SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je word dan ook automatisch meegezogen in de afstand. Dus als je nu 60 doet en zo'n groep doet 80/90 moet je niet bang zijn maar gewoon meegaan. 60 km alleen is waarschijnlijk zwaarder dan 80 in een groep.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen ja, regelmatig in een groep trainen. Lijkt me vooral heel gezellig voor de wat langere ritten, ook al fiets ik nog niet zo gek ver..
Redelijk "bang" dat ik niet fatsoenlijk mee kan komen, maar dat lijkt me oké als ik een beetje achteraan zou bungelen.
Het enige probleem is dat de groepen die ik nu gevonden hebben allemaal rijden op tijden en dagen dat ik moet werken. Dus dat plannetje gaat 'm pas worden als ik een 40-urige baan heb, ipv dit schijtbaantje waar ik maar 30 uur draai in 6 werkdagenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Doe even normaal tegen JeeCee manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe kan je Ronaldo en AFCA in 1 dingetje doen?![]()
![]()
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe kan je Ronaldo en AFCA in 1 dingetje doen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirt besteld![]()
![]()
Die is vet he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirt besteld![]()
![]()
Straks om 1800 maximaaltest..
gaan we eens kijken wat 4-5 jaar op z'n Oksels trainen voor enorm succes is geweest..![]()
Gok: 400 Watt max,D1 en D2 volledig ongetraind. Vo2 max van 60En 3,5 Watt per KG
![]()
![]()
Ah kijk, dat kende ik nog nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou ook zelf een groep kunnen starten op een tijdstip dat jou wel uitkomt![]()
Genoeg sites hiervoor zoals meetup, sportpartner, fiets forum etc etcGa ik eens naar kijken.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je word dan ook automatisch meegezogen in de afstand. Dus als je nu 60 doet en zo'n groep doet 80/90 moet je niet bang zijn maar gewoon meegaan. 60 km alleen is waarschijnlijk zwaarder dan 80 in een groep.![]()
Ik kijk regelmatig op een FB pagina van een groepje (Wielerclub Den Bosch) en die zijn vorig weekend begonnen met hun zogenaamde winter duurtrainingen. Elke zaterdag om 9:00, beginnen met 70km, opbouwen naar weet ik hoeveel km. Dat zou eigenlijk ideaal zijn om m`n duurvermogen op te bouwen.
Helaas werk ik nu op zaterdag nog tot 12:00 - Hopelijk komt daar snel verandering in, want volgende week weer eens een sollicitatiegesprek [/offtopic]![]()
Is dat nou met 1min protocol? Dan wordt de max wattage overschat, in tegenstelling tot 3 min protocol.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Oksel het volgende:
gaan we eens kijken wat 4-5 jaar op z'n Oksels trainen voor enorm succes is geweest..![]()
Gok: 400 Watt max,D1 en D2 volledig ongetraind. Vo2 max van 60En 3,5 Watt per KG
Maar succes!
[ Bericht 4% gewijzigd door Patroon op 29-10-2014 12:42:10 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik trapte bij mn laatste test ook 400 W max, en ik kan me voorstellen dat jij met krachttraining en die grote poten van je best wel wat meer kan trappen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Oksel het volgende:
VO2 max zal wel lager liggen dan je zelf inschat. Want je traint toch altijd anëroob![]()
3,5 W / kg op je omslag (ergens tussen de 280-300 schat ik?) kan best eens kloppen.
succes in ieder geval!Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Shit, heb nu een glas melk in mijn handquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zo zeg!
http://www.telegraaf.nl/f(...)ampaign=facebookpage![]()
![]()
oud nieuwsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zo zeg!
http://www.telegraaf.nl/f(...)ampaign=facebookpage
Verhouding wei / Caseïne is in melk ook nogal scheef.
zijn veel meer studies die het oude melk voor elk in twijfel trekkenIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
100% van de mensen die ooit water hebben gedronken schijnen ook te overlijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zo zeg!
http://www.telegraaf.nl/f(...)ampaign=facebookpage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |