abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146055220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef Mr.B. het volgende:
Nee, alleen een paar trainingsrondjes kunnen doen. Verder waren we op rondreis, dus veel tijd was daar ook niet voor. Het was voornamelijk echt vakantie. Hoewl rust natuurlijk ook training kan zijn :)
Klinkt echt ontzettend goed! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Quoi het volgende:
Na een uur onder de douche te hebben gestaan kan ik wel zeggen dat ik vlóóg vanavond O+
Tijdens de warming-up haalde iemand de Dafne Schippers vergelijking even aan en vanaf dat moment heb ik volgens mij maar gewoon gedaan alsof ik haar was... Ik was dus Dafne vanavond :+ en liep, of echt vloog, zonder moeite 12 x 200m vooruit. Ik zie nu dat die op een pace van ca 4:20-30 gingen :o

Kin omhoog, benen hoger optillen, pasfrequentie opvoeren en het ging als vanzelf. Ik had me na het weekend voorgenomen me niet te veel te laten verleiden tot snelheidswerk, maar helaas.

Afijn, hardlopen O+

Oja, welkom terug Mr.B en Kluizenaar! Kluizenaar, je bent binnen een mum van tijd weer terug, ik heb daar alle vertrouwen in :Y
Dat klinkt ook ontzettend goed! _O_ Fijn dat het zo goed gaat! Lekker is dat he, vliegen! O+
pi_146055401
versnellingen zijn heerlijk, wou dat ik een keniaan was dan kon ik altijd zo hard ;)
pi_146055421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

Effe showen hé hier, die promofilm?
Fijn dat het lekker ging :) Niks mis met wat discipline. Scriptie weggestuurd?
Eerst kijken hoe charmant ik erop sta ;)

En nee. Maar ik heb nu wel een enigszins acceptabele voorkant :')
pi_146055600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Quoi het volgende:
Na een uur onder de douche te hebben gestaan kan ik wel zeggen dat ik vlóóg vanavond O+
Tijdens de warming-up haalde iemand de Dafne Schippers vergelijking even aan en vanaf dat moment heb ik volgens mij maar gewoon gedaan alsof ik haar was... Ik was dus Dafne vanavond :+ en liep, of echt vloog, zonder moeite 12 x 200m vooruit. Ik zie nu dat die op een pace van ca 4:20-30 gingen :o

Kin omhoog, benen hoger optillen, pasfrequentie opvoeren en het ging als vanzelf. Ik had me na het weekend voorgenomen me niet te veel te laten verleiden tot snelheidswerk, maar helaas.

Afijn, hardlopen O+

Oja, welkom terug Mr.B en Kluizenaar! Kluizenaar, je bent binnen een mum van tijd weer terug, ik heb daar alle vertrouwen in :Y
Lekker bezig :D Lekker zo doorgaan en voor je het weet loop je opeens 10km in 55 minuten!
pi_146055727
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Garminski heeft vandaag echt kuren.. maar wel heerlijk gelopen!
Extensieve intervallen gedaan, 6x800/400. Het was flink koud dus daarom was het wel fijn om wat meer door te lopen, maar ik had het geen moment zwaar en ook geen vermoeidheid meer van de marathon.
Dat koude weer is wel even wennen voor je ademhaling en spieren, maar als je eenmaal warm bent is het heerlijk..
Dat klinkt goed dame *O* Wanneer loop je je volgende M ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146057176
Stiekem wilde ik vanavond weer rustig lopen, maar ik heb toch maar gekozen voor een beter alternatief qua herstel.

Naar de training fietsen en veren in mn reet laten stoppen door groepsgenoten 8-)

Deze week moet ik verplicht rusten.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 23:16:01 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 04:09:38 #57
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146061566
mijzelf net ingeschreven voor het eerste evenement voor 2015

http://www.activeqt.co.nz(...)series/race-details/

The Wanaka Trail Marathon op 18 April *O*
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_146061676
Dag hardlopende medewereldbolbewoners! :) Geen idee of jullie mij nog kennen van vorig jaar, maar dat maakt niet uit! Wat een toptijden zetten jullie steeds neer zeg, ik ben onder de indruk! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het hardlopen een beetje heb verwaarloosd deze zomer, en ben vreemdgegaan met de racefiets :) Maar: ik ben terug!

Loop inmiddels wel 3x 5 km per week in tegenstelling tot vorig jaar. Wel op een slakkentempo (7,1 km/uur), maar dus wel zonder stoppen en zonder pijntjes en met het gevoel nog wel even door te kunnen als dat zou moeten. Nu is het tijd voor een doel: de CPC (5 km) op een sneller tempo.

Maar nu de vraag aan de kenners onder jullie: wat is een beetje een haalbaar doel? Ofwel: hoeveel sneller kun je gemiddeld worden in vier maanden tijd? Natuurlijk verschilt dit per persoon, maar ik vroeg mij af of ik eerder een doel onder de 35 minuten of onder de 30 minuten aan moet houden als streven. En dan het best 1 intervaltraining per week en twee duurlopen? En hoe lang moeten die intervallen dan zijn: 1 km of 500 meter ofzo? /hardloopnewbie

Veel hardloopplezier vandaag voor iedereen die een rondje gaat doen :)
pi_146061745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:46 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat klinkt goed dame *O* Wanneer loop je je volgende M ;)
Haha, wie weet, wie weet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146061765
Wat is het toch lekker om een stukje te rennen als de wereld om je heen bezig is langzaam te ontwaken :)

Oh en het doel voor vanochtend, pasfrequentie 180/minuut lopen op gevoel, blijkt exact gehaald: Suunto roept 90rpm.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 07:13:11 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 07:29:31 #61
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146061857
Quoi *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 07:35:50 #62
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146061898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 06:25 schreef _Peach_ het volgende:
Dag hardlopende medewereldbolbewoners! :) Geen idee of jullie mij nog kennen van vorig jaar, maar dat maakt niet uit! Wat een toptijden zetten jullie steeds neer zeg, ik ben onder de indruk! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het hardlopen een beetje heb verwaarloosd deze zomer, en ben vreemdgegaan met de racefiets :) Maar: ik ben terug!

Loop inmiddels wel 3x 5 km per week in tegenstelling tot vorig jaar. Wel op een slakkentempo (7,1 km/uur), maar dus wel zonder stoppen en zonder pijntjes en met het gevoel nog wel even door te kunnen als dat zou moeten. Nu is het tijd voor een doel: de CPC (5 km) op een sneller tempo.

Maar nu de vraag aan de kenners onder jullie: wat is een beetje een haalbaar doel? Ofwel: hoeveel sneller kun je gemiddeld worden in vier maanden tijd? Natuurlijk verschilt dit per persoon, maar ik vroeg mij af of ik eerder een doel onder de 35 minuten of onder de 30 minuten aan moet houden als streven. En dan het best 1 intervaltraining per week en twee duurlopen? En hoe lang moeten die intervallen dan zijn: 1 km of 500 meter ofzo? /hardloopnewbie

Hoi! WB!
Vreemdgaan mag hoor, je sport tenminste :)

Voor de CPC: ik zou dan eerder voor 35 min gaan, denk ik. Dan moet je van 7 naar bijna 9 km/u als ik goed reken en das best een fikse verbetering.

Ik zou 1 duurloopje pw doen, van 5-7 km
Een met korte intervallen (bijv 200 m) en een met langere intervallen (500-1000 m)

Er zijn ook best wat sites die schema's voor je kunnen maken. Dan vul je in wat je nu kunt en dan de datum van je wedstrijd en dan bedenkt hij hoe hard je dan kan en hij maakt een schema. Ik had myasics.nl geloof ik voor de halve marathon.

Succes alvast!
pi_146061923
quote:

Gewoon een schema pakken dat je naar de 10km loodst. Word je vanzelf sneller op de 5. Gewoon doordat je meer inhoud krijgt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 07:46:04 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146061969
quote:
99s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gewoon een schema pakken dat je naar de 10km loodst. Word je vanzelf sneller op de 5. Gewoon doordat je meer inhoud krijgt.
Dit kan ook, maar zou ik persoonlijk pas gaan doen als je basissnelheid iets hoger is, beetje 8-8,5 km/u.
Maar die voorkeur is heel persoonlijk.

Mocht je dit willen doen: in runkeeper zit een fijn schema voor 10 km binnen xx minuten. Ik vulde toen 60 min in, maar je zou ook 70 of 75 min kunnen kiezen, denk ik.
pi_146062013
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dit kan ook, maar zou ik persoonlijk pas gaan doen als je basissnelheid iets hoger is, beetje 8-8,5 km/u.
Maar die voorkeur is heel persoonlijk.

Mocht je dit willen doen: in runkeeper zit een fijn schema voor 10 km binnen xx minuten. Ik vulde toen 60 min in, maar je zou ook 70 of 75 min kunnen kiezen, denk ik.
Ik zie totaal niet in om daar pas mee te beginnen als je sneller bent, want juist van die opbouw word je al sneller.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 07:56:11 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146062061
quote:
99s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:50 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik zie totaal niet in om daar pas mee te beginnen als je sneller bent, want juist van die opbouw word je al sneller.
Klopt. Maar dan moet je wel dát als doel voor ogen houden en niet teveel op de 10 focussen. Dan word je nl alleen maar langzamer.
pi_146062116
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:56 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan moet je wel dát als doel voor ogen houden en niet teveel op de 10 focussen. Dan word je nl alleen maar langzamer.
Nee hoor. Juist als je doel die 10km is, word je op de 5 sneller. Dat probeer ik te zeggen. Door goeie opbouw, dus met intervaltrainingen en langere duurlopen, word je sneller op de vijf. Door die intervallen wordt je basissnelheid hoger en door het opbouwen van je duurvermogen kan je die hogere snelheid langer volhouden.
pi_146062130
quote:

Ik zou qua eindtijd helemaal geen concreet doel stellen. Zoals je zelf zegt, je bent eigenlijk weer net begonnen. Pak een schema voor 10km en kijk of dat bevalt. De tijden komen vanzelf wel. Tussendoor kun je bijvoorbeeld een keer een 5km wedstrijd lopen om te kijken hoe de zaken ervoor staan.
pi_146062359
Je wordt sowieso wel sneller van trainen dis de discussie wordt nu niet helemaal handig gevoerd ;) ik deck dat je moet bedenken waardoor je nu beperkt wordt tot 7km/u, is dat capaciteit of uithoudingsvermogen. Je zegt dat je het gevoel hebt nog langer door te kunnen dus dan is het vooral capaciteit lijkt me en zou ik focussen op interval training, uiteraard wel met één duurloop per week erbij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146062407
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat is het toch lekker om een stukje te rennen als de wereld om je heen bezig is langzaam te ontwaken :)

Oh en het doel voor vanochtend, pasfrequentie 180/minuut lopen op gevoel, blijkt exact gehaald: Suunto roept 90rpm.
heerlijk inderdaad! Het was hier nog wat mistig ook. O+
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 08:35:42 #71
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146062558
quote:
99s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 08:02 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nee hoor. Juist als je doel die 10km is, word je op de 5 sneller. Dat probeer ik te zeggen. Door goeie opbouw, dus met intervaltrainingen en langere duurlopen, word je sneller op de vijf. Door die intervallen wordt je basissnelheid hoger en door het opbouwen van je duurvermogen kan je die hogere snelheid langer volhouden.
Ik denk dat we qua mening niet heel ver uiteen liggen. Alleen in tekst komt het niet handig over.
Opbouwen naar 10 is prima, zeker de intervallen. Mits je gewoon een stapje terug zet als je een bepaalde afstand niet haalt. Dus lekker rustig opbouwen ^O^
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:20:11 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146063369
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 08:25 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

heerlijk inderdaad! Het was hier nog wat mistig ook. O+
Ja fuck...nu wil ik ook NU NU NU lopen :{

Stomme cursus :{
F means you're fucked
pi_146063470
Beste trailliefhebber.

Start inschrijving voor de SallandTrail 2015 :

Zaterdag 1 november om 20:00 uur precies!!

Wees er vlot bij want de belangstelling is elk jaar enorm!

Je kunt inschrijven voor de 25 km. , de 50 km. of de 75 km. SallandTrail.
Op de website www.mijninschrijving.nl kun je nu al enige informatie over de inschrijving vinden.

Hou in elk geval je IBAN-nummer bij de hand; heb je nodig.

Voor meer informatie is de website www.SallandTrail.nl de beste plek.

Veel succes!

Groeten,
Bertus van Elburg

Ik twijfel nog tussen de 25 en 50 km :P
pi_146063547
Vanavond weer snelheidstraining in 't centrum *O*
En morgenavond onze nighttrail voor 7 november uitzettend 8-)
Ja doei.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:29:26 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146063557
quote:
11s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:25 schreef Tarahumara het volgende:
Beste trailliefhebber.

Start inschrijving voor de SallandTrail 2015 :

Zaterdag 1 november om 20:00 uur precies!!

Wees er vlot bij want de belangstelling is elk jaar enorm!

Je kunt inschrijven voor de 25 km. , de 50 km. of de 75 km. SallandTrail.
Op de website www.mijninschrijving.nl kun je nu al enige informatie over de inschrijving vinden.

Hou in elk geval je IBAN-nummer bij de hand; heb je nodig.

Voor meer informatie is de website www.SallandTrail.nl de beste plek.

Veel succes!

Groeten,
Bertus van Elburg

Ik twijfel nog tussen de 25 en 50 km :P
Ik nu ook :P
F means you're fucked
pi_146063575
ik ga voor de 25...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_146063609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik nu ook :P
de cursus weet je aandacht goed vast te houden, niet? ;)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:32:39 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146063627
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:31 schreef Guard het volgende:

[..]

de cursus weet je aandacht goed vast te houden, niet? ;)
Neuh... niet bepaald. De docent doet me denken aan Koos Spee
F means you're fucked
pi_146063684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:30 schreef Guard het volgende:
ik ga voor de 25...
Ik ga voor de niet!

-O- 2016 de 50 ofzo :)
Ja doei.
pi_146063728
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ga voor de niet!

Doen jullie toch lekker de 28 op de Cauberg in 2015 ;)
pi_146063746
Ja, dat gaat 'm wrsch dus niet worden nu we op 19 april wrsch een marathon gaan lopen ;)
Ja doei.
pi_146063764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat gaat 'm wrsch dus niet worden nu we op 19 april wrsch een marathon gaan lopen ;)
-O-
belachelijk
pi_146063784
Als die Cauberg nou hier was dan was 't een mooie laatste training geweest, maar twee keer in een maand naar NL reizen.. dat hebben we vorig jaar april al gedaan en dat kostte écht teveel geld ;(
Ja doei.
pi_146063825
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:35 schreef motorbloempje het volgende:

Ik ga voor de niet!

waarschijnlijk voor mij hetzelfde

De 25 heb ik al gelopen en ik weet zeker dat er andere loopjes zijn die net zo mooi zijn.
pi_146063831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

De 25 heb ik al gelopen en ik weet zeker dat er andere loopjes zijn die net zo mooi zijn.
*boks ouwe*
Ja doei.
pi_146063876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

True, maar ik heb de Salland nog niet gelopen.
pi_146063906
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:42 schreef Guard het volgende:
True, maar ik heb de Salland nog niet gelopen.
Je krijgt er geen spijt van.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
ouwe
-O-
Zeg dat nu niet.
Op te veel sites zie ik al dat ik volgend jaar in een andere groep word ingedeeld...
pi_146063919
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef streamnl het volgende:

[..]

-O-
Zeg dat nu niet.
Op te veel sites zie ik al dat ik volgend jaar in een andere groep word ingedeeld...
Ja doei.
pi_146063955
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef streamnl het volgende:

[..]

Je krijgt er geen spijt van.

[..]

-O-
Zeg dat nu niet.
Dat heb ik ook, en die "ouwe" lopen allemaal sneller dan ze in mijn huidige categorie doen.
:')
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:46:17 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146063980
Ik mag ook over naar de snellere categorie *O*
F means you're fucked
pi_146064034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, en die "ouwe" lopen allemaal sneller dan ze in mijn huidige categorie doen.
:')
I know. }:|
pi_146064068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:48 schreef streamnl het volgende:

[..]

I know. }:|
Ghwihihihi.

Maar wacht maar, ik ga straks KT-en en dan ben ik tegen de tijd dat ik moet verkassen naar categorie 'avondrood' ineens reet fast.
Ja doei.
pi_146064094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ghwihihihi.

Maar wacht maar, ik ga straks KT-en en dan ben ik tegen de tijd dat ik moet verkassen naar categorie 'avondrood' ineens reet fast.
How fast?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:50:48 #94
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146064095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 04:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
mijzelf net ingeschreven voor het eerste evenement voor 2015

http://www.activeqt.co.nz(...)series/race-details/

The Wanaka Trail Marathon op 18 April *O*
Dat doe je natuurlijk alleen maar vanwege het gratis shirt wat je er bij krijgt. :{w

Ziet er uit als een leuke route! :9
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_146064113
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:50 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat doe je natuurlijk alleen maar vanwege het gratis shirt wat je er bij krijgt. :{w

Ziet er uit als een leuke route! :9
Ik dacht dat rd de 'Wanker Trail Marathon' ging rennen ;(
Ja doei.
pi_146064129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ghwihihihi.

Ik hoop het voor je. Plus dat je nooit geen blaren meer hebt.

.
Ik zie nu op de site van Xtrail dat je vanaf 21nov kan inschrijven.....

pi_146064146
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:52 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je. Plus dat je nooit geen blaren meer hebt.

.
Ik zie nu op de site van Xtrail dat je vanaf 21nov kan inschrijven.....

[ afbeelding ]
O+ Nooit meer blaren O+ Hoe fijn zou dát zijn! Dan kan ik misschien eens een fatsoenlijk regelmatig trainingsschema aanhouden! O+
Ja doei.
pi_146064259
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik er inderdaad maar een combi van ga maken om wat verder te lopen icm intervaltrainingen.

25 of 50 km.... ik moet er niet eens aan denken :P
pi_146064271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef _Peach_ het volgende:
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik er inderdaad maar een combi van ga maken om wat verder te lopen icm intervaltrainingen.

25 of 50 km.... ik moet er niet eens aan denken :P
Dat komt vanzelf >:)
pi_146064300
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf >:)
Of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')