Nee, maar t is wel bijna net zo gay als Fire islandquote:
Voor seks? Ik ga voor een kroket toch ook niet naar de febo in Amsterdamquote:
Dat is dan veranderd. Toen ik er ooit was was dat in elk geval niet zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar t is wel bijna net zo gay als Fire island
Het is al een paar jaar t nieuwe Sitges.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan veranderd. Toen ik er ooit was was dat in elk geval niet zo.
Circuit party?quote:Dacht dat Barca flink gay aanhet worden was met Gay week daar. Heel Gay Amsterdam zit er dan ongeveer
Nou niet als het er 10 op de 1000 zijn ipv 5, maar wel als het opeens 70% is, dan valt het wel op denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik let nooit zo op homo'sof er ergens veel zijn of niet.
Da's iets wat de hele wereld overgaat en idd ook een week in barca staat.quote:
Volgens hem was t idd zo'n 70%.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou niet als het er 10 op de 1000 zijn ipv 5, maar wel als het opeens 70% is, dan valt het wel op denk ik.
Ja oké, maar dat zijn meestal niet de plekken waar ik komquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou niet als het er 10 op de 1000 zijn ipv 5, maar wel als het opeens 70% is, dan valt het wel op denk ik.
Ik zou nog liever gay lijken dan de gemiddelde Amerikaanse heren "mode" aan moeten trekkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef stbabylon het volgende:
Mja, dat is de Amerikaanse kijk. En zoals we allemaal weten, is die kijk voornamelijk verkeerd.
Nou hij dus ook niet, tot ie in Gran Canaria op vakantie gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat zijn meestal niet de plekken waar ik kom
Wel! Dan hebben ze allemaal spoed en moet je voor de rest ALLES laten liggen. Snap je toch zelf ook wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Lieve collega. Als 9 van de 10 van je mailtjes de indicatie [SPOED] voor ed titel hebben, dan heeft dat niet echt effect meer.
Het is me afgelopen zomer niet opgevallenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hij dus ook niet, tot ie in Gran Canaria op vakantie ging
We nemen alle plekken over hoor.
Misschien zijn jullie overal al maar zien jullie eruit als gewone mensen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hij dus ook niet, tot ie in Gran Canaria op vakantie ging
We nemen alle plekken over hoor.
Oh oh, dat is pas een beledigingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie overal al maar zien jullie eruit als gewone mensen.
We infiltreren en penetrerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie overal al maar zien jullie eruit als gewone mensen.
Ik heb een dikke huid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh oh, dat is pas een belediging.
Nooit stick boyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid.
HUID zeg ik, huid! Voordat je me ziet als een vette olifant
Aww gosh, you wuf mequote:
Aparte conclusie na een andere beledigingquote:
Het is vooral een omslachtige vertaling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Die disney banner"We zouden allemaal graag willen dat de magie van kerst eerder begint".
Is dat nou slim inspelen op de zwarte piet rel?![]()
Sprak vorige week een vriendin van me, die wil uit dit dorp weg omdat ze hier niet hand in hand kan lopen met d'r vriendinquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid.
HUID zeg ik, huid! Voordat je me ziet als een vette olifant
Voor meisjes is t toch echt minder erg dan voor mannen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sprak vorige week een vriendin van me, die wil uit dit dorp weg omdat ze hier niet hand in hand kan lopen met d'r vriendinIk zou het gewoon eens moeten proberen, kijken wat de reacties zijn.
Ik vond het ook al apart, maar het zijn natuurlijk meestal mutsjes van een jaar of 16 die hand in hand lopen (zelfs op de fietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor meisjes is t toch echt minder erg dan voor mannen.
Vriendinnen lopen ook wel eens hand in hand. Moeder een dochter. Etc.
Maar ze zal wel een smerig stekelkapsel hebben en Doc Martens
In de stad heb je extreme moslims, in de dorpen extreme christenen. Nergens zijn we veiligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is allemaal beter buiten de stad hoor.
En jullie vermenigvuldigen je ook niet, waar komen jullie toch allemaal vandaan!?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de stad heb je extreme moslims, in de dorpen extreme christenen. Nergens zijn we veilig
Hier zitten ze allebeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de stad heb je extreme moslims, in de dorpen extreme christenen. Nergens zijn we veilig
Gewoon. Infectie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jullie vermenigvuldigen je ook niet, waar komen jullie toch allemaal vandaan!?.
Zombie-apocalypse, maar dan andersquote:
Fijn, zo'n "gemeenschap". Je moet er maar bij willen horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeder van een collega van me heeft kanker gehad en heeft heel kort haar. Ze is van de kerk en dan moet je lang haar hebben. Kreeg ze ook opmerkingen over.
Echt he
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zombie-apocalypse, maar dan anders.
Crap, dan maar naar een tropisch eiland verhuizen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zombie-apocalypse, maar dan anders.
Not as fun as you might think, blow jobs will end a little differentlyquote:
Gewoon neermaaien, net als in World War Zquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap, dan maar naar een tropisch eiland verhuizen?
Wat een arrogante veeleisende kwal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
NWS / Morrissey in TivoliVredenburg: vleesverbod, ook in andere zalen
Kill it with fire!
Wat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iig iets Gayproofs danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bende gij dan Brad Pitt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon neermaaien, net als in World War Z.
Gewoon een primitief grotje in de rimboe zonder Grindr bereik.quote:
Ja, maar dan efficient en niet eerst nutteloos de hele wereld over voor nietsquote:
Op het dak zetten van het huis:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon neermaaien, net als in World War Z.
Ik heb m nog steeds niet gekeken. Staat op de "to see".quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan efficient en niet eerst nutteloos de hele wereld over voor niets.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?Gran Canaria? Ibiza? Taken them all.
Blame the hetero's, they're the ones having all the gay babies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jullie vermenigvuldigen je ook niet, waar komen jullie toch allemaal vandaan!?.
Ondanks dat er veel aan gedaan was. Was t toch vaak net te afgeraffeld.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want snackbar was toch echt te dichtbij.
gelukt met de baan?quote:
Ik ben al maanden, of nouja ruim een jaar niet meer in een schoenenwinkel geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Het was geen schoenenwinkel, snap dat nou.
Nee, omdat je er niet naast woontquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben al maanden, of nouja ruim een jaar niet meer in een schoenenwinkel geweest
Je bestelt ze via internet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben al maanden, of nouja ruim een jaar niet meer in een schoenenwinkel geweest
Gewoon, met dezelfde bus terug waar we mee heen gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hey hoe doe je dat trouwens 8 nov met de terugweg.. taxi naar huis ofzo?
Mwah, ze doen regelmatig trips naar festivals (fortarock etc), dat is wel iets beter geregeld hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
'bar'
Lees, de buschauffeur heeft een coolbox vol bier
Nice. Dus nog wat erbij kunnen krijgen met onderhandelen?quote:
ik koop niet zo veel hoor. Daar ben ik ook gewoon te arm voorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Shopaholics
Ben blij dat het met mijn vrouw wel meevalt.
Ja, één stapje erbij qua salarisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice. Dus nog wat erbij kunnen krijgen met onderhandelen?
Shopaholic dus. Beperkt door omstandigheden, niet door keuze.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik koop niet zo veel hoor. Daar ben ik ook gewoon te arm voormaar ik vind het gewoon leuk om te doen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, één stapje erbij qua salaris
Wanneer ben je een shopaholic dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Shopaholic dus. Beperkt door omstandigheden, niet door keuze.
Als je om de paar dagen gaat shoppen en dat doet omdat je het gewoon leuk vindt, kom je aardig in de buurt lijkt mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer ben je een shopaholic dan?
Ik shop eens in de zoveel tijd en dan koop ik in een uur tijd alles wat ik nodig heb en dan ben je weer ff klaar voor n tijdje.
Ik vind t leuk om nieuwe spullen dan te hebben maar winkelen zelf is een hel eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je om de paar dagen gaat shoppen en dat doet omdat je het gewoon leuk vindt, kom je aardig in de buurt lijkt mij.
Dat doe ik ook hoor. Wij zullen niet vallen onder de term "shopaholic" gok ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer ben je een shopaholic dan?
Ik shop eens in de zoveel tijd en dan koop ik in een uur tijd alles wat ik nodig heb en dan ben je weer ff klaar voor n tijdje.
Samequote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind t leuk om nieuwe spullen dan te hebben maar winkelen zelf is een hel eigenlijk.
Dat. Winkelen doe ik steeds vaker online. Net zo makkelijk. Het is hier al een drama om de stad in te komen. En je moet je fiets verplicht in een ondergrondse stalling zetten anders wordt ie weggehaald. Gedoe. Dan bestel ik wel iets. Ze hebben dat ene leuke toch nooit in de juiste maat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind t leuk om nieuwe spullen dan te hebben maar winkelen zelf is een hel eigenlijk.
Nouja doelde meer op en daarnaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon, met dezelfde bus terug waar we mee heen gaan.
Het is een afgehuurde bus met bar.
Zolang ze t gewoon thuis ophalen, geen problemen mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Terugsturen vind ik irritanter nog dan winkelen.
Ik heb geen idee hoe dat werkt verder, ik ga er niet over, zou je even aan Lotte moeten vragen, die organiseert hetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja doelde meer op en daarna![]()
Zat evt te denken om mee te reizen en dan bij vriendin te blijven slapen (mits t mag), maar om dan ook nog de taxi in m'n uppie te betalen, wordt het gelijk zo'n dure dag
Mij teveel moeite dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze t gewoon thuis ophalen, geen problemen mee.
Ophaalservice zit vaak in de supermarkt, dan is het ook goed te doen, mits niet te groot pakket, want dan lastig op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |