Je lijkt zo op Specularium.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:11 schreef PartyHard het volgende:
Mijn PI niet veranderen om LB te irriteren
#Thuglife
oke, ik kijk. en nu?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Prima belicht en goed scherp, maar echt een spannende foto is het niet.
Nawhquote:
Ditquote:
is ook niet echt een leuke seriequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
ik heb die hele serie nog nooit gezien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
Doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
jij bent ook niet echt een leuke userquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is ook niet echt een leuke serie
misschien toch eens kijken danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
jij bent ook niet echt een leuke user
ik vind m geweldig
nee dat kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
jij bent ook niet echt een leuke user
ik vind m geweldig
Ja, ik vind het een kut versie. Te veel popquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
surge
https://soundcloud.com/fe(...)you-you-were-trouble
kutlevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een kut versie. Te veel pop
vind hem beter dan het origineelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een kut versie. Te veel pop
Vind je het gek, kan er iets slechter zijn dat dat orgineel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind hem beter dan het origineel
en nieuwe FE single
Das niet lastigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind hem beter dan het origineel
en nieuwe FE single
Mijn orenquote:
Moet wel toegeven dat het daar een kille boel is ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten ONZ omdat het buiten ONZ zo koud is
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn huisbaas kwam gisteren langs of ik piepschuim op mijn raam wilde plakken voor de isolatie.
Whut_____
Mijn huisbaas kwam gisteren langs of ik piepschuim op mijn raam wilde plakken voor de isolatie.
Whut_____
In ieder geval, ik denk dat hij dat bedoelde, hij praat zo ongeveer geen nederlandsquote:
Nee, maar doe ik wel. Merken ze niks vanquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Whut_____
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar doe ik wel. Merken ze niks van
Watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Whut_____
Whut_____
Dat ik opzich wel licht wilde, dus nee. Als hij er dubbel glas in wil zetten is dat prima.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik altijd heel goed in, dacht ik.
Ik ventileer mijn kamer toch wel goed en ik kook er ook enzo, merk je niks vanquote:
ik rook geeneens binnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ventileer mijn kamer toch wel goed en ik kook er ook enzo, merk je niks van
gewoon jointje tijdens het kokenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ventileer mijn kamer toch wel goed en ik kook er ook enzo, merk je niks van
nee, als ik alleen thuis ben rook ik juist buiten. als ik bezoek heb zou ik eerder geneigd zijn een asbak op tafel te zettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik alleen als ik alleen thuis ben.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon jointje tijdens het koken
ik ben de enige die rookt thuisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als ik alleen thuis ben rook ik juist buiten. als ik bezoek heb zou ik eerder geneigd zijn een asbak op tafel te zetten
ik ook, maar ik ben dan ook de enige die er woontquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben de enige die rookt thuis
quote:
Kan ik wel inkomen. Maar die gast hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik mocht dit nummer niet meer in de auto draaien omdat mijn moeder daar gek van werd(het origineel)
Oh dan moet je even met d4v1d praten. Dat is de dokter hier zeg maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oftewel ik verveel me de pleuris en voel me kut
Luie donderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vroeg aan mijn moeder of ze wat drinken wou meenemen.
[ afbeelding ]
RIPquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Strak plan dit hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh dan moet je even met d4v1d praten. Dat is de dokter hier zeg maar.
ja dat moet ik aanvragen of zelf halenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef d4v1d het volgende:
Blijkbaar niet alle boodschappen dus als je drinken mist.
Rook jij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ben dan ook de enige die er woont
wist je dat niet?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist je dat niet?
zou stoppen voor unf
Ga iets doen dan. Dan verveel je je niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 15:39:44 ]
Stuur terug: niet alle boodschappen dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
die boeien me dan echt weer geen ene reetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Try voor je longen, lijkt me een beter plan
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga iets doen dan. Dan verveel je je niet meer.Zie. Je leert het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga iets doen dan. Dan verveel je je niet meer.Wauw, de gelijkenis met mijn huisarts is treffend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ik ga wel fietsenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Stuur terug: niet alle boodschappen dus.
steek je band lek en zeg dat het niet kan.quote:
bij rip denk ik tegenwoordig echt nooit meer aan doodquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij rip denk ik tegenwoordig echt nooit meer aan dood
oh deze is duidelijker, die eerste zag ik echt niks inquote:
echt een stopwoordje gewordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij rip denk ik tegenwoordig echt nooit meer aan dood
nee, komt door het werkquote:
pijpen xd xdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, komt door het werk
als hier iemand rip zegt, wordt bedoeld: ruimte in de pijpen. (in tegenstelling tot rop, wat dan weer ruimte om de pijpen betekend)
oh ik gebruik het vaak als stopwoordjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, komt door het werk
als hier iemand rip zegt, wordt bedoeld: ruimte in de pijpen. (in tegenstelling tot rop, wat dan weer ruimte om de pijpen betekend)
hou op, ik krijg vandaag al geen warme maaltijdquote:
Lekker. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond (all you can eat!) sushi
eten
Goed bezig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef PartyHard het volgende:
Heb dan toch maar speciaal voor LB mijn PI veranderd
Ready Steady Cook Peperneger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:55 schreef d4v1d het volgende:
hoe heet die peperneger ookalweer die mono vaak post.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef PartyHard het volgende:
Heb dan toch maar speciaal voor LB mijn PI veranderd
BBQquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt me ook nog eens als vriend David, liefff
Geeen idee. Ik zoek ze al jaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat zijn die vrienden waar iedereen het over heeft?
Jouw UIquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja, tis weer bijna Hell_O Ween en zo he.quote:
LBquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Daar ben ik dus nog naar op zoek. Ik dacht ooit dat het een soort broccoli wasquote:
Voorgrond is leukerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, tis weer bijna Hell_O Ween en zo he.
Broccoliquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog naar op zoek. Ik dacht ooit dat het een soort broccoli was
Ah, ja! Vandaag aan mijn kostuum gewerkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, tis weer bijna Hell_O Ween en zo he.
Picsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ja! Vandaag aan mijn kostuum gewerkt.
Heb je vrienden, gaat FOK hatenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je vrienden, gaat FOK haten
Die moet ik dan eerst maken. Stelt niet zoveel voor, heb me alleen geschoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is de bedoeling.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Wat is ditquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die moet ik dan eerst maken. Stelt niet zoveel voor, heb me alleen geschoren.Mod willen zijn met HalloweenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is de bedoeling.
En zo'n BN'er ben ik ook weer niet.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
je gender icoontje vervangen zodat het kloppend is
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mod willen zijn met Halloween
En zo'n BN'er ben ik ook weer niet.
Ja dat is waar, bedanktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Zie het als een eer. Ik ben al het hele jaar jaloers op je.
Ik vier het inmiddels al een jaar of 13/14. Echt groot denk ik niet, maar ij merk wel dat er meer mensen op de feestjes komen en de kostuums wat meer doordacht zijn. (Wij begonnen ook met 2 gaten in een laken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dat is waar, bedankt
Ik vraag me af of het hier ooit groot gaat worden dat Halloween
Jaquote:
2 gatenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vier het inmiddels al een jaar of 13/14. Echt groot denk ik niet, maar ij merk wel dat er meer mensen op de feestjes komen en de kostuums wat meer doordacht zijn. (Wij begonnen ook met 2 gaten in een laken.)
Moet een baby voorstellen ofzoquote:
Dat is denk ik wel 1 van de redenen. Bij ons is het nog altijd een project onder vrienden geweest om ergens wat te organiseren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
2 gatenclassic.
Mjah maar volgens mij alleen in kroegen e.d, puur om de drank wat meer te kunnen verkopen.
Ah kijk dat is dan wel tof.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel 1 van de redenen. Bij ons is het nog altijd een project onder vrienden geweest om ergens wat te organiseren.
mijn eerste selfie gemaakt, maar of ie het posten waard is...![]()
DM staat open gr grquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel 1 van de redenen. Bij ons is het nog altijd een project onder vrienden geweest om ergens wat te organiseren.
mijn eerste selfie gemaakt, maar of ie het posten waard is...![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah kijk dat is dan wel tof.
MAAR JE WIST NET NIET EENS WAT VRIENDEN WAREN??
*confuzzled*
plaats die selfie niet hier, LB haat op foto's van anderen.
''HEJ LT JE LIJKT WEL EEN FREAK OP DIE FOTO OP LOWLENS AHAHHAHA LELLUKE NOOB!''quote:
Ow shi.... Door de mand en verder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah kijk dat is dan wel tof.
MAAR JE WIST NET NIET EENS WAT VRIENDEN WAREN??
*confuzzled*
plaats die selfie niet hier, LB haat op foto's van anderen.
Dat zei nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''HEJ LT JE LIJKT WEL EEN FREAK OP DIE FOTO OP LOWLENS AHAHHAHA LELLUKE NOOB!''
Scheelde niet veel k.quote:
Ik zei "beetje enge fotoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Scheelde niet veel k.
Gebroken hart alles.
Sorryquote:
#hosselquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Stuur een goede foto van jezelf dan
Hij heeft al een vriendinquote:
Ey Surgequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hallo User die ik niet kenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef Sardu het volgende:
De beroerde kwaliteit is te wijten aan mijn brakke camera met stofvlekken.Ben jij spacekees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hallo user met slecht geheugen.quote:
Wie is spacekees?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef Sardu het volgende:
De beroerde kwaliteit is te wijten aan mijn brakke camera met stofvlekken.Leuke foto hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hallo user met slecht geheugen.
[..]
Wie is spacekees?
Ik was op mijn mobiel aan het FOK! ken dus ik kon je UI niet zienquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is vooral het gezichtshaar
Hoiquote:
Hij is eckte transformers fanquote:
OMGAWD DE MISSENDE LETTERS D0000000000Dquote:
KLTZKquote:
was die weg dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Sinds wanneer is BBQ's UI weer terug
Oh shit natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OMGAWD DE MISSENDE LETTERS D0000000000D
Porkie!quote:
deadmau5quote:
Ik wil ook deadmau5 live zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deadmau5
Heb hem live gezien, ik was gelukkig
showtek vind ik maar matigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil ook deadmau5 live zien
Ik ga zaterdag a.s. wel naar Showtek
Tevens hoi
Ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
showtek vind ik maar matig
Maar was tof op sziget
Ro-aldquote:
Whehe. Dat "gezichtshaar" is min of meer mijn kostuum.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is vooral het gezichtshaar
Het rode legerquote:
mad?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het rode leger
Wehrmacht
Hitler
Ik kom er genadig af?quote:
kreeg net een DM en daar deed ze wel gemeen over de foto.quote:
Je hebt wel gelijk overigensquote:
wrm 2x hetzelfde nummerquote:
Lul nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
kreeg net een DM en daar deed ze wel gemeen over de foto.
En straks krijg je weer kusjes en zo.
eind goed al goed en zo.
Oh dacht dat ik een andere link gekopieerd hadquote:
k.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ik heb ook liever dat ze dat soort dingen achter mijn rug om doet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
kreeg net een DM en daar deed ze wel gemeen over de foto.
En straks krijg je weer kusjes en zo.
eind goed al goed en zo.
Ja dat had ik ook, maar ik kwam er niet zo genadig af.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ze dat soort dingen achter mijn rug om doet.
Deze mang weetquote:
Hi DrNickquote:
LT weet nie wat dat zijn.quote:
kom niet biggie doen G ik own je op runescapequote:
sla je met een massief stalen pijp in je nek internetridderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:48 schreef KLTZK het volgende:
[..]
kom niet biggie doen G ik own je op runescape
denken dat je daarmee door mijn full dragon heen komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sla je met een massief stalen pijp in je nek internetridder![]()
![]()
denken dat je kinderachtige grapjes leuk zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
denken dat je daarmee door mijn full dragon heen komt
denken dat dat grapjes zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denken dat je kinderachtige grapjes leuk zijn
dankje man, waardeer hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in dat geval vind ik het zielig voor je, een psychose hebben is een naar iets
Oh, hier had ik niet mee vergeleken willen worden.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, hier had ik niet mee vergeleken willen worden.
Waarom is het uit danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Muziek kan zoveel lading hebben damn.
Eerste stukje van dit nummer doet me nu aan mijn ex denken.
Raar dat ik haar ex noem en dat het uit is
Ik ga er niet te diep op in, maar het werkte niet meer zo. Goed uit elkaar gegaan enzo. Maar wel klote gvdquote:
Ben je wel diep in haar gegaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er niet te diep op in, maar het werkte niet meer zo. Goed uit elkaar gegaan enzo. Maar wel klote gvd
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er niet te diep op in, maar het werkte niet meer zo. Goed uit elkaar gegaan enzo. Maar wel klote gvd
quote:
Had er zondag nog eentje, die moest ook naar arnhem, maar een trein reed niet, dus ze liet zich leiden door mij naar arnhem. Was wel liev.quote:
wow jij bent zeker de slimste thuisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef d4v1d het volgende:
Bijt ik zo n stukje van n pepertje af (#yolo) smaakt het gewoon als paprika
Dat is mijn eerste exquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Oh dat is wel kut man
Maar wel beter dat jullie niet aan het rellen zijn enzo
Ja zijn papa en mama zijn er niet xDquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow jij bent zeker de slimste thuis
Mis ik iets ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow jij bent zeker de slimste thuis
XDquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zijn papa en mama zijn er niet xD
Nope... Maar nu ben ik ook niet zo heel erg thuis in de nederhop.quote:
je weet dat het scherpe aan de peper die bolletjes zijn he, de rest is gewoon een vrucht a la paprikaquote:
ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet dat het scherpe aan de peper die bolletjes zijn he, de rest is gewoon een vrucht a la paprika
straks zijn ze kankerheet manquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet dat het scherpe aan de peper die bolletjes zijn he, de rest is gewoon een vrucht a la paprika
Ik ben nu halverwegequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
straks zijn ze kankerheet man
*tromgeroffel*quote:
Glaasje melk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:04 schreef d4v1d het volgende:
Het begin een beetje te branden nu
#update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |