?
ik heb net vandaag vernomen dat koffie heel slecht kan zijn dus pas je wel op?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:09 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenochtend ga ik op de koffie
& kerk bezichtigen
[ [url=
Alweer .. En afgeven over PP en mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Wisten jullie al dat Kingstown een ban heeft?
Alweer?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer .. En afgeven over PP en mij
Waar geeft hij af op jullie?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer .. En afgeven over PP en mij
nee, vertelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik miste hem ook en ging eens even kijken waar hij was en toen zag ik een streepje door zijn naam.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Alweer?
Waarom nu weer dan? Ik miste hem al eigenlijk...
oi oi oi.. misschien weer een fout plaatje...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik miste hem ook en ging eens even kijken waar hij was en toen zag ik een streepje door zijn naam.
Wat heeft dat met zijn ban te maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Om een baggernachtje en een gesloten topic over de smaak van rode haren
Ach hij maakte een grapje Chufquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
maak je niet druk kusje eropquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn ban te maken?
Kingstownquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef sacha het volgende:
waar vind ik een streepje door zijn naam?
Kingstownquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef sacha het volgende:
waar vind ik een streepje door zijn naam?
ow.... pfffffffffffffffffff spuit elfquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kingstown
En het lijkt alsof het hier fout ging, waarschijnlijk is dat achter de schermen uit de hand gelopen, iets anders kan ik niet vinden.
Niks, maar wel dat er ie over zeurde hier .. Dat vroeg jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn ban te maken?
Huilbaby.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks, maar wel dat er ie over zeurde hier .. Dat vroeg je
Wat scheelde het?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... pfffffffffffffffffff spuit elf![]()
ik dus...
Als je op mijn linkje klikt staat daar een streepje door zijn naam toch?quote:
Ik zag het aan met tranen in mn ogen....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus niet?
Staat toch echt een streep door zijn naam
in dat geval...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
dat je op Johnny Depp lijkt, nou goed!
nee echt nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je op mijn linkje klikt staat daar een streepje door zijn naam toch?
nah... is toch altijd rottig voor iemand een ban?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het aan met tranen in mn ogen....
Lurk ik toch anoniem meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... is toch altijd rottig voor iemand een ban?
Ik denk dat jij gek zou worden als je 48 uur niet kon Fokken
écht bij mij niet!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus niet?
Staat toch echt een streep door zijn naam
Kan niet, je moet inloggen om te lurkenquote:
Vroeger had je het banmeldtopic, dat waren nog eens mooie tijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
Als het niet langer wordt... ik heb geen idee waarom die ban is
was wel handiger, dan stond erbij voor hoe lang...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger had je het banmeldtopic, dat waren nog eens mooie tijden.
Je hoeft niet in te loggen om te lurken, je kan geen spoilers openen als je niet ingelogd bent, dat dan weer niet, Dus kunnen we alles onder een spoiler posten als chufi een ban heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan niet, je moet inloggen om te lurken![]()
of kan je gewoon inloggen met een ban?
Weet ik eigenlijk niet, is voor mij alweer een tijd geleden...
ah...... die zou gek wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft niet in te loggen om te lurken, je kan geen spoilers openen als je niet ingelogd bent, dat dan weer niet, Dus kunnen we alles onder een spoiler posten als chufi een ban heeft.
Als je een ban hebt kan je niet posten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik zou gewoon niet posten om jullie gek te maken
je kán toch ook niet posten als je een ban hebt slomequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een ban hebt kan je niet posten.
Met een kloon wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een ban hebt kan je niet posten.
Ik kijk met je mee...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Aangekomen in Fort Worth.
Het is te merken dat mw. MM de hotels heeft uitgezocht. We slapen in het Hyatt, midden tussen de oude veemarkt hallen waar de cowboys de koeien af komen leveren.
Het diner is zo steak, steak en nog eens steak. En dan om 6 uur (middernacht bij jullie) de laatste pot honkbal, de alles beslissende wedstrijd, het staat 3-3 nu. Spannend...
Spannend tot op het laatst. Veel plezierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Het is te merken dat mw. MM de hotels heeft uitgezocht. We slapen in het Hyatt, midden tussen de oude veemarkt hallen waar de cowboys de koeien af komen leveren.
Het diner is zo steak, steak en nog eens steak. En dan om 6 uur (middernacht bij jullie) de laatste pot honkbal, de alles beslissende wedstrijd, het staat 3-3 nu. Spannend...
Ah,,, ik was effe warme Chocomel maken, Veel Plezierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Maakt nu een mobiel account aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak hem nou niet wijzer dan hij is.
je maakt ons ongerust, niet gekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
Jullie gaan het merkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
We weten toch wel dat jij het bent dan
Waar ga je naar toe?quote:
Chuuf heeft een hotline met Yvonnequote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij zal wel nooit een ban krijgen, dat is voor sufkutten zoals ik
Denk het ,,,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij zal wel nooit een ban krijgen, dat is voor sufkutten zoals ik
in zijn dromenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Chuuf heeft een hotline met Yvonne
Ik heb wel eens met dr de PM vroeger....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Chuuf heeft een hotline met Yvonne
Ik heb zelfs een mailquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met dr de PM vroeger....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doen wij ook wel eensquote:
Ook met jou??quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Chufi is een slettebak die DMt iedereen
Valt wel mee hoor .. 1 x per week of zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Chufi is een slettebak die DMt iedereen
vooral dat of zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor .. 1 x per week of zo
gewoon even voor de duidelijkheidquote:
Nah, ik gun Chuf een leuke vriendinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon even voor de duidelijkheid
die moet dan wel hier eerst goedgekeurd wordenquote:
Dat moet ie zelf maar doen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
die moet dan wel hier eerst goedgekeurd worden
En in Utopia ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
Hier valt weinig te halen.... Iedereen heeft al iemand volgens mij
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef just me het volgende:
Ik ga lekker slapen, morgen weer frisjes op!elterusten
OK voor de ladies morgenochtend en TH doet vast wel een begrijpend plaatje of zo .. Ik heb geen voorkeur Jij?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te melden, ik zie het hier zelf...
DIe weten niet eens waar het over gaat , laat staan hoe het gespeeld wordt..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:28 schreef MadMaster het volgende:
Denk niet dat de dames geïnteresseerd zijn in een live honkbalverslag achteraf...
Laters ...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even een Skype connectie opzetten, zodat een vriend in NL ook mee kan kijken...
Waarom zou je hier dan een verslag plaatsenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe weten niet eens waar het over gaat , laat staan hoe het gespeeld wordt..
Oorverdovende stilte...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou je hier dan een verslag plaatsen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 04:23 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen, uit, verkeerden hebben gewonnen...
Toch niet over die kale honkbal van MM gedroomd ofzo Fann?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:45 schreef FANN het volgende:
Geen oog dicht gedaan, jeuk op mijn kop, maar het was psychedelies want al mijn haar zit er nog
neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:45 schreef FANN het volgende:
Geen oog dicht gedaan, jeuk op mijn kop, maar het was psyschedelies want al mijn haar zit er nog
was het de 1e keer dat die verf gebruikt hebt?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:45 schreef FANN het volgende:
Geen oog dicht gedaan, jeuk op mijn kop, maar het was psychedelies want al mijn haar zit er nog
Nee, maar ik had de tube's toch verwisseldquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
was het de 1e keer dat die verf gebruikt hebt?
jullie lezen nooit terug?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch niet over die kale honkbal van MM gedroomd ofzo Fann?
ik zit te twijfelen of ik zal vragen waarom dat? of dat ik gewoon ga wachten totdat je het verteltquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:14 schreef drakin het volgende:
Mijn keuken is nog nooit zo schoon geweest
Dit keer niet, dat zou 5 topics ofzo betekenen.quote:
Lees je nooit terug?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen of ik zal vragen waarom dat? of dat ik gewoon ga wachten totdat je het vertelt
Neu... een halve in dit gevalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit keer niet, dat zou 5 topics ofzo betekenen.
[..]
Lees je nooit terug?
Kingstownquote:
ok waar ongeveer?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Neu... een halve in dit geval![]()
Ahdan ben ik het gewoon vergeten
Ah... gelezen van je keuken, nu weet ik het weerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:25 schreef drakin het volgende:
[..]
ok waar ongeveer?
Begin van dit topic staat iets over mijn keuken.
O jee, moet je nu bidden voor het eten en slapen gaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:25 schreef Treehut362 het volgende:
Zojuist ben ik bekeerd...
[ afbeelding ]
--> zaterdagavond vroeg gaan slapen
Nee, ik ga proberen om me zelf nuttig te maken daarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
O jee, moet je nu bidden voor het eten en slapen gaan?
Oké, kan nooit kwaad, volgens mij doe jij al veel nuttig werk...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, ik ga proberen om me zelf nuttig te maken daar
[ afbeelding ]
geweldigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, kan nooit kwaad, volgens mij doe jij al veel nuttig werk...
ja dat heb ik gelezenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de tube's toch verwisseld
Ah even lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... gelezen van je keuken, nu weet ik het weer![]()
Vanaf hier het haardrama40+ / [40+ SC #450] Je komt er wel met de boot
Helaas voor jou is het weer gedaan met je rust.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:01 schreef drakin het volgende:
Tis wel lekker rustig weer hier zo zonder KT.
Per toeval kwam ik er gisteren achter dat een oude bekende van me ook op Vlieland woont. In mijn herinnering was hij naar een ander eiland verhuisd, dus nooit de link gelegd. Als ik zeg schatbegraver dan moet jij wrs wel weten wie ik bedoel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef sacha het volgende:
ik las vandaag voor de tweede keer in deze SC de vraag aan Lien of ze op Vlieland woont, vandaar dat ik loop te dollen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas voor jou is het weer gedaan met je rust.
Welkom terug!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Per toeval kwam ik er gisteren achter dat een oude bekende van me ook op Vlieland woont. In mijn herinnering was hij naar een ander eiland verhuisd, dus nooit de link gelegd. Als ik zeg schatbegraver dan moet jij wrs wel weten wie ik bedoel.
Thnxquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef Deisyy het volgende:
Welkom terug!
Wat had je nu weer uitgevreten?
Dan had deze Sherlock gisteren naar het betreffende topic gelinkt. Krijg je geen reden op als je een ban krijgt en zo niet, ga je er ook niet naar vragen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnxen keine ahnung.
"Gestrooid met privé-gegevens", alleen absoluut geen idee waar dat over zou moeten gaan.
Ah... ja eigenlijk moet je eerst altijd een testje doen, aar dit is ook een milde hoor, dan scheeltquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat heb ik gelezen![]()
ik heb een keer een allergische reaktie gehad en toen dacht ik echt dat ik luizen had, het kriebelde en kriebelde...
Wel een mooie Keuken? Zal Best wel, anders had je hem niet uitgezochtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah even lezen.
Intussen is de nieuwe ook al in huis, staat wel een beetje vol nu maar gelukkig kan ik nog bij het toilet en de koelkast komen.
Ik hoop het maar, anders voel me straks nog schuldigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:05 schreef Lienekien het volgende:
Ben benieuwd of hij aan de aleppozeep gaat. Heb er zelf vanochtend voor het eerst mee gedoucht. Vooral benieuwd of ik van de winter minder last zal hebben van een droge, jeukerige huid.
Reden was: "strooien met privegegevens" en nee ik ga daar niet achteraan. Heb helemaal geen zin in dat soort discussies. Er zijn schijnbaar mensen die er wat aparte definities op na houden (vorige keer ook al met die zogenaamde porno-afbeeldingenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Dan had deze Sherlock gisteren naar het betreffende topic gelinkt. Krijg je geen reden op als je een ban krijgt en zo niet, ga je er ook niet naar vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |