Je lijkt zo op Specularium.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:11 schreef PartyHard het volgende:
Mijn PI niet veranderen om LB te irriteren
#Thuglife
oke, ik kijk. en nu?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Prima belicht en goed scherp, maar echt een spannende foto is het niet.
Nawhquote:
Ditquote:
is ook niet echt een leuke seriequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
ik heb die hele serie nog nooit gezien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
Doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
jij bent ook niet echt een leuke userquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is ook niet echt een leuke serie
misschien toch eens kijken danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
jij bent ook niet echt een leuke user
ik vind m geweldig
nee dat kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
jij bent ook niet echt een leuke user
ik vind m geweldig
Ja, ik vind het een kut versie. Te veel popquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
surge
https://soundcloud.com/fe(...)you-you-were-trouble
kutlevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een kut versie. Te veel pop
vind hem beter dan het origineelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een kut versie. Te veel pop
Vind je het gek, kan er iets slechter zijn dat dat orgineel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind hem beter dan het origineel
en nieuwe FE single
Das niet lastigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind hem beter dan het origineel
en nieuwe FE single
Mijn orenquote:
Moet wel toegeven dat het daar een kille boel is ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten ONZ omdat het buiten ONZ zo koud is
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn huisbaas kwam gisteren langs of ik piepschuim op mijn raam wilde plakken voor de isolatie.
Whut_____
Mijn huisbaas kwam gisteren langs of ik piepschuim op mijn raam wilde plakken voor de isolatie.
Whut_____
In ieder geval, ik denk dat hij dat bedoelde, hij praat zo ongeveer geen nederlandsquote:
Nee, maar doe ik wel. Merken ze niks vanquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Whut_____
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar doe ik wel. Merken ze niks van
Watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Whut_____
Whut_____
Dat ik opzich wel licht wilde, dus nee. Als hij er dubbel glas in wil zetten is dat prima.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ik altijd heel goed in, dacht ik.
Ik ventileer mijn kamer toch wel goed en ik kook er ook enzo, merk je niks vanquote:
ik rook geeneens binnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ventileer mijn kamer toch wel goed en ik kook er ook enzo, merk je niks van
gewoon jointje tijdens het kokenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ventileer mijn kamer toch wel goed en ik kook er ook enzo, merk je niks van
nee, als ik alleen thuis ben rook ik juist buiten. als ik bezoek heb zou ik eerder geneigd zijn een asbak op tafel te zettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik alleen als ik alleen thuis ben.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon jointje tijdens het koken
ik ben de enige die rookt thuisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als ik alleen thuis ben rook ik juist buiten. als ik bezoek heb zou ik eerder geneigd zijn een asbak op tafel te zetten
ik ook, maar ik ben dan ook de enige die er woontquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben de enige die rookt thuis
quote:
Kan ik wel inkomen. Maar die gast hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik mocht dit nummer niet meer in de auto draaien omdat mijn moeder daar gek van werd(het origineel)
Oh dan moet je even met d4v1d praten. Dat is de dokter hier zeg maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oftewel ik verveel me de pleuris en voel me kut
Luie donderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vroeg aan mijn moeder of ze wat drinken wou meenemen.
[ afbeelding ]
RIPquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Strak plan dit hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh dan moet je even met d4v1d praten. Dat is de dokter hier zeg maar.
ja dat moet ik aanvragen of zelf halenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef d4v1d het volgende:
Blijkbaar niet alle boodschappen dus als je drinken mist.
Rook jij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ben dan ook de enige die er woont
wist je dat niet?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist je dat niet?
zou stoppen voor unf
Ga iets doen dan. Dan verveel je je niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 15:39:44 ]
Stuur terug: niet alle boodschappen dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
die boeien me dan echt weer geen ene reetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Try voor je longen, lijkt me een beter plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |