Sherlock is kapot. Zag het voorbij komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oui en Sherlock je op liesje of wat
haiquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer dan enkele zelfs. Had je shotjes genomen of zo dat je het vergeten bent? Alcoholist :$
Op de fiets? Deed ik vroeger weleens. Om 5 uur 's nachts cheeseburgers naar binnenwerken richting huisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:11 schreef DrNick het volgende:
Eens langs de McDrive, kan dat weer van het lijstje.
Daar was ie niet bijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer dan enkele zelfs. Had je shotjes genomen of zo dat je het vergeten bent? Alcoholist :$
Nee, de autoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de fiets? Deed ik vroeger weleens. Om 5 uur 's nachts cheeseburgers naar binnenwerken richting huis
die goedkope hamburgers als je geblowed heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de fiets? Deed ik vroeger weleens. Om 5 uur 's nachts cheeseburgers naar binnenwerken richting huis
Wat een verkoper die Jimbo. Alle je instellingen bewust verkloten zodat je wel een nieuwe lens moet kopen bij hemquote:
Ik heb nooit geblowed. Hooguit een hijsje maar zelfs dat doe ik al jaren niet meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die goedkope hamburgers als je geblowed heb.
Ik vind het eigenlijk ook niet zo leuk als toen ik 16 was. Hooguit prettig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nooit geblowed. Hooguit een hijsje maar zelfs dat doe ik al jaren niet meer
nee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
lol word uitgevraagd door een jongen wat moet ik zeggenbest zielig
Ja als je wil, nee als je niet wil.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
Dat kan je niet maken inderdaad. Zoek maar een leuk jurkje uit en maak wat van jullie avond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
hij is best engquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |