quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Zeker weten, Mikey. Maar toen jij riep dat hij moest komen was hij geen realistisch optie, hij had immers net bij Utrecht getekend.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het in de bekerwedstrijd vandaag?
Eerst de tegenstander kapot geknald en daarna rustig naborrelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het in de bekerwedstrijd vandaag?
Godverquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paintballen met de boys
Zou Manu braaf naast papa Rutten gezeten hebben?
Is dat nu bij de all-you-can-eat sushiboer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerst de tegenstander kapot geknald en daarna rustig naborrelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat nu bij de all-you-can-eat sushiboer?
KnutDeIJsbeer vindt dit niet leuk, die is vanaf nu supporter af
kerkhof ligt vol met onmisbare mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:20 schreef Happel het volgende:
Zonder Van Geel waren we nergens geweest.
Bilal komt er wel hoor, ik vind dat ie niet zo slecht invalt als ie meedoet, heeft veel sprongkracht voor zo een klein mormel, waardoor hij nog best wel gevaarlijk kan zijn met het hoofd, en hij is behoorlijk doelgericht, er zit eigenlijk altijd wel dreiging achter zijn intenties. Dat hij nog moet leren momenten te kiezen en zuiniger op de bal moet zijn, tsja, daarvoor zit ie op de bank en mag hij het op het trainingsveld proberen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal is toch wel een gevaarlijke vent, hé.
Lekker is dat, paintballe in je trainingspak!!! En Feyenoord maar betalen zeker!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paintballen met de boys
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Lekker is dat, paintballe in je trainingspak!!! En Feyenoord maar betalen zeker!!
Ah, bedankt. Wist ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
kerkhof ligt vol met onmisbare mensen
Zit Kazim nou met een pet op in een restaurant? Nigga pl0x.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerst de tegenstander kapot geknald en daarna rustig naborrelen
[ afbeelding ]
Het vele goede werk dat hij heeft gedaan, maakt het des te jammerder dat hij nu niet alleen flink wat steken laat vallen, maar zich ook meer en meer als een gluiperdje opstelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:20 schreef Happel het volgende:
Zonder Van Geel waren we nergens geweest.
Welke steken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het vele goede werk dat hij heeft gedaan, maakt het des te jammerder dat hij nu niet alleen flink wat steken laat vallen, maar zich ook meer en meer als een gluiperdje opstelt.
Waarom zou dat zo zijn? Er was nog geld voor een spits.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:18 schreef Muto het volgende:
Ach, als je een spits had gehaald had je nu geen El Ahmadi en Vermeer gehad. Dan was het voetballend kut geweest en hadden we daarover lopen zeiken.
Buiten een spits kan ik niet zoveel opnoemen. Het is natuurlijk maar net waar je problemen mee hebt hèquote:
Oh?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo zijn? Er was nog geld voor een spits.
El Ahmadi en Vermeer hebben bij elkaar 2 miljoen gekost. Die waren met een spits (ligt er aan welke spits natuurlijk) ook wel gekomen lijkt me.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Buiten een spits kan ik niet zoveel opnoemen. Het is natuurlijk maar net waar je problemen mee hebt hè
[..]
Oh?
Zoveel geld was er niet te besteden.
Ik snap ook al het gezeik op van Geel niet. Dat hij geen spits heeft gehaald is inderdaad een foutje geweest. Gegokt op Te Vrede en Kazim. Helaas lukt het niet met deze spitsen. Frustrerend. Maar door dat soort keuzes hebben we ook 8 tot 10 miljoen verdient, want Pelle was toch ook een gokje?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Buiten een spits kan ik niet zoveel opnoemen. Het is natuurlijk maar net waar je problemen mee hebt hè
[..]
Oh?
Zoveel geld was er niet te besteden.
Als het een afweging was tussen kazim te vrede of minimaal 5-6 miljoen (met bijbehorend salaris) betalen voor een echte versterking dan is het niet eens een foutje imo. Die bedragen kunnen we nog steeds niet uitgeven aan 1 speler.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik snap ook al het gezeik op van Geel niet. Dat hij geen spits heeft gehaald is inderdaad een foutje geweest. Gegokt op Te Vrede en Kazim. Helaas lukt het niet met deze spitsen. Frustrerend. Maar door dat soort keuzes hebben we ook 8 tot 10 miljoen verdient, want Pelle was toch ook een gokje?
Elke td maakt wel eens een fout. Kijk naar de aankopen van ajaxHoesen, Bocarra, Sana, vd Hoorn, Duarte en dan mis ik er nog wel een paar.
Achteraf makkelijk lullen natuurlijk. Maar ik zal niet vergeten waar we vandaan kwamen met Beenhakker, Wotte en Bosz......
Ik vergheet ook niet de verkopen van Wijnaldum en Fer voor mooie bedragen en vergeet ook niet de aankopen Janmaat, Pelle, Toornstra, El Ahmadi en Vermeer + alle jeugdcontracten die hij heeft verlengd.
Van mij mag van Geel een foutje maken. Al hoop ik wel dat hij inziet dat we in de winterstop een spits nodig hebben.
Precies, en als Guidetti begon 6 ton salris had gevraagd had hij die gok misschien ook wel genomen en had Van Geel een god geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het een afweging was tussen kazim te vrede of minimaal 5-6 miljoen (met bijbehorend salaris) betalen voor een echte versterking dan is het niet eens een foutje imo. Die bedragen kunnen we nog steeds niet uitgeven aan 1 speler.
Waarom dan de interesse in Bas Dost ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het een afweging was tussen kazim te vrede of minimaal 5-6 miljoen (met bijbehorend salaris) betalen voor een echte versterking dan is het niet eens een foutje imo. Die bedragen kunnen we nog steeds niet uitgeven aan 1 speler.
Ja, dat is een spits en die hadden we nodig?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom dan de interesse in Bas Dost ?
Dat heb je wel vaker, maar ik heb Van Geel nog niet op iets uitzonderlijks kunnen betrappen al kan ik wel begrijpen dat het na de zuchtende Don Leo een verademing is.quote:
Die zou in eerste instantie ook gehuurd worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom dan de interesse in Bas Dost ?
Hangt er vanaf wat de spits had gekost (open deur 1). Met huur wellicht wel, afhankelijk van het salaris (open deur 2), met koop denk ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vermeer hebben bij elkaar 2 miljoen gekost. Die waren met een spits (ligt er aan welke spits natuurlijk) ook wel gekomen lijkt me.
Nee, echt joh?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker, maar ik heb Van Geel nog niet op iets uitzonderlijks kunnen betrappen al kan ik wel begrijpen dat het na de zuchtende Don Leo een verademing is.
Mooi, de terugreis voor Kazim is ook al geregeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor wat het waard is:
Turkish Airlines sponsort Feyenoord
onze redactie
DRIEBERGEN - Turkish Airlines, dat sinds deze week dagelijks rechtstreeks tussen Rotterdam en Istanbul vliegt, gaat voetbalclub Feyenoord sponsoren. Aanstaande zaterdag, voorafgaande aan de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen PEC Zwolle wordt de overeenkomst officieel en ceremonieel getekend.
Turkish wil met de sponsoring aandacht vestigen op de vluchten vanaf Rotterdam The Hague Airport. De maatschappij startte afgelopen voorjaar een lijndienst naar Istanbul, aanvankelijk met vier vluchten per week. Inmiddels is de frequentie opgevoerd tot een dagelijkse vlucht.
Het zou volgens ingewijden gaan om een éénjarig contract. Volgens Turkish Airlines wordt voorlopig geadverteerd in onder meer het stadion van Feyenoord. Mocht deze wijze van sponsoring goed uitpakken, dan kijken beide partijen of er iets moois kan opbloeien tussen Turkish Airlines en de club uit Rotterdam-Zuid.
http://www.zakenreisnieuw(...)s-sponsort-feyenoord
Sterk punt. Lijkt me.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vermeer hebben bij elkaar 2 miljoen gekost. Die waren met een spits (ligt er aan welke spits natuurlijk) ook wel gekomen lijkt me.
Nice.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooi, de terugreis voor Kazim is ook al geregeld.
Wie had er nog meer bij moeten zitten dan? We vreemd dat Kongolo niet geselecteerd is maar Veltman wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen Clasie en Vermeer bij oranje selectie.
Die guus is ook een dikke mongool ook he.
Omdat Veltman misschien goed bezig is de laatste wekenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie had er nog meer bij moeten zitten dan? We vreemd dat Kongolo niet geselecteerd is maar Veltman wel.
En Kongolo maakt er idd een potje van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat Veltman misschien goed bezig is de laatste weken ?
Kongolo Toornstra Manu?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie had er nog meer bij moeten zitten dan? We vreemd dat Kongolo niet geselecteerd is maar Veltman wel.
Wel weer een clubvoetballoos weekend, hee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Lekker boeiend die interlandonzin.
Potje tegen Mexico is toch een leerzamere ervaring dan een potje tegen Dordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beter dat ze niet meegaan. Oranje verliest constant en dat is slecht voor 't zelfvertrouwen.
Ach. Kunnen ze in ieder geval niet geblesseerd raken, zoals Van Beek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Potje tegen Mexico is toch een leerzamere ervaring dan een potje tegen Dordt.
Is bij Newcastle toch nog een basisspeler?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef satecl het volgende:
Janmaat zit er niet eens meer bij. Kan snel gaan met zo'n jongen.
Het is wel beter voor de waarde iemand met 5 caps achter zijn naam kan je een miljoentje extra voor vragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beter dat ze niet meegaan. Oranje verliest constant en dat is slecht voor 't zelfvertrouwen.
Bizar dat hij ooit international is geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef satecl het volgende:
Andere trainer, andere visie. En Janmaat's seizoen komt ook nu pas een beetje op gang lijkt het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef satecl het volgende:
Perfecte RB voor het 5-3-2 systeem. Net als Willems, maar dan op links.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bizar dat hij ooit international is geworden.
Bizar niet want zijn opkomende kwaliteiten zijn oke.. verdedigend vond ik hem alleen zwak altijd, net als zijn broeder De Vrij. Daarom mis ik hen ook helemaal niet.. De huidige verdediging is feller en puur verdedigend beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bizar dat hij ooit international is geworden.
Die ex spelers van Feyenoord konden er echt geen pepernoot van. Ja, het WK is goed gegaan. Maar dan kwam omdat er ontzettend verdedigend gevoetbald werd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bizar niet want zijn opkomende kwaliteiten zijn oke.. verdedigend vond ik hem alleen zwak altijd, net als zijn broeder De Vrij. Daarom mis ik hen ook helemaal niet.. De huidige verdediging is feller en puur verdedigend beter.
Neejoh, we staan alleen derde omdat de KNVB ons doel altijd met de helft verkleint. Die Vermeer kan er ook geen kutje van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:08 schreef Herqules het volgende:
De verdediging is nu ook helemaal niks, het is dat jullie Vermeer hebben want anders had je gewoon alles verloren.
Dus omdat hij erg veel goeds doet, kan hij niks fout doen? Dat lees ik hier een beetje. Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
Leuk om te zien dat nu er opnieuw wat extra gezaagd wordt aan Van Geel zijn stoelpoten door wat kut berichten (o.a over die spits van Kramaric) in verschillende media Van Geel ineens 'veel steken zou laten vallen'.
Die man heeft nu eigenhandig (want zo is het toch, alles wat fout gaat is zijn schuld dus ik neem aan ook alles wat goed gaat) opnieuw een prima selectie neer gezet. Na 3 seizoenen Koeman was de verwachting dat we flink terug zouden vallen qua selectieniveau. Iets wat duidelijk niet gebeurd is.
Ik denk dat Van Geel ook graag één van de middenvelders had ingeruild voor een echte topspits, maar helaas zat dat er niet in en heeft hij gekozen voor een optimale veldbezetting op bijna alle posities ipv blijven jagen op één positie.
Van Geel doet zijn werk meer dan prima.
Zeker niet. Maar zo heb ik hier gelezen dat hij op moest tyfen als hij geen spits haalt deze winter. Terwijl hij én gewoon een spits heeft neergezet (die het voorlopig niet brengt) én de rest van de selectie wel prima op orde heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus omdat hij erg veel goeds doet, kan hij niks fout doen? Dat lees ik hier een beetje. Correct me if I'm wrong.
Veel goed gedaan maar Bilal halen ipv van een spits is gewoon een beetje raar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
Leuk om te zien dat nu er opnieuw wat extra gezaagd wordt aan Van Geel zijn stoelpoten door wat kut berichten (o.a over die spits van Kramaric) in verschillende media Van Geel ineens 'veel steken zou laten vallen'.
Die man heeft nu eigenhandig (want zo is het toch, alles wat fout gaat is zijn schuld dus ik neem aan ook alles wat goed gaat) opnieuw een prima selectie neer gezet. Na 3 seizoenen Koeman was de verwachting dat we flink terug zouden vallen qua selectieniveau. Iets wat duidelijk niet gebeurd is.
Ik denk dat Van Geel ook graag één van de middenvelders had ingeruild voor een echte topspits, maar helaas zat dat er niet in en heeft hij gekozen voor een optimale veldbezetting op bijna alle posities ipv blijven jagen op één positie.
Van Geel doet zijn werk meer dan prima.
Waaruit concludeer jij dat als ze Bilal niet hadden gehaald er wel een spits was gehaald?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel goed gedaan maar Bilal halen ipv van een spits is gewoon een beetje raar.
Wat een onzin post jij,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:08 schreef Herqules het volgende:
De verdediging is nu ook helemaal niks, het is dat jullie Vermeer hebben want anders had je gewoon alles verloren.
Die miskraam moet je ook niet serieus nemen. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een onzin post jij,
Jij bent de naam van een griekse halfgod niet waard lutser van een user.
Het was ook geen geval van of een spits óf een vleugelspeler natuurlijk. Als Dost/Zapata etc. hadden toegehapt hadden we hier gewoon beiden spelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef macca728 het volgende:
Bilal halen ipv spits halen is ook raar, zeker omdat je de beste rechtsbuiten van Nederland heb (Boetius)
Oke scherp wel Bilal halen en geen spits is gewoon een beetje raar dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat als ze Bilal niet hadden gehaald er wel een spits was gehaald?
Volgend jaar heb je gewoon JPB, Manu en Bilal lopen voor de flanken. Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke scherp wel Bilal halen en geen spits is gewoon een beetje raar dan.
Nee serieus met de Boet Manu en Schaken hebben we die Bilal toch niet nodig helemaal niet omdat Achabar en Karsdorp daar ook kunnen spelen. En dan noem ik nog extra Verhoek niet.
quote:‘Met dit contract is voor mij een eerste doel bereikt. Als we het seizoen ook nog goed afsluiten met A1, kan dit jaar niet meer kapot voor mij’, glundert Dammers als hij zijn contract heeft ondertekend. Een paar maanden later verovert hij met zijn ploeggenoten de Nike Cup voor A-junioren, waarmee hij de zo vurig gewenste afsluiting in stijl krijgt van zijn periode op Varkenoord. ‘De komende jaren hoop ik zoveel mogelijk stappen te maken in mijn ontwikkeling’, besluit Dammers, die zichzelf omschrijft als een sterke, balvaste spits met scorend vermogen. Dat bewijst hij in zijn laatste jaar bij de junioren, door met zeventien doelpunten op de tweede plaats te eindigen op de topscorerslijst van de Eredivisie voor A-junioren.
Precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het was ook geen geval van of een spits óf een vleugelspeler natuurlijk. Als Dost/Zapata etc. hadden toegehapt hadden we hier gewoon beiden spelen.
Drie rechtsbenige spelers he, had dan een linksbuiten gehaald. 3,5 miljoen is gewoon veel voor een 3e rechtsbuiten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend jaar heb je gewoon JPB, Manu en Bilal lopen voor de flanken. Niks mis mee.
Vind ik echt geen gekke aankoop.
Uiteraard gaat het niet zo makkelijk maar hij heeft wel Guidetti en dat mannetje wat drie keer tegen ons scoorde afgewezen. Beide blijken nu makkelijk te scoren. Dat is een fout van hem geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies.
Sommige mensen doen hier een beetje alsof van Geel naar de supermarkt kan lopen en er zo 1 uit het vak redelijk tot goede spitsen kan pakken. Het liefst met een mooie sticker AANBIEDING erop.
Het is natuurlijk allemaal wat gecompliceerder dan dat lieverds.
Aankoop an sich vind ik ook niet gek, maar 2-3,5 miljoen betalen is veel te veel. Stond niet eens altijd in de basis daar. 1 miljoen + doorverkoop% was mooi zat voor die jongen geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend jaar heb je gewoon JPB, Manu en Bilal lopen voor de flanken. Niks mis mee.
Vind ik echt geen gekke aankoop.
Alle jezus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Drie rechtsbenige spelers he, had dan een linksbuiten gehaald. 3,5 miljoen is gewoon veel voor een 3e rechtsbuiten.
Je moet het ook niet moeilijker maken dan het is, we hebben een aantal fulltime scouts rondlopen, daar mag je best wat van verwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies.
Sommige mensen doen hier een beetje alsof van Geel naar de supermarkt kan lopen en er zo 1 uit het vak redelijk tot goede spitsen kan pakken. Het liefst met een mooie sticker AANBIEDING erop.
Het is natuurlijk allemaal wat gecompliceerder dan dat lieverds.
Jij weet tohc niet op welke grond die zijn afgewezen? Als dat financieel is kan je ook redeneren dat hij messi heeft afgewezen. Het moet wel binnen een budget passen waar hij mee werkt he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het niet zo makkelijk maar hij heeft wel Guidetti en dat mannetje wat drie keer tegen ons scoorde afgewezen. Beide blijken nu makkelijk te scoren. Dat is een fout van hem geweest.
Scouting bij Feyenoord mag je niets van verwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je moet het ook niet moeilijker maken dan het is, we hebben een aantal fulltime scouts rondlopen, daar mag je best wat van verwachten.
Guidetti is vooral afgewezen omdat van Geel het risico niet aandurfde die andere kerel werd voor 3 miljoen aangeboden bij oa Feyenoord Ajax Az en Twente, 3 Miljoen aangeboden betekend dat je er altijd iets vanaf kan onderhandelen, Bovendien is er wel 3 miljoen voor Bilal betaald.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij weet tohc niet op welke grond die zijn afgewezen? Als dat financieel is kan je ook redeneren dat hij messi heeft afgewezen. Het moet wel binnen een budget passen waar hij mee werkt he.
Je hebt een directe lijn met van Geel of je gaat op de schrijfseltjes van krabby af?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Guidetti is vooral afgewezen omdat van Geel het risico niet aandurfde die andere kerel werd voor 3 miljoen aangeboden bij oa Feyenoord Ajax Az en Twente, 3 Miljoen aangeboden betekend dat je er altijd iets vanaf kan onderhandelen, Bovendien is er wel 3 miljoen voor Bilal betaald.
Jij denkt dat Bilal goedkoper was ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt een directe lijn met van Geel of je gaat op de schrijfseltjes van krabby af?
Goedkoper dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bilal goedkoper was ?
Dat niet belangrijk vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle jezus.![]()
Is er ook nog wat mis met hun kapsels? Zijn spelers (zeker Bilal en Boëtius) die beide prima op links én rechts kunnen spelen.
HMF en ik hebben 'm een paar keer genoemd hier nav de geruchten afgelopen zomer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goedkoper dan?
Ik denk iig dat Bilal minder salaris vraagt dan Guidetti.
En die Kramaric hype nu hierNiemand kwam met die gozer in de transferperiode en nu schiet hij er 3 in tegen Feyenoord en is het ineens een gigantische misser van van Geel
![]()
Lekker opportunistisch weer
Wijs eens één club aan die er toe doet die aan beide kanten een speler heeft met zijn goede been op de goede flank? Je zit gewoon wat te zoeken om de transfer van Bilal af te kraken, prima maar zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat niet belangrijk vindenJij ziet ze veel voorzetten geven aan de linkerkant?
Bilal voegt niet zo veel extra toe aan dat wat er al was. Ik denk dat Van Geel en Rutten niet hadden verwacht dat Manu het zo goed zou doen.
Bilal zal toch ook gewoon moeten wennen. Van Heerenveen naar Feyenoord is geen gemakkelijke stap. Mensen die denken dat hij gelijk de bepalende speler van Feyenoord zou zijn hebben er weinig verstand van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wijs eens één club aan die er toe doet die aan beide kanten een speler heeft met zijn goede been op de goede flank? Je zit gewoon wat te zoeken om de transfer van Bilal af te kraken, prima maar zeg dat dan gewoon.
Sowieso mafklappers die 2.5 miljoen gelijk veel geld vinden voor een jonge, talentvolle buitenspelerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Bilal zal toch ook gewoon moeten wennen. Van Heerenveen naar Feyenoord is geen gemakkelijke stap. Mensen die denken dat hij gelijk de bepalende speler van Feyenoord zou zijn hebben er weinig verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |