SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is verboden
De organisatie heeft hardrugs verboden om incidenties te voorkomen! Hier maken wij ons uiteraard geen zorgen omJullie zijn volwassen genoeg. Toch?
haha
Je hebt me om! Wat leuk zeg, richolio! Waar kan ik me inschrijven?
Geweldig! Je gaat een geweldige dag beleven, dat kan ik je garanderen. Inschrijven is heel simpel, je hoeft jezelf alleen maar hier in het topic aan te melden.![]()
Hopelijk tot dan! Groetjes van Rick de Kikker haha
[ Bericht 0% gewijzigd door richolio op 28-10-2014 20:25:53 ]'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dit kan natuurlijk nog geregeld worden, mits er genoeg animo is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef .sfinx het volgende:
doe dan de efteling, ik regel wel xtc en sos
Harddrugs niet toegestaan, dus lijkt me geen goed plan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef richolio het volgende:
Haha, die porsche. Ga je ook gezellig mee?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef richolio het volgende:
Wat leuk zeg, richolio! Waar kan ik me inschrijven?
1 april, kikker in je bil.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Hopelijk gaat dit wel wat worden. Succes!
Maar april is wel heul ver weg.
maar gaat dit echt gebeuren of is dit een troll?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eerst aanmelden en dan jofel doen
Een kikker volgens mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar gaat dit echt gebeuren of is dit een troll?
Je nais se pas. Maar fokkers die gaan socializen klinkt ongeloofwaardig in mijn jeugdige oortjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar gaat dit echt gebeuren of is dit een troll?
Maar Rick is super lief!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:11 schreef HeaN82 het volgende:
Ik ben bang voor kikkers, dus ik ga niet mee!
Waar is het bier?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:09 schreef richolio het volgende:
Illustratie ter verbeeldingskracht
[ afbeelding ]
Walibi of Efteling ofzoquote:
SV zullen we dan al om 09:30 gaan drinken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ik tegen die tijd kan wil ik best meegaan.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
Alleen als je bier mag drinken in de bus
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Dat is met andere mensen toch?
Efteling is wel leukerquote:
Nou danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef richolio het volgende:
[..]maar wees niet bang, hier hebben we aan gedacht.
[..]
Efteling is wel leuker
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV zullen we dan al om 09:30 gaan drinken?
Doe je wel een riem om je zwembroek zodat we je kunnen vasthouden als je weer eens moet pissen?quote:
Heel goed zelfs. Zeelander hequote:
Dat zegt natuurlijk niks. Die lui op Atlantis schijnen ook allemaal te zijn verzopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel goed zelfs. Zeelander he
Zal ik voor zorgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe je wel een riem om je zwembroek zodat we je kunnen vasthouden als je weer eens moet pissen?
Lekker met de haak van de badmeester achter in je broekje porren.quote:
Ik kan je wel redden als je verdrinkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks. Die lui op Atlantis schijnen ook allemaal te zijn verzopen.
Laat maar zitten danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef richolio het volgende:
[..]maar wees niet bang, hier hebben we aan gedacht.
Tempting...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan je wel redden als je verdrinkt.
Maar ik vind Duinrell dus niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tempting...
Mocht ik verdrinken dan zou ik me door jou laten redden.
Nog beter drievliet dan..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar ik vind Duinrell dus niks
Ik ben er nog nooit geweest. Wat misschien ook de reden is dat ik nog niet ben verdronken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij ook dus hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:56 schreef Dimens het volgende:
Haha jullie hebben je in dit topic gemeld door te reageren en gaan dus allemaal mee naar Duinrell.
Wat vinden we dan allemaal van de Efteling?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yeah, hier ook. één dagje ging prima.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb daar ooit twee weken op de camping gestaan. Het was leuk voor één dag, maar daarna wil je echt wel weg.
Goed plan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat vinden we dan allemaal van de Efteling?
Kan je daar verdrinken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat vinden we dan allemaal van de Efteling?
Ik moet vaker buiten komen... Beide parken nog nooit bezocht.quote:
Naar een hoerenhuis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:34 schreef DrNick het volgende:
Poll: Waarheen leidt de weg?
• Duinrell
• Walibi
• Efteling
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Alstu.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:18 schreef DrNick het volgende:
Walibi heeft meer achtbanen, maar Efteling is ook tof.
De vorige keer durfde ik niet in de Goliath![]()
De vorige keer durfde ik niet in de Goliath
Nicequote:
De vorige keer durfde ik niet in de Goliath
Dat heb ik altijd in achtbanenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Duinrell heeft wel zo'n achtbaantje waarvan ik op twee punten dacht dat ik echt even moest bukken, omdat ik anders mijn hoofd zou stoten.
Niemand heeft je verplicht hier te komen reageren en anderen hun pleziertje te ontnemen met zo een hatelijke opmerking die nergens opslaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef porsche1 het volgende:
Is dit een soort van "Voor autisten, door autisten" topic? Kijkend naar de schrijfstijl.
de stripclubquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:34 schreef DrNick het volgende:
• Duinrell
• Walibi
• Efteling
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Alstu.
neem wat vuvuzela's en vlaggen mee en dan komt het in ordequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:10 schreef AF_ het volgende:
Geen idee of dit al gezegd is, maar ik ben bang dat die busreis Awkward stil zal zijn
"hallon"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:10 schreef AF_ het volgende:
Geen idee of dit al gezegd is, maar ik ben bang dat die busreis Awkward stil zal zijn
Iemand schreeuwt 450 dat is echt fantastisch!quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iemand schreeuwt 450 dat is echt fantastisch!
De rest kruipt nog dieper in de stoel en probeert niet de aandacht op zich te vestigen
De valkenierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:34 schreef DrNick het volgende:
• Duinrell
• Walibi
• Efteling
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Alstu.
Heb ik nu geen jeugd gehad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
De Valkenier niet kennen
http://www.pretpark-de-valkenier.nl/
[ afbeelding ]
Ligt eraan, woon je in limburg?quote:
Dan mis je sowieso wat in je levenquote:
Iwanius.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niemand heeft je verplicht hier te komen reageren en anderen hun pleziertje te ontnemen met zo een hatelijke opmerking die nergens opslaat.
da's zo met elke campingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb daar ooit twee weken op de camping gestaan. Het was leuk voor één dag, maar daarna wil je echt wel weg.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
hopelijk eindigt het niet zo
GC / Meet in Assen :D :') #2
Bek toe tegen porsche1.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niemand heeft je verplicht hier te komen reageren en anderen hun pleziertje te ontnemen met zo een hatelijke opmerking die nergens opslaat.
porsche1quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
hopelijk eindigt het niet zo
GC / Meet in Assen :D :') #2
eyyy crimy, gekke g.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |