Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef tja77 het volgende: Stomme kutvergelijkingen met overgewaardeerd dravertje Blind. Opsodemieteren met die nietszeggende cijfers over Blind, die veel meer wedstrijden heeft gespeeld in het eerste, en in een ander team speelde. Beetje appels met peren vergelijken dit. Hendrix zet stappen, maar is nog niet klaar voor het Nederlands elftal. Hij is dan ook 5 jaar jonger.
Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef tja77 het volgende: Stomme kutvergelijkingen met overgewaardeerd dravertje Blind. Opsodemieteren met die nietszeggende cijfers over Blind, die veel meer wedstrijden heeft gespeeld in het eerste, en in een ander team speelde. Beetje appels met peren vergelijken dit. Hendrix zet stappen, maar is nog niet klaar voor het Nederlands elftal. Hij is dan ook 5 jaar jonger.
Nietszeggende cijfertjes? Iemand beweert hier met droge ogen dat Blind weinig creëert en weinig drang naar voren heeft wat dus pure onzin is. Dit kun je zien aan het aantal gecreëerde kansen vorig seizoen.
Het is wel appels met peren vergelijken dat ben ik met je eens maar de argumenten van Nickguithar of hoe de neuk je die username ook schrijft slaan als een lul op een drumstel.
Ik zeg dat het onzin is. Er is helemaal geen bod gekomen. Voor 20 Mio was hij echt verkocht. En Wijnaldum ook. PSV kan het zich helemaal niet veroorloven om nee te verkopen. Wat als ze beiden hun kruisbanden afscheuren?
Ik zeg dat het onzin is. Er is helemaal geen bod gekomen. Voor 20 Mio was hij echt verkocht. En Wijnaldum ook. PSV kan het zich helemaal niet veroorloven om nee te verkopen. Wat als ze beiden hun kruisbanden afscheuren?
Kan PSV weldegelijk. Dat blijkt wel als je de cijfers ziet. Daarnaast hebben ze gewoon een afweging gemaakt, financieel<-->sportief. Ze hadden het niet aan de supporters kunnen verkopen als ze Memphis weggedaan hadden. Ik zie hier weinig risico. Zelfs met die gescheurde kruisbanden zou hij nog 15+ opbrengen.. maarja, what are the odds..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Kan PSV weldegelijk. Dat blijkt wel als je de cijfers ziet. Daarnaast hebben ze gewoon een afweging gemaakt, financieel<-->sportief. Ze hadden het niet aan de supporters kunnen verkopen als ze Memphis weggedaan hadden. Ik zie hier weinig risico. Zelfs met die gescheurde kruisbanden zou hij nog 15+ opbrengen.. maarja, what are the odds..
Ik denk dat het onzin is LBM. Dat bod is bijna niet te weigeren.
Kunnen ze zich wel veroorloven en het verhaal dat een speler aangetrokken wordt om na een paar speelronden flink geblesseerd te raken hoor je ieder seizoen wel, maar er wordt geen speler minder om getransfereerd lijkt me.
Kunnen ze zich wel veroorloven en het verhaal dat een speler aangetrokken wordt om na een paar speelronden flink geblesseerd te raken hoor je ieder seizoen wel, maar er wordt geen speler minder om getransfereerd lijkt me.
Ik denk dat het onzin is LBM. Dat bod is bijna niet te weigeren.
Tuurlijk wel, hij gaf het signaal bij te tekenen dus je weet dat hij bij een normaal seizoen minimaal hetzelfde op kan brengen. Toch van de gekken dat het maar logisch is geworden dat je bij een goed bod eerder aan de centen dan aan de titel moet denken. De club is gezond, kon het aanbod weerstaan.
Bovendien acht ik de kans best aanwezig dat het ook geen club was waar Depay heen zou willen en de betalingsconstructie kan ook nog eens niet al te best zijn geweest.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Tuurlijk wel, hij gaf het signaal bij te tekenen dus je weet dat hij bij een normaal seizoen minimaal hetzelfde op kan brengen. Toch van de gekken dat het maar logisch is geworden dat je bij een goed bod eerder aan de centen dan aan de titel moet denken. De club is gezond, kon het aanbod weerstaan.
Bovendien acht ik de kans best aanwezig dat het ook geen club was waar Depay heen zou willen en de betalingsconstructie kan ook nog eens niet al te best zijn geweest.
Het is toch geen voldongen feit dat hij hetzelfde of meer opbrengt? Hetzelfde geldt voor het behalen van een titel. Natuurlijk is die kans groter met Depay en Wijnaldum, maar dat is ook geen absolute zekerheid. En ik denk dat je als club in Nederland bijna gedwongen bent om bij een goed bod je spelers te verkopen.
Dat het geen club zou zijn waar Depay heen zou willen of dat de betalingscondities niet goed zouden zijn lijken me meer voor de hand liggend.
Het is toch geen voldongen feit dat hij hetzelfde of meer opbrengt? Hetzelfde geldt voor het behalen van een titel. Natuurlijk is die kans groter met Depay en Wijnaldum, maar dat is ook geen absolute zekerheid. En ik denk dat je als club in Nederland bijna gedwongen bent om bij een goed bod je spelers te verkopen.
No offence natuurlijk. Maar met die instelling is onze club de afgelopen jaren dus bijna kapot gegaan. Zo zak je niet alleen Europees af, maar ook nationaal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
No offence natuurlijk. Maar met die instelling is onze club de afgelopen jaren dus bijna kapot gegaan. Zo zak je niet alleen Europees af, maar ook nationaal.
Huidige spelersgroep PSV voor 20,1 miljoen euro op de balans
PSV heeft de huidige spelersgroep voor een waarde van 20,1 miljoen euro op de balans staan, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Dat betekent dat PSV over een aanzienlijke stille reserve beschikt, alleen Memphis vertegenwoordigt die waarde immers al. Jeugdspelers kunnen voor 0 euro op de balans worden gezet. Dat geldt dus onder meer voor Depay, Hendrix, Zoet en Locadia.
Hey, ze laten Depay ook niet in de winterstop gaan. Alles moet wijken voor het kampioenschap. Waarom zit die drol Cocu er dan nog? Lach me de pleuris als PSV in mei 2015 uiteindelijk geen kampioen is geworden.
Op woensdag 29 oktober 2014 07:12 schreef Ajacied422 het volgende: Hey, ze laten Depay ook niet in de winterstop gaan. Alles moet wijken voor het kampioenschap. Waarom zit die drol Cocu er dan nog? Lach me de pleuris als PSV in mei 2015 uiteindelijk geen kampioen is geworden.
mochten ze het wel worden, dan zit jij ergens ondergedoken.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Als het niet in je straatje past is het scorebordjournalistiek .Je kan iedereen erbij gaan halen, nu Clasie weer maar Hendrix is nu nog lang niet zo ver als Blind en ook niet als Clasie.
Nee hoor, Clasie haal ik er alleen bij omdat ik dat een veel meer veelzijdige en gewoon betere speler vind voor de CVM positie dan een Blind. Ik zie gewoon de toegevoegde waarde van Blind op de CVM niet, zeker niet bij Man utd. Dan moet je toch streven naar jongens van het kaliber Xabi, Khedira, Kroos e.d.? Niet naar Daley Blind die de bal constant breed speelt.
Verder snap ik ook niet dat iedereen maar blijft zeggen dat Hendrix minder ver is dan Clasie en Blind, dat weet ik ook wel en ik beweer toch nergens het tegendeel?
Op woensdag 29 oktober 2014 07:12 schreef Ajacied422 het volgende: Hey, ze laten Depay ook niet in de winterstop gaan. Alles moet wijken voor het kampioenschap. Waarom zit die drol Cocu er dan nog? Lach me de pleuris als PSV in mei 2015 uiteindelijk geen kampioen is geworden.
Kan me oprecht niet voorstellen dat het dit jaar misgaat, al heb ik dat nu meerdere jaren gezegd
Nee hoor, Clasie haal ik er alleen bij omdat ik dat een veel meer veelzijdige en gewoon betere speler vind voor de CVM positie dan een Blind. Ik zie gewoon de toegevoegde waarde van Blind op de CVM niet, zeker niet bij Man utd. Dan moet je toch streven naar jongens van het kaliber Xabi, Khedira, Kroos e.d.? Niet naar Daley Blind die de bal constant breed speelt.
Verder snap ik ook niet dat iedereen maar blijft zeggen dat Hendrix minder ver is dan Clasie en Blind, dat weet ik ook wel en ik beweer toch nergens het tegendeel?
Begint hij weer over balletjes breed Kijk naar de stats schele dakduif.
Begint hij weer over balletjes breed Kijk naar de stats schele dakduif.
Ja de stats zeggen 1 kans per wedstrijd, maar wat is een kans dan? Iemand die hij aanspeelt en van 40 meter opendraait en schiet? Iemand die de actie doorzet en vervolgens de bal erin schiet, of is een kans pas als je de bal daadwerkelijk tussen de palen schiet? Beetje vaag zo.
Maar wees eens concreet; wat vind jij de kwaliteiten van Blind waardoor hij een meerwaarde is voor United? En dan doel ik dus op iets wat iemand als Clasie bijv. nog zou missen. En kom niet met iets lulligs als ervaring aub. Ik zie het namelijk echt niet en tot nu toe heeft niemand het me kunnen vertellen.
Ja de stats zeggen 1 kans per wedstrijd, maar wat is een kans dan? Iemand die hij aanspeelt en van 40 meter opendraait en schiet? Iemand die de actie doorzet en vervolgens de bal erin schiet, of is een kans pas als je de bal daadwerkelijk tussen de palen schiet? Beetje vaag zo.
Maar wees eens concreet; wat vind jij de kwaliteiten van Blind waardoor hij een meerwaarde is voor United? En dan doel ik dus op iets wat iemand als Clasie bijv. nog zou missen. En kom niet met iets lulligs als ervaring aub. Ik zie het namelijk echt niet en tot nu toe heeft niemand het me kunnen vertellen.
Het is maar net hoe hoog je ManU inschaalt, of hij er echt klaar voor is/was moeten we nog maar afwachten maar ik kan me voorstellen dat als zo'n club je wil hebben met ook nog een coach die je kent dat je dan geen nee zegt.
Wat Clasie mist tov Blind is handelingssnelheid, hij heeft net iets meer ruimte en tijd nodig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jammer ook dat je geen 12 spelers mag opstellen, zou de keuze van Cocu wel makkelijker maken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op woensdag 29 oktober 2014 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende: Pasveer voor Zoet Isimat voor Bruma Jozefzoon voor Memphis Locadia voor de Jong Ritzmaier voor Guardado
Memphis afwezig
Die moest z'n pauperbak ophalen. Vroeger zeiden ze altijd 'een witte, daar blijf je mee zitten'. Zou Memphis weten dat de meeste mensen ook niet van legerkleuren houden wanneer hij na dit seizoen vertrekt?
Ik snap nog steeds niet waarom je dit soort potten begint met je tweede team, om vervolgens 'betere' krachten erbij te zetten als het niet gaat. Beginnen met je sterkste team en snel wisselen als je met 2 doelpunten voor staat is toch stukken zekerder? Ik zie bv Wijnaldum de wedstrijd niet ineens kantelen...
hoef niet te kijken dus. of is de afgang alweer afgelopen?
Ik zou jezelf de ergernis besparen. Voordeel van zo'n wedstrijd: iedereen mag weer eventjes zijn mond dicht houden en bij zichzelf te rade gaan als ze niet in de basis staan/gewisseld worden/uit de basis verdwijnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik zou jezelf de ergernis besparen. Voordeel van zo'n wedstrijd: iedereen mag weer eventjes zijn mond dicht houden en bij zichzelf te rade gaan als ze niet in de basis staan/gewisseld worden/uit de basis verdwijnen.
is gewoon de mentaliteit de ontbreekt. niet alleen in het voetbal, maar daar valt het het beste op.
en verder zijn brenet en locadia sowieso geen psv-materiaal. en nog wel een paar meer trouwens.
Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Coelho het volgende: Ik snap nog steeds niet waarom je dit soort potten begint met je tweede team, om vervolgens 'betere' krachten erbij te zetten als het niet gaat. Beginnen met je sterkste team en snel wisselen als je met 2 doelpunten voor staat is toch stukken zekerder? Ik zie bv Wijnaldum de wedstrijd niet ineens kantelen...
is gewoon de mentaliteit de ontbreekt. niet alleen in het voetbal, maar daar valt het het beste op.
en verder zijn brenet en locadia sowieso geen psv-materiaal. en nog wel een paar meer trouwens.
1-4 ondertussen, met twee van Locadia zelfs
Maar blijft een kutwedstrijd. Dit soort potjes moet je vroeg beslissen en professioneel benaderen, beide niet gebeurd weer...
Ik snap het ook niet van de spelers, veel ervan hebben behoorlijk wat concurrentie op hun positie en zijn echt niet zeker van een basisplek, als je dan zo speelt maak je het de trainer natuurlijk niet moeilijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Maar blijft een kutwedstrijd. Dit soort potjes moet je vroeg beslissen en professioneel benaderen, beide niet gebeurd weer...
Ik snap het ook niet van de spelers, veel ervan hebben behoorlijk wat concurrentie op hun positie en zijn echt niet zeker van een basisplek, als je dan zo speelt maak je het de trainer natuurlijk niet moeilijk.
Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef TLC het volgende: Ik mag toch hopen dat PSV de volgende wedstrijd met 1 minuut (en geen Blatter minuut) stilte begint.
*RIP Klas Ingesson*
Ik hoop het ook, Ik verwacht ook wel dat dat gebeurt, ondanks dat hij niet zo heel veel wedstrijden voor PSV heeft gespeeld.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Die moest z'n pauperbak ophalen. Vroeger zeiden ze altijd 'een witte, daar blijf je mee zitten'. Zou Memphis weten dat de meeste mensen ook niet van legerkleuren houden wanneer hij na dit seizoen vertrekt?
ik gok dat het een lease bakkie is
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Belangrijk of niet, het stoort me gewoon dat een groot deel van die voetballers echt van die kapsones kereltjes zijn. Begrijp me niet verkeerd, het is een briljante voetballer in spé waar ik voor naar het stadion kom, maar kom op zeg, zo'n auto... Of de hele parkeerplaats wanneer het NL elftal bij elkaar komt in Hoenderloo
Speel gewoon je wedstrijden, doe je ding, geniet gerust van het salaris dat er aan gekoppeld is, maar doe bovenal normaal. Wat mij betreft had Brands (of wie dan ook) hem een draai om z'n oren gegeven toen hij de formulieren voor deze auto kwam laten aftekenen. Modelletje niks mis mee, maar waarom die print Dan roep je het toch over je af??
Belangrijk of niet, het stoort me gewoon dat een groot deel van die voetballers echt van die kapsones kereltjes zijn. Begrijp me niet verkeerd, het is een briljante voetballer in spé waar ik voor naar het stadion kom, maar kom op zeg, zo'n auto... Of de hele parkeerplaats wanneer het NL elftal bij elkaar komt in Hoenderloo
Lekker boeiend wat voor auto ze rijden Zijn motor had ook zo'n camo
Speel gewoon je wedstrijden, doe je ding, geniet gerust van het salaris dat er aan gekoppeld is, maar doe bovenal normaal. Wat mij betreft had Brands (of wie dan ook) hem een draai om z'n oren gegeven toen hij de formulieren voor deze auto kwam laten aftekenen. Modelletje niks mis mee, maar waarom die print Dan roep je het toch over je af??
heh?
Als je zelf boven modaal verdient mag je toch lekker zelf weten waar je het aan uitgeeft, kijk eens zijn kamer hij heeft gewoon een andere smaak dan een 'normaal' mens in jouw ogen? Wat is daar erg aan? Al zijn het roze pony's op zijn auto lekker belangrijk. Hij is niet verplicht een standaard lak te kiezen als ieder ander, als hijd t liever wil is zijn keuze. Dat is geen kapsones of wat dan ook.
Smaak is één, maar dit neigt naar eigengeilerij. Dat hij meer geld heeft dan modaal is zijn goed recht, maar IK zie liever iemand die in zijn gedrag wat meer met beide benen op de grond staat, type van Nistelrooy of Kuyt. Maar goed. ik houd er verder over op Laat hem maar nuttig zijn op weg naar het kampioenschap!
Op donderdag 30 oktober 2014 09:05 schreef Coelho het volgende: Smaak is één, maar dit neigt naar eigengeilerij. Dat hij meer geld heeft dan modaal is zijn goed recht, maar IK zie liever iemand die in zijn gedrag wat meer met beide benen op de grond staat, type van Nistelrooy of Kuyt. Maar goed. ik houd er verder over op Laat hem maar nuttig zijn op weg naar het kampioenschap!
Als die jongen nou al sinds zijn 18e droomt van een auto met camo-wrap, laat hem dan lekker een auto met camo-wrap kopen als hij daar het geld voor heeft. Zo verschrikkelijk veel jaloezie
Zolang hij maar gewoon goed speelt en scoort zal het me wordt wezen.
Als die jongen nou al sinds zijn 18e droomt van een auto met camo-wrap, laat hem dan lekker een auto met camo-wrap kopen als hij daar het geld voor heeft. Zo verschrikkelijk veel jaloezie
Dit en het feit dat iedereen een ander smaak heeft, dat hij camo auto´s niet mooi vindt, wil niet zeggen dat ieder anders mens dat ook gaat vinden.
dit is toch gewoon de club/sponsor leaseauto, kost (hem) niks dus behalve bijtelling
dit is toch gewoon de club/sponsor leaseauto, kost (hem) niks dus behalve bijtelling
Tuurlijk kost dat hem wel Als ik een auto van de zaak krijg, kost me dat ook gewoon per maand. Stel nou dat ik een auto neem MET bestikkering van de zaak, kost het me minder dan wanneer ik er een zou nemen zonder bestikkering. In dit geval zal Memphis gewoon voor de bestikkering hebben moeten betalen en wordt hij elke maand gekort in zijn loon.
Die auto´s zijn echt niet gratis nee, maar voor zijn salaris misschien wel. Verder zal hij weinig mee rijden, misschien met vrienden ergens naartoe. Zijn R8 zal eerder gebruikt worden.
Als je zelf boven modaal verdient mag je toch lekker zelf weten waar je het aan uitgeeft, kijk eens zijn kamer hij heeft gewoon een andere smaak dan een 'normaal' mens in jouw ogen? Wat is daar erg aan? Al zijn het roze pony's op zijn auto lekker belangrijk. Hij is niet verplicht een standaard lak te kiezen als ieder ander, als hijd t liever wil is zijn keuze. Dat is geen kapsones of wat dan ook.
Erg toevallig. Ik heb namelijk een A-klasse met roze pony's.
Op donderdag 30 oktober 2014 12:02 schreef Doublepain het volgende: Die auto´s zijn echt niet gratis nee, maar voor zijn salaris misschien wel. Verder zal hij weinig mee rijden, misschien met vrienden ergens naartoe. Zijn R8 zal eerder gebruikt worden.
Mijn leasemaatschappij doet al moeilijk bij een trekhaak
zo te zien zit er ook geen trekhaak op
Tuurlijk kost dat hem wel Als ik een auto van de zaak krijg, kost me dat ook gewoon per maand. Stel nou dat ik een auto neem MET bestikkering van de zaak, kost het me minder dan wanneer ik er een zou nemen zonder bestikkering. In dit geval zal Memphis gewoon voor de bestikkering hebben moeten betalen en wordt hij elke maand gekort in zijn loon.
Nja Mercedes dan, gaat me er meer om dat iedereen hier hem die auto misgunt
iedereen hier
Op donderdag 30 oktober 2014 09:05 schreef Coelho het volgende: Smaak is één, maar dit neigt naar eigengeilerij. Dat hij meer geld heeft dan modaal is zijn goed recht, maar IK zie liever iemand die in zijn gedrag wat meer met beide benen op de grond staat, type van Nistelrooy of Kuyt. Maar goed. ik houd er verder over op Laat hem maar nuttig zijn op weg naar het kampioenschap!
Dit soort dingen horen toch ook wel bij zo'n speler, excentriek etc.
Dat is toch ook compleet over de top. Kom op, die gast is 20. Die heeft nota bene nog een puntenrijbewijs
Ik snap niet dat iemand zijn leeftijd, en het feit dat hij een puntenrijbewijs heeft, ook maar enigzins relevant is, als het gaat om de kleur van zijn auto of motor. Dit riekt eerder naar jaloezie.
Eens. Kijk, dat een autoliefhebber zo'n auto koopt, prima. Het feit dat echte ieder van hen het doet geeft aan dat er wat meer speelt dan liefhebberij (status, ego en dat soort geneuzel). Ik weet niet of dat het een voetballer slechter maakt maar je zal er niet beter door gaan voetballen en het valt op dat vaak de allerbeste voetballers weinig kapsones hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Het zal wel een wrap zijn en daaronder is die bak gewoon zwart (ofzo) . Voordeel van die wrap is wel dat de lak eronder gewoon goed blijft, dus die auto is bij inruil weer wat meer waard voor de leasemaatschappij .
Zolang het over de auto's van de spelers gaat (heb niks speciaals gezien, als je toch moeilijk rijk bent koop dan een privé-jet), zit het met PSV wel prima
Als je een dikke auto koopt heb je een kleine piemel. Triestheid en gayness ten toppen. Vroeger waren mannen nog mannen, tegenwoordig heb je homo's zoals Hercules.
Jammer van Hendrix, speelde buiten die gele kaarten gewoon goed. Pracht middenveld hebben we met Guardado, Hendrix, Wijnaldum. Blij met de 3 punten. Begin 2e helft was meesterlijk, gewoon met 10 man ADO wegspelen. Achterin weinig weggegeven.
Na dit seizoen nog een 1 jarig contract bij Valencia...toch? Misschien tegen een gereduceerde overname prijs, maar vraag is of Guardado dat zelf ook wil. Hij kan als hij deze lijn doorzet, uit voldoende ploegen kiezen denk ik.
Maar ojee ojee wat was Brenet weer slecht. Ik zie ook geen progressie. Bruma mag volgende wedstrijd wel banken wat mij betreft, en dan die Isimat er voor in de plaats. Hendrix is geschorst, Maher daarvoor in de plaats.
Op zaterdag 1 november 2014 23:22 schreef tja77 het volgende: Maar ojee ojee wat was Brenet weer slecht. Ik zie ook geen progressie. Bruma mag volgende wedstrijd wel banken wat mij betreft, en dan die Isimat er voor in de plaats. Hendrix is geschorst, Maher daarvoor in de plaats.
Brenet moet je niet meer opstellen. Het is gewoon sneu voor dat ventje.
Guardado beest, De jong ook zeer behoorlijk. Rekik en bruma ook goed. Brenet psv-onwaardig.
Na dit seizoen nog een 1 jarig contract bij Valencia...toch? Misschien tegen een gereduceerde overname prijs, maar vraag is of Guardado dat zelf ook wil. Hij kan als hij deze lijn doorzet, uit voldoende ploegen kiezen denk ik.
Ik snap niet waarom een speler met zoveel kwaliteit in de eredivisie speelt. Niet dat ik het erg vind, maar toch, die jongen is toch echt wel bijvoorbeeld Premier League waardig.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee, Hendrix is niet dom. Hij mag Zoet bedanken voor die uittrap. Gewoon idioot.
Ach, jij vindt je manager veel interessanter omdat Maher niet speelde.
Het zit diep.
Maargoed belangrijke 3 punten, deze partijen verloren we vaak, ik zeg niet dat het lek boven is maar die van vandaag was goed gezien de omstandigheden.
Nee, Hendrix is niet dom. Hij mag Zoet bedanken voor die uittrap. Gewoon idioot.
Ach, jij vindt je manager veel interessanter omdat Maher niet speelde.
Ach, vind het ook altijd wel leuk om Depay en Willems te volgen als ex-Spartanen, net als Strootman eerder. Bij Sparta valt momenteel toch weinig te beleven.
Life lies a slow suicide Orthodox dreams and symbolic myths From feudal serf to spender This wonderful world of purchase
Volgens Rikkie E. denkt PSV er over na om hem langer vast te leggen. Beetje een open deur natuurlijk, want dat deden ze vast al toen ze met Valencia in geprek waren om hem te huren.
1-0 winst, 3 punten met 10 man. Ach het was een verschrikking soms maar men heeft gestreden en terecht gewonnen. Helaas was de eerste gele kaart van Hendrix 1 die gewoon vermeden kon worden. Dit soort overtredingen rond het middenveld maken zijn beginnersfouten die er nog uit moeten.
Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende: iedereen lachte toen willems als lb werd gekozen op het ek 2012 en nu is het 1 vd beste spelers dat psv ooit heeft gekend
Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef IsaacCuenca het volgende: iedereen lachte toen willems als lb werd gekozen op het ek 2012 en nu is het 1 vd beste spelers dat psv ooit heeft gekend
de minuten die hij maakte waren ook niet dermate bijzonder. Tussen andere goede voetballers spelen is heel wat anders dan één van de beste spelers zijn zoals bij Cambuur
Ritzmaier heeft nog alle tijd. Ik ben blij dat we eindelijk van dat panische af zijn dat een speler na anderhalf seizoen rotsvast basis moet staan om niet tot absolute mislukking te worden beschouwd. Maher was 10 wedstrijden geleden nog de absolute miskoop van de eeuw en nu zit er toch een hoop volk met knikkende knietjes af te wachten of zo'n speler geen spatjes gaat krijgen nu hij zaterdag in die vorm moest banken.
Als afgelopen zomer een transfer is afgeketst is de kans aanwezig dat ie komende zomer alsnog gaat. Moet je je sowieso op voorbereiden
Ik vermoed dat zowel Wijnaldum als Depay, mits ze zo blijven spelen, in de zomer sowieso weg zijn.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ik vermoed dat zowel Wijnaldum als Depay, mits ze zo blijven spelen, in de zomer sowieso weg zijn.
Dat denk ik ook, daarom zou ik in de winterstop al eens stilletjes informeren naar Gudelj. Hengelen naar de vraagprijs en die jongen lekker maken voor een transfer. Als je ziet hoe ogenschijnlijk makkelijk hij het niveau van AZ al begint te ontgroeien lijkt hij mij een serieuze optie voor PSV.
Dat denk ik ook, daarom zou ik in de winterstop al eens stilletjes informeren naar Gudelj. Hengelen naar de vraagprijs en die jongen lekker maken voor een transfer. Als je ziet hoe ogenschijnlijk makkelijk hij het niveau van AZ al begint te ontgroeien lijkt hij mij een serieuze optie voor PSV.
Informeren kan geen kwaad. En als hij toehapt, kun je altijd nog kijken wat je doet. Je bent dan alweer een paar maanden ontwikkeling bij de rest verder. Dan kan altijd nog bepaald worden of hij wordt aangetrokken of niet.
Maar Gudelj valt me de laatste weken zeer zeker in positieve zin op.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op maandag 3 november 2014 19:31 schreef GGMM het volgende: Stiekem zit je daar eigenlijk net niet op te wachten als PSVer. Huidige middenveld van PSV is goed en Schaars niet.
Aan het begin van vorig seizoen was Schaars erg goed, daarna niet meer idd. Ik zie hem liever op de bank dan Ritzmaier, die kan het niveau duidelijk niet aan.
Ik ben vooral benieuwd naar dat bodemonderzoek. Jarenlang de beste grasmat hebben en nu ineens seizoenen lang een baggermat. Dat is wel een heel groot verschil. Wat is er veranderd?
Het enige dat ik kan bedenken is het feit dat de grond onder het stadion verkocht is aan de gemeente. Zijn er sindsdien niet deze problemen?
Op maandag 3 november 2014 21:01 schreef Lemming22 het volgende: Ik ben vooral benieuwd naar dat bodemonderzoek. Jarenlang de beste grasmat hebben en nu ineens seizoenen lang een baggermat. Dat is wel een heel groot verschil. Wat is er veranderd?
Het enige dat ik kan bedenken is het feit dat de grond onder het stadion verkocht is aan de gemeente. Zijn er sindsdien niet deze problemen?
Informeren kan geen kwaad. En als hij toehapt, kun je altijd nog kijken wat je doet. Je bent dan alweer een paar maanden ontwikkeling bij de rest verder. Dan kan altijd nog bepaald worden of hij wordt aangetrokken of niet.
Maar Gudelj valt me de laatste weken zeer zeker in positieve zin op.
Oud-studiegenoot die bij Schalk, Gudelj en nog wat NAC-spelers op de middelbare school had gezeten, zei tegen mij(dacht ik, kan me niet meer zo goed herinneren) dat PSV de favoriete club in NL van Gudelj was. Ik was daar nog vrij verbaasd over, maar zag het zeker wel zitten om hem over 1-2 jaar bij PSV te zien. Nou maar hopen dat ik het goed onthouden heb .
Dat schijnt een middenvelder te zijn Die hebben we gelukkig nog niet...
Oud-studiegenoot die bij Schalk, Gudelj en nog wat NAC-spelers op de middelbare school had gezeten, zei tegen mij(dacht ik, kan me niet meer zo goed herinneren) dat PSV de favoriete club in NL van Gudelj was. Ik was daar nog vrij verbaasd over, maar zag het zeker wel zitten om hem over 1-2 jaar bij PSV te zien. Nou maar hopen dat ik het goed onthouden heb .
Dus iemand die je kent van je studie heeft tegen je gezegd dan Gudelj tegen hem heeft gezegd dat PSV zijn favo club in Nederland. Althans, je denkt dat je je dat goed herinnerd.
Nou, dat is solide en betrouwbare informatie, recht uit de bron. Ik ga mijn bookmaker bellen.
Dus iemand die je kent van je studie heeft tegen je gezegd dan Gudelj tegen hem heeft gezegd dat PSV zijn favo club in Nederland. Althans, je denkt dat je je dat goed herinnerd.
Nou, dat is solide en betrouwbare informatie, recht uit de bron. Ik ga mijn bookmaker bellen.
Op dinsdag 4 november 2014 00:48 schreef Kotsdrol het volgende: Schaars?? Ik was hem stiekem al weer een beetje vergeten.. Ik heb hem totaal niet gemist.
Wat schieten wij hier precies mee op? Hij gaat spelen in onze jeugdelftallen, houdt daar iemand uit de basis om later weer terug te gaan naar Barca. Maar ik vergeet vast iets.
Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef StijnDa het volgende: [ afbeelding ] Wat schieten wij hier precies mee op? Hij gaat spelen in onze jeugdelftallen, houdt daar iemand uit de basis om later weer terug te gaan naar Barca. Maar ik vergeet vast iets.
Jullie zullen wel wat geld krijgen of een koop clausule als Barca hem te licht vind.
Een goede speler erbij kan het niveau van de anderen natuurlijk ook optrekken.
Op donderdag 6 november 2014 11:52 schreef Lemming22 het volgende: Ouch, Umbro. Consequentie van jarenlang geen kampioen worden. Enig voordeel is dat PSV nu wel een zware stem heeft in het ontwerp van het shirt.
Dat is waar. En Nike wilde sowieso niet veel meer betalen. Die voelen zich te goed voor een club die Europees al jaren geen kut laat zien.
Op donderdag 6 november 2014 11:52 schreef Lemming22 het volgende: Ouch, Umbro. Consequentie van jarenlang geen kampioen worden. Enig voordeel is dat PSV nu wel een zware stem heeft in het ontwerp van het shirt.
Shirts bij PSV zijn toch altijd wel redelijk?
Dat shirt van jullie 100-jarig bestaan was ook nice, die blauwe. Al leek die wel heel veel op die van Feyenoord.