Net zoals jij vanochtend op mijn vragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over inhoud gesproken, je weet dat ik gelijk heb over het feit dat 150 man niets is. Daar ga je niet op in en geef je een ontwijkend antwoord.
Die oude tanks uit Irak zijn waardeloos in de stad, ISIS beschikt bovendien anti-tankwapens dus je bent ze zo kwijt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie er geen enkel tank tussen staan, het zijn slechts lichte pantservoertuigen met lichte infanterie.
Precies deze man snapt het, met een stuk of 20 MILAN's schiet de YPG die jihadisten met pickup en al naar de tyfus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef IPA35 het volgende:
Enige wat ze mee moeten brengen zijn MILAN's en groot kaliber munitie.
YPG bezit al zwaar kaliber machinegeweren, lichte luchtdoelkanonnen en dat soort spul. Daar hebben ze munitie voor nodig. Is prima tegen pickups. Ze hebben ATGM's nodig tegen tanks en tegen bombtrucks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Precies deze man snapt het, met een stuk of 20 MILAN's schiet de YPG die jihadisten met pickup en al naar de tyfus.
De KRG bracht al eerder MILAN's naar Kobane, en die gedropte wapens kwamen ook uit de KRG. Waarom zouden ze juist nu niks bij zich hebben dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat jullie denken dat ze met zulke goede wapens bewapend zijn.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ze zonder slag of stoot gevlucht zijn naar een berg in Irak, en daarna net 150 man bij elkaar hebben kunnen verzamelen die heldhaftig genoeg zijn om te kunnen helpen in kobani.
Vraag het ze zou ik zeggen, dan moet je wel in Istanbul zijn over een paar weken voor de persconferentie, als hun woordvoerder nog wilt opdagen rond die tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De KRG bracht al eerder MILAN's naar Kobane, en die gedropte wapens kwamen ook uit de KRG. Waarom zouden ze juist nu niks bij zich hebben dan?
Zeg maar dat spul wat de FSA ook kreeg. Daarom zou het wel voordelen kunnen hebben als de FSA daar heen gaat, kunnen ze hun wapens gebruiken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
YPG bezit al zwaar kaliber machinegeweren, lichte luchtdoelkanonnen en dat soort spul. Daar hebben ze munitie voor nodig. Is prima tegen pickups. Ze hebben ATGM's nodig tegen tanks en tegen bombtrucks.
Koerden moeten heel goed uitkijken met wie ze samenwerken. Werken met de FSA kan ze duur komen te staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zeg maar dat spul wat de FSA ook kreeg. Daarom zou het wel voordelen kunnen hebben als de FSA daar heen gaat, kunnen ze hun wapens gebruiken.
Ja jij suggereert dat ze met lege handen komen, dat lijkt me toch sterk na zoveel bombarie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vraag het ze zou ik zeggen, dan moet je wel in Istanbul zijn over een paar weken voor de persconferentie, als hun woordvoerder nog wilt opdagen rond die tijd
Ik kan wel begrijpen waarom je als pro-Israel tegen Assad bent maar niet tegen de Koerden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef firefly3 het volgende:
De dode peshmerga's zijn al te zien...
Hoe vaak ga je nog terroristen schreeuwen? De FSA is de meest efficiënte groep tegen IS in het gehele Kobani conflict. De haat ligt diep denk ik voor het beschermen van de dictator. Beetje jammer..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef IPA35 het volgende:
Ah de Sultan laat terroristen over zijn territorium gaan net als die keer in Kessab.
sinds wanneer noemt erdo pesmerga terroristen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef IPA35 het volgende:
Ah de Sultan laat terroristen over zijn territorium gaan net als die keer in Kessab.
Ik ben niet tegen koerden, wel tegen vluchtende mensen die daarna met de eer komen strijken. De YPG is een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik kan wel begrijpen waarom je als pro-Israel tegen Assad bent maar niet tegen de Koerden.
Hoe meer Koerdenrechten hoe meer Syrie uiteenvalt hoe beter voor Israel, toch?
Irak ligt na de invasie van de Amerikanen ook alleen maar met elkaar in puin bijv tussen Koerdistan, ISISstan en Sji'istan.
"FSA"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
sinds wanneer noemt erdo pesmerga terroristen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |