Het was dan ook geen "Ride" maar een trainingquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef ddx het volgende:
[..]
Alleen telt het dan niet volgens de regels van http://www.everesting.cc/the-rules/
Ja je kan zomaar de ronde van Bovensmilde missen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef Patroon het volgende:
Dan wil ik ook wel, alleen ligt wel midden in de drukste koers periode.
Maart dacht ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ivo wil ik soberso. Wanneer is die?
Dat lag niet zozeer aan het feit dat hij een Almelooeer is, maar dat hij op een neppe Sworks reed, sprak over nep alsof het een wereldwonder is, voor geen meter omhoog reed en nog lamgzamer naar benedenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:11 schreef Oksel het volgende:
Zijn Almelo'ers. Dus als Patroon er is gaat 't sowieso mis.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm toch wel goesting.
vnv met miss kaas naar de sauna zal het eens tussen de borsten gooien.
edit in de groep bedoel ik.
Dat boeit mij niet zo, maar merk dat een paar koersjes mist, je snel uit het ritme bent t.o.v. anderen die vollop koersen. Vooral door de bergen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je kan zomaar de ronde van Bovensmilde missen.
Als 't jeukt mot je krabbuh.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet zo, maar merk dat een paar koersjes mist, je snel uit het ritme bent t.o.v. anderen die vollop koersen. Vooral door de bergen.
Maar jeukt wel enorm..
Nou, dan zeg je tegen je ploegmaats:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef Patroon het volgende:
Dan wil ik ook wel, alleen ligt wel midden in de drukste koers periode.
Jij hebt nog nooit door de bergen gereden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als 't jeukt mot je krabbuh.
Wat doe je liever? Koersen of door de bergen rijden? Ik zou het als ik jou was wel weten.
Wanneer is het?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, dan zeg je tegen je ploegmaats:
" Hoe graag ik ook met gevaar voor lijf en leden rondjes zou willen raggen over de klinkers in de grote prijs van Tjietjerkstradeel, ik verexcuseer me even voor 1 weekend lekker fietsen in de Dolomieten, dus ik kan helaas mijn portie werk niet doen tijdens deze koers!
t was een moeilijke keuze: of op zaterdag en zondag 2x een uurtje helemaal naar de kloten, of 8 uur lang genieten in de zonnige bergen. "
Zoiets?
Niet op de fiets nee. Heb ook nog nooit koers gereden. Toch kan ik voor mezelf wel verzinnen wat ik liever doe.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit door de bergen gereden.
Wat ben je toch een orakel dat je het voor Patroon wel kan zeggen zonder persoonlijke ervaringen in beide mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet op de fiets nee. Heb ook nog nooit koers gereden. Toch kan ik voor mezelf wel verzinnen wat ik liever doe.
Dan zou ik die post nogmaals lezen. Ik zou als ik in zijn schoenen stond voor de GF sportful kiezen. Ik spreek niet voor hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een orakel dat je het voor Patroon wel kan zeggen zonder persoonlijke ervaringen in beide mogelijkheden
Centjes sparen en ook meegaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet op de fiets nee. Heb ook nog nooit koers gereden. Toch kan ik voor mezelf wel verzinnen wat ik liever doe.
Er wordt niks gespoond. De enige lepel die meegaat is de opscheplepel voor de pasta!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
En 's avonds gripper spoonen.
Waar kan ik me opgeven?
Uh, ja, dat doe je dus wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik die post nogmaals lezen. Ik zou als ik in zijn schoenen stond voor de GF sportful kiezen. Ik spreek niet voor hem.
Op de langste dag van het jaarquote:
Als ik met je kan meerijden heb ik er wel zin in, we kunnen dan evt. ook met de camionette. Geen zin om dat pleuriseind alleen te rijden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Op de langste dag van het jaar![]()
Donderdag heen, dinsdag terug. Ofzo.
Eerst de verbouwing/verhuizing afmaken en dan zie ik wel of ik nog geld over hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Centjes sparen en ook meegaan.
Geen vrouwen in de tipi dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Er wordt niks gespoond. De enige lepel die meegaat is de opscheplepel voor de pasta!
Wat jij wilt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, ja, dat doe je dus wel.
Hehe. 't Lag inderdaad totaal niet aan 't feit dat jij een stugge Fries bentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat lag niet zozeer aan het feit dat hij een Almelooeer is, maar dat hij op een neppe Sworks reed, sprak over nep alsof het een wereldwonder is, voor geen meter omhoog reed en nog lamgzamer naar beneden. Verder prima gast
Dit, het gaat niet om het missen van 1 of 2 koersen, maar je bent uit je ritme. Door koersen wordt je stuk beter in kort knalwerk en daar past opeens 200km niet echt in. Dat moet je dan wel ff paar keer doen, wat weer ten koste gaat van je snelheid. Juist door veel koersen te rijden kom je in je ritme.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een orakel dat je het voor Patroon wel kan zeggen zonder persoonlijke ervaringen in beide mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |