Het wat?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:51 schreef luckass het volgende:
[..]
post eens in het reunion topic joh
Ah, het is al die tijd al om anderen uit de tent te lokkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:48 schreef Norrage het volgende:
Heerlijk die fed fans uit de tent lokkenje hoeft maar iets negatiefs te zeggen en huppakee
quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah, het is al die tijd al om anderen uit de tent te lokken [ afbeelding ]
Ach kom op, je kunt beter dan wat kneuterige bijnaampjes verzinnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:48 schreef Norrage het volgende:
Heerlijk die fed fans uit de tent lokkenje hoeft maar iets negatiefs te zeggen en huppakee
Ik deed niet eens mijn best en ik had het vooral over raonicquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach kom op, je kunt beter dan wat kneuterige bijnaampjes verzinnen.
sorryquote:
Ja dat lijkt me inderdaad logisch, maar het blijft er heel raar uitzien zeker omdat ie het al het hele jaar heeftquote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Lijkt me iets met blessurepreventie of verlichting. Houdt de arm warm.
Ongelooflijk jaquote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Raonic voorspelbaar met die forehand inside-out zeg.
Ja, toppertje.quote:
Hij komt uit Canada. Is hij niet gewoon tweetalig?quote:Raonic probeert Frans
Lijkt me niet, komt uit de greater Toronto area, daar spreken velen alleen Engels, misschien wat meer nadruk op Frans op school, maar niks als tweetalig. Misschien is hij tweetalig, maar dan in Servisch/Kroatisch/Bosnisch. Zijn accent is ook behoorlijk sterk.quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, toppertje.
[..]
Hij komt uit Canada. Is hij niet gewoon tweetalig?
Oké, ja, is wel waar..quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, komt uit de greater Toronto area, daar spreken velen alleen Engels, misschien wat meer nadruk op Frans op school, maar niks als tweetalig. Misschien is hij tweetalig, maar dan in Servisch/Kroatisch/Bosnisch. Zijn accent is ook behoorlijk sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |