Sherlock is kapot. Zag het voorbij komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oui en Sherlock je op liesje of wat
haiquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer dan enkele zelfs. Had je shotjes genomen of zo dat je het vergeten bent? Alcoholist :$
Op de fiets? Deed ik vroeger weleens. Om 5 uur 's nachts cheeseburgers naar binnenwerken richting huisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:11 schreef DrNick het volgende:
Eens langs de McDrive, kan dat weer van het lijstje.
Daar was ie niet bijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer dan enkele zelfs. Had je shotjes genomen of zo dat je het vergeten bent? Alcoholist :$
Nee, de autoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de fiets? Deed ik vroeger weleens. Om 5 uur 's nachts cheeseburgers naar binnenwerken richting huis
die goedkope hamburgers als je geblowed heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de fiets? Deed ik vroeger weleens. Om 5 uur 's nachts cheeseburgers naar binnenwerken richting huis
Wat een verkoper die Jimbo. Alle je instellingen bewust verkloten zodat je wel een nieuwe lens moet kopen bij hemquote:
Ik heb nooit geblowed. Hooguit een hijsje maar zelfs dat doe ik al jaren niet meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die goedkope hamburgers als je geblowed heb.
Ik vind het eigenlijk ook niet zo leuk als toen ik 16 was. Hooguit prettig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nooit geblowed. Hooguit een hijsje maar zelfs dat doe ik al jaren niet meer
nee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
lol word uitgevraagd door een jongen wat moet ik zeggenbest zielig
Ja als je wil, nee als je niet wil.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
Dat kan je niet maken inderdaad. Zoek maar een leuk jurkje uit en maak wat van jullie avond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
hij is best engquote:
Ik zie hier een mogelijkheid om je vriend voortijdig langs te laten komen. De woorden "Enge jonge vraagt mij uit wat te doen" moet wel afdoende zijn.quote:
Gelijk hij trekt de blafferquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hier een mogelijkheid om je vriend voortijdig langs te laten komen. De woorden "Enge jonge vraagt mij uit wat te doen" moet wel afdoende zijn.
Dan weet je wel dat hij echt om je geeft in dit vroegtijdige stadium. Dat is die paar jaar wachten terwijl hij zijn straf uitzit best waard toch?quote:
hij ziet er eng uit en aan begin van het jaar ging ie elke dag whatsappen en me proberen te volgen en weet niet vooral door hoe hij eruit zietquote:
ook engquote:
Is dat die debiel met die erectie-foto?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij ziet er eng uit en aan begin van het jaar ging ie elke dag whatsappen en me proberen te volgen en weet niet vooral door hoe hij eruit ziet
dafuqquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij ziet er eng uit en aan begin van het jaar ging ie elke dag whatsappen en me proberen te volgen en weet niet vooral door hoe hij eruit ziet
Precies. Loyaliteit dit dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat hij echt om je geeft in dit vroegtijdige stadium. Dat is die paar jaar wachten terwijl hij zijn straf uitzit best waard toch?
nee joh. Die heb ik trouwens gerapporteerd, kreeg daarna bericht van facebook dat ze account hadden verwijderdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat die debiel met die erectie-foto?
wat watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh. Die heb ik trouwens gerapporteerd, kreeg daarna bericht van facebook dat ze account hadden verwijderd
Daar heb ik wel vaker last van als het straps betreftquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ons welgemeende advies niet echt serieus wordt genomen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahaha lekker voor hemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh. Die heb ik trouwens gerapporteerd, kreeg daarna bericht van facebook dat ze account hadden verwijderd
Het juiste ritme houden is voor vrouwen vaak ook lastig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van als het straps betreft
Was het een grote piemel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh het was een allochtoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
Hij: wil je saman wat eten
Ik: nee
Hij: hoezo niet?
Ik: heb een vriend
Hij: en als je geen relatie had, dan ook niet?
Ik: nee dan ook niet
Hij: oké ik snap het al
Hij: je valt niet op allochtonen
Meteen de racecard trekkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
OUATquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het juiste ritme houden is voor vrouwen vaak ook lastig.
Strap-on
wat een grap
even huilen
wellicht de nieuwste aflevering OUAT maar opzetten
zal wel terecht zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meteen de racecard trekken
Altijd gelijk die racismetroef spelen hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
screenshot voor het nageslacht
sof is linksche theedrinker hoorquote:
Zijn de ergste racisten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is linksche theedrinker hoor
echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meteen de racecard trekken
Die zijn vaak het ergste. Die willen anders plaatsen onder het mom "Voor hun eigen bestwil"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is linksche theedrinker hoor
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zijn vaak het ergste. Die willen anders plaatsen onder het mom "Voor hun eigen bestwil"
raarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zijn vaak het ergste. Die willen anders plaatsen onder het mom "Voor hun eigen bestwil"
jonge al was hij Nederlanderquote:
Ja maar dat is ie niet.quote:
In Volendam jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
allochtonen kunnen ook nederlander zijn
my god neeee dat is het helemaal nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu... en je vond hem er eng/raar uitzien. Dat heeft een tintje Sof. Ongelooflijk dit :$
Je probeerde hem dus gewoon zwart te maken nou lekker danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
my god neeee dat is het helemaal niet
Ik zei daarna dat ik niet op val en toen zei hij: ik snap het al, ik ben dus te lelijk.
En daar sloeg hij de spijker op de kop + dat ik niet geïnteresseerd ben in hem
en als hij al zwart was?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je probeerde hem dus gewoon zwart te maken nou lekker dan
Ohh, je zei zwartquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je probeerde hem dus gewoon zwart te maken nou lekker dan
Al gedaan. Ze gaan je pakkenquote:
Die neem ik wel onder m'n hoedequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima zolang ze m'n wietplantjes maar laten staan
Klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen is dat in meer of mindere mate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |