Je zal wel net zo onvriendelijk zijn in je mail als op FOK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb onze vriend trouwens gemaild maar hij heeft nog niks terug gestuurd
Tegen mensen die een beetje meedenken ben ik altijd heel aardigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je zal wel net zo onvriendelijk zijn in je mail als op FOK!
Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tegen mensen die een beetje meedenken ben ik altijd heel aardig
Danszaal wie? Zere anus?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef Henrys het volgende:
Maakt het nog uit of je opzet op het grondfeit aantoont via voorwaardelijk opzet (danszaal Soranus) of via Globaal Opzet?
Soranus. Ging om twee broers die samen boos iemand een lesje gingen leren en toen schoot de ene iemand dood en werd de ander verweten dat hij de kans had aanvaard dat zijn broer iemand meer zou schieten door hem het wapen te geven.quote:
Meester van de "maar zij doen het ook"-verdediging.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Mshauri het volgende:
Wat een ongelofelijke idioot trouwens die rapper bij Pauw gister
Oh hehe ja die hebben wij ook onder andere naamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Soranus. Ging om twee broers die samen boos iemand een lesje gingen leren en toen schoot de ene iemand dood en werd de ander verweten dat hij de kans had aanvaard dat zijn broer iemand meer zou schieten door hem het wapen te geven.
Als ik me niet vergis.
Edit: het was een mes en geen pistool maar verder zat ik goed in de richting.
OVAR tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh hehe ja die hebben wij ook onder andere naam
Trouwens Tchock wat is het gevolg van een daderschapsuitsluitingsgrond bij een rechtspersoon als functioneel dader? Vrijspraak?
Nee want waarom wordt dan het onderscheid gemaakt met een AVAS verweer (als je het hebt over maximaal te vergen zorg)quote:
Durf ik zo niet te zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh hehe ja die hebben wij ook onder andere naam
Trouwens Tchock wat is het gevolg van een daderschapsuitsluitingsgrond bij een rechtspersoon als functioneel dader? Vrijspraak?
Volgens mij werd dit voor dit jaar slechts door Hogeschool Groningen als tentamenhal gebruiktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
wie van jullie heeft weleens tt gehad in martiniplaza?
Ik. Oudemanhuispoort was vol toen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
wie van jullie heeft weleens tt gehad in martiniplaza?
Eh, nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgens mij werd dit voor dit jaar slechts door Hogeschool Groningen als tentamenhal gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |