Dat vluchten was in Irak. Nu gaat het over Syrie?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben niet tegen koerden, wel tegen vluchtende mensen die daarna met de eer komen strijken. De YPG is een ander verhaal.
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:54 schreef firefly3 het volgende:
Een deel van de "FSA terroristen die syrie zijn binnengedrongen" zijn misschien wel buitenlandse inlichtingendiensten die de posities moeten doorgeven van IS. Ik zeg zomaar wat hoor.
Zelfs die ISIS-vreemdelingenlegioen heeft meer eer dan de FSA eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:05 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe de Ware Syriërs zich in een 5 sterren hotel in Istanbul verschuilen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:05 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe de Ware Syriërs zich in een 5 sterren hotel in Istanbul Constantinopel verschuilen.
Dan zou het Konstantiniyye zijn of Κωνσταντινόπουλος...quote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:11 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/StaatsN/status/526719532485066752
Christenen en hun kerk word bewaakt door IS. Zij die Jiziya betalen kunnen hun geloof praktiseren.
Mwau, ik sta zeker niet achter ISIS, maar ze dealen over het algemeen wel met andersgelovige zolang die maar money betalen.quote:
Een combinatie van de YPG, FSA en een deel van de SAA dat eigenlijk ook van assad af wil. Met behulp van de internationale gemeenschap moet het goed kunnen, inclusief blauwhelmen enz.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:16 schreef UpsideDown het volgende:
firefly,
Het gaat om de meerderheid en om wie het sterkst is, die zal de macht grijpen. Als we kijken naar het strijdtoneel in Syrië zien we weliswaar wat seculiere FSA-strijders, maar veel zijn het er niet. Wat heb je aan seculiere FSA-strijders als zij uiteindelijk gewoon onder de voet gelopen worden door de hakbars? Nusra en ISIS zijn veel brutaler en pakken gewoon die macht als we Assad zouden verwijderen.
En nu?
Waar jij eigenlijk voor pleit is de Libanon-oplossing.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een combinatie van de YPG, FSA en een deel van de SAA dat eigenlijk ook van assad af wil. Met behulp van de internationale gemeenschap moet het goed kunnen, inclusief blauwhelmen enz.
Inderdaad, en tja, hoeveel zijn mensenlevens waard.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:24 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Waar jij eigenlijk voor pleit is de Libanon-oplossing.
Echter denk ik dat 'internationale gemeenschap' daar weinig zin in heeft. Syrië is veel groter dan Libanon, dus er zijn nog veel meer blauwhelmen nodig dan destijds.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/joelleeid/status/526297280878751744
"Will you forget us?" said 15 year old Ahmad from #Kobane @ the #Turkish-#Syrian border. "Never".
[ afbeelding ]
Awww, zo schattig. Wanneer zal hij onthoofd worden?
Cynisme heet dat, heeft weinig tot niets met trollen te maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]Je doet te veel je best om te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |