Nee, maar t is wel bijna net zo gay als Fire islandquote:
Voor seks? Ik ga voor een kroket toch ook niet naar de febo in Amsterdamquote:
Dat is dan veranderd. Toen ik er ooit was was dat in elk geval niet zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar t is wel bijna net zo gay als Fire island
Het is al een paar jaar t nieuwe Sitges.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan veranderd. Toen ik er ooit was was dat in elk geval niet zo.
Circuit party?quote:Dacht dat Barca flink gay aanhet worden was met Gay week daar. Heel Gay Amsterdam zit er dan ongeveer
Nou niet als het er 10 op de 1000 zijn ipv 5, maar wel als het opeens 70% is, dan valt het wel op denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik let nooit zo op homo'sof er ergens veel zijn of niet.
Da's iets wat de hele wereld overgaat en idd ook een week in barca staat.quote:
Volgens hem was t idd zo'n 70%.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou niet als het er 10 op de 1000 zijn ipv 5, maar wel als het opeens 70% is, dan valt het wel op denk ik.
Ja oké, maar dat zijn meestal niet de plekken waar ik komquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou niet als het er 10 op de 1000 zijn ipv 5, maar wel als het opeens 70% is, dan valt het wel op denk ik.
Ik zou nog liever gay lijken dan de gemiddelde Amerikaanse heren "mode" aan moeten trekkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef stbabylon het volgende:
Mja, dat is de Amerikaanse kijk. En zoals we allemaal weten, is die kijk voornamelijk verkeerd.
Nou hij dus ook niet, tot ie in Gran Canaria op vakantie gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat zijn meestal niet de plekken waar ik kom
Wel! Dan hebben ze allemaal spoed en moet je voor de rest ALLES laten liggen. Snap je toch zelf ook wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Lieve collega. Als 9 van de 10 van je mailtjes de indicatie [SPOED] voor ed titel hebben, dan heeft dat niet echt effect meer.
Het is me afgelopen zomer niet opgevallenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hij dus ook niet, tot ie in Gran Canaria op vakantie ging
We nemen alle plekken over hoor.
Misschien zijn jullie overal al maar zien jullie eruit als gewone mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hij dus ook niet, tot ie in Gran Canaria op vakantie ging
We nemen alle plekken over hoor.
Oh oh, dat is pas een beledigingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie overal al maar zien jullie eruit als gewone mensen.
We infiltreren en penetrerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie overal al maar zien jullie eruit als gewone mensen.
Ik heb een dikke huid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh oh, dat is pas een belediging.
Nooit stick boyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid.
HUID zeg ik, huid! Voordat je me ziet als een vette olifant
Aww gosh, you wuf mequote:
Aparte conclusie na een andere beledigingquote:
Het is vooral een omslachtige vertaling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Die disney banner"We zouden allemaal graag willen dat de magie van kerst eerder begint".
Is dat nou slim inspelen op de zwarte piet rel?![]()
Sprak vorige week een vriendin van me, die wil uit dit dorp weg omdat ze hier niet hand in hand kan lopen met d'r vriendinquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid.
HUID zeg ik, huid! Voordat je me ziet als een vette olifant
Voor meisjes is t toch echt minder erg dan voor mannen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sprak vorige week een vriendin van me, die wil uit dit dorp weg omdat ze hier niet hand in hand kan lopen met d'r vriendinIk zou het gewoon eens moeten proberen, kijken wat de reacties zijn.
Ik vond het ook al apart, maar het zijn natuurlijk meestal mutsjes van een jaar of 16 die hand in hand lopen (zelfs op de fietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor meisjes is t toch echt minder erg dan voor mannen.
Vriendinnen lopen ook wel eens hand in hand. Moeder een dochter. Etc.
Maar ze zal wel een smerig stekelkapsel hebben en Doc Martens
In de stad heb je extreme moslims, in de dorpen extreme christenen. Nergens zijn we veiligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is allemaal beter buiten de stad hoor.
En jullie vermenigvuldigen je ook niet, waar komen jullie toch allemaal vandaan!?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de stad heb je extreme moslims, in de dorpen extreme christenen. Nergens zijn we veilig
Hier zitten ze allebeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de stad heb je extreme moslims, in de dorpen extreme christenen. Nergens zijn we veilig
Gewoon. Infectie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jullie vermenigvuldigen je ook niet, waar komen jullie toch allemaal vandaan!?.
Zombie-apocalypse, maar dan andersquote:
Fijn, zo'n "gemeenschap". Je moet er maar bij willen horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeder van een collega van me heeft kanker gehad en heeft heel kort haar. Ze is van de kerk en dan moet je lang haar hebben. Kreeg ze ook opmerkingen over.
Echt he
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zombie-apocalypse, maar dan anders.
Crap, dan maar naar een tropisch eiland verhuizen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zombie-apocalypse, maar dan anders.
Not as fun as you might think, blow jobs will end a little differentlyquote:
Gewoon neermaaien, net als in World War Zquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap, dan maar naar een tropisch eiland verhuizen?
Wat een arrogante veeleisende kwal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
NWS / Morrissey in TivoliVredenburg: vleesverbod, ook in andere zalen
Kill it with fire!
Wat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iig iets Gayproofs danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bende gij dan Brad Pitt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon neermaaien, net als in World War Z.
Gewoon een primitief grotje in de rimboe zonder Grindr bereik.quote:
Ja, maar dan efficient en niet eerst nutteloos de hele wereld over voor nietsquote:
Op het dak zetten van het huis:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon neermaaien, net als in World War Z.
Ik heb m nog steeds niet gekeken. Staat op de "to see".quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan efficient en niet eerst nutteloos de hele wereld over voor niets.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?Gran Canaria? Ibiza? Taken them all.
Blame the hetero's, they're the ones having all the gay babies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jullie vermenigvuldigen je ook niet, waar komen jullie toch allemaal vandaan!?.
Ondanks dat er veel aan gedaan was. Was t toch vaak net te afgeraffeld.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want snackbar was toch echt te dichtbij.
gelukt met de baan?quote:
Ik ben al maanden, of nouja ruim een jaar niet meer in een schoenenwinkel geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Het was geen schoenenwinkel, snap dat nou.
Nee, omdat je er niet naast woontquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben al maanden, of nouja ruim een jaar niet meer in een schoenenwinkel geweest
Je bestelt ze via internet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben al maanden, of nouja ruim een jaar niet meer in een schoenenwinkel geweest
Gewoon, met dezelfde bus terug waar we mee heen gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hey hoe doe je dat trouwens 8 nov met de terugweg.. taxi naar huis ofzo?
Mwah, ze doen regelmatig trips naar festivals (fortarock etc), dat is wel iets beter geregeld hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
'bar'
Lees, de buschauffeur heeft een coolbox vol bier
Nice. Dus nog wat erbij kunnen krijgen met onderhandelen?quote:
ik koop niet zo veel hoor. Daar ben ik ook gewoon te arm voorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Shopaholics
Ben blij dat het met mijn vrouw wel meevalt.
Ja, één stapje erbij qua salarisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice. Dus nog wat erbij kunnen krijgen met onderhandelen?
Shopaholic dus. Beperkt door omstandigheden, niet door keuze.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik koop niet zo veel hoor. Daar ben ik ook gewoon te arm voormaar ik vind het gewoon leuk om te doen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, één stapje erbij qua salaris
Wanneer ben je een shopaholic dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Shopaholic dus. Beperkt door omstandigheden, niet door keuze.
Als je om de paar dagen gaat shoppen en dat doet omdat je het gewoon leuk vindt, kom je aardig in de buurt lijkt mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer ben je een shopaholic dan?
Ik shop eens in de zoveel tijd en dan koop ik in een uur tijd alles wat ik nodig heb en dan ben je weer ff klaar voor n tijdje.
Ik vind t leuk om nieuwe spullen dan te hebben maar winkelen zelf is een hel eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je om de paar dagen gaat shoppen en dat doet omdat je het gewoon leuk vindt, kom je aardig in de buurt lijkt mij.
Dat doe ik ook hoor. Wij zullen niet vallen onder de term "shopaholic" gok ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer ben je een shopaholic dan?
Ik shop eens in de zoveel tijd en dan koop ik in een uur tijd alles wat ik nodig heb en dan ben je weer ff klaar voor n tijdje.
Samequote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind t leuk om nieuwe spullen dan te hebben maar winkelen zelf is een hel eigenlijk.
Dat. Winkelen doe ik steeds vaker online. Net zo makkelijk. Het is hier al een drama om de stad in te komen. En je moet je fiets verplicht in een ondergrondse stalling zetten anders wordt ie weggehaald. Gedoe. Dan bestel ik wel iets. Ze hebben dat ene leuke toch nooit in de juiste maat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind t leuk om nieuwe spullen dan te hebben maar winkelen zelf is een hel eigenlijk.
Nouja doelde meer op en daarnaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon, met dezelfde bus terug waar we mee heen gaan.
Het is een afgehuurde bus met bar.
Zolang ze t gewoon thuis ophalen, geen problemen mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Terugsturen vind ik irritanter nog dan winkelen.
Ik heb geen idee hoe dat werkt verder, ik ga er niet over, zou je even aan Lotte moeten vragen, die organiseert hetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja doelde meer op en daarna![]()
Zat evt te denken om mee te reizen en dan bij vriendin te blijven slapen (mits t mag), maar om dan ook nog de taxi in m'n uppie te betalen, wordt het gelijk zo'n dure dag
Mij teveel moeite dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze t gewoon thuis ophalen, geen problemen mee.
Ophaalservice zit vaak in de supermarkt, dan is het ook goed te doen, mits niet te groot pakket, want dan lastig op de fiets
Nouja enige wat ik nu weet is dat om 3 uur de bus terugrijdt naar Adam. Lijkt me stug dat ze je dan helemaal thuis afzettenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat werkt verder, ik ga er niet over, zou je even aan Lotte moeten vragen, die organiseert het.
Nee, dat zal gewoon bij The Cave (leidseplein) zijn neem ik aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja enige wat ik nu weet is dat om 3 uur de bus terugrijdt naar Adam. Lijkt me stug dat ze je dan helemaal thuis afzetten
Legoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig lastig, ik kan hem vanavond krijgen voor 160e, maar heb er nog niet echt ruimte voor. Tenminste niet voor wat ik van plan ben. Maar ik wil het wel graag.
Uhu, neem ik dus ook aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat zal gewoon bij The Cave (leidseplein) zijn neem ik aan.
Ik denk dat het qua plek in de bus geen probleem zal zijn verder, vol zit hij zeker niet wat ik begreep.quote:
Ik kon evt wel mee ja dat klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat het qua plek in de bus geen probleem zal zijn verder, vol zit hij zeker niet wat ik begreep.
Alsof de chauffeur op de terugweg moeilijk gaat doen. Die heeft zijn geld toch al.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua plek in de bus geen probleem zal zijn verder, vol zit hij zeker niet wat ik begreep.
25 euro ongeveer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kon evt wel mee ja dat klopt.
Hoeveel zou een taxi kosten van daar tot aan ong waar je woont?
Nee, tuurlijk niet, maar vol zou wel vol zijn natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof de chauffeur op de terugweg moeilijk gaat doen. Die heeft zijn geld toch al.
Welcome to my life, dat dok ik elke keer als ik tot na 0:00 uit gaquote:
Hoe groot is de kans dat jij gelijk bij terugkomst ook naar huis gaat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Welcome to my life, dat dok ik elke keer als ik tot na 0:00 uit ga.
Aangezien The Cave wel dicht is tegen die tijd, vrij grootquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat jij gelijk bij terugkomst ook naar huis gaat?
Androidquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Laten jullie even weten wanneer jullie zijn uitgeplant? Dan kunnen we verder met de normale gang van zaken
Ach, deden zij ook voor de meet, mag ik ook wel evenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Laten jullie even weten wanneer jullie zijn uitgeplant? Dan kunnen we verder met de normale gang van zaken
Goed punt, moet nog checken wat voor een smartphone ik bij de nieuwe baas krijg. Hebben ze namelijk niet gedefineerd, en die ene hoef ik niet.quote:
Bill Gates Phone!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, moet nog checken wat voor een smartphone ik bij de nieuwe baas krijg. Hebben ze namelijk niet gedefineerd, en die ene hoef ik niet.
Nokia 3310.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, moet nog checken wat voor een smartphone ik bij de nieuwe baas krijg. Hebben ze namelijk niet gedefineerd, en die ene hoef ik niet.
Ik heb net 2 maand terug mijn abonnement verlengt voor 2 jaarquote:
Kan je dan niet beter voor een maandelijkse vergoeding gaan? Of kan dat niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb net 2 maand terug mijn abonnement verlengt voor 2 jaarDat is een groter probleem eigenlijk
Ach, telefoon van mn werk gebruik ik ook alleen voor werk: iPhone 4 met 3G en en abo van 250 MB. En veel gezeik als je daar overheen gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb net 2 maand terug mijn abonnement verlengt voor 2 jaarDat is een groter probleem eigenlijk
Ja dat is wel irritant. Same here, maar dan voor 1 jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Juh, ga ik ook nog overleggen. Zal sowieso daar nog langs gaan 1~2 weken voor die tijd voor de puntjes op de iquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter voor een maandelijkse vergoeding gaan? Of kan dat niet?
We kunnen zometeen naar elkaar zwaaien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juh, ga ik ook nog overleggen. Zal sowieso daar nog langs gaan 1~2 weken voor die tijd voor de puntjes op de i
nee hoor. Toen ik meer geld had gaf ik een vergelijkbaar berg uit. Paar tientjes meer per maand denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Shopaholic dus. Beperkt door omstandigheden, niet door keuze.
WTF moet je met een 5GB abonnement bij T-mobile? Net alsof je ooit lang genoeg bereik hebt in een maand om dat op te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel een abo van mijn werk, maar die SIM zit nu in de Galaxy, mijn eigen T-mobilesim met 5GB data zit in de iPhone.
Ik heb nauwelijks kasten en koop dus ook niet veel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor. Toen ik meer geld had gaf ik een vergelijkbaar berg uit. Paar tientjes meer per maand denk ik.
Het moet allemaal wel in verhouding blijven vind ik
400 euro per maand er tegen aan gooien is gewoon zinloos. En dan heb je zo veel kleren dat je ze toch niet aan kunt
Of een nokia 3310 naar zijn hoofd gooienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen zometeen naar elkaar zwaaien.
Gewoon onder een zendmast gaan staan om te torrenten. Ik kom zelf zelden boven de 1 gig per maand (1.5 abo) en ik heb wel overal bereik (KPN).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF moet je met een 5GB abonnement bij T-mobile? Net alsof je ooit lang genoeg bereik hebt in een maand om dat op te maken
Bij jou in je gehucht misschien niet, hier in de bewoonde wereld meet ik met Oomla gewoon 30-35 mbit. En dat wordt nog meer binnenkort, nooit problemen verder met T-mob.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF moet je met een 5GB abonnement bij T-mobile? Net alsof je ooit lang genoeg bereik hebt in een maand om dat op te maken
Kledingkasten zijn overrated. Gewoon van de lijn halen en gelijk aantrekken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kasten en koop dus ook niet veel.
We hebben wel eens meningsverschillen maar hij hoeft nog niet meteen dood van mij hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of een nokia 3310 naar zijn hoofd gooien
Mijn wasrek zit ook altijd al vol.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kledingkasten zijn overrated. Gewoon van de lijn halen en gelijk aantrekken.
5Gig is wel veelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij zit een heleboel in de trein, dan tikt het snel aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
5Gig is wel veelIk ben net verhoogd naar 3, aangezien 2 toch net kielekiele was.
Maar Tmobile gaat goed, zolang je Adam maar niet uit gaat volgens mij
Als je genoeg kleding hebt om je wasrek vol te hangen, heb je genoeg. Dan heeft het toch geen zin het wassen langer uit te stellen.quote:
5GB is misschien wel iets teveel ja, maar ik kon mijn sms/belminuten bijna naar 0 zetten en dan hetzelfde betalen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
5Gig is wel veelIk ben net verhoogd naar 3, aangezien 2 toch net kielekiele was.
Klopt. Daarbij vind ik het op en neer switchen naar Wifi gewoon verdomd irritantquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:53 schreef Q. het volgende:
Jij zit een heleboel in de trein, dan tikt het snel aan.
Ik had in Utrecht al nauwelijks bereik met T-Mobile. Had mn eerste iPhone op T-Mobile maar deed er niet veel mee omdat ik bijna nergens bereik had. Pas toen ik er een KPN sim in stopte begon ik de meerwaarde van een iPhone in te zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat dat niet automatisch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Daarbij vind ik het op en neer switchen naar Wifi gewoon verdomd irritant
Jij belt echt nooit?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
5GB is misschien wel iets teveel ja, maar ik kon mijn sms/belminuten bijna naar 0 zetten en dan hetzelfde betalen.
Sja als je onder een paal gaat staan werkt iedere provider goed hehquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet goed genoeg vind ik.quote:
Jah, dat is wel kutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja als je onder een paal gaat staan werkt iedere provider goed heh
Ik weet alleen dat je het niet hoeft te proberen om een beetje fatsoenlijk te internetten tussen Delft en Amsterdam, en zelf niet eens moet verwachten dat je een telefoongesprek zonder onderbrekingen kunt voeren op dat traject dat toch wel behoorlijk randstedelijk is.
Voor de trein wel idd, gezien je dan eerst de voorwaarden moet accepteren en anders gewoon geen verbinding hebt. En de trein zelf zit ook bij T-mobile dus heeft de helft van de tijd sowieso geen bereik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Daarbij vind ik het op en neer switchen naar Wifi gewoon verdomd irritant
Wifi bespaart een boel batterij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn wifi altijd uit tegenwoordig.
Uhu, m'n werk heeft dat momenteel ook. Dus geen zin in. Evt als ik muziek ga streamen dat ik het nog wel eens wil doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor de trein wel idd, gezien je dan eerst de voorwaarden moet accepteren en anders gewoon geen verbinding hebt. En de trein zelf zit ook bij T-mobile dus heeft de helft van de tijd sowieso geen bereik.
3G en 4G vreten zoveel, daar kan geen wifi zoeken tegenop.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?
Al dat gezoek de hele tijd (zeker tijdens het reizen), lijkt me juist meer te kosten
fucking irritantquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu, m'n werk heeft dat momenteel ook. Dus geen zin in. Evt als ik muziek ga streamen dat ik het nog wel eens wil doen.
4g kost minder batterij dan Wi-Fi.quote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:10 schreef KomtTijd... het volgende:
fucking irritantIs het wel een beveiligd netwerk of gaat alles gewoon net als in de trein plain text door de lucht?
of je een wachtwoord nodig hebt om erop te komenquote:
Ow ja, wel incl wachtwoordquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
of je een wachtwoord nodig hebt om erop te komen
Overigens heb je bij je wifi-opties als het goed is ergens een vinkje "slechte verbindingen vermijden", dan schakelt'ie automatisch over op 3G/4G als je wifi niet zo lekker wil.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen zometeen naar elkaar zwaaien.
Bullshit. De hele dag WiFi aan hebben, terwijl je maar 50% van de tijd het gebruikt, is een batterijenvreter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
3G en 4G vreten zoveel, daar kan geen wifi zoeken tegenop.
Als het goed is gaat je wifi-radio gewoon uit als je 'm niet gebruikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit. De hele dag WiFi aan hebben, terwijl je maar 50% van de tijd het gebruikt, is een batterijenvreter.
hij moet toch wel blijven pingen o'niequote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het goed is gaat je wifi-radio gewoon uit als je 'm niet gebruikt.
Op de iphone iig wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het goed is gaat je wifi-radio gewoon uit als je 'm niet gebruikt.
Zoals altijd, leuk voor de 1% users die dat soort dingen graag willen instellen/verneuken, voor de rest, ik heb liever dat het OS dat soort dingen gewoon goed doet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op Android kun je dat instellen zoals je het zelf wilt.
Afhankelijk van wat je definitie van goed is natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Zoals altijd, leuk voor de 1% users die dat soort dingen graag willen instellen/verneuken, voor de rest, ik heb liever dat het OS dat soort dingen gewoon goed doet.
Standaard staat het gewoon goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals altijd, leuk voor de 1% users die dat soort dingen graag willen instellen/verneuken, voor de rest, ik heb liever dat het OS dat soort dingen gewoon goed doet.
Bij iOS werkt het ook gewoon prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Standaard staat het gewoon goed.
Ok, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
Ja, iPhone gebruikers vinden iPhone beter, Android gebruikers vinden Android beter, echter de vraag was Android gerelateerd, het antwoord is niet: iPhone.
Alleen over dat het nu niet over iPhone ging he? Niet over de inhoudquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Dat wij het eens worden tijdens een android/iphone discussie
Ja nou, dan nog, het komt er dicht genoeg bij in de buurt. Schouderklopje voor ons. En een biertje. En niet voor Q, want die probeerde wel te polariseren!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen over dat het nu niet over iPhone ging he? Niet over de inhoud.
Ach, je weet best dat ik gewoon in extremen "discussier" over dit soort dingenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja nou, dan nog, het komt er dicht genoeg bij in de buurt. Schouderklopje voor ons. En een biertje. En niet voor Q, want die probeerde wel te polariseren!
iPhone is altijd het antwoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
Ja, iPhone gebruikers vinden iPhone beter, Android gebruikers vinden Android beter, echter de vraag was Android gerelateerd, het antwoord is niet: iPhone.
Steve jobs pijper!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil het niet over iPhones hebbenIk mis 'm
He, doe lief, ik ben mijn foon kwijt, mijn pasjes, mijn (net nieuwe) rijbewijs..quote:
Ik deed even een Android-jehova na, uit het niets iemand aanvallen omdat die persoon blij is met zijn telefoonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, doe lief, ik ben mijn foon kwijt, mijn pasjes, mijn (net nieuwe) rijbewijs..
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, doe lief, ik ben mijn foon kwijt, mijn pasjes, mijn (net nieuwe) rijbewijs..
Het is geluktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer aan het kutten met iTunes, deel 2.
Jij had zo'n ultra makkelijk hoesje waar alles in zit, zodat als je het kwijt bent, je tenminste ALLES kwijt bent?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk verloren, foon is ook niet opgeladen ofzo sindsdien.. Maar god, it sucks! Zoveel kwijt, zelfs mijn autopapierenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]Mooi kut. Gerold of verloren?
Uiteraard!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij had zo'n ultra makkelijk hoesje waar alles in zit, zodat als je het kwijt bent, je tenminste ALLES kwijt bent?
Daarom moet je je autopapieren ook nooit meenemenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk verloren, foon is ook niet opgeladen ofzo sindsdien.. Maar god, it sucks! Zoveel kwijt, zelfs mijn autopapieren
Echt, wat mis kon gaan, ging misquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom moet je je autopapieren ook nooit meenemen![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk verloren, foon is ook niet opgeladen ofzo sindsdien.. Maar god, it sucks! Zoveel kwijt, zelfs mijn autopapieren
En toen heb je er een leuke avond aan overgehoudenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
ik stresste hem al toen ik laatst mijn pinpas even kwijt was.
Dat heb ik altijd met de ov-chipquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]ik stresste hem al toen ik laatst mijn pinpas even kwijt was.
Heb je geen reserve? (anonieme kaart ofzo?)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met de ov-chip
Die ben ik ook continue kwijt tegenwoordig nu er in mn portemonnee 500 NFC-kaarten zitten waardoor ik hem er steeds uit moet halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n ouders liggen anonieme kaarten, die heb ik voor ze gekocht 'voor het geval ze eens met de trein gaan'. Maar toch, dan heb je ingecheckt, je stapt in, je wordt gecontroleerd en dan... kut, waar is dat ding? Meestal heb ik hem dan los in m'n jaszak of tas of voorvakje of wat dan ook gegooidquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je geen reserve? (anonieme kaart ofzo?)
Ik heb m'n eigen persoonlijke, momenteel nog een businesscard en een anonieme kaart (die ergens thuis zou moeten rondslingeren).
Genoeg mogelijkheden
Daarbij kan je nog steeds kaartjes kopen.. Maarja dan geen korting
Aah die.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n ouders liggen anonieme kaarten, die heb ik voor ze gekocht 'voor het geval ze eens met de trein gaan'. Maar toch, dan heb je ingecheckt, je stapt in, je wordt gecontroleerd en dan... kut, waar is dat ding? Meestal heb ik hem dan los in m'n jaszak of tas of voorvakje of wat dan ook gegooid
Ja, net als tampons door de plee spoelen. Doen ze ook allemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt van steen op dat gebied, zelf toen ik mijn vlucht gemist had en in Bangkok zat ben ik gewoon wat gaan eten en heb eens nieuwe tickets gekocht.
Er is echt bijna niets dat niet op te lossen is, hoe dan ook. Stress is voor vrouwen.
Ik vind een boete toch een beetje jammer omdat ik die OV-chip even kwijt benquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt van steen op dat gebied, zelf toen ik mijn vlucht gemist had en in Bangkok zat ben ik gewoon wat gaan eten en heb eens nieuwe tickets gekocht.
Er is echt bijna niets dat niet op te lossen is, hoe dan ook. Stress is voor vrouwen.
EN!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Daarom dat soort dingen altijd in dezelfde zak
In de trein stop ik hem meestal meteen weer in de portemonnee, maar somsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah die.
Standaard plek bepalen waar ie niet makkelijk uit kan vallen
Ja jij hebt geld genoeg, dus boeit het allemaal wat minder, want alles is te koop.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
jammer, uiteraard, ik vond 650 euro extra voor een vlucht ook niet leuk, maar paniek, wat helpt dat precies?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind een boete toch een beetje jammer omdat ik die OV-chip even kwijt ben
Oh ja, die ken ik ook, gruwelijke figuren. Dat doen ze ook als ze recht voor de paal staan. Niet een paar meter er vanaf.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN!
Als je 10 min staat te wachten op een bus is dat misschien een geweldig moment om je OV-chip eens te zoeken, en niet als je al binnen bent en bij de chauffeur staat!.
Geld genoeg wellicht, maar niet te veel. Wel geld genoeg om dit soort dingen op te kunnen vangen ja, dat heet voorbereid zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja jij hebt geld genoeg, dus boeit het allemaal wat minder, want alles is te koop.
Neehee, dat doe je pas als je binnen staat, het buiten regent, je te weinig saldo blijkt te hebben. Dat is het perfecte moment om tegen de buschauffeur te gaan klagen over al die nieuwerwetsigheden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN!
Als je 10 min staat te wachten op een bus is dat misschien een geweldig moment om je OV-chip eens te zoeken, en niet als je al binnen bent en bij de chauffeur staat!.
Ik kan het wel opvangen, maar het kost me een paar grijze harenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geld genoeg wellicht, maar niet te veel. Wel geld genoeg om dit soort dingen op te kunnen vangen ja, dat heet voorbereid zijn.
Mijn autoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee, dat doe je pas als je binnen staat, het buiten regent, je te weinig saldo blijkt te hebben. Dat is het perfecte moment om tegen de buschauffeur te gaan klagen over al die nieuwerwetsigheden.
Als het eenmaal een feit is en er niets meer aan te doen is ga ik net zo goed een biertje drinken oid ipv als een malle te stressen, daar is nog nooit een situatie beter van geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het wel opvangen, maar het kost me een paar grijze haren
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, die ken ik ook, gruwelijke figuren. Dat doen ze ook als ze recht voor de paal staan. Niet een paar meter er vanaf.
Bussen vind ik echt kut. Treinen gaan nog prima, maar bussenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nooit met de bus gaan. Bussen zijn voor paupers.
Ben al zo vaak rustig ergens doorheen gelopen, terwijl ik een half uur aan een biertje zat te kijken naar een enorme rij gestreste mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het eenmaal een feit is en er niets meer aan te doen is ga ik net zo goed een biertje drinken oid ipv als een malle te stressen, daar is nog nooit een situatie beter van geworden.
Ik zal de volgende keer aan je denken en proberen zen te blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het eenmaal een feit is en er niets meer aan te doen is ga ik net zo goed een biertje drinken oid ipv als een malle te stressen, daar is nog nooit een situatie beter van geworden.
Oh, ik zeg niet dat het makkelijk is voor iedereen hoor, maar blijkbaar ontbeer ik het paniek-genquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer aan je denken en proberen zen te blijven
Die van mij is aangeboren of aangeleerd, ik weet het niet, maar het zit in ieder geval in de familie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik zeg niet dat het makkelijk is voor iedereen hoor, maar blijkbaar ontbeer ik het paniek-gen.
M'n moeder is de laatste tijd een beetje van de paniekaanvallen. Die had ik vroeger regelmatig, dus ik ga al de goede kant op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Mijn moeder kan wel stressen, mijn pa soms. Ik ben een mooie combi denk ik
Dat lijkt me echt nietsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder is de laatste tijd een beetje van de paniekaanvallen. Die had ik vroeger regelmatig, dus ik ga al de goede kant op.
Ook die zijn wegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dan weer niet!quote:
Sinds de OV Fiets ga ik echt nergens meer met de bus. Behalve naar mn ouders. Maar goed, die wonen ook in the middle of nowhere.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bussen vind ik echt kut. Treinen gaan nog prima, maar bussen
Bussen zijn ook kut.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bussen vind ik echt kut. Treinen gaan nog prima, maar bussen
De dingen stinken en rammelen en slingeren en kosten geld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Mijn busrit is 7 min, dat overleef ik nog wel.
Stinken valt allemaal wel weer mee, rammelen en slingeren zal me worst zijn, en geld kost het niet want OV vergoeding.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De dingen stinken en rammelen en slingeren en kosten geld.![]()
Als dat een rit is die ik vaak zou doen zou ik idd voor een fiets zorgen.
Wat een vooruitstrevend bedrijf zeg! Krijg je zeker ook geen auto van de zaak hè?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Mijn nieuwe baas heeft alle kantoren vrijwel op het station
Nee, maar mijn zaak heeft wel een opmerkelijk groot aantal treinen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een vooruitstrevend bedrijf zeg! Krijg je zeker ook geen auto van de zaak hè?
Die niet rijden, want herfst, maar das detailquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar mijn zaak heeft wel een opmerkelijk groot aantal treinen.
Dit is op het moment het enige NS-gerelateerde probleem:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die niet rijden, want herfst, maar das detail.
Uhuh, als wij storing hebben en UPC bellen is er ook altijd eerst niets bekend bij hun hoor meneer!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is op het moment het enige NS-gerelateerde probleem:
Tussen Sittard en Heerlen rijden minder treinen door een defecte trein.
En ik geef geen reet om België
Er zijn nog wel twee meer storingen (Breda en Assen), maar das ProRailquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, als wij storing hebben en UPC bellen is er ook altijd eerst niets bekend bij hun hoor meneer!
En 10 min later is het een defecte wijkcentrale.
Storing is storingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn nog wel twee meer storingen (Breda en Assen), maar das ProRail
Waarom hebben we ze eigenlijk nog?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, net als tampons door de plee spoelen. Doen ze ook allemaal.
Ik doelde op vrouwenquote:
Die komt dit jaar niet. Veel te veel gedoe en gezeik. Een beetje waarom God ook al de mensheid de rug toegekeerd heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Is Sinterklaas nou al eens in het land, ik heb zin in chocoladeletters en die lekkere chocolaatjes van de AH
Ik ga bij de Kruidvat een blauwe Piet halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt dit jaar niet. Veel te veel gedoe en gezeik. Een beetje waarom God ook al de mensheid de rug toegekeerd heeft.
Soms, zie topic over Uggs bij de Mediamarkt, vraag ik het me ook wel eens afquote:
Soms schaam ik me er gewoon voor om bij datzelfde ras te horen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms, zie topic over Uggs bij de Mediamarkt, vraag ik het me ook wel eens af.
Mensen zijn gewoon debiel, maar ik wil nooit meer iets horen over mensen in de rij voor een iPhone van een vrouw nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms schaam ik me er gewoon voor om bij datzelfde ras te horen.
Huh?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Is Sinterklaas nou al eens in het land, ik heb zin in chocoladeletters en die lekkere chocolaatjes van de AH
Ja, hier, in de rimboe lopen ze achterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Huh?
De AH hier ligt al vol met taai taai en letters enzo.
Wat moet je dan ook in Arnhem. Of in Wageningen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer de interliner van Arnhem naar Wageningen genomen, allejezus
idd, bij de Hema al een maand ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee van de AH, maar ook in mijn middle of nowhereliggen al tijden chocolade letters en zulks
Supermarkten doelde ik gewoon op hoor. Kom alleen nooit in de AH, geen fijne winkelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
idd, bij de Hema al een maand ofzo.
Oh over AH gesproken. Er is nu een échte AH op schiphol
Ja, dat snap ik ook niet echt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat is er zo bijzonder aan Sinterklaas-chocolade, dat is toch gewoon alleen een andere vorm?
Ik vind het best lekker, maar niet craving lekker ofzo, koop het nooit verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet echt.
Sowieso kan chocolade mij gestolen worden.
Ik mag het pas kopen als die ouwe een keer aangemeerd isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Huh?
De AH hier ligt al vol met taai taai en letters enzo.
Groningen - Den Helder hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer de interliner van Arnhem naar Wageningen genomen, allejezus
Wageningen is leuk hoor, soms denk ik dat ik beter daar had kunnen gaan wonen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in Arnhem. Of in Wageningen..
15 november in Gouda.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag het pas kopen als die ouwe een keer aangemeerd isAnders ben ik tonnetje rond voor... O wacht, dat ben ik al.
DE lamp? Je hebt er maar eentje?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al de lamp aan. Wat een gezellig weertje buiten
Ja beter was het een C1000 geweest, maar een echte supermarkt is sowieso relaxed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Supermarkten doelde ik gewoon op hoor. Kom alleen nooit in de AH, geen fijne winkel
Het ligt wel leuk. Behalve dat ze geen treinstation hebben. Wat overigens schijnt te komen omdat ze niet wouden dat er op zondag treinen zouden stoppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wageningen is leuk hoor, soms denk ik dat ik beter daar had kunnen gaan wonen.
Ze hadden vroeger wel een tram.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het ligt wel leuk. Behalve dat ze geen treinstation hebben. Wat overigens schijnt te komen omdat ze niet wouden dat er op zondag treinen zouden stoppen.
Zo christelijk is Wageningen ook weer niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja beter was het een C1000 geweest, maar een echte supermarkt is sowieso relaxed.
[..]
Het ligt wel leuk. Behalve dat ze geen treinstation hebben. Wat overigens schijnt te komen omdat ze niet wouden dat er op zondag treinen zouden stoppen.
quote:
Daar is Q ook nog wel bijgeweest.quote:In 1937 werd de tramverbinding ('Bello') naar Wageningen gesloten
Sterker nog, communistisch bolwerk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo christelijk is Wageningen ook weer niet.
Dat kan ook wel kloppen ja. Een vriendin van me is er gaan studeren en binnen het jaar zat ze in de gemeenteraad van de PvdAquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, communistisch bolwerk.
Wanneer is St. Maarten?quote:Overigens is de intocht altijd de eerste zaterdag na St. Maarten. Makkelijk te onthouden lijkt mij. En ik doe mee met je. Al 5 jaar geen pepernoot voor die tijd gegeten.
Als je je nummer post kunnen we we 'm bellen, zodat hij hem misschien hoort!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:55 schreef missbehavin het volgende:
Q, goed opletten op straat, naar mijn foon!
Hij is leegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je je nummer post kunnen we we 'm bellen, zodat hij hem misschien hoort!
Altijd 11 van de 11.quote:
Nooit gezonden. Deed wel aan Palmpase . Maar geen idee hoe wat en wanneer dat dan isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Godsamme, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig
ELF NOVEMBER IS DE DAG, DAHAT MIJN LICHTJE...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |