Toen ik voeger op de middelbare school over de Unie van Atrecht les kreeg, moest mijn docent altijd slikken voor hij uitlegde dat een paar provincieën, inclusief Atrecht, door de Fransen werden geannexeerd en tegenwoordig franstalig zijn. Hij zat er oprecht mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja exact.
De geschiedenis rechtvaardigt dit onomstotelijk.
[ afbeelding ]
Er kwamen mensen naar Daraa vanuit de regio. Net zoals er met koninginnedag altijd zoveel mensen in Amsterdam waren. What's your point?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:42 schreef mr_jack het volgende:
[..]
[..]
Verklaar dat eens Firefly, je zegt dat er meer dan 100.000 mensen demonstreerden, terwijl er slechts 77000 wonen. Vrouwen en kleine kinderen doen niet mee in die landen in demonstraties, men heeft veel kinderen, dus aan beschikbare demonstranten kom je max op 25.000... Kwamen er 75.000 extra met touring cars speciaal voor de demo ofzo![]()
dat je poep praat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er kwamen mensen naar Daraa vanuit de regio. Net zoals er met koninginnedag altijd zoveel mensen in Amsterdam waren. What's your point?
bronnen svpquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:45 schreef firefly3 het volgende:
1.300 FSA strijders aangekomen in Kobane. De Islamic Front stuurt mogelijk ook troepen. Kijk, dit is eens want anders dan 150 pershmerga![]()
![]()
Hij twitterde gister dat de vlag er de dag ervoor nog hing.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hij twitterde dat vandaag, ik heb het verder niet uitgezocht.
Staat gewoon in wikipedia met genoeg informatie en bronnenquote:
Die waren destijds ook al Franstalig. Maar Rijssel ("Lille") was volledig Nederlandstalig, net als Valencijn ("Valencienne") etc. etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:44 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Toen ik voeger op de middelbare school over de Unie van Atrecht les kreeg, moest mijn docent altijd slikken voor hij uitlegde dat een paar provincieën, inclusief Atrecht, door de Fransen werden geannexeerd en tegenwoordig franstalig zijn. Hij zat er oprecht mee.
Ik heb je net nog uitgelegd dat de Turken de aantallen Peshmerga hebben gereduceerd tot 150. Maar toch blijf je erover doorzeuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:45 schreef firefly3 het volgende:
1.300 FSA strijders aangekomen in Kobane. De Islamic Front stuurt mogelijk ook troepen. Kijk, dit is eens want anders dan 150 pershmerga
Kolonel uqaidiquote:
Al-Qaida?quote:
Omdat het super grappig was dat de media zo bezig was met die 150 manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:46 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ik heb je net nog uitgelegd dat de Turken de aantallen Peshmerga hebben gereduceerd tot 150. Maar toch blijf je erover doorzeuren.
Hertogdom Kleef, Gulik en Berg horen er eigenlijk ook bij, en Benthem eveneens. Oost-Friesland zou ook geclaimd kunnen worden. Nederland was gewoon veel te soft na WO2 met het opeisen van compensatiegebieden die nu verduitst zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja exact.
De geschiedenis rechtvaardigt dit onomstotelijk.
[ afbeelding ]
Nope zo heet hijquote:
Dit is een leugen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:45 schreef firefly3 het volgende:
1.300 FSA strijders aangekomen in Kobane. De Islamic Front stuurt mogelijk ook troepen. Kijk, dit is eens want anders dan 150 pershmerga![]()
![]()
http://www.hpdetijd.nl/20(...)over-situatie-syrie/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Staat gewoon in wikipedia met genoeg informatie en bronnen![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)the_Syrian_Civil_War
Deze heb ik al eerder aangehaald in het begin van de revolutie, ik was toen zelf ook in Hama, en las op het nieuws over massa demonstraties op de dagen dat ik er zelf was. Nou ik heb niets gezien....quote:In een op internet gepubliceerd verslag beschrijft Piccinin hoe hij in Hama op het dak van een hoog gebouw probeerde de situatie in kaart te brengen. ”Op het Asadi plein klonk het luidruchtige gebed van duizenden mensen, die uit de hele stad bijeengekomen waren en gezamenlijk ‘Allahu Akbar’ riepen. In dezelfde nacht berichtte persbureau AFP dat er in heel Syrië miljoenen demonstranten waren, waarvan alleen al in Hama 500.000. In werkelijkheid zijn dat er niet meer dan zo’n 10.000 geweest.”
Je hebt gelijk, het is allemaal een westers complot.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:49 schreef mr_jack het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)over-situatie-syrie/
[..]
Deze heb ik al eerder aangehaald in het begin van de revolutie, ik was toen zelf ook in Hama, en las op het nieuws over massa demonstraties op de dagen dat ik er zelf was. Nou ik heb niets gezien....
Het laat zie wat de Koerden zelf willen, in plaats van wat door hun strot heen wordt geduwt dankzij de Turken. Die FSA mannetjes zijn allemaal door Turkse orders daarheen gestuurd. De FSA heeft het namelijk zelf ook te druk met verliezen. Daarnaast geeft de media inderdaad aandacht aan Koerdische eenheid en het feit dat de Koerden zo warm werden onthaald in Turkije. Als dat een Turkse konvooi was konden ze stenen en spuug verwachten van de lokale bevolking in Zuid-oost Turkije. Maar goed, de Koerden daar houden van de Turkse natie. Als je het vaak genoeg blijft herhalen zal men er nog in geloven ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het super grappig was dat de media zo bezig was met die 150 man
Er zijn 1.300 manschappen van Aleppo naar Kobane gegaan. Het meer westelijke deel van de FSA dus. De IF komt er misschien ook nog aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:51 schreef UpsideDown het volgende:
Er zijn 200 FSA naar Kobane gegaan, geen 1.300.
Ik had graag gezien dat men de Eems als oostgrens aan zou nemen,wat grensgebieden bij Limburg en eventueel Oost-Friesland.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:48 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hertogdom Kleef, Gulik en Berg horen er eigenlijk ook bij, en Benthem eveneens. Oost-Friesland zou ook geclaimd kunnen worden. Nederland was gewoon veel te soft na WO2 met het opeisen van compensatiegebieden die nu verduitst zijn.
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-29814135quote:Between 50 and 200 Free Syrian Army rebels entered the town overnight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |