Misschien op voornaamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie ook zo'n belachelijk hoge tafelnummer? ik vraag me af waar dat op is gebaseerd want mijn achternaam is niet richting de V ofzo.
Volgens mij is het nu random, gaat ook niet meer op basis van volgorde inschrijvingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie ook zo'n belachelijk hoge tafelnummer? ik vraag me af waar dat op is gebaseerd want mijn achternaam is niet richting de V ofzo.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje wat gaan die oefententamens goed
dat laatste klopt, maar vind dat random gewoon raarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu random, gaat ook niet meer op basis van volgorde inschrijving
Heb wel het idee dat die voor 2013 f minder representatief zijn. Een ander soort vraagstelling en antwoordmodel maar dat zou aan mij kunnen liggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje wat gaan die oefententamens goed
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar die naheffing op is gebaseerd. Had het nou te maken dat de schaduweconomie van ons land werd meegenomen bij een bepaalde berekening?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat het gedoe rond die naheffing de grootste faal is van dit kabinet. Prachtig dat gestuntel. Ongekend eigenlijk.
Valt wel mee, enige wat anders is is dat er soms nog een ander onderwerpje tussen zit (zoals publiekrechtelijke aansprakelijkheid, hebben wij niks over gehad)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat die voor 2013 f minder representatief zijn. Een ander soort vraagstelling en antwoordmodel maar dat zou aan mij kunnen liggen
You wishquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef Henrys het volgende:
Als het zo doorgaat hoef ik wellicht helemaal niet meer het vak Europees Recht te volgen
Zoals ik het begrijp is die afdracht is gebaseerd op het BNP. Het CPB komt met een rooskleuriger beeld, dan gaat de afdracht omhoog. Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar die naheffing op is gebaseerd. Had het nou te maken dat de schaduweconomie van ons land werd meegenomen bij een bepaalde berekening?
Rutte stoere taal? Cameron dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is die afdracht is gebaseerd op het BNP. Het CPB komt met een rooskleuriger beeld, dan gaat de afdracht omhoog. Klinkt logisch.
Het treurige is dat:
- Rutte misplaatst stoere taal uitslaat;
- Dijsselbloem die ofwel belangrijke zaken mist of dingen verzwijgt en;
- Rutte vervolgens te laat informeert.
Je hoeft toch helemaal geen brug over, alleen het spoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Hoe moet je eigenlijk fietsen naar die hal
bij die brug rechts aanhouden zodat je niet helemaal omhoog gaat en dan zo'n andere brug over?
jaja, heel duidelijk uitgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |