En toch geloof ik dat hij zelf wel degelijk foutloos kan schrijven. Hij kan niet veel maar dat dan weer wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
4 woorden, 2 fouten. Wat een kneus is het toch ook.
Hij snapt het het helemaal prima en zijn eigen berichten haal je er feilloos uit want die zijn zonder al die stupide fouten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat hij zelf wel degelijk foutloos kan schrijven. Hij kan niet veel maar dat dan weer wel.
Ik snap alleen niet dat iemand die zo met imago bezig is, iemand anders zulke domme dingen de wereld in laat sturen namens hemzelf. Of zou hij gewoon te oud zijn om Facebook uberhaupt te snappen?
Ja, een nacht rust is weer eens wat anders dan een nacht zuipen.twitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 00:13:39Na een drukke dag wens ik iedereen een fijne nacht rust toe! SLAAP LEKKER!! reageer retweet
Als je haar zo ziet denk ik eerder dat er een nageboorte tussen haar benen bungelt in plaats van een kutje, maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij snapt het het helemaal prima en zijn eigen berichten haal je er feilloos uit want die zijn zonder al die stupide fouten.
Maar Virsjien is baas en hij laat het gewoon toe dat zij voor hem post op fb en twitter.
Hij is waarschijnlijk allang blij dat hij zijn gerimpelde kaktus in een 21-jarig kutje kan frommelen.
Ik denk dat hij Virginia af en toe laat posten om de band met z'n achterban te houden, want z'n achterban kan t Nietzsche schelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij snapt het het helemaal prima en zijn eigen berichten haal je er feilloos uit want die zijn zonder al die stupide fouten.
Maar Virsjien is baas en hij laat het gewoon toe dat zij voor hem post op fb en twitter.
Hij is waarschijnlijk allang blij dat hij zijn gerimpelde kaktus in een 21-jarig kutje kan frommelen.
Dat wordt hem dan ook van harte gegund.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:23 schreef Kazenbazen het volgende:
[....] om een lekker leven te lijden.
en het lukt hem tot nu toe ook wel aardig ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt hem dan ook van harte gegund.
twitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 14:25:05We schrikken van onze selfie http://t.co/TVqbR2wpB3 reageer retweet
Doet Peter Jan dat normaal wel dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, hij kwijlt niet, dat valt nog mee.![]()
Nee, zijn kwijl wordt opgeslagen in een bult in zijn nek voor als hij het later nog nodig heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doet Peter Jan dat normaal wel dan?
twitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 23:04:12Heerlijk als je vrouw zegt schat ik doe het schilder werk blijf jij maar thuis. reageer retweet
twitter:Schoonebeek twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 23:11:32@PetrusJanRens je zal wel in de weg lopen tijdens het schilderwerk 😃 reageer retweet
Hun villa schilderen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
Virginia doet de schilder?
En is dat haar werk of vindt ze het gewoon leuk?
Als Virginia de schilder doet, verklaart dat wellicht de inkomsten waarmee ze de huur kunnen betalen, al lijkt me het beroep van haar klanten niet zo relevant.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
Virginia doet de schilder?
En is dat haar werk of vindt ze het gewoon leuk?
twitter:PetrusJanRens twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 10:41:50Wat een lekker weer voor de verhuizing! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |