was ie dat niet dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, gewoon moslim. Zoals de meeste moslims .
Welke van de drie? Wat een ophef over die paar mensen die op een hand te tellen zijn.quote:
Daar zijn ze alle drie. Ze hebben geen tanks nodig, ze rijden met hun vrachtwagen er dwars doorheen zie ik al.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:35 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Aceeeeeed twitterde op woensdag 29-10-2014 om 20:15:10#Peshmerga convoy crossing #Viransehir #Weransar on his way to #Kobane #TwitterKurds http://t.co/Ux9cTZpLA3 reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom gedraag jij je zo? Wat heb jij tegen ze?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar zijn ze alle drie. Ze hebben geen tanks nodig, ze rijden met hun vrachtwagen er dwars doorheen zie ik al.
Omdat ze zonder slag of stoot gevlucht zijn naar een berg in Irak, en daarna net 150 man bij elkaar hebben kunnen verzamelen die heldhaftig genoeg zijn om te kunnen helpen in kobani.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je zo? Wat heb jij tegen ze?
Oke?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ze zonder slag of stoot gevlucht zijn naar een berg in Irak, en daarna net 150 man bij elkaar hebben kunnen verzamelen die heldhaftig genoeg zijn om te kunnen helpen in kobani.
Wie huilt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:15 schreef Senor__Chang het volgende:
Hij huilt omdat de Koerden doen wat zijn jihadi vriendjes niet konden. Eenheid creëren en een front tegen ISIS vormen.
Fireflyquote:
Het enige wat ik zie is 150 mensen in wagentjes die al beginnen te juichen en vereerd worden voordat ze nog maar 1 IS tegenstander hebben gezienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:15 schreef Senor__Chang het volgende:
Hij huilt omdat de Koerden doen wat zijn jihadi vriendjes niet konden. Eenheid creëren en een front tegen ISIS vormen.
Meeste wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:22 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
IS de FSA jihadistisch dan.![]()
Volgens hem is assad een goede kerel die je moet vereren. Niet serieus te nemen, mensen die zo van dictators houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Weet je wel wat jihadistisch is. Meeste zijn seculier en AKP-achtig.
Voor de rest een hoop woorden zonder inhoud.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef firefly3 het volgende:
Met drie tanks wordt die dat peshmerga battalion bataljon zo uit elkaar geknaltd. Valt me op dat mensen die doen alsof ze niet "media vatbaar zijn" zo erg hierin mee gaan. Die 150 mensen met wagentjes die de grens over gaan is echt niet zo boeiend. Echt niet, leer in verhoudingen denken. Het denken in verhoudingen blijkt keer op keer een probleem te zijn. Het is van essentieel belang om te weten hoe sterk bepaalde factoren meetellen in het groter geheel.
twitter:walidjoumblatt twitterde op woensdag 29-10-2014 om 18:49:49@Andrewtabler kobane is a big ly,while the Jewish settlers are invading Jerusalem reageer retweet
Over inhoud gesproken, je weet dat ik gelijk heb over het feit dat 150 man niets is. Daar ga je niet op in en geef je een ontwijkend antwoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Voor de rest een hoop woorden zonder inhoud.
Als ik een hoop woorden zonder inhoud wil lezen ga ik wel naar post-modernism generator toe.
Ik zie er geen enkel tank tussen staan, het zijn slechts lichte pantservoertuigen met lichte infanterie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef UpsideDown het volgende:
Het gaat meer om de wapens die ze meebrengen, daar was behoefte aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |