Nee, dat Europa op oneigenlijke gronden in sancties gelokt zijn die ze zelf het hardste treffen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt met "de beoogde sloop van Europa", of wat dit te maken heeft met QE (ik neem aan dat je dit bedoelt).
Jammer dat de Amerikaanse mediaspin niet laat zien dat in locale valuta de opbrengsten alleen gestegen zijn.quote:
Ik denk dat de redenen voor de sancties goed te verdedigen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef crashbangboom het volgende:
Nee, dat Europa op oneigenlijke gronden in sancties gelokt zijn die ze zelf het hardste treffen.
Geen toeval dat McCain al binnen week Liquid Natural Gas liep te verkopen in Europa.
Ik zie dat niet als argument om dictator Putin dan maar zijn gang te laten gaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Jammer dat de Amerikaanse mediaspin niet laat zien dat in locale valuta de opbrengsten alleen gestegen zijn.
Plus dat China graag het stokje overneemt.
Europa gesandwiched, mag straks aan de memmen van de USA hangen, overmaken die $ graag.
Die sancties zijn enkel bedoeld om Europa te knechten.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik denk dat de redenen voor de sancties goed te verdedigen zijn.
Natuurlijk heeft Europa pijn van de sancties, sancties snijden aan 2 kanten. Je bent echter behoorlijk slecht ingelicht als je denkt dat Europa harder getroffen wordt dan Rusland.
Owja, true regimechange is trademarkedquote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als argument om dictator Putin dan maar zijn gang te laten gaan.
Rusland maakt zichzelf kapot.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Die sancties zijn enkel bedoeld om Europa te knechten.
Rusland hakt al eeuwen met het bijltje en heeft in China haar financier in ruil voor commodities, zo diep en groot als de taiga is.
quote:
quote:Wat de deskundigen echter het meest verwart is dat de begroting geheel een al voorbij gaat aan de economische prognoses voor Rusland in de komende jaren. Zo gaat de begroting uit van 3% economische groei voor Rusland in 2104, terwijl de Russische Centrale bank 2% voorspelt.
De oorzaak hiervoor lijkt te zijn dat president Poetin zijn ondergeschikten afgelopen voorjaar de oekaze gaf een aantal zaken te realiseren, en dat hij alleen nog maar wordt omringd door ja-knikkers. Of, zoals een Russische deskundige opmerkte: “We zitten met het volgende dilemma: ofwel we begroten realistisch en erkennen daarmee dat het onmogelijk is Poetins’ opdrachten te vervullen, ofwel we houden rekening met de presidentiële wensen, met een onrealistische begroting als gevolg.”
Rusland heeft een biljoenen gas- en oliedeal met China met een unlimited credit card, en Europa....... (vraag McCain). Wie sloopt wie?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland maakt zichzelf kapot.
[..]
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, of wat het te maken heeft met mijn post. De Europese sancties mbt Rusland waren Europees initiatief.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef crashbangboom het volgende:
Die sancties zijn enkel bedoeld om Europa te knechten.
Rusland hakt al eeuwen met het bijltje en heeft in China haar financier in ruil voor commodities, zo diep en groot als de taiga is.
Grapje zeker?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, of wat het te maken heeft met mijn post. De Europese sancties mbt Rusland waren Europees initiatief.
Mbt Rusland en China; China handelt niet met Rusland uit liefdadigheid, maar uit eigen gewin. Dat begrijp je wel toch? De Chinezen profiteren van het feit dat Rusland weinig handelspartners heeft, en gelijk hebben die Chinezen. Hopelijk begrijp je ook dat als China zo veel beter was als handelspartner dan Europa voor Rusland, dat Rusland allang die deals had gesloten met China.
Hahaaaa!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:24 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Grapje zeker?
saillant detail: Son of US VP Joe Biden appointed to board of major Ukrainian gas company :
http://rt.com/business/158660-biden-son-ukraine-company/
En Europa bukt
Die gas deal was ook gesloten voordat de USA opeens een conflict forceerde. Follow the money. Spot the mark.
Typische RT meuk. Biden zegt "insisting" in een insignificante speech aan een Universiteit en RT maakt daar van "forced" van en blaast het verhaal op.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:24 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Grapje zeker?
saillant detail:
En Europa bukt
Wat vind je van mijn imitatie van Biden?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hahaaaa!Je gebruikt RT als bron! Haaaaahahaha
Ja, wat de vice president van de USA zegt is natuurlijk onbelangrijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Typische RT meuk. Biden zegt "insisting" in een insignificante speech aan een Universiteit en RT maakt daar van "forced" van en blaast het verhaal op.
Ik zeg niet dat Bidens woorden er niet toe doen. Ik zeg dat RT ze verdraait. Biden heeft het woord "forced" niet gebruikt. "Insist" is niet hetzelfde als "forced", RT is dus lackeys zoals jou aan het misleiden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, wat de vice president van de USA zegt is natuurlijk onbelangrijk.
Misschien kan ie dan eens de satellietbeelden van de meest gecoverde regio ter aarde eens vrijgeven, zodat Rutte ook van repeat af kan
Hoe kun je een video verdraaien?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Bidens woorden er niet toe doen. Ik zeg dat RT ze verdraait. Biden heeft het woord "forced" niet gebruikt. "Insist" is niet hetzelfde als "forced", RT is dus lackeys zoals jou aan het misleiden.
Denk je echt dat Europa in het geheim slaafs doet wat de USA wilt en Biden zich per ongeluk verspreekt en het zo toegeeft? Kom op zeg. Europa heeft veel vaker een andere koers gevaren dan de USA, bijv mbt Israel. Alleen dat al bewijst dat Europa een eigen koers vaart. En natuurlijk dat Merkel toevallig gisteren ook "insist" dat de sancties op Rusland blijven.
Als Rusland en China echt zo close waren geweest als vrienden, dan hadden er al lang veel pijpleidingen van Rusland naar China gelegen. En dan waren de banden niet pas aangehaald na de boycot door het Westen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, of wat het te maken heeft met mijn post. De Europese sancties mbt Rusland waren Europees initiatief.
Mbt Rusland en China; China handelt niet met Rusland uit liefdadigheid, maar uit eigen gewin. Dat begrijp je wel toch? De Chinezen profiteren van het feit dat Rusland weinig handelspartners heeft, en gelijk hebben die Chinezen. Hopelijk begrijp je ook dat als China zo veel beter was als handelspartner dan Europa voor Rusland, dat Rusland allang die deals had gesloten met China.
RT = DE tv zender voor poetinloversquote:Op woensdag 5 november 2014 22:24 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Grapje zeker?
saillant detail: Son of US VP Joe Biden appointed to board of major Ukrainian gas company :
En Europa bukt
Die gas deal was ook gesloten voordat de USA opeens een conflict forceerde. Follow the money. Spot the mark.
Nee hoor, RT is in tegenstelling tot westerse media volledig onafhankelijk en objectief.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
RT = DE tv zender voor poetinlovers
Dat hij daarmee vervolgens zijn land de dictatuur en de malaise indrukt doet ze dan weer niets.quote:Op donderdag 6 november 2014 03:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als Rusland en China echt zo close waren geweest als vrienden, dan hadden er al lang veel pijpleidingen van Rusland naar China gelegen. En dan waren de banden niet pas aangehaald na de boycot door het Westen.
Overigens heb ik dinsdagavond in VPRO Bureau Buitenland (Radio 1 ongeveer 21:40 uur) gehoord, dat het boek over Poetin het meest verkochte boek in China is. Hij wordt daar ontzettend bewonderd, omdat hij wel de ballen heeft om het tegen het arrogante Westen op te nemen.
Journalistiek zoals journalistiek bedoelt isquote:Op donderdag 6 november 2014 09:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, RT is in tegenstelling tot westerse media volledig onafhankelijk en objectief.
twitter:lennutrajektoor twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:27:08BREAKING #Russia declined #Ukraine president Poroshenko proposal to go on w peace plan negotiations in Geneva format. Not their cup of tea. reageer retweet
twitter:MaximEristavi twitterde op donderdag 06-11-2014 om 12:33:09Russia-backed rebel have restarted the military offence along the most parts of the demarcation line in East Ukraine reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |