Gelijk hij trekt de blafferquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hier een mogelijkheid om je vriend voortijdig langs te laten komen. De woorden "Enge jonge vraagt mij uit wat te doen" moet wel afdoende zijn.
Dan weet je wel dat hij echt om je geeft in dit vroegtijdige stadium. Dat is die paar jaar wachten terwijl hij zijn straf uitzit best waard toch?quote:
hij ziet er eng uit en aan begin van het jaar ging ie elke dag whatsappen en me proberen te volgen en weet niet vooral door hoe hij eruit zietquote:
ook engquote:
Is dat die debiel met die erectie-foto?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij ziet er eng uit en aan begin van het jaar ging ie elke dag whatsappen en me proberen te volgen en weet niet vooral door hoe hij eruit ziet
dafuqquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij ziet er eng uit en aan begin van het jaar ging ie elke dag whatsappen en me proberen te volgen en weet niet vooral door hoe hij eruit ziet
Precies. Loyaliteit dit dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat hij echt om je geeft in dit vroegtijdige stadium. Dat is die paar jaar wachten terwijl hij zijn straf uitzit best waard toch?
nee joh. Die heb ik trouwens gerapporteerd, kreeg daarna bericht van facebook dat ze account hadden verwijderdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat die debiel met die erectie-foto?
wat watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh. Die heb ik trouwens gerapporteerd, kreeg daarna bericht van facebook dat ze account hadden verwijderd
Daar heb ik wel vaker last van als het straps betreftquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ons welgemeende advies niet echt serieus wordt genomen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahaha lekker voor hemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh. Die heb ik trouwens gerapporteerd, kreeg daarna bericht van facebook dat ze account hadden verwijderd
Het juiste ritme houden is voor vrouwen vaak ook lastig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van als het straps betreft
Was het een grote piemel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh het was een allochtoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
Hij: wil je saman wat eten
Ik: nee
Hij: hoezo niet?
Ik: heb een vriend
Hij: en als je geen relatie had, dan ook niet?
Ik: nee dan ook niet
Hij: oké ik snap het al
Hij: je valt niet op allochtonen
Meteen de racecard trekkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
Hij: wil je saman wat eten
Ik: nee
Hij: hoezo niet?
Ik: heb een vriend
Hij: en als je geen relatie had, dan ook niet?
Ik: nee dan ook niet
Hij: oké ik snap het al
Hij: je valt niet op allochtonen
OUATquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het juiste ritme houden is voor vrouwen vaak ook lastig.
Strap-on
wat een grap
even huilen
wellicht de nieuwste aflevering OUAT maar opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |