Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:33 schreef Henrys het volgende:
Wel een gigantisch verschil in moeilijkheid tussen de 1e en 2e kans van vorig jaar
Ja ik weet waar het is maar als je eenmaal daar bent #spannendquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef underground1009 het volgende:
Mensen voor de Martini: vanuit de Westerhaven (Mac en mediamarkt) naar het zuiden fietsen, helemaal tot over het spoor en verder, langs het stadspark. Doorrijden tot aan de Ring, het is de eerste straat rechts voor de Ring, maar daar wijst het zich wel redelijk vanzelfVeel succes iedereen morgen!
ja en dan? dan ga je naar binnen en dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef underground1009 het volgende:
Mensen voor de Martini: vanuit de Westerhaven (Mac en mediamarkt) naar het zuiden fietsen, helemaal tot over het spoor en verder, langs het stadspark. Doorrijden tot aan de Ring, het is de eerste straat rechts voor de Ring, maar daar wijst het zich wel redelijk vanzelfVeel succes iedereen morgen!
Volg een van de 946 andere mensenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en dan? dan ga je naar binnen en dan?
meidquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
ik ga morgen navigatie gebruiken om er te komen
heb totaal geen richtingsgevoel
Misschien kan die OM je de weg wijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
dat kan toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik fiets graag met beide handen aan het stuur
Okeee ik ga weer aan het strafrechtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
lekker met mn armen om je middel en dan beetje strelen
Ik blijf het proberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
is toch algemeen bekend dat jouw grapjes niet zo sterk zijn?
Vrouwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
Pax is een boer dus die schreeuwt wel neem ik aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
alsof pax gebarentaal gebruikt als we samenfietsen
Hafid zit bij vadafonquote:Beschrijving
Heel mooi nokia van vadafon nooit gebruikt is nog nieuwe
goed puntquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pax is een boer dus die schreeuwt wel neem ik aan
Dat weet ik ook niet, ben er zelf nooit voor tentamens geweest, alleen voor het eindfeest van de Keiweekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en dan? dan ga je naar binnen en dan?
Misschien op voornaamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie ook zo'n belachelijk hoge tafelnummer? ik vraag me af waar dat op is gebaseerd want mijn achternaam is niet richting de V ofzo.
Volgens mij is het nu random, gaat ook niet meer op basis van volgorde inschrijvingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie ook zo'n belachelijk hoge tafelnummer? ik vraag me af waar dat op is gebaseerd want mijn achternaam is niet richting de V ofzo.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje wat gaan die oefententamens goed
dat laatste klopt, maar vind dat random gewoon raarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu random, gaat ook niet meer op basis van volgorde inschrijving
Heb wel het idee dat die voor 2013 f minder representatief zijn. Een ander soort vraagstelling en antwoordmodel maar dat zou aan mij kunnen liggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje wat gaan die oefententamens goed
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar die naheffing op is gebaseerd. Had het nou te maken dat de schaduweconomie van ons land werd meegenomen bij een bepaalde berekening?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat het gedoe rond die naheffing de grootste faal is van dit kabinet. Prachtig dat gestuntel. Ongekend eigenlijk.
Valt wel mee, enige wat anders is is dat er soms nog een ander onderwerpje tussen zit (zoals publiekrechtelijke aansprakelijkheid, hebben wij niks over gehad)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat die voor 2013 f minder representatief zijn. Een ander soort vraagstelling en antwoordmodel maar dat zou aan mij kunnen liggen
You wishquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef Henrys het volgende:
Als het zo doorgaat hoef ik wellicht helemaal niet meer het vak Europees Recht te volgen
Zoals ik het begrijp is die afdracht is gebaseerd op het BNP. Het CPB komt met een rooskleuriger beeld, dan gaat de afdracht omhoog. Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar die naheffing op is gebaseerd. Had het nou te maken dat de schaduweconomie van ons land werd meegenomen bij een bepaalde berekening?
Rutte stoere taal? Cameron dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is die afdracht is gebaseerd op het BNP. Het CPB komt met een rooskleuriger beeld, dan gaat de afdracht omhoog. Klinkt logisch.
Het treurige is dat:
- Rutte misplaatst stoere taal uitslaat;
- Dijsselbloem die ofwel belangrijke zaken mist of dingen verzwijgt en;
- Rutte vervolgens te laat informeert.
Je hoeft toch helemaal geen brug over, alleen het spoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Hoe moet je eigenlijk fietsen naar die hal
bij die brug rechts aanhouden zodat je niet helemaal omhoog gaat en dan zo'n andere brug over?
jaja, heel duidelijk uitgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |