Even lekker Zalando leegtrekken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Szura het volgende:
Bitch probeert nog extra geld te trekken
uh, okquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Lkw het volgende:
Wat een niveau zeg. Ik ben geneigd die dikzak meer te geloven dan dat kutwijfje en haar vriend.
Het zijn allebei tokkiesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Lkw het volgende:
Wat een niveau zeg. Ik ben geneigd die dikzak meer te geloven dan dat kutwijfje en haar vriend.
Even dimmen Szura, even dimmen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:48 schreef Szura het volgende:
Kankerhoer die het heeft over geloofwaardigheid
Onder de massagetafel jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:48 schreef PierreTT het volgende:
Advocaten, beetje zo-zo, onder de tafel
Ze zijn alle drie compleet wappie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Lkw het volgende:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:48 schreef Szura het volgende:
Kankerhoer die het heeft over geloofwaardigheid
Mad?quote:
En dat pukkeltje met die zware baard.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Wat een trollen in die juryDie ene gozer net met dat Amsterdamse accent
Samson is mijn favoriet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:50 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
En dat pukkeltje met die zware baard.....
Die hadden ze kunnen verkopen aan de Gerda's en Ria's uit het freubeltopicquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben #TeamManvanHans, geen zwarte schemerlampen.
Zouden het FOKkers zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Wat een trollen in die juryDie ene gozer net met dat Amsterdamse accent
Kan ze bij hem ruimte huren, iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat vrouwtje moet toch wel wat geld kunnen verdienen in de happy massage sector? 50 pm moet te doen zijn.
Kan je geeneens een Miele van kopen.quote:
maar wel een oranje braadpanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kan je geeneens een Miele van kopen.
Ik denk het ook. Kutuitspraak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Hij vindt het redelijk dus ik denk dat hij het voor veel meer heeft verkocht.
Denk ik ook. Min mannetjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Hij vindt het redelijk dus ik denk dat hij het voor veel meer heeft verkocht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Studiotje het volgende:
Ik zal maar wel betalen meneer, zometeen brengt ze je inboedel naar de stort
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Kan ie die 1500 E niet in 30 dagen betalen?
Dat dus, ik vind het overigens behoorlijk onredelijk dat je die troep maar moet bewaren als iemand niet betaald.quote:
De rijdende hogerberoeprechter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:54 schreef Lkw het volgende:
Wat een onzin. Die dikke figuur moet nu binnen 30 dagen betalen en dat bijstandsmens mocht ongestraft en zonder extra boetes maandenlang niets betalen.
Dat heet volgens mij onrecht.
Lekker nouveau riche zichzelf belachelijk laten maken.quote:
Dat was Hansquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef Pulzzar het volgende:
Wat was dat voor dikke loser in de Rijdende Rechter?
Rustig ook acht maanden de tijd nemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Kan ie die 1500 E niet in 30 dagen betalen?
Ja!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De rijdende hogerberoeprechter?
De hele zooi bij ze thuis neerzetten en je bent juridisch ingedekt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat dus, ik vind het overigens behoorlijk onredelijk dat je die troep maar moet bewaren als iemand niet betaald.
Nee, alles wegflikkeren omdat iemand een paar tientjes betaalachterstand heeft is natuurlijk wel redelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat dus, ik vind het overigens behoorlijk onredelijk dat je die troep maar moet bewaren als iemand niet betaald.
Exacte mundo. Of de rechtspraak deugt niet in Nederland of Visser maakt er dikwijls een potje van. Maar ik vind het vaak maar een uitspraak van lik-m'n-vestje in dit programma.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Rustig ook acht maanden de tijd nemen.![]()
Nee tering, ik ga ook ergens wat oude meuk opslaan. En dan een fijn lijstje aanleveren als iemand het uiteindelijk spuugzat is en het bij het oud vuil zet.
Dat was duidelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, alles wegflikkeren omdat iemand een paar tientjes betaalachterstand heeft is natuurlijk wel redelijk.
Dan flikkeren ze het zelf weg en mag jij bewijzen dat je het toch echt teruggebracht hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De hele zooi bij ze thuis neerzetten en je bent juridisch ingedekt.
Maar daar konden die DIKKE matrassen natuurlijk nooit inquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:59 schreef Zelfscanner het volgende:
En dan te bedenken dat je voor 8 euro per maand een opslagbox huurt.![]()
Eh, ja? In mijn studentenhuis hadden we als afspraak dat we binnen een dag de afwas deden. Toen mijn huisgenoot het idee kreeg op vakantie te gaan met nog een lading afwas in de keuken pleurde ik het na een week ook weg. Moet je maar je afspraken nakomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, alles wegflikkeren omdat iemand een paar tientjes betaalachterstand heeft is natuurlijk wel redelijk.
Uiteraard wel netjes eerst de huur opzeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan flikkeren ze het zelf weg en mag jij bewijzen dat je het toch echt teruggebracht hebt. Met dat soort volk moet je sowieso geen zaken doen (maar dat is mijn persoonlijke mening).
Ja, de vaat in een fucking studentenhuis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Eh, ja? In mijn studentenhuis hadden we als afspraak dat we binnen een dag de afwas deden. Toen mijn huisgenoot het idee kreeg op vakantie te gaan met nog een lading afwas in de keuken pleurde ik het na een week ook weg. Moet je maar je afspraken nakomen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Maar daar konden die DIKKE matrassen natuurlijk nooit in
Vast met z'n massagebuddiesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Hoe heeft die ze dan weggebracht?
Heb je buren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef Marcomacro het volgende:
Wat een nare meid was dat. Een authentieke oplichtster. Leven op grote voet (van uitkeringen, of andermans geld) maar zgn. nergens geld voor hebben. Iemand die 87 euro aan 6 glazen uitgeeft, zelfs al is het verzonnen, heeft echt een andere achtergrond dan bijstand. Het is ongeloofwaardig dat ze niet aan 50 euro kon komen. Ze had zelf wat van die spullen kunnen verkopen op MP om aan haar verplichting te voldoen. (als ze werkelijk waard waren wat ze opgaf) Ook haar huidige inrichting verraad dat deze achterbakse trien ver boven het bijstandsniveau gewend is te leven. Het is een verongelijkte schreeuwlelijk die heel goed weet hoe ze aan haar "voordeeltjes" komt. En zo dacht ze deze gozer ook een poot uit te draaien. Ze is helemaal nooit van plan geweest hem maandelijks 50,- euro te betalen. Mooi dat ze eens tegen iemand is opgelopen die haar lik op stuk geeft. Ik ben ervan overtuigd dat het ouwe troep was. Alsof deze haaibaai had geriskeerd dat er iets van waarde zou verdwijnen. Die kerel die haar voor een vriendeprijsje zijn schuur tijdelijk ter beschikking heeft gesteld, had geld toe verdiend, maar heeft voor 1500,- euro deze feeks mooi te kakken gezet!
Ik begon gaandeweg de uitzending steeds meer een hekel aan dat mens te krijgen. Ze probeerde er gewoon een financieel slaatje uit te slaan, wat niet wegneemt dat de verweerder verschrikkelijk dom bezig is geweest door die spullen weg te gooien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:01 schreef Zipportal het volgende:
"Nee, die andere DVD-speler waar je gekopieerde discs kan afspelen."![]()
Gewoon betoalen met je servies van 87 euro.
En weet je wat, die muts komt er nog met weg ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begon gaandeweg de uitzending steeds meer een hekel aan dat mens te krijgen. Ze probeerde er gewoon een financieel slaatje uit te slaan, wat niet wegneemt dat de verweerder verschrikkelijk dom bezig is geweest door die spullen weg te gooien.
Nou ja, ze kreeg iets meer dan de helft van de waarde. Wat ik trouwens niet vind deugen in de redenering van de rechter, is dat er een soort "marktwaarde" wordt bepaald voor de goederen, maar er werd geen marktwaarde bepaald voor het stallen van goederen. Dat hadden ze voor de aardigheid ook moeten doen: wat is een gangbaar markttarief voor een maand lang goederen ergens stallen in een box of iets dergelijks?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En weet je wat, die muts komt er nog met weg ook.
Het stallen was wat langer, de verhuurder was het zat en deed dom.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, ze kreeg iets meer dan de helft van de waarde. Wat ik trouwens niet vind deugen in de redenering van de rechter, is dat er een soort "marktwaarde" wordt bepaald voor de goederen, maar er werd geen marktwaarde bepaald voor het stallen van goederen. Dat hadden ze voor de aardigheid ook moeten doen: wat is een gangbaar markttarief voor een maand lang goederen ergens stallen in een box of iets dergelijks?
Het stallen van spullen is over het algemeen aanzienlijk goedkoper dan 50 euro per maand.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, ze kreeg iets meer dan de helft van de waarde. Wat ik trouwens niet vind deugen in de redenering van de rechter, is dat er een soort "marktwaarde" wordt bepaald voor de goederen, maar er werd geen marktwaarde bepaald voor het stallen van goederen. Dat hadden ze voor de aardigheid ook moeten doen: wat is een gangbaar markttarief voor een maand lang goederen ergens stallen in een box of iets dergelijks?
Verkeerde prioriteitenstelling. Ik heb op tv ook wel eens iemand zielig horen doen over het feit dat hij zogenaamd afhankelijk was van de voedselbank, terwijl er achter zijn kanis de duurste apparatuur in de huiskamer stond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:59 schreef Deckard het volgende:
Hoe kan je nou een flatscreen hebben als je in de bijstand zit? Ik heb nog nooit een flatscreen gehad omdat ik tvs niet nodig vind, maar een flatscreen in de bijstand ;")
De vraag is of dat klopt. Als ik zo even snel wat bedrijven langsloop, moet je overal een offerte aanvragen. Dus zo in de gauwigheid valt dat moeilijk te checken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik in dit topic lees dat je voor 8 euro per maand al een box kunt huren.
Als jij voor minder dan 60 euro per maand fatsoenlijk een auto kan stallen dan ben ik erg benieuwd. Dat is namelijk goedkoop.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het stallen van spullen is over het algemeen aanzienlijk goedkoper dan 50 euro per maand.
Als ik in dit topic lees dat je voor 8 euro per maand al een box kunt huren. Een caravan of autostalling kan zelfs al goedkoper.
Was een kutwief jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begon gaandeweg de uitzending steeds meer een hekel aan dat mens te krijgen. Ze probeerde er gewoon een financieel slaatje uit te slaan, wat niet wegneemt dat de verweerder verschrikkelijk dom bezig is geweest door die spullen weg te gooien.
http://www.shurgard.nl/SRP-Step1-b?search=Eindhovenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het stallen van spullen is over het algemeen aanzienlijk goedkoper dan 50 euro per maand.
Als ik in dit topic lees dat je voor 8 euro per maand al een box kunt huren. Een caravan of autostalling kan zelfs al goedkoper.
Leuke meid is het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En weet je wat, die muts komt er nog met weg ook.
Dat is niet goedkoop maar een volkomen normale prijs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als jij voor minder dan 60 euro per maand fatsoenlijk een auto kan stallen dan ben ik erg benieuwd. Dat is namelijk goedkoop.
Ik teken ervoor! Oh nee, had zij dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef OProg het volgende:
Een wildvreemde willen verrassen door zo 8000 euro in zijnhanden te douwen.
Z'n vrienden noemen hem Anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:34 schreef matthijst het volgende:
Goed dat we in NL leven, want die dude is er zoeen die een school overhoop schiet. Freaky.
dat is de reden dat t chalet van de aanlegger sprongquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:34 schreef OProg het volgende:
Wat heeft die epileptische aanval met die caravan te maken?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is de reden dat t chalet van de aanlegger sprong
Dit. Omdat het zo'n vreemd irritant ventje is.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Gvd nog een grotere keuken dan de mijne
Kan je goed wonen hoor, en heel riant, waar je als huis de hoofdprijs betaald. Mag alleen officieel niet wonen daar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Gvd nog een grotere keuken dan de mijne
Lijkt me ook niks op die leeftijd daar alleen wonen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan je goed wonen hoor, en heel riant, waar je als huis de hoofdprijs betaald. Mag alleen officieel niet wonen daar.
En hout werkt. Zeg niet dat de NPO niet educatief is...quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:45 schreef theodoor9 het volgende:
Zo zie je maar: hardlopers zijn doodlopers
Mij niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef waxmask het volgende:
Toch lijkt me die gast wel een toffe peer en goed voor potje bier mee te hijsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |