zal wel terecht zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meteen de racecard trekken
Altijd gelijk die racismetroef spelen hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
Hij: wil je saman wat eten
Ik: nee
Hij: hoezo niet?
Ik: heb een vriend
Hij: en als je geen relatie had, dan ook niet?
Ik: nee dan ook niet
Hij: oké ik snap het al
Hij: je valt niet op allochtonen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
screenshot voor het nageslacht
sof is linksche theedrinker hoorquote:
Zijn de ergste racisten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is linksche theedrinker hoor
echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meteen de racecard trekken
Die zijn vaak het ergste. Die willen anders plaatsen onder het mom "Voor hun eigen bestwil"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is linksche theedrinker hoor
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zijn vaak het ergste. Die willen anders plaatsen onder het mom "Voor hun eigen bestwil"
raarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zijn vaak het ergste. Die willen anders plaatsen onder het mom "Voor hun eigen bestwil"
jonge al was hij Nederlanderquote:
Ja maar dat is ie niet.quote:
In Volendam jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
allochtonen kunnen ook nederlander zijn
my god neeee dat is het helemaal nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu... en je vond hem er eng/raar uitzien. Dat heeft een tintje Sof. Ongelooflijk dit :$
Je probeerde hem dus gewoon zwart te maken nou lekker danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
my god neeee dat is het helemaal niet
Ik zei daarna dat ik niet op val en toen zei hij: ik snap het al, ik ben dus te lelijk.
En daar sloeg hij de spijker op de kop + dat ik niet geïnteresseerd ben in hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |