Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:33 schreef Henrys het volgende:
Wel een gigantisch verschil in moeilijkheid tussen de 1e en 2e kans van vorig jaar
Ja ik weet waar het is maar als je eenmaal daar bent #spannendquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef underground1009 het volgende:
Mensen voor de Martini: vanuit de Westerhaven (Mac en mediamarkt) naar het zuiden fietsen, helemaal tot over het spoor en verder, langs het stadspark. Doorrijden tot aan de Ring, het is de eerste straat rechts voor de Ring, maar daar wijst het zich wel redelijk vanzelfVeel succes iedereen morgen!
ja en dan? dan ga je naar binnen en dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef underground1009 het volgende:
Mensen voor de Martini: vanuit de Westerhaven (Mac en mediamarkt) naar het zuiden fietsen, helemaal tot over het spoor en verder, langs het stadspark. Doorrijden tot aan de Ring, het is de eerste straat rechts voor de Ring, maar daar wijst het zich wel redelijk vanzelfVeel succes iedereen morgen!
Volg een van de 946 andere mensenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en dan? dan ga je naar binnen en dan?
meidquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
ik ga morgen navigatie gebruiken om er te komen
heb totaal geen richtingsgevoel
Misschien kan die OM je de weg wijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
dat kan toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik fiets graag met beide handen aan het stuur
Okeee ik ga weer aan het strafrechtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
lekker met mn armen om je middel en dan beetje strelen
Ik blijf het proberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
is toch algemeen bekend dat jouw grapjes niet zo sterk zijn?
Vrouwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
Pax is een boer dus die schreeuwt wel neem ik aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
alsof pax gebarentaal gebruikt als we samenfietsen
Hafid zit bij vadafonquote:Beschrijving
Heel mooi nokia van vadafon nooit gebruikt is nog nieuwe
goed puntquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pax is een boer dus die schreeuwt wel neem ik aan
Dat weet ik ook niet, ben er zelf nooit voor tentamens geweest, alleen voor het eindfeest van de Keiweekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en dan? dan ga je naar binnen en dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |