SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nothing to see here. Move along. This is not the spoiler you're looking for. No, really, move along now.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Deuce92 op 28-10-2014 20:24:56 ]
Verkaasdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik die maar man. Ik heb 2 Marokkaanse vriendinnen, voor de rest allemaal Nederlanders etc.
Omdat ik een ninja ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:09 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe kan het dat jij mij (her)kent maar ik jou niet? Ik begin dit een beetje eng te vinden...
Hallo, ik woon een stad waar je weinig Marokkanen hebt. En de Marokkanen die er zijn zijn echt fokt op.quote:
Jij vooral! Haha, Fok!t op! Snap je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo, ik woon een stad waar je weinig Marokkanen hebt. En de Marokkanen die er zijn zijn echt fokt op.
hah ja toggggg humor togggquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij vooral! Haha, Fok!t op! Snap je.
Weet je wat nog erger is? Ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
Ik voel me aangesproken
https://www.facebook.com/video.php?v=825597054141295
Heb deze voor je gezet:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bedankt vriend. Moet wel representen hè.
quote:
En hij kon goed koken. Gymkok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was een gymleader enzo...lama
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die gasten op Fok die denken dat ze kk breed zijn
Nee, nee, nee en nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Zou mijn labiliteit weer verminderen als ik gewoon eens weer rook?
Wie is voor?
sowiesoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Zou mijn labiliteit weer verminderen als ik gewoon eens weer rook?
Wie is voor?
Wat doe jij nou ineens stoer dan?quote:
Even gefixt voor je. Grapje, de helft is manlet en heeft compensatie drang maar ik ben de ware 6"4, 210 lbs masterrace.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die gasten op Fok die denken dat ze kk breed zijn
2 jaar. Maar ik raak mn boosheid erg lastig kwijt na het stoppen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, nee, nee en nee.
Was je al langer gestopt of alleen voor vasten nu?
Cm en kg por favorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat doe jij nou ineens stoer dan?
[..]
Even gefixt voor je. Grapje, de helft is manlet en heeft compensatie drang maar ik ben de ware 6"4, 210 lbs masterrace.
Ik ben stoer. Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik hoef niet mijn best te doen terwijl jij zo veel moet compenseren op verschillende lvls.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat doe jij nou ineens stoer dan?
[..]
Even gefixt voor je. Grapje, de helft is manlet en heeft compensatie drang maar ik ben de ware 6"4, 210 lbs masterrace.
Jij bent geëvolueerd naar een hoger level en een vrije pokemon geworden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben stoer. Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik hoef niet mijn best te doen terwijl jij zo veel moet compenseren op verschillende lvls.
Volgens mij bedoel je 'geövuleerd.'quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent geëvolueerd naar een hoger level en een vrije pokemon geworden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent geëvolueerd naar een hoger level en een vrije pokemon geworden.
Wacht maar als ik je weer zie, pop ik een kogel in je knie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je 'geövuleerd.'
Haha geintje weet je toch Crip. Crip die weet.
Bedoel je niet iemand anders? Ik ben Nulty/Sap/Fxr/Deuce nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef Deuce92 het volgende:
Klokov is een beetje de "big is beautiful" activist van de GYM.
Leg uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben stoer. Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik hoef niet mijn best te doen terwijl jij zo veel moet compenseren op verschillende lvls.
Wij hebben het over vrouwen, jij bent van het "big is beautiful" male master race.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bedoel je niet iemand anders? Ik ben Nulty/Sap/Fxr/Deuce niet
Master race..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wij hebben het over vrouwen, jij bent van het "big is beautiful" male master race.
"I used to be an adventurer like you..."quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wacht maar als ik je weer zie, pop ik een kogel in je knie.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
"I used to be an adventurer like you..."![]()
Ach, ik heb toch al last van m'n knieën. Jij mag bij mij overal een kogel in poppen.
Wil je zeggen dat ik dik ben vriend?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wij hebben het over vrouwen, jij bent van het "big is beautiful" male master race.
Je bent dik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik dik ben vriend?
Was een grapje vriend. Ik gebruikte jouw lengte en gewicht, twee variabelen die jij regelmatig gebruikt om te laten zien dat je boven mensen staat, tegen jou in op een manier waardoor het lijkt alsof de waarden van de eerdergenoemde variabelen een negatieve betekenis hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik dik ben vriend?
Je snapt zelf ook wel dat deze onzin alleen in een parelle dimensie opgaat he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was een grapje vriend. Ik gebruikte jouw lengte en gewicht, twee variabelen die jij regelmatig gebruikt om te laten zien dat je boven mensen staat, tegen jou in op een manier waardoor het lijkt alsof de waarden van de eerdergenoemde variabelen een negatieve betekenis hebben.
Lager bodyfat dan jij vriend.quote:
E=MC² vriend... E=MC²...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat deze onzin alleen in een parelle dimensie opgaat he.
quote:Surveys have uncovered that less than 3% of CEOs were below 5 ft 7 in (1.70 m) in height. Ninety percent of CEOs are of above average height.[12]
Grquote:Heightism is also a factor in dating preferences. For some people, height is a noteworthy factor in sexual attractiveness.
The greater reproductive success of taller men is attested to by studies indicating that taller men are more likely to be married and to have more children, except in societies with severe sex imbalances caused by war.[13] However, more recent research has drawn this theory into question, finding no correlation between height and offspring count.[14] Moreover, research on leg length and leg-to-body ratio conflicts with the notion that there is a distinct preference for taller mates. A 2008 study found that both extremes, tall and short, reduced attractiveness, and a 2006 study found that a lower leg-to-body ratio in men and higher leg-to-body ratio in women increased aesthetic appeal.[15][16] Biologically, from an evolutionary perspective, these findings are consistent with data relating height to human health. Therefore, a biological or, more specifically, an evolutionary argument for the preference of a taller mate is questionable, lacking definitive evidence. Nonetheless, research by Dan Ariely found that American women exhibit a marked preference for dating taller men, and that for shorter men to be judged attractive by women, they must earn substantially more money than taller men.[17]
Er zit nog wel wat verschil tussen 1,70m en 1,93m.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Klokov het volgende:Surveys have uncovered that less than 3% of CEOs were below 5 ft 7 in (1.70 m) in height. Ninety percent of CEOs are of above average height.[12]
Dus erg klein is minder aantrekkelijk, maar erg groot dus ook.quote:A 2008 study found that both extremes, tall and short, reduced attractiveness
Je zou het in Amerika nog redelijk doen Deucequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat verschil tussen 1,70m en 1,93m.
[..]
Dus erg klein is minder aantrekkelijk, maar erg groot dus ook.
M.a.w.: 5'11" (1,80m) master race represent.
quote:So the common perception is that wearing a necktie is a part of making oneself presentable and more attractive. But wearing a necktie is just a part of the story. There are other factors at work that influence salaries. A major factor other than appearance is height. Several studies over the years have shown that height and salary are positively correlated. This is true "especially for men, who earn 2.5% more per inch of additional height," writes Iyengar.
A study published in the Journal of Applied Psychology a few years back came to the conclusion that every inch may be worth $789 per year more on an average when it came to salaries. It also suggested that a person who is 6 feet tall is likely to earn $166,000 more than someone who is 5 feet 5 inches tall, over a 30 year career.
In fact Malcolm Gladwell in his bestselling book Blink takes this argument to another level. "I polled about half of the companies on the Fortune 500 list, asking each company q u e s t i o n s about its CEO. In my sample, I found that on average CEOs were just a shade under six feet. Given that the average American male is 5'9" that means that CEOs, as a group, have about three inches on the rest of their sex. But this statistic actually understates matters. In the U.S. population, about 14.5% of all men are six feet or over. Among CEOs of Fortune 500 companies, that number is 58%. Even more strikingly, in the general American population, 3.9% of adult men are 6'2" or taller. Among my CEO sample, 30% were 6'2" or taller," writes Gladwell.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:43 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
_________________________________________________________________________________
Sloopkogels met een handvat ter verbetering van kracht en conditie
_________________________________________________________________________________
Het eerste degelijke kettlebelltopic op FOK! Dank Jaqenhghar voor de banner. Ik heb de OP onderverdeeld in spoilers wat de overzichtelijkheid ten goede komt. Alles kettlebellgerelateerd kan hier terecht. Slowchatten kan in DE GYM. Voor algemene informatie met betrekking tot krachttraining kan je de OP van het Bodybuilding-topic lezen.
Mis je nog informatie in de OP? Schroom niet om het te melden en een update zal spoedig volgen.SPOILER: Voor wie is kettlebelltraining?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Welke kettlebell heb ik nodig?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kettlebell wijshedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Warming-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar begin ik?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe maak ik mijn eigen schema?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HandverzorgingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer kettlebellwijsheid?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Kettlebell, Klokov? Nog nooit van gehoord. Maar het ziet er zeer zeker uit als een enorm veelzijdig product!![]()
Ja. Geen zin in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef Klokov het volgende:
Weet iedereen hier al wat een kettlebell is?
[..]![]()
Ik kijk graag naar grappige plaatjes.quote:
Nee ik ga nu wel 1 keer in de week naar fitness, en af en toe hardlopen.![]()
Kakhiel vind je zeker ook leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:09 schreef Peunage het volgende:
Ik moet zo hard lachen om dit soort dingen;
[ afbeelding ]
Zo stel ik me JFM voor.![]()
![]()
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kakhiel vind je zeker ook leuk.
[ afbeelding ]
Zo stel ik me JFM voor."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Akkoord, we spreken elkaar over een paar jaar.quote:Together We Will Live Forever
Nee. Dat lukt je binnen 4 maanden. Spreek je dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Akkoord, we spreken elkaar over een paar jaar.
Doe ons nu een lol en verlaat dit topic met je skinny ass![]()
![]()
Wil geen fatty wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Dat lukt je binnen 4 maanden. Spreek je dan.
Doe ons nu een lol en verlaat dit topic met je skinny assTogether We Will Live Forever
dit soort onzin wel waarderen, maar muziek van gewaardeerde Nederlandse bands en zangers leuk vinden. Hoooooo maar.quote:![]()
Ik speel niet met mijn prive.quote:Together We Will Live Forever
Ze wilt ook geen foto waar je aan het aftrekken bent.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kakhiel vind je zeker ook leuk.
[ afbeelding ]
Zo stel ik me JFM voor.![]()
![]()
Hey Jeroenquote:Ok, deze danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wilt ook geen foto waar je aan het aftrekken bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Mijn illie neef uit Marokko wilt me toevoegen op Facebook. Dikke middelvinger.![]()
![]()
Onzin? Ga je mond spoelen; Finkers is een van de besten van wat het Nederlandstalige cabaret te bieden heeft, ja...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit soort onzin wel waarderen, maar muziek van gewaardeerde Nederlandse bands en zangers leuk vinden. Hoooooo maar.
Oké, niet alles is misschien altijd even sterk, maar dat is onvermijdelijk.![]()
![]()
Precies ja. Ik wil ook geen Marokkanen op Facebook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Mijn illie neef uit Marokko wilt me toevoegen op Facebook. Dikke middelvinger.![]()
2 Kogels.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Ik wil ook geen Marokkanen op Facebook.![]()
![]()
Cabaretquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onzin? Ga je mond spoelen; Finkers is een van de besten van wat het Nederlandstalige cabaret te bieden heeft, ja... [ afbeelding ]
Oké, niet alles is misschien altijd even sterk, maar dat is onvermijdelijk.![]()
![]()
![]()
Goede Griek ontdekt op Markthal..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Zijn Turken toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee, dit waren slachtoffers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha, is weer eens wat anders dan Marokkanen.![]()
nee man Griekenquote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Verkapte donerzaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Aha. Volgende keer daar gewoon eten dusquote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
chilloe allag moetra ala mala roeblaquote:
tabonna mobboena famoekralaka kafraallah
mogtoe eqba marokoktoe gaza asli mizaria
wahoe koe mizariagie doeloezoe falanbidas
raqli hollandowie wa lehiqri cocaïna![]()
yeh woeshoem, taqilleh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
chilloe allag moetra ala mala roebla
raqli hollandowie wa lehiqri cocaïna
Ma kan f7ems ness. Illie![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
yeh woeshoem, taqilleh.
Ma kan f7ems ness. Illie![]()
![]()
Ik ben abrupt analfabeet ofzo geworden, man. Kan dit niet lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
chilloe allag moetra ala mala roebla
raqli hollandowie wa lehiqri cocaïna![]()
je zit me dwarsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
je zit me dwarsDaw adorable.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marokkanen hè. Kennen geen alfabetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben abrupt analfabeet ofzo geworden, man. Kan dit niet lezen.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
je zit me dwarsLike a fart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RTL4![]()
![]()
![]()
ow gaaawd je zou maar zon vrouw hebben
wtf
Vaste klant geworden daar ofnie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik liet net mijn ijsje vallen en toen kreeg ik gratis een nieuwe. Momofuku."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoeveel heb je uitgegeven aan eten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik liet net mijn ijsje vallen en toen kreeg ik gratis een nieuwe. Momofuku.![]()
Mooie foto weer vanaf Top of the Rock. Toch weer geluk gehad met het weer, niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik liet net mijn ijsje vallen en toen kreeg ik gratis een nieuwe. Momofuku.![]()
Te veel. Sowieso te veel deze hele reis. Heb net een dure tas gekocht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel heb je uitgegeven aan eten?![]()
![]()
Het weer hier is geweldiggg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooie foto weer vanaf Top of the Rock. Toch weer geluk gehad met het weer, niet?![]()
Goedzo!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te veel. Sowieso te veel deze hele reis. Heb net een dure tas gekocht.![]()
Hoe is het alleen reizen? Aanrader?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat is hier zo grappig aan?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jaa. Maar ik ben sowieso wel een loner dus had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe is het alleen reizen? Aanrader?![]()
![]()
You never know. Hoop voor je dat je mooi weer krijgt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nice! Mijn ass gaat freezen in maart. Ik ga maar een dikke winterjas aanschaffen. [ afbeelding ]![]()
![]()
Inshallah, bedankt! Heb je je camera nog volop kunnen gebruiken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You never know. Hoop voor je dat je mooi weer krijgt.![]()
Hmm. Misschien doe ik het ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa. Maar ik ben sowieso wel een loner dus had niet anders verwacht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hangt van de 3 D's af:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
Borte, hoeveel ga je ongeveer kwijt zijn aan de hele reis incl eten enzo.
Dieet, Diarree en Doner KebabOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Make-up en andere shopping uitgesloten, ongeveer 1500. Maar ik ben heel generous geweest en niet echt op de kosten gelet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
Borte, hoeveel ga je ongeveer kwijt zijn aan de hele reis incl eten enzo.![]()
Jaaa zeker wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inshallah, bedankt! Heb je je camera nog volop kunnen gebruiken?![]()
Morgen vertrek ik.quote:
En ik begin net een overzicht te krijgen van NY en het metrosysteem te snappen.![]()
Ik twijfel alleen of ik een loner ben of nietquote:
Hoe test je dat?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
das snel gegaan zeg..hoeveel dagen was je weg?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik.
En ik begin net een overzicht te krijgen van NY en het metrosysteem te snappen.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Dawww, hoop wel dat je het naar je zin hebt gehad!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik.
En ik begin net een overzicht te krijgen van NY en het metrosysteem te snappen.![]()
Dunnow eigenlijk. Ik vind samen reizen niet erg, integendeel zelfs. Maar kan prima alleen zijn. Maar als je iemand bent die alleen winkelen al verschrikkelijk vindt, dan zou ik niet alleen op vakantie gaan zeg maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen of ik een loner ben of niet
Hoe test je dat?![]()
![]()
Valt mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Make-up en andere shopping uitgesloten, ongeveer 1500. Maar ik ben heel generous geweest en niet echt op de kosten gelet.![]()
Hmm. Ik haat samen shoppen ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dunnow eigenlijk. Ik vind samen reizen niet erg, integendeel zelfs. Maar kan prima alleen zijn. Maar als je iemand bent die alleen winkelen al verschrikkelijk vindt, dan zou ik niet alleen op vakantie gaan zeg maar.
Maar ik zal binnenkort eens checken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawww, hoop wel dat je het naar je zin hebt gehad!![]()
![]()
Ben je jaloers? Waarom kunnen vrouwen anderen nooit geluk gunnen?quote:Together We Will Live Forever
Zoals Borte zegt, is ¤1500 wel het maximum voor 7-9 dagen, denk ik. Voor ongeveer ¤500 heb je je ticket en voor ¤65 per nacht kun je wel een kamer vinden op Airbnb, dus voor een week ook ongeveer ¤500. Daarnaast kun je een unlimited metrokaart kopen voor $30 en een city pass om de trekpleisters met korting te bezoeken en wachtrijen over te slaan (prijs varieert van $100 tot $200, afhankelijk van welke je neemt). En de rest zijn dus kosten die afhankelijk zijn van je eigen bestedingswens, tripjes, eten en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
Borte, hoeveel ga je ongeveer kwijt zijn aan de hele reis incl eten enzo.![]()
![]()
Stimo is een verzuurde kut, laat haar
Wat heb je tot nu toe gedaan/bezocht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dankzij redelijk goedkope vliegticket (500)en airbnb vooral.![]()
Empire State, Rockefeller center, Brooklyn, Brooklyn bridge, Central Park, fotografie tour, Gansevoort nachtclub/lounge en PH-D rooftop lounge en verder iedere regio in Manhattan wel verkendquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe gedaan/bezocht?Morgen nog een museum pakken en dan naar huis.
![]()
![]()
Robbie is hele bevalling aan het filmen
https://twitter.com/robbiewilliamstwitter:robbiewilliams twitterde op maandag 27-10-2014 om 22:25:25"Frozen" RW x https://t.co/dmGhbqElHE reageer retweet
Dat is veelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Empire State, Rockefeller center, Brooklyn, Brooklyn bridge, Central Park, fotografie tour, Gansevoort nachtclub/lounge en PH-D rooftop lounge en verder iedere regio in Manhattan wel verkendMorgen nog een museum pakken en dan naar huis.
Ging je alleen naar nachtclub?![]()
Wellicht een handsome NewYorker aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is veel
Ging je alleen naar nachtclub?Mr.Big
Mr. Bigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wellicht een handsome NewYorker aan de haak geslagenMr.Big
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wellicht een handsome NewYorker aan de haak geslagenMr.Big
![]()
![]()
Is het weird dat dit me best een leuke relatie lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een soort van tour maar de mensen waren leuk dus ik was nog met hun wezen clubben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is veel
Ging je alleen naar nachtclub?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
Is het weird dat dit me best een leuke relatie lijkt.
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die gamen
Chicks met PlayStation 4 en Destinyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:56 schreef Deuce92 het volgende:
Echter wel triest dat ze een console gebruiken ipv PC's.
Zo'n lounge waar ze allemaal op banken zitten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was een soort van tour maar de mensen waren leuk dus ik was nog met hun wezen clubben.![]()
Ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo'n lounge waar ze allemaal op banken zitten?![]()
Hoe is het om een periode amper Turken te zien?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was een soort van tour maar de mensen waren leuk dus ik was nog met hun wezen clubben.![]()
wow, die ogenquote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:
http://takemeback.to/
It was Friday, under the sign of Aquarius. The US president was Ronald Reagan (Republican). In that special week of February people in US were listening to Careless Whisper by Wham!. In UK I Know Him So Well by Elaine Paige & Barbara Dickson was in the top 5 hits. Witness, directed by Peter Weir, was one of the most viewed movies released in 1985 .
But much more happened that day: find out below..
![]()
Which were the top hits in that special week of February 1985 ?
Top #5 songs in the USA
Wham! - Careless Whisper
REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling YouTube
Foreigner - I Want To Know What Love Is
Philip Bailey - Easy Lover
Billy Ocean - Loverboy
Top #5 songs in the UK
Elaine Paige & Barbara Dickson - I Know Him So Well
King - Love And Pride
Prince - 1999 / Little Red Corvette
Ashford & Simpson - SolidVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Lol 'amper'quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe is het om een periode amper Turken te zien?
Heb vet veel Turken gezien hier.
Maar de Fransen.. Damn. Zelfs in Parijs heb ik niet zoveel Fransen gezien of gehoord. Niet normaaaal.![]()
Which were the important events of Thursday, 27 July 1995 ?
Holidays
Malchus
Maldives - Independence Day, 2nd Day
Vietnam - Memorial Day for War Martyrs
Ancient Latvia - Septinu Guletaju Diena held
Roman Catholicism - the feasts of at least 10 saints: St. Pantaleon
St. Congall
The Seven Sleepers, Saints Maximian
Martinian
Dionysius
Cuba - Revolution Day, 2nd Day
John
Serapion
Constantine
St. Luican
Facts
In Washington, DC, the Korean War Veterans Memorial is dedicated.
Disney agrees to buy Capital Cities / ABC for one Disney share plus US$65 cash per ABC share. Total value of the deal is about US$20 billion.
The Korean War Veterans Memorial is dedicated in Washington, D.C..
Famous People died
Charles Hugh Shirley: Publisher, dies at 66
Doris Mae Akers: Gospel singer / songwriter, dies at 72
Rick Ferrell: American baseball player (Born 1905)
Miklos Rozsa: Hungarian-born American composer (Born 1907)
Veel geschiedenis.![]()
![]()
Waa zbi ben je 29quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:18 schreef Montelly het volgende:
http://takemeback.to/
It was Friday, under the sign of Aquarius. The US president was Ronald Reagan (Republican). In that special week of February people in US were listening to Careless Whisper by Wham!. In UK I Know Him So Well by Elaine Paige & Barbara Dickson was in the top 5 hits. Witness, directed by Peter Weir, was one of the most viewed movies released in 1985 .
But much more happened that day: find out below..
![]()
Which were the top hits in that special week of February 1985 ?
Top #5 songs in the USA
Wham! - Careless Whisper
REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling YouTube
Philip Bailey - Easy Lover
Billy Ocean - Loverboy
Top #5 songs in the UK
Elaine Paige & Barbara Dickson - I Know Him So Well
King - Love And Pride
Prince - 1999 / Little Red Corvette
Ashford & Simpson - Solid![]()
![]()
Had je dit ook Borte?
https://m.facebook.com/st(...)6495&id=231435026494"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Euh da´s dan toch net even minder exotischquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol 'amper'
Heb vet veel Turken gezien hier.
Maar de Fransen.. Damn. Zelfs in Parijs heb ik niet zoveel Fransen gezien of gehoord. Niet normaaaal.
Toch mooi dat je het naar je zin hebt![]()
![]()
Bizarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef mrstylo het volgende:
Had je dit ook Borte?
https://m.facebook.com/st(...)6495&id=231435026494maar die Amerikanen zijn tenminste nog wel vriendelijk opzich.
Die Arabieren in Brussel zijn een stuk minder prettig.
![]()
Ik kan dat filmpje niet openen maar kan nou niet zeggen dat ik echt ben lastiggevallen. Zolang je er geen aandacht aan schenkt haken ze vanzelf af.![]()
Dat meisje lijkt echt op Stimorol-quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef mrstylo het volgende:
Had je dit ook Borte?
https://m.facebook.com/st(...)6495&id=231435026494![]()
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
En Stimo klaagt ook altijd over vieze mannen.zal wel aan de krullen liggen
Ze heeft ook dezelfde kleding![]()
![]()
Die oude man ook... 7shoemaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bizarmaar die Amerikanen zijn tenminste nog wel vriendelijk opzich.
Die Arabieren in Brussel zijn een stuk minder prettig.![]()
![]()
Vandaag een Arabische taxichauffeur toen ik de taxi uitstapte: 'oh btw, you look hot'
'Hot'![]()
![]()
Een man van in de 50 of zo.![]()
Gadverdamme man naast zit te smakken.Ik geef hem steeds vuile blikken. Bitch dat hij is.
En mensen denken dat ik Mexicaans ben. Net vroeg man achter de pizzabardingens of ik Spaans sprak.![]()
Oke tijd om naar huis te gaan.![]()
![]()
Nee, jij bent interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik mag twee uurtjes later uitchecken yeah. En holy shit @ hoeveel huur deze mensen betalen. Geen wonder dat ze aan airbnb doen.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:13 schreef Bortecinem het volgende:
Gadverdamme man naast zit te smakken.Ik geef hem steeds vuile blikken. Bitch dat hij is.
En mensen denken dat ik Mexicaans ben. Net vroeg man achter de pizzabardingens of ik Spaans sprak.![]()
Oke tijd om naar huis te gaan.![]()
![]()
Het blijft erg herkenbaar 😆quote:Op woensdag 29 oktober 2014 05:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En toen ging ik ergens anders zitten en was het over.
Vandaag laatste dag? Wat heb je allemaal gegeten?![]()
![]()
Pizza en veel zoetigheid.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 05:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het blijft erg herkenbaar 😆
Vandaag laatste dag? Wat heb je allemaal gegeten?
Klinkt weinig. Maar als je alle calorieen optelt.
En ben gisteren bij Laduree geweest. Vond het tegenvallen.
Oh en ik kom trouwens elke dag langs Magnolia bakery. Soms staat er geen rij. Vraag me af of ik er nu een cupcake zal halen of niet. I mean that's like the ultimate touristic thing to doo u knoww![]()
Kiz gercekten beni andiriyoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
En Stimo klaagt ook altijd over vieze mannen.![]()
![]()
Ik wil ook gaan.. so fucking bad gewoon.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 05:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pizza en veel zoetigheid.
Klinkt weinig. Maar als je alle calorieen optelt.
En ben gisteren bij Laduree geweest. Vond het tegenvallen.
Oh en ik kom trouwens elke dag langs Magnolia bakery. Soms staat er geen rij. Vraag me af of ik er nu een cupcake zal halen of niet. I mean that's like the ultimate touristic thing to doo u knoww
Volg jaar kimse gelmesse maar alleen. Heb vast genoeg ballen.![]()
Van mijn 10gb i-net heb ik niet eens 1gb opgemaakt. En dat terwijl navigatie mijn beste vriend is geweest deze hele trip en ik bijna geen gebruik heb gemaakt van wifi.
Internet was vaak wel heel langzaam, kan het daardoor komen?
Oke nu ga ik echt mijn ogen sluiten. Heb maar 4 uurtjes om te slapen.![]()
He wish.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 05:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Demek ki var birseyler.
Oh en gewoon gaan.
Benin yerime yarin donut ye![]()
![]()
Zeuren wanneer je complimentjes krijgtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:02 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag een Arabische taxichauffeur toen ik de taxi uitstapte: 'oh btw, you look hot'
'Hot'![]()
![]()
Een man van in de 50 of zo.!
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 05:37 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, jij bent interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik mag twee uurtjes later uitchecken yeah. En holy shit @ hoeveel huur deze mensen betalen. Geen wonder dat ze aan airbnb doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, de huurprijzen daar zijn enorm.![]()
![]()
Hangt van de toon en intentie af imho.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zeuren wanneer je complimentjes krijgt!
![]()
Alleen reizen is niet zo eng en gevaarlijk als sommigen beweren/denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 05:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan.. so fucking bad gewoon.
Volg jaar kimse gelmesse maar alleen. Heb vast genoeg ballen.![]()
![]()
Ik wil eerst eens naar de UK.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen reizen is niet zo eng en gevaarlijk als sommigen beweren/denken.![]()
![]()
Brrr.... Wel mooi.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Spatje regen, wat een drama
Herkenbaar. "We" zijn hier in Nederland geen regen gewend.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Spatje regen, wat een drama![]()
![]()
Lief dagboekje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Spatje regen, wat een drama![]()
![]()
Ik weet waar dat isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Spatje regen, wat een drama
Doe een gokquote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Sta al 10min stilquote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Nee vriend, lijkt miss op A10quote:maar is het niet
And the saga continues.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar Stimo en jij hebben heus niet gemeet hoor.![]()
Ja echt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar Stimo en jij hebben heus niet gemeet hoor.![]()
Wij moeten nog meetenquote:
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
Je zou bijna denken dat het niets is geworden tussen jullie en jullie er dus maar voor kiezen om te doen alsof het helemaal niet heeft plaatsgevonden.quote:
Hmpfsh.![]()
volgende week of morgenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb in 2015 wel een gaatje vrij.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
dit is ook aannemelijk ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niets is geworden tussen jullie en jullie er dus maar voor kiezen om te doen alsof het helemaal niet heeft plaatsgevonden.
Hmpfsh.![]()
quote:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb in 2015 wel een gaatje vrij.Ga gewoon meeten zonder dit spelletje op het forum; ik geloof verder ook niet dat Mathemaat zo'n stap zou zetten.quote:![]()
Kom jij mee als bemiddelaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga gewoon meeten zonder dit spelletje op het forum; ik geloof verder ook niet dat Mathemaat zo'n stap zou zetten.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga gewoon meeten zonder dit spelletje op het forum; ik geloof verder ook niet dat Mathemaat zo'n stap zou zetten.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
Nu klinkt het als een zakelijke transactie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom jij mee als bemiddelaar?.
Ben je niet bang dat het veel beter gaat klikken tussen Mathemaat en mij?.
.
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 09:41:53 ]![]()
Sowieso liefde op eerste fokberichtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu klinkt het als een zakelijke transactie..
Ben je niet bang dat het veel beter gaat klikken tussen Mathemaat en mij? [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ].
Misschien is het dat ook wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu klinkt het als een zakelijke transactie..
Ben je niet bang dat het veel beter gaat klikken tussen Mathemaat en mij? [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ].
En als dat zo zou zijn, steek ik bij jullie de ogen eruit. Of ik zou jullie feliciteren. Hangt van mn mood af.![]()
![]()
Ging meer over het geflirt van jou met meerdere mensen, waarbij 'we gaan meeten!' geregeld terugkomt...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wat zeg jij ga gewoon meetenalsof ik niet genoeg mensen gemeet heb van fok.
![]()
watquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel.Psychobitch.quote:En als dat zo zou zijn, steek ik bij jullie de ogen eruit. Of ik zou jullie feliciteren. Hangt van mn mood af..
![]()
Dat moet je maar met een korreltje zout nemen hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ging meer over het geflirt van jou met meerdere mensen, waarbij 'we gaan meeten!' geregeld terugkomt...
Wanneer gaan wij meeten?![]()
![]()
22 november, maybe.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat moet je maar met een korreltje zout nemen hoor.
Wanneer gaan wij meeten?![]()
Dat zou ik niet doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niets is geworden tussen jullie en jullie er dus maar voor kiezen om te doen alsof het helemaal niet heeft plaatsgevonden.
Hmpfsh.![]()
Ja, ligt aan het aantal dat overblijft na Het Grote Afzeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bem hartstikke lief in het echt en zou zoiets nooit doen natuurlijk.
[..]
Ja, maybe.![]()
Wanneer begint dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ligt aan het aantal dat overblijft na Het Grote Afzeggen.
Ik zit momenteel wel in een hectische periode, dus weet niet hoe zeker ik ga komen. Ga wel mn best doen.![]()
Stimo, pls.quote:
Hoe vaak heb je ontkend dat je Ambi bent? En hoe vaak heb je ontkend dat je Che_ hebt gemeet, terwijl het inmiddels duidelijk is dat je dat wel hebt gedaan.
Is het je opgevallen dat je niet ontkennend reageerde op mijn post (bovenstaande quote) en dat je "niet" post i.p.v. 'nooit'?
Hoe dan ook, gezien de bovenstaande ontkenningen en de zoveelste 'ik kom' om vervolgens niet te komen... Ik vind je niet betrouwbaar (vrouw van je woord en zo).![]()
Week/paar dagen voor de meet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer begint dat?
Ik zit momenteel wel in een hectische periode, dus weet niet hoe zeker ik ga komen. Ga wel mn best doen.![]()
Er moet nog op tijd gebeld worden met de tent, dus beter komt iedereen die heeft aangegeven te komen ook daadwerkelijk.![]()
Voor als het niks wordtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom deze act blijven ophouden?
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Er moet nog op tijd gebeld worden met de tent, dus beter komt iedereen die heeft aangegeven te komen ook daadwerkelijk.Aan wie twijfel je?quote:![]()
Ach. Vorige roddel was dat ik Weissman had geneukt. Ben ne diyimki boyle seylere?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stimo, pls.
Hoe vaak heb je ontkend dat je Ambi bent? En hoe vaak heb je ontkend dat je Che_ hebt gemeet, terwijl het inmiddels duidelijk is dat je dat wel hebt gedaan.
Is het je opgevallen dat je niet ontkennend reageerde op mijn post (bovenstaande quote) en dat je "niet" post i.p.v. 'nooit'?
Hoe dan ook, gezien de bovenstaande ontkenningen en de zoveelste 'ik kom' om vervolgens niet te komen... Ik vind je niet betrouwbaar (vrouw van je woord en zo).
Denk wat je denken wil. Ik zal igg kappen met mensen op te fokken, want dit wordt me te srs.![]()
Het gaat om het woordgebruik, weirdo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zeuren wanneer je complimentjes krijgt!
![]()
Nu al wakker?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat om het woordgebruik, weirdo.![]()
Mensen mensen
Where is the love?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik ben hier nu. Ik heb abnormaal veel liefde.quote:Je schreef typte het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik vroeg moest opstaan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze zei het. Hadden nog gebeldquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben hier nu. Ik heb abnormaal veel liefde.
[..]
Je schreeftypte het.![]()
![]()
Zijn er serieus mensen die daarover roddelen ja? Dat vind ik diep triest als dat waar is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Vorige roddel was dat ik Weissman had geneukt. Ben ne diyimki boyle seylere?
Denk wat je denken wil. Ik zal igg kappen met mensen op te fokken, want dit wordt me te srs.![]()
Ik kan het ook niet voor me zien. Hoe de fuck roddel je via de internet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die daarover roddelen ja? Dat vind ik diep triest als dat waar is.
Dat is nog niks. Je zal je echt verbazen hoeveel er geroddeld wordt hierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die daarover roddelen ja? Dat vind ik diep triest als dat waar is.![]()
![]()
Zat ja. Ben al een tijdje gestopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Geen tijd en zin meer voor eerlijk gezegdZit jij op dat nieuwe forum?
![]()
Eerst je pasaport, kimlik kartı en een pluisje haar (DNA) overhandigen, zodat wij een onderzoek kunnen verrichten om je validiteit te controleren/bevestigen.quote:![]()
Heel vaag dan, want ik krijg er helemaal niets van mee. Ik heb toch zo het vermoeden dat het een en ander overdreven wordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Je zal je echt verbazen hoeveel er geroddeld wordt hier
Forum Opties Forumhop: Hop naar: