quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Zeker weten, Mikey. Maar toen jij riep dat hij moest komen was hij geen realistisch optie, hij had immers net bij Utrecht getekend.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het in de bekerwedstrijd vandaag?
Eerst de tegenstander kapot geknald en daarna rustig naborrelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het in de bekerwedstrijd vandaag?
Godverquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paintballen met de boys
Zou Manu braaf naast papa Rutten gezeten hebben?
Is dat nu bij de all-you-can-eat sushiboer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerst de tegenstander kapot geknald en daarna rustig naborrelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat nu bij de all-you-can-eat sushiboer?
KnutDeIJsbeer vindt dit niet leuk, die is vanaf nu supporter af
kerkhof ligt vol met onmisbare mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:20 schreef Happel het volgende:
Zonder Van Geel waren we nergens geweest.
Bilal komt er wel hoor, ik vind dat ie niet zo slecht invalt als ie meedoet, heeft veel sprongkracht voor zo een klein mormel, waardoor hij nog best wel gevaarlijk kan zijn met het hoofd, en hij is behoorlijk doelgericht, er zit eigenlijk altijd wel dreiging achter zijn intenties. Dat hij nog moet leren momenten te kiezen en zuiniger op de bal moet zijn, tsja, daarvoor zit ie op de bank en mag hij het op het trainingsveld proberen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal is toch wel een gevaarlijke vent, hé.
Lekker is dat, paintballe in je trainingspak!!! En Feyenoord maar betalen zeker!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paintballen met de boys
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Lekker is dat, paintballe in je trainingspak!!! En Feyenoord maar betalen zeker!!
Ah, bedankt. Wist ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
kerkhof ligt vol met onmisbare mensen
Zit Kazim nou met een pet op in een restaurant? Nigga pl0x.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerst de tegenstander kapot geknald en daarna rustig naborrelen
[ afbeelding ]
Het vele goede werk dat hij heeft gedaan, maakt het des te jammerder dat hij nu niet alleen flink wat steken laat vallen, maar zich ook meer en meer als een gluiperdje opstelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:20 schreef Happel het volgende:
Zonder Van Geel waren we nergens geweest.
Welke steken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het vele goede werk dat hij heeft gedaan, maakt het des te jammerder dat hij nu niet alleen flink wat steken laat vallen, maar zich ook meer en meer als een gluiperdje opstelt.
Waarom zou dat zo zijn? Er was nog geld voor een spits.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:18 schreef Muto het volgende:
Ach, als je een spits had gehaald had je nu geen El Ahmadi en Vermeer gehad. Dan was het voetballend kut geweest en hadden we daarover lopen zeiken.
Buiten een spits kan ik niet zoveel opnoemen. Het is natuurlijk maar net waar je problemen mee hebt hèquote:
Oh?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo zijn? Er was nog geld voor een spits.
El Ahmadi en Vermeer hebben bij elkaar 2 miljoen gekost. Die waren met een spits (ligt er aan welke spits natuurlijk) ook wel gekomen lijkt me.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Buiten een spits kan ik niet zoveel opnoemen. Het is natuurlijk maar net waar je problemen mee hebt hè
[..]
Oh?
Zoveel geld was er niet te besteden.
Ik snap ook al het gezeik op van Geel niet. Dat hij geen spits heeft gehaald is inderdaad een foutje geweest. Gegokt op Te Vrede en Kazim. Helaas lukt het niet met deze spitsen. Frustrerend. Maar door dat soort keuzes hebben we ook 8 tot 10 miljoen verdient, want Pelle was toch ook een gokje?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Buiten een spits kan ik niet zoveel opnoemen. Het is natuurlijk maar net waar je problemen mee hebt hè
[..]
Oh?
Zoveel geld was er niet te besteden.
Als het een afweging was tussen kazim te vrede of minimaal 5-6 miljoen (met bijbehorend salaris) betalen voor een echte versterking dan is het niet eens een foutje imo. Die bedragen kunnen we nog steeds niet uitgeven aan 1 speler.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik snap ook al het gezeik op van Geel niet. Dat hij geen spits heeft gehaald is inderdaad een foutje geweest. Gegokt op Te Vrede en Kazim. Helaas lukt het niet met deze spitsen. Frustrerend. Maar door dat soort keuzes hebben we ook 8 tot 10 miljoen verdient, want Pelle was toch ook een gokje?
Elke td maakt wel eens een fout. Kijk naar de aankopen van ajaxHoesen, Bocarra, Sana, vd Hoorn, Duarte en dan mis ik er nog wel een paar.
Achteraf makkelijk lullen natuurlijk. Maar ik zal niet vergeten waar we vandaan kwamen met Beenhakker, Wotte en Bosz......
Ik vergheet ook niet de verkopen van Wijnaldum en Fer voor mooie bedragen en vergeet ook niet de aankopen Janmaat, Pelle, Toornstra, El Ahmadi en Vermeer + alle jeugdcontracten die hij heeft verlengd.
Van mij mag van Geel een foutje maken. Al hoop ik wel dat hij inziet dat we in de winterstop een spits nodig hebben.
Precies, en als Guidetti begon 6 ton salris had gevraagd had hij die gok misschien ook wel genomen en had Van Geel een god geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het een afweging was tussen kazim te vrede of minimaal 5-6 miljoen (met bijbehorend salaris) betalen voor een echte versterking dan is het niet eens een foutje imo. Die bedragen kunnen we nog steeds niet uitgeven aan 1 speler.
Waarom dan de interesse in Bas Dost ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het een afweging was tussen kazim te vrede of minimaal 5-6 miljoen (met bijbehorend salaris) betalen voor een echte versterking dan is het niet eens een foutje imo. Die bedragen kunnen we nog steeds niet uitgeven aan 1 speler.
Ja, dat is een spits en die hadden we nodig?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom dan de interesse in Bas Dost ?
Dat heb je wel vaker, maar ik heb Van Geel nog niet op iets uitzonderlijks kunnen betrappen al kan ik wel begrijpen dat het na de zuchtende Don Leo een verademing is.quote:
Die zou in eerste instantie ook gehuurd worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom dan de interesse in Bas Dost ?
Hangt er vanaf wat de spits had gekost (open deur 1). Met huur wellicht wel, afhankelijk van het salaris (open deur 2), met koop denk ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vermeer hebben bij elkaar 2 miljoen gekost. Die waren met een spits (ligt er aan welke spits natuurlijk) ook wel gekomen lijkt me.
Nee, echt joh?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker, maar ik heb Van Geel nog niet op iets uitzonderlijks kunnen betrappen al kan ik wel begrijpen dat het na de zuchtende Don Leo een verademing is.
Mooi, de terugreis voor Kazim is ook al geregeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor wat het waard is:
Turkish Airlines sponsort Feyenoord
onze redactie
DRIEBERGEN - Turkish Airlines, dat sinds deze week dagelijks rechtstreeks tussen Rotterdam en Istanbul vliegt, gaat voetbalclub Feyenoord sponsoren. Aanstaande zaterdag, voorafgaande aan de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen PEC Zwolle wordt de overeenkomst officieel en ceremonieel getekend.
Turkish wil met de sponsoring aandacht vestigen op de vluchten vanaf Rotterdam The Hague Airport. De maatschappij startte afgelopen voorjaar een lijndienst naar Istanbul, aanvankelijk met vier vluchten per week. Inmiddels is de frequentie opgevoerd tot een dagelijkse vlucht.
Het zou volgens ingewijden gaan om een éénjarig contract. Volgens Turkish Airlines wordt voorlopig geadverteerd in onder meer het stadion van Feyenoord. Mocht deze wijze van sponsoring goed uitpakken, dan kijken beide partijen of er iets moois kan opbloeien tussen Turkish Airlines en de club uit Rotterdam-Zuid.
http://www.zakenreisnieuw(...)s-sponsort-feyenoord
Sterk punt. Lijkt me.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vermeer hebben bij elkaar 2 miljoen gekost. Die waren met een spits (ligt er aan welke spits natuurlijk) ook wel gekomen lijkt me.
Nice.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooi, de terugreis voor Kazim is ook al geregeld.
Wie had er nog meer bij moeten zitten dan? We vreemd dat Kongolo niet geselecteerd is maar Veltman wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen Clasie en Vermeer bij oranje selectie.
Die guus is ook een dikke mongool ook he.
Omdat Veltman misschien goed bezig is de laatste wekenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie had er nog meer bij moeten zitten dan? We vreemd dat Kongolo niet geselecteerd is maar Veltman wel.
En Kongolo maakt er idd een potje van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat Veltman misschien goed bezig is de laatste weken ?
Kongolo Toornstra Manu?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie had er nog meer bij moeten zitten dan? We vreemd dat Kongolo niet geselecteerd is maar Veltman wel.
Wel weer een clubvoetballoos weekend, hee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Lekker boeiend die interlandonzin.
Potje tegen Mexico is toch een leerzamere ervaring dan een potje tegen Dordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beter dat ze niet meegaan. Oranje verliest constant en dat is slecht voor 't zelfvertrouwen.
Ach. Kunnen ze in ieder geval niet geblesseerd raken, zoals Van Beek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Potje tegen Mexico is toch een leerzamere ervaring dan een potje tegen Dordt.
Is bij Newcastle toch nog een basisspeler?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef satecl het volgende:
Janmaat zit er niet eens meer bij. Kan snel gaan met zo'n jongen.
Het is wel beter voor de waarde iemand met 5 caps achter zijn naam kan je een miljoentje extra voor vragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beter dat ze niet meegaan. Oranje verliest constant en dat is slecht voor 't zelfvertrouwen.
Bizar dat hij ooit international is geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef satecl het volgende:
Andere trainer, andere visie. En Janmaat's seizoen komt ook nu pas een beetje op gang lijkt het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef satecl het volgende:
Perfecte RB voor het 5-3-2 systeem. Net als Willems, maar dan op links.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bizar dat hij ooit international is geworden.
Bizar niet want zijn opkomende kwaliteiten zijn oke.. verdedigend vond ik hem alleen zwak altijd, net als zijn broeder De Vrij. Daarom mis ik hen ook helemaal niet.. De huidige verdediging is feller en puur verdedigend beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bizar dat hij ooit international is geworden.
Die ex spelers van Feyenoord konden er echt geen pepernoot van. Ja, het WK is goed gegaan. Maar dan kwam omdat er ontzettend verdedigend gevoetbald werd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bizar niet want zijn opkomende kwaliteiten zijn oke.. verdedigend vond ik hem alleen zwak altijd, net als zijn broeder De Vrij. Daarom mis ik hen ook helemaal niet.. De huidige verdediging is feller en puur verdedigend beter.
Neejoh, we staan alleen derde omdat de KNVB ons doel altijd met de helft verkleint. Die Vermeer kan er ook geen kutje van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:08 schreef Herqules het volgende:
De verdediging is nu ook helemaal niks, het is dat jullie Vermeer hebben want anders had je gewoon alles verloren.
Dus omdat hij erg veel goeds doet, kan hij niks fout doen? Dat lees ik hier een beetje. Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
Leuk om te zien dat nu er opnieuw wat extra gezaagd wordt aan Van Geel zijn stoelpoten door wat kut berichten (o.a over die spits van Kramaric) in verschillende media Van Geel ineens 'veel steken zou laten vallen'.
Die man heeft nu eigenhandig (want zo is het toch, alles wat fout gaat is zijn schuld dus ik neem aan ook alles wat goed gaat) opnieuw een prima selectie neer gezet. Na 3 seizoenen Koeman was de verwachting dat we flink terug zouden vallen qua selectieniveau. Iets wat duidelijk niet gebeurd is.
Ik denk dat Van Geel ook graag één van de middenvelders had ingeruild voor een echte topspits, maar helaas zat dat er niet in en heeft hij gekozen voor een optimale veldbezetting op bijna alle posities ipv blijven jagen op één positie.
Van Geel doet zijn werk meer dan prima.
Zeker niet. Maar zo heb ik hier gelezen dat hij op moest tyfen als hij geen spits haalt deze winter. Terwijl hij én gewoon een spits heeft neergezet (die het voorlopig niet brengt) én de rest van de selectie wel prima op orde heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus omdat hij erg veel goeds doet, kan hij niks fout doen? Dat lees ik hier een beetje. Correct me if I'm wrong.
Veel goed gedaan maar Bilal halen ipv van een spits is gewoon een beetje raar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
Leuk om te zien dat nu er opnieuw wat extra gezaagd wordt aan Van Geel zijn stoelpoten door wat kut berichten (o.a over die spits van Kramaric) in verschillende media Van Geel ineens 'veel steken zou laten vallen'.
Die man heeft nu eigenhandig (want zo is het toch, alles wat fout gaat is zijn schuld dus ik neem aan ook alles wat goed gaat) opnieuw een prima selectie neer gezet. Na 3 seizoenen Koeman was de verwachting dat we flink terug zouden vallen qua selectieniveau. Iets wat duidelijk niet gebeurd is.
Ik denk dat Van Geel ook graag één van de middenvelders had ingeruild voor een echte topspits, maar helaas zat dat er niet in en heeft hij gekozen voor een optimale veldbezetting op bijna alle posities ipv blijven jagen op één positie.
Waaruit concludeer jij dat als ze Bilal niet hadden gehaald er wel een spits was gehaald?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel goed gedaan maar Bilal halen ipv van een spits is gewoon een beetje raar.
Wat een onzin post jij,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:08 schreef Herqules het volgende:
De verdediging is nu ook helemaal niks, het is dat jullie Vermeer hebben want anders had je gewoon alles verloren.
Die miskraam moet je ook niet serieus nemen. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een onzin post jij,
Jij bent de naam van een griekse halfgod niet waard lutser van een user.
Het was ook geen geval van of een spits óf een vleugelspeler natuurlijk. Als Dost/Zapata etc. hadden toegehapt hadden we hier gewoon beiden spelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef macca728 het volgende:
Bilal halen ipv spits halen is ook raar, zeker omdat je de beste rechtsbuiten van Nederland heb (Boetius)
Oke scherp wel Bilal halen en geen spits is gewoon een beetje raar dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat als ze Bilal niet hadden gehaald er wel een spits was gehaald?
Volgend jaar heb je gewoon JPB, Manu en Bilal lopen voor de flanken. Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke scherp wel Bilal halen en geen spits is gewoon een beetje raar dan.
Nee serieus met de Boet Manu en Schaken hebben we die Bilal toch niet nodig helemaal niet omdat Achabar en Karsdorp daar ook kunnen spelen. En dan noem ik nog extra Verhoek niet.
quote:‘Met dit contract is voor mij een eerste doel bereikt. Als we het seizoen ook nog goed afsluiten met A1, kan dit jaar niet meer kapot voor mij’, glundert Dammers als hij zijn contract heeft ondertekend. Een paar maanden later verovert hij met zijn ploeggenoten de Nike Cup voor A-junioren, waarmee hij de zo vurig gewenste afsluiting in stijl krijgt van zijn periode op Varkenoord. ‘De komende jaren hoop ik zoveel mogelijk stappen te maken in mijn ontwikkeling’, besluit Dammers, die zichzelf omschrijft als een sterke, balvaste spits met scorend vermogen. Dat bewijst hij in zijn laatste jaar bij de junioren, door met zeventien doelpunten op de tweede plaats te eindigen op de topscorerslijst van de Eredivisie voor A-junioren.
Precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het was ook geen geval van of een spits óf een vleugelspeler natuurlijk. Als Dost/Zapata etc. hadden toegehapt hadden we hier gewoon beiden spelen.
Drie rechtsbenige spelers he, had dan een linksbuiten gehaald. 3,5 miljoen is gewoon veel voor een 3e rechtsbuiten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend jaar heb je gewoon JPB, Manu en Bilal lopen voor de flanken. Niks mis mee.
Vind ik echt geen gekke aankoop.
Uiteraard gaat het niet zo makkelijk maar hij heeft wel Guidetti en dat mannetje wat drie keer tegen ons scoorde afgewezen. Beide blijken nu makkelijk te scoren. Dat is een fout van hem geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies.
Sommige mensen doen hier een beetje alsof van Geel naar de supermarkt kan lopen en er zo 1 uit het vak redelijk tot goede spitsen kan pakken. Het liefst met een mooie sticker AANBIEDING erop.
Het is natuurlijk allemaal wat gecompliceerder dan dat lieverds.
Aankoop an sich vind ik ook niet gek, maar 2-3,5 miljoen betalen is veel te veel. Stond niet eens altijd in de basis daar. 1 miljoen + doorverkoop% was mooi zat voor die jongen geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend jaar heb je gewoon JPB, Manu en Bilal lopen voor de flanken. Niks mis mee.
Vind ik echt geen gekke aankoop.
Alle jezus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Drie rechtsbenige spelers he, had dan een linksbuiten gehaald. 3,5 miljoen is gewoon veel voor een 3e rechtsbuiten.
Je moet het ook niet moeilijker maken dan het is, we hebben een aantal fulltime scouts rondlopen, daar mag je best wat van verwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies.
Sommige mensen doen hier een beetje alsof van Geel naar de supermarkt kan lopen en er zo 1 uit het vak redelijk tot goede spitsen kan pakken. Het liefst met een mooie sticker AANBIEDING erop.
Het is natuurlijk allemaal wat gecompliceerder dan dat lieverds.
Jij weet tohc niet op welke grond die zijn afgewezen? Als dat financieel is kan je ook redeneren dat hij messi heeft afgewezen. Het moet wel binnen een budget passen waar hij mee werkt he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het niet zo makkelijk maar hij heeft wel Guidetti en dat mannetje wat drie keer tegen ons scoorde afgewezen. Beide blijken nu makkelijk te scoren. Dat is een fout van hem geweest.
Scouting bij Feyenoord mag je niets van verwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je moet het ook niet moeilijker maken dan het is, we hebben een aantal fulltime scouts rondlopen, daar mag je best wat van verwachten.
Guidetti is vooral afgewezen omdat van Geel het risico niet aandurfde die andere kerel werd voor 3 miljoen aangeboden bij oa Feyenoord Ajax Az en Twente, 3 Miljoen aangeboden betekend dat je er altijd iets vanaf kan onderhandelen, Bovendien is er wel 3 miljoen voor Bilal betaald.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij weet tohc niet op welke grond die zijn afgewezen? Als dat financieel is kan je ook redeneren dat hij messi heeft afgewezen. Het moet wel binnen een budget passen waar hij mee werkt he.
Je hebt een directe lijn met van Geel of je gaat op de schrijfseltjes van krabby af?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Guidetti is vooral afgewezen omdat van Geel het risico niet aandurfde die andere kerel werd voor 3 miljoen aangeboden bij oa Feyenoord Ajax Az en Twente, 3 Miljoen aangeboden betekend dat je er altijd iets vanaf kan onderhandelen, Bovendien is er wel 3 miljoen voor Bilal betaald.
Jij denkt dat Bilal goedkoper was ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt een directe lijn met van Geel of je gaat op de schrijfseltjes van krabby af?
Goedkoper dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bilal goedkoper was ?
Dat niet belangrijk vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle jezus.![]()
Is er ook nog wat mis met hun kapsels? Zijn spelers (zeker Bilal en Boëtius) die beide prima op links én rechts kunnen spelen.
HMF en ik hebben 'm een paar keer genoemd hier nav de geruchten afgelopen zomer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goedkoper dan?
Ik denk iig dat Bilal minder salaris vraagt dan Guidetti.
En die Kramaric hype nu hierNiemand kwam met die gozer in de transferperiode en nu schiet hij er 3 in tegen Feyenoord en is het ineens een gigantische misser van van Geel
![]()
Lekker opportunistisch weer
Wijs eens één club aan die er toe doet die aan beide kanten een speler heeft met zijn goede been op de goede flank? Je zit gewoon wat te zoeken om de transfer van Bilal af te kraken, prima maar zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat niet belangrijk vindenJij ziet ze veel voorzetten geven aan de linkerkant?
Bilal voegt niet zo veel extra toe aan dat wat er al was. Ik denk dat Van Geel en Rutten niet hadden verwacht dat Manu het zo goed zou doen.
Bilal zal toch ook gewoon moeten wennen. Van Heerenveen naar Feyenoord is geen gemakkelijke stap. Mensen die denken dat hij gelijk de bepalende speler van Feyenoord zou zijn hebben er weinig verstand van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wijs eens één club aan die er toe doet die aan beide kanten een speler heeft met zijn goede been op de goede flank? Je zit gewoon wat te zoeken om de transfer van Bilal af te kraken, prima maar zeg dat dan gewoon.
Sowieso mafklappers die 2.5 miljoen gelijk veel geld vinden voor een jonge, talentvolle buitenspelerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Bilal zal toch ook gewoon moeten wennen. Van Heerenveen naar Feyenoord is geen gemakkelijke stap. Mensen die denken dat hij gelijk de bepalende speler van Feyenoord zou zijn hebben er weinig verstand van.
Die 2,5 miljoen is gewoon de helft van wat Feyenoord blijkbaar te besteden had ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso mafklappers die 2.5 miljoen gelijk veel geld vinden voor een jonge, talentvolle buitenspelerZo'n Jahankbak die in de jupiler league speelt kost al 2. Aanvallers zijn nou eenmaal wat duurder. Het segment daaronder kom je uit bij de Singh's en Armenterossen van deze wereld. Geef die jongen gewoon wat tijd.
Welnee, want ook Toornstra kostte zoiets. Daarnaast zijn Vermeer en El Ahmadi gehaald voor elk een miljoen, en volgens mij had Feyenoord nog geld achter de hand voor het aantrekken van een spits maar is niet het volledige transferbudget gebruikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die 2,5 miljoen is gewoon de helft van wat Feyenoord blijkbaar te besteden had ofzo.
Een rechtsback in 352 moet snelheid en actie in huis hebben, eerder de gehandicapte broer van Jetro dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Perfecte RB voor het 5-3-2 systeem. Net als Willems, maar dan op links.
Was tussen de 8-10 miljoen te besteden, daar is nog wat van over.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die 2,5 miljoen is gewoon de helft van wat Feyenoord blijkbaar te besteden had ofzo.
Dan heeft Van Geel alsnog gefaald met zijn kaulo transferbeleid.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was tussen de 8-10 miljoen te besteden, daar is nog wat van over.
Kon beter inderdaad. Gelukkig wel veel geld gepakt bij uitgaande transfers.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan heeft Van Geel alsnog gefaald met zijn kaulo transferbeleid.
Onzin, er is alleen geen spits gevonden die Feyenoord-waardig en betaalbaar was met het resterende budget (laten we zeggen rond de 3 miljoen ofzo). Kramaric was waarschijnlijk duurder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan heeft Van Geel alsnog gefaald met zijn kaulo transferbeleid.
Nee, maar er komt hier gewoon heel veel 'lijkt me', 'zal toch wel', 'waarschijnlijk' en 'had gewoon' voorbij als het over van Geel gaat. Dat zijn toch argumenten van niks of wel.quote:
Kramaric is hier van de zomer echt wel besproken hoor, ik heb hem toen ook als geschikt beoordeeld op basis van YouTube-beeldenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goedkoper dan?
En die Kramaric hype nu hierNiemand kwam met die gozer in de transferperiode en nu schiet hij er 3 in tegen Feyenoord en is het ineens een gigantische misser van van Geel
![]()
Chun-Soo Leequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef ace_eleven het volgende:
ik heb hem toen ook als geschikt beoordeeld op basis van YouTube-beelden![]()
kramaric was 2,5 milquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onzin, er is alleen geen spits gevonden die Feyenoord-waardig en betaalbaar was met het resterende budget (laten we zeggen rond de 3 miljoen ofzo). Kramaric was waarschijnlijk duurder.
Lijkt mij bij gebrek aan beter de beste optie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gewoon met Tim immers in de spits spelen. Kan toonstra mooi op 10.
Hype niet gigantische misser ook niet wel slordig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goedkoper dan?
![]()
Volgens de geruchten verspreid door de media, met name VI, ja.quote:
Waarschijnlijk vond Van Geel hem niet fit genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens de geruchten verspreid door de media, met name VI, ja.
Weet jij wat er waar van is? Ik niet.
Volgens Van Geel moest Kramaric (veel) meer kosten.
Denk je niet dat Feyenoord niet voor Kramaric was gegaan als hij haalbaar was geweest?
Heeft van Geel ooit seks gehad met de vrouw van Krabbyquote:Voor het eerst sinds Martin van Geel als technisch directeur werkzaam is bij Feyenoord, voelt hij de druk van buitenaf op zijn transferbeleid. Het ontbreken van een goede spits breekt de Rotterdammers voorlopig niet op, maar zolang er geen waardige vervanger van Graziano Pellè gevonden wordt, zal bij iedere gemiste kans naar Van Geel worden gekeken.
Dat stelt journalist Martijn Krabbendam in een artikel in Voetbal International. "Van Geel had de ideale opvolger al in het vizier: Bas Dost. Hij onderhandelde met de spits van VfL Wolfsburg, maar schrok van diens bruto jaarsalaris van vier miljoen. Dost wilde een miljoen laten vallen, geen cent minder. In de hoop op een lastminute-transfer ging Van Geel tussendoor langs bij Duvan Zapata (Napoli) en sprak hij in Portugal met de vertegenwoordigers van John Guidetti. Zapata had geen zin, Guidetti bleek te duur."
"Intussen kreeg Van Geel genoeg andere spitsen aangeboden, onder wie Andrej Kramaric", vervolgt Krabbendam. "Het pijnlijke is dat deze speler afgelopen donderdag drie keer scoorde tégen Feyenoord namens HNK Rijeka. Voor twee miljoen en een beetje had hij in De Kuip gespeeld. Van Geel haastte zich met een verklaring op de clubwebsite dat Kramaric nooit in beeld is geweest. Klopt. Feyenoord zag in hem geen spits, maar het wakkerde de discussie over het gebrek aan doelpunten wel verder aan."
De spits die Feyenoord wel haalde, Colin Kazim-Richards, blijkt niet de scorende aanvalsleider waar Van Geel stiekem op hoopte. "Ongewild heeft Van Geel zich in een moeilijke positie gemanoeuvreerd. Er staat een prima elftal met potentie, dat mag op zíjn conto worden geschreven, maar het gebrek aan scorend vermogen óók en dat begint structureel te worden. Dan valt het op als Kramaric er drie maakt, dat Guidetti bijna elke week scoort en Pellè in Engeland een sensatie is. En neemt bij elke gemiste kans van Kazim-Richards de druk op Feyenoords td toe", aldus Krabbendam.
Heeft Krabby een vrouw?? Ik nam altijd aan dat hij meer van mannen houdt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft van Geel ooit seks gehad met de vrouw van Krabby
Dan kan hij toch niet voor Feyenoord zijn...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heeft Krabby een vrouw?? Ik nam altijd aan dat hij meer van mannen houdt.
Nee, want die houden elkaars handjes en geslachtsdelen niet vast. Leugenaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kan hij toch niet voor Feyenoord zijn...
Kampioen dit dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, want die houden elkaars handjes en geslachtsdelen niet vast. Leugenaar.
Knappe overwinning overigens in Leeuwarden, veel clubs hebben het daar moeilijk.
Wij hebben het daar ook iedere keer ouderwets lastig.quote:[b]Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef Morendo het volgende:
Knappe overwinning overigens in Leeuwarden, veel clubs hebben het daar moeilijk.
zieke goals man fucking ziek bestuur tegen de muurquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef Merkie het volgende:
Pelle en Guidetti allebei weer mooie goals gemaakt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zieke goals man fucking ziek bestuur tegen de muur
Er is een spits gekomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:10 schreef TC03 het volgende:
Komende zomer Guidetti definitief aantrekken.
Meh. Vorig seizoen was het eigenlijk ook al relatief eenvoudig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij hebben het daar ook iedere keer ouderwets lastig.
Van Geel heeft die medische kennis toch zelf niet joh, debiel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond Van Geel hem niet fit genoeg.
Wat?quote:Voor het eerst sinds Martin van Geel als technisch directeur werkzaam is bij Feyenoord, voelt hij de druk van buitenaf op zijn transferbeleid. Het ontbreken van een goede spits breekt de Rotterdammers voorlopig niet op, maar zolang er geen waardige vervanger van Graziano Pellè gevonden wordt, zal bij iedere gemiste kans naar Van Geel worden gekeken.
Dat stelt journalist Martijn Krabbendam in een artikel in Voetbal International. "Van Geel had de ideale opvolger al in het vizier: Bas Dost. Hij onderhandelde met de spits van VfL Wolfsburg, maar schrok van diens bruto jaarsalaris van vier miljoen. Dost wilde een miljoen laten vallen, geen cent minder. In de hoop op een lastminute-transfer ging Van Geel tussendoor langs bij Duvan Zapata (Napoli) en sprak hij in Portugal met de vertegenwoordigers van John Guidetti. Zapata had geen zin, Guidetti bleek te duur."
"Intussen kreeg Van Geel genoeg andere spitsen aangeboden, onder wie Andrej Kramaric", vervolgt Krabbendam. "Het pijnlijke is dat deze speler afgelopen donderdag drie keer scoorde tégen Feyenoord namens HNK Rijeka. Voor twee miljoen en een beetje had hij in De Kuip gespeeld. Van Geel haastte zich met een verklaring op de clubwebsite dat Kramaric nooit in beeld is geweest. Klopt. Feyenoord zag in hem geen spits, maar het wakkerde de discussie over het gebrek aan doelpunten wel verder aan."
De spits die Feyenoord wel haalde, Colin Kazim-Richards, blijkt niet de scorende aanvalsleider waar Van Geel stiekem op hoopte. "Ongewild heeft Van Geel zich in een moeilijke positie gemanoeuvreerd. Er staat een prima elftal met potentie, dat mag op zíjn conto worden geschreven, maar het gebrek aan scorend vermogen óók en dat begint structureel te worden. Dan valt het op als Kramaric er drie maakt, dat Guidetti bijna elke week scoort en Pellè in Engeland een sensatie is. En neemt bij elke gemiste kans van Kazim-Richards de druk op Feyenoords td toe", aldus Krabbendam.
Wat een onzin kraam jij nou uit. Kritiek op van Geel is er al langer, onder andere om:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
quote:PEC Zwolle dreigt niet lang meer te kunnen genieten van Tomas Necid. De 25-jarige Tsjechische aanvaller heeft met zijn sterke optredens voor de Nederlandse bekerhouder de interesse gewekt van onder meer Feyenoord, Ajax en FC Twente. De belangstelling van de Nederlandse topclubs doet CSKA Moskou overwegen Necid voortijdig terug te halen naar Rusland.
CSKA heeft de international dit seizoen uitgeleend aan PEC Zwolle. De Russische topclub heeft echter de mogelijkheid om Necid halverwege de verhuurperiode terug te halen en is die optie inmiddels serieus aan het overwegen nu de sterke aanvaller in Zwolle de belangstelling heeft getrokken van de Nederlandse topclubs en ook het Duitse Borussia Dortmund. Alleen door hem in januari terug te halen en te verkopen, kan CSKA nog een transfersom vangen voor Necid. De aanvalsleider van PEC beschikt in Rusland over een aflopend contract, waardoor hij in de zomer van 2015 transfervrij kan vertrekken uit Moskou.
Met de punten hierboven heb je gelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
- Het op een niet heel sjieke manier afbranden van Guidetti.
- Het sowieso niet halen van een goede spits, met 1,5 jaar tijd om te zoeken.
- De contractduur van campingvriend Mathijsen.
- Het hebben van een kraterkop.
Ghehe, moest lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam jij nou uit. Kritiek op van Geel is er al langer, onder andere om:
- Het op een niet heel sjieke manier er uit werken van Been.
- Het op een niet heel sjieke manier onwaarheden verkopen over Kramaric.
- De niet heel sjieke aanpak t.o.v. Mulder
- De nog veel minder sjieke aanpak t.o.v. Hahn
- Het aantrekken van Hahn.
- Een selectie met 6 rechtsbuitens en 1 rechtsback.
- Het topsalaris van de Schaak.
- Het niet behalen van absolute hoofdprijzen voor welke speler dan ook, niet alleen deze zomer. (bijv. Ahmadi met verlies verkopen. Uitzonderingen voor Fer en Wijnaldum hooguit, al worden die allebei door een directe concurrent met dikke winst verkocht).
- Het halen van spelers als Goossens, Abdellefrap, De Noorse Iniesta.
- Het salaris van 550.000 voor Vormer tegen de amper 2 ton geloof ik voor Clasie.
- Het feit dat "de topaankopen" maar voor een beperkt deel aan hem toe te rekenen vallen.
- Het feit dat het eerste elftal toch ook vooral zo goed presteert omdat het teert op het werk van Brard.
- Het nog altijd niet verbeteren van het scoutingsapparaat.
- Het halen van een kutmarrokaan die in zijn hele carrière 17 potjes heeft kunnen spelen.
- Het voor te veel geld halen van een talentje op de best bezette positie van het elftal.
- Het niet kunnen binnenhalen van Ziyech
- Het vangen van een veel te hoog, ook nog eens verhoogd, salaris.
- Het mee laten nemen van een derde assistent trainer.
- Het niet de laan uit sturen van Lodewijks.
- Het niet onder controle houden van zijn vrouw.
En zo vast nog wel een rijtje.
Overigens heeft hij uiteraard alsnog gewoon ook een hele rij goede dingen gedaan hoor, ik geef hem over het geheel geen slechte beoordeling, maar ook geen o zo super geweldige.
Wat een gezwets.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam jij nou uit. Kritiek op van Geel is er al langer, onder andere om:
- Het niet behalen van absolute hoofdprijzen voor welke speler dan ook, niet alleen deze zomer. (bijv. Ahmadi met verlies verkopen. Uitzonderingen voor Fer en Wijnaldum hooguit, al worden die allebei door een directe concurrent met dikke winst verkocht).
- Het salaris van 550.000 voor Vormer tegen de amper 2 ton geloof ik voor Clasie.
- Het feit dat "de topaankopen" maar voor een beperkt deel aan hem toe te rekenen vallen.
- Het feit dat het eerste elftal toch ook vooral zo goed presteert omdat het teert op het werk van Brard.
- Het halen van een kutmarrokaan die in zijn hele carrière 17 potjes heeft kunnen spelen.
- Het voor te veel geld halen van een talentje op de best bezette positie van het elftal.
Overigens heeft hij uiteraard alsnog gewoon ook een hele rij goede dingen gedaan hoor, ik geef hem over het geheel geen slechte beoordeling, maar ook geen o zo super geweldige.
Zo mijn lijstje met onzin ook weer gehad voor vandaag. En de dag is net begonnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dank je, ik begin graag de dag met een lachquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bron was het AD toch? Derhalve geloofwaardigheid 0quote:
Driekwart van je rijtje zijn opgehitste verhalen / geruchten die de krabbys van deze wereld de ether inslingeren. Beoordeel die man gewoon op de zaken waarvoor hij is aangenomen en dat was met een beperkt budget opnieuw de aansluiting vinden in de top van de eredivisie. 2-3-2. Nuff said.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mario Beenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vanuit een vrije trap, ja. Daar hoef je niet rap voor te zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://mediacru.sh/yJsdb8HH8FQ6
KAN ER NIKS VAN MET ZN VERLAMDE DIKKE REET
Zou het beter doen dan Kazimquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vanuit een vrije trap, ja. Daar hoef je niet rap voor te zijn.
"Oh, that is absolutely glorious!"
Snel in het eerste die Pierre!
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeg dat. Wat een onbegrijpelijke aankoop is dat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahn, keeper van Jong Oranje, binnenhalen voor nop en uithuren aan PEC. Slechte zet als TD inderdaad zeg, niet normaal.
`quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sjiek of niet, was wel een verbetering, hij is er niet voor de gezelligheid, maar om de situatie te verbeterenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je iemand wel sjiek afbrandt, maar het feit dat hij aangeeft het risico niet te durven nemen is een prima te onderbouwen afwegingquote:- Het op een niet heel sjieke manier afbranden van Guidetti.
Sjiek of niet, was wel een verbetering, hij is er niet voor de gezelligheid, maar om de situatie te verbeterenquote:- Het op een niet heel sjieke manier onwaarheden verkopen over Kramaric.
Achteraf dus gewoon gekocht voor de toekomst, doet nu gewoon eredivisie-ervaring op. Sjiek of niet, was wel een verbetering, hij is er niet voor de gezelligheid, maar om de situatie te verbeterenquote:- De nog veel minder sjieke aanpak t.o.v. Hahn
quote:- Het aantrekken van Hahn.
Geef Kazim anders eerst even een kans, maar goed, hij heeft inderdaad geen spits kunnen vinden die er gelijk staat..quote:- Het sowieso niet halen van een goede spits, met 1,5 jaar tijd om te zoeken.
Neequote:- Een selectie met 6 rechtsbuitens en 1 rechtsback.
Is al beslechtquote:- Het topsalaris van de Schaak.
Jij had er meer uitgehaald? Ik denk dat er wel nette prijzen zijn opgehaald, en zeker met de doorverkooppercentages die hij heeft bedongenquote:- Het niet behalen van absolute hoofdprijzen voor welke speler dan ook, niet alleen deze zomer. (bijv. Ahmadi met verlies verkopen. Uitzonderingen voor Fer en Wijnaldum hooguit, al worden die allebei door een directe concurrent met dikke winst verkocht).
Is al beslechtquote:- Het halen van spelers als Goossens, Abdellefrap, De Noorse Iniesta.
Dus hij pakt het anders aan, haalt spelers binnen op advies van mensen nabij, sluit contracten af met alle aanstormende jeugd, maar verbetert niets?quote:- Het feit dat "de topaankopen" maar voor een beperkt deel aan hem toe te rekenen vallen.
Kun je zo zien, het kan ook een ervaren international zijn die de te lieve jeugd wat gemenigheidjes kan bijleren, waardoor het talent beter ontwikkeltquote:- Het halen van een kutmarrokaan die in zijn hele carrière 17 potjes heeft kunnen spelen.
Talent binnenhalen op een positie waar we dat nodig hebben om te kunnen doorselecteren? Nu hebben we met Bilal, Manu, en Boetius eigenlijk maar 3 spelers die op de flank zouden moeten concurrerenquote:- Het voor te veel geld halen van een talentje op de best bezette positie van het elftal.
Iemand die niet bij je wilt spelen, ga je niet binnenhalenquote:- Het niet kunnen binnenhalen van Ziyech
T is wat, alsof ie iets goed doet?quote:- Het vangen van een veel te hoog, ook nog eens verhoogd, salaris.
Lijkt me beide niet meer dan normaalquote:- Het mee laten nemen van een derde assistent trainer.
Zijn nog wel je beste punten, al geef je je onnozelheid er wel mee aanquote:- Het niet onder controle houden van zijn vrouw.
Ik denk dat we er allemaal wel genoeg van hadden hoorquote:En zo vast nog wel een rijtje.
Ok man.quote:Overigens heeft hij uiteraard alsnog gewoon ook een hele rij goede dingen gedaan hoor, ik geef hem over het geheel geen slechte beoordeling, maar ook geen o zo super geweldige.
Dat denk ik ook. Maar het feit dat we überhaupt weer kunnen meedoen om de titel is ook zijn verdienste.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:02 schreef PIETR het volgende:
Opzich heeft De_Pel best gelijk. Die verafgoding van Van Geel hier slaat nergens op. Tuurlijk heeft hij ook goede zaken gedaan. Maar het niet halen van een goede spits kost ons het kampioenschap.
Wat veel erger is, misschien ook wel de CL, de wedstrijd tegen Besiktasquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:02 schreef PIETR het volgende:
Opzich heeft De_Pel best gelijk. Die verafgoding van Van Geel hier slaat nergens op. Tuurlijk heeft hij ook goede zaken gedaan. Maar het niet halen van een goede spits kost ons het kampioenschap.
Ja want Arsenal daarna was appeltje eitje geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat veel erger is, misschien ook wel de CL, de wedstrijd tegen Besiktas
Wie weet. Maar als mensen zich willen troosten met de gedachte dat we misschien wel met wat andere spelers wellicht kampioen hadden kunnen worden dan mogen ze van mij hun gang gaan. Dan hou ik het maar gewoon bij de feiten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef macca728 het volgende:
De spits die toen ook op het laatste moment kwam ? Guidetti na hoeveel wedstrijden bv....
Al heb je nu gewoon een betere selectie in het algemeen ja, Vermeer, El AHmadi, Toormstra.
Met die 3 vorig jaar had je kampioen geworden.
Zo ongeveer waar we horen dus met onze begroting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:54 schreef macca728 het volgende:
Prima, de feiten zijn een derde plaats met 7 punten achterstand en ternauwernood kwalificatie voor de EL.
Oh ja en een vroege bekeruitschakeling.
Niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:54 schreef macca728 het volgende:
Prima, de feiten zijn een derde plaats met 7 punten achterstand en ternauwernood kwalificatie voor de EL.
Oh ja en een vroege bekeruitschakeling.
Niet met de beste jeugd opleiding van de wereld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer waar we horen dus met onze begroting.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niet met de beste jeugd opleiding van de wereld.
Ik ben niet serieus, maar wel de beste jeugd van NL.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]Valt ook allemaal wel mee hoor.
Heb je gezien wat er afentoe in mag vallen bij Real of Barca? Of wat ze in Duitsland hebben lopen, zo'n Draxler is geloof ik nog jonger dan Manu. Zulke talenten leveren wij echt niet af.
Al hoop ik natuurlijk dat ik over een jaar of 5/6 ongelijk heb en Boëtius El Haddadi uit de basis speelt bij Barca bijvoorbeeld. Die kans is alleen niet zo groot.
Gelukkig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus, maar wel de beste jeugd van NL.
Het is heel knap dat Feyenoord een compleet Eredivisie elftal op kan stellen wat bestaat uit eigen jeugd (bij wijze van), maar ik heb dan toch liever dat er een Depay bij loopt die laat zien het niveau al flink te zijn ontstegen en iets minder selectievulling.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Los daarvan vergeten veel mensen schijnbaar nog weleens dat de beste jeugd(opleiding) van Nederland wat anders is dan de beste - toekomstig - Eredivisiespelers van Nederland.
Sowieso kun je niet van die spelers verlangen dat ze er meteen staan, en soms blijkt de stap gewoon te groot. Hoe groot hun talent ook wordt ingeschat.
Jeugdvoetbal is nu eenmaal heel wat anders dan Eredivisie en Europees voetbal.
OK, dat werd me niet geheel duidelijk uit je eerdere post nee. met de toelichting die je onder die lijst plaatst lijk je wel aan te geven dat dit kritiekpunten zijn waar jij achter staat. Zo een waslijst plaatsen hielp niet echt om je punt te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:58 schreef De_Pel het volgende:
Zonder op alle individuele reacties in te gaan: wie mijn post fatsoenlijk had gelezen, had gezien dat dit punten zijn 'waar al eerder kritiek op is geweest', niet per definitie een lijstje waar ik het mee eens ben. Sommige punten wel, sommige punten ook helemaal niet, sommige punten enigszins en onder voorbehoud. Om maar een voorbeeldje te noemen; Mathijsen vind ik een goede aanwinst geweest. Jammer dat het derde jaar slecht uitpakt, maar hij kan die jonge jongens nog voldoende leren, plus dat miljoen extra salaris wat je over de balk gooit heb je bespaart op transferkosten. Het ging mij er alleen om dat de post 'dat er "nu ineens" kritiek is' onzin is; die was er al veel langer. En ik kan zonder veel moeite nog 10 andere punten bedenken waar de afgelopen 3 jaar kritiek op is geweest, of ik het er nu mee eens ben of niet.
Ik heb hier al talloze keren aangegeven dat er inderdaad een heel aantal kritiekpunten zijn waar ik me (deels) in kan vinden, maar zeker lang niet alle, net als dat ik zeker niet misken dat hij ook heel veel goeds voor de club heeft gedaan, en hem dus steevast beoordeel met pakweg een 7,5.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
OK, dat werd me niet geheel duidelijk uit je eerdere post nee. met de toelichting die je onder die lijst plaatst lijk je wel aan te geven dat dit kritiekpunten zijn waar jij achter staat. Zo een waslijst plaatsen hielp niet echt om je punt te maken.
Nah, als je ziet wat voor mongolenselectie ajax weet neer te zetten voor 100 miljoen, mogen we best wat ambitie hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer waar we horen dus met onze begroting.
Even heel generaliserend: vooral bij Feyenoord lijken juist de minder grote talenten door te breken, vooral omdat ze constant hebben moeten vechten voor hun plek. Terwijl bij ajax, als ik dat tenminste zo hoor altijd, wel de grote talenten juist doorbreken. Zou er bij Feyenoord te weinig uitdaging zitten voor de grote talenten, waardoor ze te makkelijk de jeugdopleiding doorlopen en dan een contract krijgen? Waardoor de tegenstand in de 1e selectie wel opeens heel groot is (vb. Achahbar?), terwijl een Van Beek (corrigeer mij als ik verkeerd ben, maar dacht dat hij nooit echt als heel groot talent werd gezien) gewend is aan altijd moeten vechten voor z'n plek?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Los daarvan vergeten veel mensen schijnbaar nog weleens dat de beste jeugd(opleiding) van Nederland wat anders is dan de beste - toekomstig - Eredivisiespelers van Nederland.
Sowieso kun je niet van die spelers verlangen dat ze er meteen staan, en soms blijkt de stap gewoon te groot. Hoe groot hun talent ook wordt ingeschat.
Jeugdvoetbal is nu eenmaal heel wat anders dan Eredivisie en Europees voetbal.
je vaderquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord in de beker?
Vrijgeloot wegens oneven aantal deelnemers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is de tijd dat we Smolov nog op de bank haddenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:38 schreef exile79 het volgende:
Wat ik nooit voorbij zie komen in de discussie over Van Geel is dat dit jaar onze reservebank ook een stuk beter is dan de afgelopen drie jaar. Nu hoeven we niet bij elke wissel zoveel kwaliteit in te leveren dat je meteen weer moet billenknijpen voor de rest van de wedstrijd.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat we Smolov nog op de bank hadden
Makaay op de bank zettenquote:
Toen kon je nog grappen maken dat er geld op de bank zat.quote:
Nu is dat er echtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Toen kon je nog grappen maken dat er geld op de bank zat.
Doodzonde van die aanvoerdersband inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:20 schreef Muto het volgende:
Ik vind die uit 1960 ook wel tof. En dat vest ook. Jammer van die aanvoerdersband bij die ene.
Stukken beter dan dat spul dat Feyenoord eerst verkocht iig.
quote:Jean-Paul Boëtius: ‘Je kunt snel vallen’
Over blessures gaat het niet in dit interview, dat onderwerp heeft hij genoeg besproken. Maar hoe Jean-Paul Boëtius (20) omgaat met een plek op de bank, dat is wél nieuw. En moet zeker niet te lang duren. ‘De trainer vindt me momenteel niet goed genoeg. Dát doet pijn, da’s toch een deuk in je ego.’
Gestoei op de vliegtuigtrap. Jean-Paul Boëtius pakt Elvis Manu vast. Gelach alom. Straks vliegt Feyenoord naar Kroatië voor de Europa League-wedstrijd tegen HNK Rijeka. Manu weet dat hij zal gaan spelen, ten koste van Boëtius. Een van de grootste talenten van Feyenoord vindt zichzelf terug op de bank naast trainer Fred Rutten. Maar tóch, weer gelach.
Wat valt er te lachen?
‘Ja, wat moet ik anders? Buiten het veld zijn Elvis en ik anders vrienden dan ín het veld. Ik ken die jongen zowat mijn hele leven. Moet ik ’m dan ineens gaan haten? We gunnen elkaar in principe alles, of nou ja, alles... Ik speel natuurlijk liever zelf dan dat ik wil dat hij speelt. Dezelfde positie, hè. Elvis weet dat ik extra hard werk om hem eruit te krijgen en hij werkt extra hard om zijn plek te behouden. Dat is concurrentie, worden we allebei beter van. Maar als we niet voetballen staan Elvis en ik elkaar niet naar het leven, daarvoor ken ik hem toch veel te goed en kan ik te veel met hem lachen. Elvis zit momenteel in dezelfde flow als waarin ik heb gezeten. Bijna alles wat hij aanraakt, gaat erin, hij maakt belangrijke goals, staat er op de juiste momenten. Ik zou zeggen: Geniet ervan, zolang het mag duren, want het kan ook weer anders worden. Weet ik alles van.’
Waarom speel je niet?
‘Vorm, denk ik. En er is nu een speler die het goed doet, die wel brengt wat ik eerder niet kon brengen. Ik begon wel, maar het liep niet. Je kunt er wel over filosoferen waarom het niet ging. Ik ben hetzelfde blijven doen wat ik altijd deed. Misschien dat het te maken had met tegenstanders die mij nu kennen, die zich instellen op mijn spel. De verrassing is weg, misschien. Nou ja, dan zal ik andere dingen moeten verzinnen. Zorgen dat ik op een andere manier de onvoorspelbaarheid terugkrijg. Zoiets begint altijd met hard werken en goed trainen. Volgens mij doe ik dat allebei. Daarna is het wachten op een kans. Ik val de laatste wedstrijden weer in en probeer dan een zo goed mogelijke indruk achter te laten. Op zich lukt dat aardig. Daarna begint het wachten. Dat is nog het moeilijkste: je hebt het niet zelf in de hand, je bent afhankelijk van of de trainer bereid is je weer een kans te geven. Als je zo graag wilt, als je zó gebrand bent om het weer te laten zien zoals ik, is het moeilijk dat je lot niet in eigen handen ligt. En dat hoop het enige is waarop je kunt vertrouwen.’
Is dit het lot van een buitenspeler?
‘Heeft er zeker mee te maken, ja. Wij zijn toch spelers die normaal gesproken het verschil moeten maken, die kansen moeten creëren, doelpunten moeten maken. Dat verwacht de trainer, je medespeler, het volk. Het valt veel eerder op dan een verdediger die effe niet lekker in zijn vel zit. Die speelt onder een loep met een vergroting van 32 keer, wij onder een vergroting van 64 keer.’
Wanneer merkte je dat de vorm er gewoon niet was?
‘Zoiets sluipt erin. Tijdens de voorbereiding liep alles prima. Ik speelde lekker, scoorde regelmatig en voelde me steeds fitter worden. Precies waarvoor een voorbereiding is bedoeld, maar wist ik veel. Ik had nooit eerder een voorbereiding meegemaakt met Feyenoord 1. Twee jaar terug speelde ik rond die tijd nog in de A1, vorig seizoen was ik geblesseerd en kwam ik er in september bij. Ik voelde me prima, begon ook als basisspeler en vervolgens gebeurde er iets wat ook nieuw was voor mij. De dingen die ik in mijn hoofd haalde, lukten niet. Het voelde of tegenstanders mij anders gingen bespelen. Ik begon na te denken. Als ik de bal krijg, doe ik zus, zus of zo. Als ik goed ben, ga ik gewoon aan een actie beginnen. Ik heb eerder verteld dat het net is of een onzichtbare hand me bedient met een joystick als ik in vorm steek. Nu voelde het of die joystick in handen was gekomen van iemand die het spel niet zo goed beheerst.’
Is je leven nu anders?
‘Ja, toch wel. Ik maak andere dingen mee, zoals spelen op maandagavond. Laatst nog, tegen Jong NEC/FC Oss, geeneens een competitiewedstrijd, maar een oefenwedstrijdje op Varkenoord voor nog geen handvol toeschouwers. Ik ben eerlijk: dat is niet wat ik wil natuurlijk. Het moeilijke van alles is de entourage. Ik ben gewend aan volle stadions, want zo is het voor mij ook ooit begonnen. Als je tegen Ajax in De Kuip debuteert, is er eigenlijk geen weg meer terug, maar ik heb geen keus. Ik zal weer van onder af aan moeten beginnen. Tegen Jong NEC/FC Oss scoorde ik en gaf een assist. Dat is aan iedereen voorbij gegaan, maar voor mezelf gaf het gek genoeg wel een goed gevoel. Ik denk gewoon alle randzaken weg. Dus: de omstandigheden, het weinige publiek, de sfeer. Als je dat weglaat, komt het aan op het veld. Dat is hetzelfde als in De Kuip, even groot, twee doelen, et cetera. Als ik zo denk, haal ik wel voldoening uit die goal en assist. Het is toch een bewijs dat het er nog in zit. Ik zie dit gewoon als een test die ik moet doorstaan.’
Hoe bedoel je?
‘Mij is alles tot op zekere hoogte wel voor de wind gegaan. Los van blessures speelde ik vrijwel altijd. Nu niet. En het komt een keertje niet door die knie of een ander ongemak. Ik speel niet op voetbaltechnische gronden, omdat de trainer op dit moment een andere speler beter vindt. Dát is nieuw. Het komt nu aan op mentaliteit, op niet bij de pakken neerzitten, op doorgaan, knokken voor je kans, laten zien dat de coach niet om jou heen kan. Ik ben op dat gebied vrij sterk, heb ik bewezen. Niet dat ik er zin in heb alles weer op te rakelen, maar het is geen geheim dat m’n knieblessures me ontzettend in de weg hebben gezeten. Door blessures heb ik nog geen enkele eindronde kunnen spelen, niet met Onder-17, Onder-18, Onder-19 en Jong Oranje. Telkens als er een toernooi was, zat ik geblesseerd thuis. Daarvan kun je ontzettend in de war raken, maar die pech heeft me nooit gebroken. Ik kon er zelf niks aan doen, het lag niet aan mijn kwali-teiten. Die wetenschap gaf rust, alleen ben ik nu wél zelf de reden dat ik niet speel. De trainer vindt me momenteel niet goed genoeg. Dát doet pijn, da’s toch een deuk in je ego.’
Hoe is dat, een wedstrijd vanaf de bank moeten beleven?
‘Erg onrustig vooral. Ik kijk en zie situaties waarvan ik denk: Dat had ik zus en zo gedaan, maar ja, op het veld heb je vaak niet zo veel tijd. Verder leef ik vooral gewoon mee. Het is niet zo dat ik zit te balen als Feyenoord scoort. We zijn een team, hè. Elke dag sta je met elkaar op het trainingsveld, je kent elkaar door en door, dan zou het toch raar zijn dat je blij bent als je vrienden verliezen.’
Wat houdt je op de been?
‘Mijn geloof in eigen kunnen. Dat is onbreekbaar. Ik heb meer tegenslagen gekend in mijn leven dan elke andere speler van mijn leeftijd. Ik heb de meest vervelende blessures moeten overwinnen en dat maakt je wel sterk. Ik heb uren alleen doorgebracht in fitnessruimtes, heb vaak alleen moeten trainen en heb de mooiste toernooien gemist. Maar ik ga er niet over janken, want ik ben blij dat ik kán voetballen. Ik ben een vechter, een positivo. Negativisme helpt mij niet vooruit, heb ik geen mental coach voor nodig, wél de Bijbel. Ik ga nog steeds dagelijks naar de kerk, de Society Church of God. Deze stroming is ontstaan in Zuid-Korea. Mijn moeder is naar dat land geweest en ze kwam terug als een ander mens. Ik zou ook wel willen, maar toch houdt iets me dan weer tegen. Wie weet, ooit. Voorlopig beperk ik me tot de diensten en bijeenkomsten hier in Rotterdam. Op dinsdag en zaterdag is er dienst, zaterdag kan je zelfs wel drie keer per dag. Soms, als ik niks te doen heb, ga ik ook alle drie de diensten. En dinsdag ook, ja, dan neem ik het Champions League-voetbal wel op. Voor mij is dat belangrijk, het geeft me rust en kracht. Ik kan de Bijbel wel honderd keer lezen en steeds kom ik weer stukken tegen die dan, opvallend genoeg, betrekking hebben op de situatie waarin ik op dat moment verkeer. Dan stap ik opgewekt naar buiten, kan ik er weer tegenaan. We vormen een hechte gemeenschap. Iedere keer als ik scoorde, liep ik weg en deed ik of ik mezelf omarmde. Van mijn handen maakte ik een hartje. Dat betekent zoiets als dat ik van de mensen in de gemeenschap hou, en eigenlijk van iedereen. Ik hoop die beweging weer snel te kunnen maken.’
Wie zei ooit dat alles in het leven met een reden gebeurt?
‘Dat was ik zelf. En zo zie ik het nog steeds. Ook dit zal wel weer een reden hebben. Misschien moest ik weer even beseffen dat niet alles vanzelf gaat, dat ik gewoon hard moet werken en dat spelen in Feyenoord 1 niet vanzelfsprekend is. Wellicht moest ik leren te leven in de wetenschap dat ik nu word bekeken door een veel grotere lens dan vroeger. Een wake-up call, zo zie ik het maar, met als reden dat ik hierna nooit meer in zo’n situatie terechtkom. Zo ging het ook met de blessures. Ik heb meer dan mijn portie gehad, maar de laatste maanden heb ik nergens meer last van. Trouwens: die blessures overwinnen was stukken zwaarder dan nu even op de bank zitten bij Feyenoord. Alleen weet ik niet of het nog zo is als deze situatie langer blijft duren.’
Je bent niet de enige zelfopgeleide speler in deze situatie.
‘Tonny (Vilhena, red.) zit in hetzelfde schuitje. Ook hij heeft eigenlijk altijd alles gespeeld, maar zit nu naast mij op het bankje. Natuurlijk praten we veel met elkaar, dat helpt wel. Het ís gewoon moeilijk. De ene week geld je als het grote talent van Feyenoord en de volgende keer kom je helemaal niet meer aan de beurt. We proberen elkaar te motiveren. We hebben het allebei meegemaakt, mensen die je vorig jaar op de schouders sloegen, het kon allemaal niet op. Nu is het totaal anders.’
Dan reageer je ook nog eens boos naar je trainer als die je uit bij Zorya Luhansk naar de kant haalt.
‘Ja, zo zag het eruit, hè. Maar wie mij kent weet dat dát toch niets is voor mij. Hoe kan ik boos zijn op andere mensen als ik zelf niet goed speel? Ik weet nu hoe het werkt, als je uit vorm bent, gaan mensen dingen zoeken. Ik zou anders zijn dan vroeger, ik zou beter op rechts kunnen spelen, want vanaf links ga ik toch alleen maar naar binnen en komt er geen voorzet. Geen voorzet... Vorig jaar had ik tien assists en tien goals. Je kunt niet veranderen hoe mensen naar voetbal kijken, het is erg opportunistisch. Laat ik het zo zeggen: ik ben niet veranderd. Gelukkig lees ik niet alles, maar ja, door al die social media krijg je genoeg mee, hè. Ik doe er niet veel aan, maar er is een aantal fake-Jean-Paul Boëtiussen actief op Twitter en zo. Helpt ook al niet mee. Ik was in Kiev op niemand anders boos dan op mezelf en bij mij kun je dat van mijn gezicht lezen. Ik ben niet boos op Fred Rutten. Sterker nog, ik kán dat helemaal niet zijn, omdat deze trainer precies uitlegt waarom ik niet speel en tegelijkertijd nog steeds heel veel vertrouwen in mij heeft. We hebben over dat moment gesproken. Ook trainer Rutten had niet het idee dat die boosheid op hem was gericht. Vond hij ook geen probleem. Ik ben goed met deze coach, ook al ben ik natuurlijk niet blij dat ik niet word opgesteld.’
Je hoort nu toch een hekel te hebben aan je trainer?
‘Ja, ik haat hem, haha, nee natuurlijk niet! Ronald Koeman heeft me ook weleens gepasseerd, een paar dagen nadat ik had gedebuteerd voor Oranje uit tegen Frankrijk. Zat ik in Groningen op de bank. Even met beide voetjes op de grond. Vond ik niet leuk, maar ook onder hem heb ik in een moeilijke periode gezeten en kwam ik er weer uit. Koeman was wel belangrijk voor me, hij heeft me geleerd wat topvoetbal inhoudt, hij was hard en dat had ik nodig. Fred Rutten is anders dan hij, praat veel meer met spelers, maar kan ook hard zijn, hoor, vergis je niet. Ik vind dat hij zijn werk goed doet. Hij probeert ons verzorgd te laten voetballen, geeft iedere speler de aandacht die hij verdient. Hij zegt dat mijn tijd weer komt en ik weet dat hij gelijk heeft.’
Had Adrie Koster dat ook?
‘Ik heb de play-offs met Jong Oranje moeten missen tegen Portugal. Er stond iets op het spel wat ik nog nooit heb meegemaakt: een eindronde. Maar de trainer belde donderdagavond op. Ik had net tegen Standard Luik op de bank gezeten. Hij zou de volgende ochtend zijn selectie bekendmaken en ik maakte daarvan geen deel uit, net zoals Tonny. Kon er ook nog wel bij. De bondscoach vond dat ik niet in vorm was, zijn goed recht. Maar om nou te zeggen dat de spelers die hij had opgeroepen, dat wél waren... Al weet je natuurlijk nooit of het beter was gegaan als Tonny en ik hadden meegedaan.’
Had jij op basis van je statistieken niet op meer krediet gerekend?
‘Stiekem wel een beetje. Ik heb vorig jaar niet eens alles gespeeld, door de nasleep van die meniscusblessure miste ik de eerste vijf wedstrijden, doelpuntrijke wedstrijden, maar toch kwam ik uit op tien doelpunten en tien assists. Geen slechte cijfers voor een buitenspeler. Dit seizoen had ik een heel pittige doelstelling bedacht. Die ik ga ik nu niet prijsgeven, maar als je logisch nadenkt, ga ik natuurlijk niet iets in mijn hoofd halen wat minder is dan wat ik afgelopen seizoen heb gepresteerd.’
Meer goals, meer assists, is dat, bijna begin november, nog reëel?
‘Ben ik van overtuigd. Het telt niet, dat weet ik ook wel, maar tijdens de trainingen ben ik eigenlijk nooit uit vorm geweest. Daar lukt het meeste wel wat ik probeer, ben ik mijn ouderwetse zelf, maar gek genoeg verandert dat zodra ik tussen die vier lichtmasten kom te spelen. Onverklaarbaar. Ik zocht me rot naar oorzaken, maar kon gewoon niks vinden. Daarom ben ik maar gestopt met zoeken.’
Ja?
‘Ja, joh. Na mijn doelpunt tegen FC Groningen heb ik er maar een dikke streep door gezet. Ik viel gretig in, nadat ik twee keer negentig minuten op de bank had gezeten zonder dat ik mocht invallen of zelfs maar warmlopen. Dat was tegen Go Ahead Eagles-uit en thuis tegen Standard Luik voor de Europa League. Twee keer bankie negentig minuten! Totaal nieuwe ervaring. Maar tegen Groningen mocht ik weer invallen en die goal, ook al was het een intikker, voelde wel als het begin van iets nieuws. En tegen Heracles Almelo viel ik wéér goed in. Lekker gevoel, al wil ik dadelijk niet alleen de naam van een speler zijn die als supersub een wedstrijd openbreekt. Dat is echt niet wat ik wil. Ik vertel nu een keertje hoe deze situatie voelt voor iemand die altijd gewend is te spelen, maar nu laat ik het allemaal lekker los. Waarom zou ik in deze vervelende situatie blijven hangen, als ik er niet in wil blijven hangen? Ik ben klaar voor een nieuw hoofdstuk.’
Past daarin een nieuw contract bij Feyenoord? Jouw zaakwaarnemer Jonathan Barnet van de Stellar Group heeft onlangs met Martin van Geel gesproken.
‘Hij is langs geweest voor een oriënterend gesprek. Dat ging goed. Feyenoord heeft zijn plannen gepresenteerd en daarin hebben ze een rol in gedachten voor mij. Zelf denk ik dat ik nog veel kan leren hier. Het feit dat ik nu op de bank ben beland, wil niet zeggen dat ik maar meteen weg wil bij Feyenoord. Waarom ik nog niet heb bijgetekend? Ik wil me nu eerst focussen op mijn prestaties om weer van waarde te zijn. Wat betreft het bijtekenen is er sowieso geen haast. Ik sta nog tot 2016 onder contract.’
Afgelopen zomer was er belangstelling van onder meer Sevilla, waarom ben je bij Feyenoord gebleven?
‘Simpel, nog niet uitgeleerd en nog steeds niet. Ik voelde me niet rijp voor een stap naar het buitenland, in alle opzichten niet. Je hebt daar nooit de garantie dat je speelt, dus wat als ik daar dan op de bank was komen te zitten, ver weg van mijn vrienden en familie? Nu maak ik dit dieptepuntje mee bij Feyenoord, nou, liever hier dan daar. Nu heb ik de mensen die me op de been houden, dichtbij. Wat dat betreft is dit dan wel weer een goede les. Ik hoop niet dat het ooit nog gebeurt, maar als ik in de toekomst ergens op de bank kom te zitten, weet ik in ieder geval hoe het voelt. Ik denk dat hetzelfde geldt voor Tonny en Terence (Kongolo, red.). Ook voor hen was er veel interesse, maar zij besloten ook te blijven.’
Heeft dat nog iets te maken met het verbond dat jullie jaren geleden al sloten: pas weg bij Feyenoord met een prijs?
‘Dat is nog steeds wat we willen, al zijn we nu wel zover dat het ook weer niet je toekomst mag belemmeren. Als je denkt dat je de stap moet maken, móét je ’m maken. Ook al heb je dan nog geen prijs gepakt met Feyenoord. Dingen veranderen naarmate je ouder wordt.’
Je weet nooit of de clubs van vorig jaar zich in de toekomst weer zullen melden.
‘Dat is dan de ingecalculeerde gok die ik neem. Het is aan mij ervoor te zorgen dat ze zich wél weer melden. Ik denk gewoon aan wat het beste is voor mijn carrière. Ik beslis, maar luister echt wel naar de mensen om me heen, naar mijn familie en zaakwaarnemers. Ook zij vinden dat ik beter nog bij Feyenoord kan blijven. De toekomst zal uitwijzen of het een goede beslissing is geweest. Ik denk het wel. Nog steeds.’
Feyenoord heeft dat ook meteen vandaag maar gedaan.quote:We are proud to have launched the first part of the Feyenoord designed by COPA collection today. Featuring 4 different retro shirts and a retro jacket, the club cherishes its rich history.
Besides the retro items, we have also designed 3 different printed T-shirts, which will be revealed next week. The Feyenoord designed by COPA collection is now available exclusively in the Feyenoord fanshops and online.
Ik ook niet.. denk ook niet dat veel mensen dat shirt gaan kopen. Als je daarmee gaat lopen denkt iedereen dat je malle Pietje bent en moet je telkens uitleggen van wie dat shirt isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik wist niet dat geel-zwart een Feyenoord-combinatie was.
Dan ben je wel heel scheel. Dat wordt namelijk in vrijwel elke discussie benadrukt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:38 schreef exile79 het volgende:
Wat ik nooit voorbij zie komen in de discussie over Van Geel is dat dit jaar onze reservebank ook een stuk beter is dan de afgelopen drie jaar. Nu hoeven we niet bij elke wissel zoveel kwaliteit in te leveren dat je meteen weer moet billenknijpen voor de rest van de wedstrijd.
Meer als collector's item voor op de muur.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. denk ook niet dat veel mensen dat shirt gaan kopen. Als je daarmee gaat lopen denkt iedereen dat je malle Pietje bent en moet je telkens uitleggen van wie dat shirt is
Goed stuk, heb ook wel vertrouwen in hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:38 schreef Happel het volgende:
Interview met Boeitus in de VI van deze week
[..]
Ken je historie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik wist niet dat geel-zwart een Feyenoord-combinatie was.
Ken je historiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. denk ook niet dat veel mensen dat shirt gaan kopen. Als je daarmee gaat lopen denkt iedereen dat je malle Pietje bent en moet je telkens uitleggen van wie dat shirt is
Opa heeft gesproken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken je historie.
[..]
Ken je historie
Er zit wel een goeie kop op die gast, prima gozertje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:38 schreef Happel het volgende:
Interview met Boeitus in de VI van deze week
[..]
Haha, die Krabby zit wéér mis.quote:Jordy Clasie zegt net dat hij geen gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft. Er is geen enkele Feyenoorder met zo'n clausule.
quote:Met ingang van de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle van aanstaande zaterdag worden op de korte zijdes van De Kuip twee nieuwe koffiecounters in gebruik genomen. Bij deze verkooppunten kunnen supporters terecht voor een kop verse koffie van hoogwaardige kwaliteit. De nieuwe koffiecounters zijn te vinden in de binnenring van het stadion ter hoogte van vak G en vak S.
Supporters met een (seizoen)kaart voor de lange zijde konden al langer terecht bij de speciale koffiecounters, die vorig seizoen door Feyenoord zijn geïntroduceerd. Hiermee kwam de club tegemoet aan de wensen van haar supporters. Uit fanonderzoek is namelijk naar voren gekomen dat er grote vraag is naar kwalitatief goede koffie binnen de hekken van het stadion. De reacties die Feyenoord vanaf vorig seizoen heeft ontvangen op de nieuwe koffiecounters waren dermate positief, dat de club heeft besloten om deze ook te plaatsen op de korte zijdes.
Een kop versie koffie is bij een van de nieuwe koffiecounters verkrijgbaar voor slechts één consumptiemunt. Supporters krijgen er ook een lekker koekje bij.
quote:In Zwolle lopen ze met hem weg, in Rotterdam werd hij al snel (nog) niet goed bevonden. Warner Hahn keert zaterdag voor even terug bij de club die hem vorig seizoen overnam van FC Dordrecht. PEC Zwolle, de nummer vier van de eredivisie, speelt in de Kuip tegen Feyenoord, de nummer drie van de ranglijst.
Hahn moest dit seizoen de concurrentie in Rotterdam-Zuid aangaan met Erwin Mulder. Hij verloor die strijd, zag vervolgens Kenneth Vermeer aangetrokken worden, waardoor Hahn zelfs derde doelman werd. En dus mocht de keeper op huurbasis alweer vertrekken. Excelsior hoopte op zijn komst, maar Hahn koos voor PEC Zwolle, de bekerwinnaar van vorig seizoen. En eigenlijk is hij nu wel blij met die overstap. "Het heeft goed uitgepakt voor mij. Hier kan ik vlieguren maken. Het belangrijkste is dat ik ga spelen, dus op dit moment is Zwolle een stap vooruit."
In Zwolle is Hahn zonder twijfel eerste keus van trainer Ron Jans. "Daar gaat het om. Minuten pakken en spelen, dat kan ik hier doen. Ik word beter hier, dat merk ik al vanaf de eerste wedstrijd. Tegen PSV was dat, een beter debuut kan je je niet wensen. We wonnen met 3-1, maar ik merkte we dat het allemaal iets sneller ging, dat de spelers wat slimmer zijn."
Zaterdag staat Feyenoord - PEC Zwolle op het programma. Hoewel het verblijf in Rotterdam kort is geweest, wel een speciaal duel voor Hahn. "Ik vind het prachtig om even terug te keren bij mijn werkgever. Bijzonder, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Het is een mooie wedstrijd, met een extra tintje. En we hebben kans, wij doen het goed tegen de grotere ploegen. Thuis wonnen we van PSV met 3-1 en bij Ajax werd het 0-0. Verdiend ook nog. Feyenoord heeft individueel wel betere spelers, maar als team is PEC Zwolle niet minder," vindt de keeper.
Natuurlijk hoopte Hahn, toen hij de overstap van FC Dordrecht naar Feyenoord maakte, direct te slagen in de Kuip. De Rotterdammer denkt ook dat hij goed genoeg is om eerste doelman bij Feyenoord te worden. Hij vindt ook dat hij die kans verdiende. "Ik vind van wel. Aan de andere kant heb ik nog twee jaar om die kans te krijgen. Mijn droom is nog steeds om eerste keeper bij Feyenoord te worden. Die is niet kapot geschoten. Maar voor nu ben ik heel gelukkig hoe het gelopen is."
De loopbaan van Hahn zit in de lift, toch heeft hij ook met tegenslagen te maken gehad. Met Jong Oranje plaatste hij zich niet voor het EK. "Of dat het schande is? Dat weet ik niet, maar het is wel erg zonde. We hadden een goede eerste fase van de kwalificatie, maar de laatste fase was niet goed. Het kwam er niet uit. We voetbalden niet, dat is juist onze kracht. Als je niet voetbalt wordt het lastig. Dan kan je je niet onderscheiden."
Zou hij de vloek van de scorende weggestuurde spelers voortzetten? Zou wel een stuntje zijn...quote:
Hopelijk keept hij in ieder geval niet beter dan Lamprou.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou hij de vloek van de scorende weggestuurde spelers voortzetten? Zou wel een stuntje zijn...
Ik heb me vrij goed ingelezen in de historie van Feyenoord, professor Happel. Dit wist ik niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Inlezen in de geschiedenis zou gewoon verplicht moeten zijn voor elke Feyenoord supporter.
Staat zelfs op Wikipedia hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb me vrij goed ingelezen in de historie van Feyenoord, professor Happel. Dit wist ik niet.
Geen idee, maar dit kan zo niet doorgaan zou je haast zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:32 schreef koosfransoos het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)contract-clasie.html
Krabbedam.gif
Zou die gast gewoon dingen verzinnen of zou iemand hem expres foute informatie geven?
Schijnt dat z'n ex bij Feyenoord werkt en hem uit rancune expres foute info geeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:32 schreef koosfransoos het volgende:
Krabbedam.gif
Zou die gast gewoon dingen verzinnen of zou iemand hem expres foute informatie geven?
Dat is een gegeven en met de kansenratio van Manu en Habib gaan we 2 ziljard kansen nodig om 1x te scoren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk keept hij in ieder geval niet beter dan Lamprou.
quote:Beste Feyenoord-supporter,
Zoals je weet wordt jaarlijks een deel van de opbrengst van Het Legioen gebruikt om Feyenoord sterker te maken. Uitgangspunt is dat deze gelden direct ten goede komen aan het eerste elftal.
Als lid van Het Legioen krijg je de voor de tweede keer de kans om je stem te laten horen wat betreft de bestemming van een deel van de gelden voor dit seizoen. Het Legioen heeft hiervoor in samenspraak met Feyenoord drie mogelijkheden samengesteld:
•Een monitoringssysteem (Inmotio) om looplijnen, afstanden en snelheden van spelers tijdens trainingen te registreren.
•Een echoapparaat voor de medische staf, waarmee zij op de club zelf diagnoses kunnen stellen bij geblesseerde spelers.
•Een nieuwe en grotere spelersbus, om bij de dragen aan een optimale voorbereiding van de uitwedstrijden.
Kreeg 'm ook binnen. Heb maar een stem uitgebracht. Niet dat ik werkelijk denk dat we veel invloed zullen hebben.quote:
Wat mij betreft ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kreeg 'm ook binnen. Heb maar een stem uitgebracht. Niet dat ik werkelijk denk dat we veel invloed zullen hebben.
Wat mij betreft gaan ze voor het Inmotio monitoringssysteem.
quote:De jeugdtrainers van Varkenoord krijgen binnenkort wekelijks gezelschap van Jan Boskamp. Op eigen initiatief gaat de in België woonachtige oud-Feyenoorder meelopen bij de geprezen jeugdopleiding van Feyenoord. Boskamp zal drie keer per week op het veld staan.
Dat vertelt de tv-persoonlijkheid in de nieuwe uitgave van Feyenoord Magazine. Het zal Boskamp wat slaap kosten, maar daar heeft hij uiteraard geen problemen mee. ''De eerste trainingen beginnen al om negen uur 's ochtends, dus dan moet ik om half zeven van huis weg'', zegt Boskamp.
''Dat vind ik prima. Ik kijk daar zelfs ontzettend naar uit, ook al is het vijf jaar geleden dat ik voor het laatst op het veld heb gestaan'', besluit Boskamp, die eerder zijn vrijwillige werkzaamheden als Feyenoord-scout in België beeïndigde.
Een grotere spelersbus.. ik neem aan dat de huidige ook geen krakkemikkige lijnbus is. Laten we gaan sparen om voor die gasten een nog luxere koptelefoon te kunnen kopen.. als optimale voorbereiding voor de uitwedstrijden.quote:
quote:'Feyenoord verrast en heeft komende tijd 'nieuwe Zlatan Ibrahimovic' op proef'
vrijdag 31 oktober 2014 om 15:36 door Ruben Timmermans
Feyenoord heeft de komende tijd Dzenis Halilovic op proef. De achttienjarige aanvaller lijkt een grote toekomst voor zich hebben en wordt reeds gelinkt aan Zlatan Ibrahimovic.
Het uit Bosnië en Herzegovina afkomstige medium Sport meldt dat de Rotterdammers de talentvolle spits hebben ondergebracht bij Roy Makaay, die trainer is van A1. Halilovic verdedigt momenteel de clubkleuren van het Zweedse IFK Norrköping en volgens de scouts staat hem een grote carrière te wachten. Sport stelt dat Halilovic de nieuwe Ibrahimovic kan worden. "Vanwege de lengte, kracht en techniek die hij bezit."
Mochten de geluiden uit Bosnië en Herzegovina kloppen, dan heeft Feyenoord zijn oog opnieuw laat vallen op een speler meer roots uit de Balkan. Eerder deze maand werd de club namelijk in verband gebracht met Andrej Kramaric, die er hoogst persoonlijk voor zorgde dat Feyenoord het treffen met HNK Rijeka in de Europa League met 3-1 verloor. Technisch directeur Martin van Geel zag echter af van die deal.
Zo snelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:48 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord en inkopenDenk bestel ff zo'n ziek retro shirtje, is mijn maat niet meer leverbaar. Godverdomme.
Edit: Alles is gewoon al uitverkocht. Vuile schoften weten blijkbaar nog steeds niet hoe groot Feyenoord is.
Had ie nog wat zinnigs te melden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Krabbendam zit weer bij FC Rijnmond.
Nee, wel een hoogoplopend meningsverschil tussen Jan-Dirk Stouten en Krabbendam over Kramaric.quote:
Nah. Waarschijnlijk gaat Feyenoord gewoon niet dwarsliggen als er een mooie club voor Clasie langskomt zoals ook bij Pelle bv. zo was. Maar dat is iets anders dan een clausulequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zou wel echt geniaal zijn ja als iemand binnen Feyenoord 'm gewoon de hele tijd zit te trollen.
Salomon regelt dat wel evenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:48 schreef PIETR het volgende:
Alles is gewoon al uitverkocht. Vuile schoften weten blijkbaar nog steeds niet hoe groot Feyenoord is.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:32 schreef koosfransoos het volgende:
Krabbedam.gif
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:48 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord en inkopenDenk bestel ff zo'n ziek retro shirtje, is mijn maat niet meer leverbaar. Godverdomme.
Edit: Alles is gewoon al uitverkocht. Vuile schoften weten blijkbaar nog steeds niet hoe groot Feyenoord is.
Niet geheel Feyenoord-gerelateerd, maar Boskampquote:Boskamps manier om Karl Vannieuwkerke te steunen...Als Karl Vannieuwkerke en Johan Boskamp samen op tv verschijnen, dan spat de humor vaak van het scherm. Nu de presentator getroffen is door speekselklierkanker is die humor niet verdwenen. 'Bossie' heeft zo zijn eigen manier om zijn vriend te troosten: hij bracht Vannieuwkerke een bos bloemen met een wel heel ironisch kaartje: "Geniet van je pensioen!". Het is immers niet zeker of Vannieuwkerke na de therapie nog zal kunnen presenteren. De ontvanger van de bloemen reageert uitgelaten op de grap en bedankt Boskamp voor de opkikker.twitter:Vannieuwkerke twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 15:24:07Jan Boskamp is langsgeweest...zalig 👍😂⚽️ #opkikker #humor http://t.co/EBoibmPWbt reageer retweet
http://www.rijnmond.nl/sp(...)r-kramaric-en-clasiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, wel een hoogoplopend meningsverschil tussen Jan-Dirk Stouten en Krabbendam over Kramaric.
Uitzending is wel het terugkijken waard.
Had ie wel een jas aan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik zag vandaag Elvis Manu bij de vapiano in de buurt van Rotterdam blaak. Hij was daar aan het chillen met zijn Matties.
nee Hoezo? Hij was erg hiphop gekleed met pet enzo.quote:
Vragen naar de bekende weg dit.quote:
Je bent gewoon te laat. Je weet toch hoe groot de club is?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:48 schreef PIETR het volgende:
Direct nadat ik thuis was van het werk geprobeerd, maar maat L was al niet meer leverbaar. Gewoon weer veel te weinig ingekocht. Beter hangen er nog een paar in de fanshop.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent gewoon te laat. Je weet toch hoe groot de club is?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent gewoon te laat. Je weet toch hoe groot de club is?
Voor 'slechts 1 munt'quote:
Kameraadjeswedstrijdquote:
Ze moeten die Koevermans echt vervangen. Was ook zo'n drama toen met die Ollie. Blijkbaar hebben ze echt geen idee hoe groot de vraag isquote:
Klopt maar de kuip is weer eens uitverkocht dus erg rustig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het livetopic voor Feyenoord toch?
volgens mij is een uitverkochte kuip juist niet rustig, maar ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Klopt maar de kuip is weer eens uitverkocht dus erg rustig.
Kan echt alleen maar overtredingen makenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:27 schreef Sunri5e het volgende:
Kan Turkisch Airlines direct een enkeltje voor Kazim naar Turkije boeken aub?
kan je beter malaysia airlines nemen dan ben je zeker weten van hem afquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:27 schreef Sunri5e het volgende:
Kan Turkisch Airlines direct een enkeltje voor Kazim naar Turkije boeken aub?
Kneusjequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan je beter malaysia airlines nemen dan ben je zeker weten van hem af
op het randje ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lachen manquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zwolle speelt heel verdedigend en compact, is moeilijk voetballen. In de tweede helft komt er wel meer ruimte.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:41 schreef Wiebeldak het volgende:
Er wordt bijna geen kans gecreeerd. Niet al te best tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |