abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146026110

Platform:Playstation 3, box 360, Playstation 4 en Xbox One

Onder de Traveler, een zwevende bol ter grootte van een stad, houdt de mensheid zich verscholen. Een zonnestelsel vol vijanden moet echter verkend worden, dus jij, Guardian van de laatste veilige stad op aarde, moet de mensheid helpen in opstand te komen met behulp van je ongelooflijke krachten. Creëer een personage, verdedig onze Stad, versla onze vijanden en eis alles op dat we ooit verloren hebben.

- Release datum: 9 september, 2014
- De Fok! clan: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
pi_146026430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:36 schreef Visserij het volgende:
Ik krijg langzaam wel de behoefte aan nieuwe content in de game. Kan nog wel een aantal keer de Raid doen, maar begin toch langzaam uitgekeken te raken.

Weet iemand hoe uitgebreid die DLC gaat zijn?
Even de reactie hier verder, volgens mij een gear upgrade naar 32 en 1 nieuwe raid. Dat zouden we in December mogen verwachten.

Maar ik raak ook uitgekeken, heb nu 3 chars op 29, nog geen VoG gedaan helaas doordat ik met mijn vrienden continue maar met 3 a 4 man online zijn. Ik word een beetje gek van de bounties, komt er op een maandag " compleet a weekly HC or Nightfall " wie moet er op maandag nog een hc of nightfall doen vraag ik me af. Ook dat je steeds vaker dezelfde bounties moet doen, 2 dagen achter elkaar dezelfde story bounties, zoals die op Mars, en dag later is de daily HC story wederom dezelfde story.

Tevens nightfall gedaan dit weekend, met z'n 2en was een makkie :) maar ik moest nog op mijn warlock fusion rifle kills voor de exotic bounty, heeft me uurtje per run gekost maar gewoon 2x nightfall gedaan en completed helemaal alleen :P Alleen niks van een achievement of loot :(

Ook was het weer flink ergeren op de loot, doe je een nightfall krijg ik 6 coins :') waarom een nightfall doen als ik 6 coins krijg, wij laten vaker een vriend de laatste secondes joinen omdat hij een beetje de skill mist en je werkelijk niets aan hem hebt, dus net voor de boss kill, hij krijgt altijd netjes exotics of legends, leuke dingen, en ik kreeg 6 coins :') kom er niet over uit.

PVP ook maar weer eens gedaan, toch een beetje onzin dat ook hier de loot random is, sta je bovenaan krijg je niets, krijgt de nummer laatst een legend, sta ik een na laatste en hoppa, een legend, waar 2 shards uitkomen, nee geen energy, 2 shards, met alle gear al maxed out :')

Nee Destiny, begint mij ook steeds minder te boeien, ik heb op mijn hunter, warlock en titan geen enkele strike gedaan deze week, maar elke dag 1 soms 2 events, Weekly HC en Nightfall, en ik ben gewoon maxed out met mijn marks, omdat je er maar 100 kunt verzamelen. Is natuurlijk fijn om ze snel te kunnen farmen, maar gooi dan het limiet omhoog naar 150 of 200 per week, of maak de marks wat je krijgt wat minder zodat je tenminste nog iets moet doen. Voor PVP is dit totaal anders, 2 voor een loss en 3 voor een winst, daarbij afhankelijk van je team. Stel dat je ongeveer 50% van je matches wint (ja ja ik weet dat er hier zitten en altijd winnen omdat ze een score van 7500 halen bla bla bla etc, vissertaaltje enz) maar dan moet je 40 matches spelen om te maxen voor je pvp marks zou je dus zo'n 6,5 uur mee bezig zijn, niet tellend de lange laadtijden.

Nee Destiny moet snel iets veranderen, deze week zal het HC en nightfall zijn en dan is het goed voor deze week, laat ik het spel eens liggen.
pi_146027645
Nou, ik heb net me 2e char op lvl 20 :')
pi_146028616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Even de reactie hier verder, volgens mij een gear upgrade naar 32 en 1 nieuwe raid. Dat zouden we in December mogen verwachten.

Maar ik raak ook uitgekeken, heb nu 3 chars op 29, nog geen VoG gedaan helaas doordat ik met mijn vrienden continue maar met 3 a 4 man online zijn. Ik word een beetje gek van de bounties, komt er op een maandag " compleet a weekly HC or Nightfall " wie moet er op maandag nog een hc of nightfall doen vraag ik me af. Ook dat je steeds vaker dezelfde bounties moet doen, 2 dagen achter elkaar dezelfde story bounties, zoals die op Mars, en dag later is de daily HC story wederom dezelfde story.

Tevens nightfall gedaan dit weekend, met z'n 2en was een makkie :) maar ik moest nog op mijn warlock fusion rifle kills voor de exotic bounty, heeft me uurtje per run gekost maar gewoon 2x nightfall gedaan en completed helemaal alleen :P Alleen niks van een achievement of loot :(

Ook was het weer flink ergeren op de loot, doe je een nightfall krijg ik 6 coins :') waarom een nightfall doen als ik 6 coins krijg, wij laten vaker een vriend de laatste secondes joinen omdat hij een beetje de skill mist en je werkelijk niets aan hem hebt, dus net voor de boss kill, hij krijgt altijd netjes exotics of legends, leuke dingen, en ik kreeg 6 coins :') kom er niet over uit.

PVP ook maar weer eens gedaan, toch een beetje onzin dat ook hier de loot random is, sta je bovenaan krijg je niets, krijgt de nummer laatst een legend, sta ik een na laatste en hoppa, een legend, waar 2 shards uitkomen, nee geen energy, 2 shards, met alle gear al maxed out :')

Nee Destiny, begint mij ook steeds minder te boeien, ik heb op mijn hunter, warlock en titan geen enkele strike gedaan deze week, maar elke dag 1 soms 2 events, Weekly HC en Nightfall, en ik ben gewoon maxed out met mijn marks, omdat je er maar 100 kunt verzamelen. Is natuurlijk fijn om ze snel te kunnen farmen, maar gooi dan het limiet omhoog naar 150 of 200 per week, of maak de marks wat je krijgt wat minder zodat je tenminste nog iets moet doen. Voor PVP is dit totaal anders, 2 voor een loss en 3 voor een winst, daarbij afhankelijk van je team. Stel dat je ongeveer 50% van je matches wint (ja ja ik weet dat er hier zitten en altijd winnen omdat ze een score van 7500 halen bla bla bla etc, vissertaaltje enz) maar dan moet je 40 matches spelen om te maxen voor je pvp marks zou je dus zo'n 6,5 uur mee bezig zijn, niet tellend de lange laadtijden.

Nee Destiny moet snel iets veranderen, deze week zal het HC en nightfall zijn en dan is het goed voor deze week, laat ik het spel eens liggen.
Een vriend van mij joinde een raid op level 30 toen een guy die eindbaas van de map aan het duwen was. Hij is 1 seconde voor het einde binnen en krijgt gewoon de Vex Mythoclast..

Doe het minste en je krijgt gewoon de beste rewards, echt te debiel voor woorden..

Daarnaast kreeg ik afgelopen week bij de Nightfall 9 shards en die andere guy 10 strange coins :')
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_146031206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

*snip*
Ben er ook klaar mee.

Het speelt lekker weg , maar ik heb geen vast team van vrienden of wat dan ook om die raids mee te doen.
En dan ben je snel klaar gespeeld...

Elke keer via reddit een fireteam zoeken wordt ik ook simpel van.

Nu lekker bezig met SoM.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146031438
Ik heb gister ook voor het eerst VoG gedaan met een paar Amerikanen, 6 uur over gedaan ofzo. :D
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:30:00 #7
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146031869
Lol, ik speelde gisteren VoG in 1,5 uur uit met wat ervaren Amerikanen...
Voor de eerste keer kun je best wel wat meer uurtjes uittrekken ja!

Koekwous, je kan me toevoegen op PSN: Boeman

Wij hebben vaak ook 2/3 man te kort dus dat zou elkaar mooi aanvullen...
pi_146031926
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:30 schreef Visserij het volgende:

Voeg je vanavond even toe :)
pi_146033420
quote:

Dit was een level 30 dude die het leuk vond om allemaal firsttimers uit te leggen hoe alles werkte. Was best wel leuk. :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:42 schreef lipjes het volgende:

[..]

De raid van ons van vanavond zit volgens mij al vol.
Ik doe donderdag nog een raid met mijn alt, je kan mee als je wilt.

PSN: CrazyVin987
Cool, voeg je voor die tijd wel ff toe.

[ Bericht 15% gewijzigd door VMSDKR op 28-10-2014 15:30:26 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:30:46 #10
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_146040878
Die raid is nogsteeds te glitchen :')

Dacht eerst dat je alleen atheon van die rand of kon duwen.. Gisteren erachter gekomen dat je dat ook met the templar kunt doen :') :')
Ik ben geil
pi_146040927
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Die raid is nogsteeds te glitchen :')

Dacht eerst dat je alleen atheon van die rand of kon duwen.. Gisteren erachter gekomen dat je dat ook met the templar kunt doen :') :')
haha ja, en dan krijg je ook nog is een extra chest omdat die niet teleport :')
pi_146043057
Ik en een homie willen ook wel een raidje doen deze week,
zoeken in principe nog 4 man.
Ik heb hem 3x gedaan en hij stuk of 8x dus we weten hoe en wat :P
(PS4)

Trouwens weer goeie rewards gekregen bij Nightfall:
- 7 energy op mijn titan :')
- 9 coins op mijn hunter :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Koenani op 28-10-2014 19:13:02 ]
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:09:56 #13
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146044347
halverwege de nightfall.
fucking connectie met de server kwijt.

Leuk hoor
pi_146044492
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef lipjes het volgende:
halverwege de nightfall.
fucking connectie met de server kwijt.

Leuk hoor
Jep heb ik ook al vaak gehad, maar gelukkig niet in de nightfall.
Wel echt hinderlijk!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:15:23 #15
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146044610
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef Koenani het volgende:

[..]

Jep heb ik ook al vaak gehad, maar gelukkig niet in de nightfall.
Wel echt hinderlijk!
2e keer, net servitors down, boot to orbit wegens d/c
ik wacht wel op mn maatje in de hoop dat we niet beide gekickt worden.

Gaat nog leuk worden met de raid vanavond......
pi_146046312
Ik was de nightfall net aan het solo'en. Kreeg ik ook onderin 'CONTACTING DESTINY SERVERS' toen ik Sekrion al halverwege af had en ineens zat ik weer in het 'Press X to play'-scherm :{
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:10:59 #17
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146047164
en toen werkte ook psn niet meer

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2185

[ Bericht 72% gewijzigd door lipjes op 28-10-2014 20:37:25 ]
pi_146050094
14 Shards uit Nightfall ^O^
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_146051555
Whoop, whoop. De 77 Wizard uit de crucible!
pi_146060493
quote:

Ah, jou heb ik dus als friend op ps4 haha. Laat me wat weten wanneer je gaat raiden deze week. Heb tot nu toe alleen maar met Amerikanen geraid via reddit. Overigens zou woensdagavond me goed uitkomen.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 01:39:52 #21
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_146061069
quote:

Ruimte voor nog een Koekwaus? :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_146061567
www.facebook.com/photo.ph(...)84441503900&__tn__=E

[ Bericht 27% gewijzigd door wiebel535 op 29-10-2014 10:07:52 ]
pi_146061700
quote:
De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 08:43:24 #24
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146062673
Gisterenavond de Nightfall solo gehaald, gelukkig voordat PSN ermee stopte.
Helaasch alleen een of andere crappy Legendary scout rifle.

Vanavond maar eens wat raiden dan?
pi_146063899
Gisteren kom je lekker thuis, denk je lekker gamen, niet dus :') nja we zijn het wel gewend met PSN is een zekerheidje aan het worden :P

Nightfall solo? op wat voor een char? Warlock of toch iets anders, en zo ja hoe doen jullie dat met de laatste boss? safespot achter de muur? Gister was ik even een uurtje online, maar was meer bezig met een vriend te ressen die continue doodging achter het muurtje dan dat ik zelf kon schieten :P
pi_146064574
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 06:40 schreef Reintji het volgende:

[..]

De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
raaaar. Misschien ist nu goed?
pi_146065472
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Gisteren kom je lekker thuis, denk je lekker gamen, niet dus :') nja we zijn het wel gewend met PSN is een zekerheidje aan het worden :P

Nightfall solo? op wat voor een char? Warlock of toch iets anders, en zo ja hoe doen jullie dat met de laatste boss? safespot achter de muur? Gister was ik even een uurtje online, maar was meer bezig met een vriend te ressen die continue doodging achter het muurtje dan dat ik zelf kon schieten :P
Je moet gewoon bovenop blijven staan en die minotaurs beneden snipen en opletten op die minotaur die achter je spawnt.
Maar als je met 1 of 2 man bent met void wapen (aetheons epilogue) moet dat wel lukken op level 29!
Tussendoor ook ff de nexus snipen natuurlijk
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:58:28 #28
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146068079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Warlock level 28 ja, met een void sniper en machine gun boven blijven staan. Alles beneden snipen en op je radar letten voor de Mino achter je.
pi_146068172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:58 schreef Visserij het volgende:

[..]

Warlock level 28 ja, met een void sniper en machine gun boven blijven staan. Alles beneden snipen en op je radar letten voor de Mino achter je.
Hmm dat eens proberen, gisteren al op mijn hunter gedaan maar zijn naar beneden gesprongen. Maar bovenop lijkt natuurlijk makkelijker.
pi_146071721
The Dark Below komt 9 December.

The expanded story will apparently focus on new character Eris, who has spent years hiding among the Hive only to come forward bearing a warning. The Hive are apparently trying to summon a god, Crota, to destroy Earth. Eris will be found in the Tower where she'll offer you special quests including three new missions where you can increase your Light and get new rewards.

Other additions include a new co-operative Strike, The Will of Crota, which pits you against Omnigul as she works to expand Crota's Hive army, and a new six-player Raid, Crota's End, where you enter the Hellmouth presumably to take the deity on.

On the PvP front, there are three new arenas: Pantheon, set in the Black Garden inside a Vex temple with tight corridors; Skyshock, an old interplanetary defense array; and The Cauldron, an abandoned Hive ritual site focused on close combat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:53:30 #31
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146072585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
The Dark Below komt 9 December.

The expanded story will apparently focus on new character Eris, who has spent years hiding among the Hive only to come forward bearing a warning. The Hive are apparently trying to summon a god, Crota, to destroy Earth. Eris will be found in the Tower where she'll offer you special quests including three new missions where you can increase your Light and get new rewards.

Other additions include a new co-operative Strike, The Will of Crota, which pits you against Omnigul as she works to expand Crota's Hive army, and a new six-player Raid, Crota's End, where you enter the Hellmouth presumably to take the deity on.

On the PvP front, there are three new arenas: Pantheon, set in the Black Garden inside a Vex temple with tight corridors; Skyshock, an old interplanetary defense array; and The Cauldron, an abandoned Hive ritual site focused on close combat.
Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...

Anders lijkt het me weinig content zo op t eerste oog.
pi_146072593
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Visserij het volgende:

[..]

Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...

$20,- of de season pass hebben :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146072633
quote:

[..]

Op Reddit gaat iedereen al los over het feit dat het zo weinig én duur is / veel kost.. Dit zou gewoon een gratis update moeten zijn, maar nee, het is een DLC-uitmelkfeest geworden.. -O- }:|
pi_146072721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Op Reddit gaat iedereen al los over het feit dat het zo weinig én duur is / veel kost.. Dit zou gewoon een gratis update moeten zijn, maar nee, het is een DLC-uitmelkfeest geworden.. -O- }:|
Ergste vind ik persoonlijk nog dat de Playstation bezitters een extra strike krijgen...
pi_146072789
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ergste vind ik persoonlijk nog dat de Playstation bezitters een extra strike krijgen...
De Xbox One bezitters krijgen deze ook, alleen pas ergens in februari (lees; als iedereen het spel al lang en breed in de kast heeft liggen..)
pi_146073753
Net 5 strange coins van een nightfall gekregen :')

Moet alleen nog raidjes doen deze week dus als iemand nog 2 man nodig heeft voor op de PS4 voeg me dan maar ff toe in je friendslist.
GT: Eekhoornleger
pi_146073873
Nou, die 77 Wizard fusion rifle gaat lekker. Net de daily heroic gedaan en de eindbaas kapot in de eerste wave. :D
pi_146073991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:41 schreef Koenani het volgende:

[..]

Je moet gewoon bovenop blijven staan en die minotaurs beneden snipen en opletten op die minotaur die achter je spawnt.
Maar als je met 1 of 2 man bent met void wapen (aetheons epilogue) moet dat wel lukken op level 29!
Tussendoor ook ff de nexus snipen natuurlijk
Thanks trouwens. _O_
pi_146074016
Pvp is trouwens een stuk spannender als je die 500 punten met void damage moet halen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_146074212
Die eerste DLC is 20 dollar los?!?! Dan ga ik mijn Destiny spelen tot ik het zat ben zonder DLC.
pi_146076955
quote:
8s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:30 schreef Appelknaller het volgende:
Pvp is trouwens een stuk spannender als je die 500 punten met void damage moet halen.
En nu alleen nog Xyor nakken :7
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:12:25 #42
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146077444
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:57 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

En nu alleen nog Xyor nakken :7
Beetje kamperen in de deuropening van de pits, dan komt ie je vanzelf halen!
pi_146077889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:36 schreef videonatic het volgende:
Die eerste DLC is 20 dollar los?!?! Dan ga ik mijn Destiny spelen tot ik het zat ben zonder DLC.
tegen die tijd ben ik wel weer met gta 5 bezig.... no dlc for me.
pi_146078969
No problem man, konden je hulp goed gebruiken aangezien ik op mijn warlock class was :P
pi_146079826
Zijn er nog mensen die vanavond de raid willen doen? Ik wil rond 18:30/19:00 beginnen :). Voeg me maar toe.

PSN: Etienne-Horbach (ps4)

[ Bericht 1% gewijzigd door Mestreech1990 op 29-10-2014 18:22:06 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:37:26 #46
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146080369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond de raid willen doen? Ik wil rond 18:30/19:00 beginnen :). Voeg me maar toe.

PSN: Etienne-Horbach
Moet je wel je console hier zeggen he :P
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:38:04 #47
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146080391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:12 schreef Visserij het volgende:

[..]

Beetje kamperen in de deuropening van de pits, dan komt ie je vanzelf halen!
Je kan beter helemaal links achter gaan staan bij de rotsen :P
pi_146081384
Vanavond iemand die me ff wil helpen met de weekly heroic? ik kom makkelijk Tot het eindstuk alleen maar dan wordt het iets minder makkelijk... xbox one. wiebel535. uurtje of 8 half 9.
pi_146082037
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond iemand die me ff wil helpen met de weekly heroic? ik kom makkelijk Tot het eindstuk alleen maar dan wordt het iets minder makkelijk... xbox one. wiebel535. uurtje of 8 half 9.
Ligt eraan. Ik moet dan dan eerst de triple jump nog vrijspelen voor de gunslinger aangezien ik die klasse nog steeds niet helemaal vrij gespeeld omdat ik direct met lvl 16 naar de bladedancer ben gegaan. Dan kun je bij die eindbaas op een erg handige plek gaan zitten maar dat haal ik niet met de dubbeljump.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:06:45 #50
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146083435
Vanavond mensen zin om Nightfall te doen op PS4?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:26:58 #51
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146084583
quote:

Ik kan wel, maar rond 20.00
pi_146084609
quote:

Ben je al bezig of klaar met een raid?
Anders willen ik en een maat van mij wel joinen!
pi_146085776
DESTINY - THE DARK BELOW DLC

"The Dark Below" (19.99$) - Destiny - 09 december 2014

• 3 PVE Story Missions
• 3 PVP Crucible Maps
• 1 or 2 PVE Strike Mission(s)
• 1 PVE Raid Mission
• Maximum Light Level increased to 32
• New Weapons, Armor and Exotics

Omnigul, boss of the new Will of Crota strike.

A chief underling for Crota, Omnigul looks like an advanced form of Wizard.

Did she come from the moon?

One of the new story areas: another Hive-held area of the moon.

Another new story area. Zoom in on that map and you'll see the Cosmodrome.

The Crota's End raid takes place inside the Hellmouth, on the moon.

A dashing new cloak for Hunters.

Shiny new armour for Titans.

New chest gear for Warlocks.

A new rocket launcher, Dragon's Breath.

The Dark Below's new fusion rifle.

A new Hive-themed shotgun.

http://www.eurogamer.net/(...)campaign=socialoomph

http://www.eurogamer.net/(...)campaign=socialoomph
pi_146088907
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef wiebel535 het volgende:
Wil wel een poging doen, vandaag de daily gemakkelijk gedaan. Weekly is a different cookie natuurlijk.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:02:16 #55
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146093733
quote:

[..]

20 euro dacht ik. In lijn met andere games is dat echt wel een prima prijs hoor. 3 multiplayer maps, 2 strikes (voor playstation dan) een nieuwe raid, een zooi nieuwe gear, en 3 nieuwe missies, die een stuk verhalender zouden moeten zijn volgens bungie.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:02:40 #56
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146093764
Vandaag uit de Nightfall Crest of Alpha lupi, die ik helaas al had ;(
pi_146095140
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

20 euro dacht ik. In lijn met andere games is dat echt wel een prima prijs hoor. 3 multiplayer maps, 2 strikes (voor playstation dan) een nieuwe raid, een zooi nieuwe gear, en 3 nieuwe missies, die een stuk verhalender zouden moeten zijn volgens bungie.
Verhalender als in: De verhaallijn loopt via een vendor in de tower. Net als met exotic bounty's. Heb jij gemerkt dat er een verhaal in de exotic bounty's zat? Ik niet. :D

Ik verwacht er niet teveel van. Alleen die nieuwe strike en raid zie ik wel naar uit.
pi_146098855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:27 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ben je al bezig of klaar met een raid?
Anders willen ik en een maat van mij wel joinen!
Ah zonde, voeg me maar gewoon toe de volgende keer en bericht me. Zat in een team met ervaren gasten, dan vlieg je echt door die raid heen niet normaal. Overigens alleen maar shards & energy weer en shatterwhite voor de derde raid achter elkaar haha. Bij de nightfall kreeg ik een pistol, dus dit was echt een verschrikkelijke week. Wil echt die raid armor hebben, blijf maar steken op 29 op deze manier.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:52:23 #59
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146099137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:46 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

Ah zonde, voeg me maar gewoon toe de volgende keer en bericht me. Zat in een team met ervaren gasten, dan vlieg je echt door die raid heen niet normaal. Overigens alleen maar shards & energy weer en shatterwhite voor de derde raid achter elkaar haha. Bij de nightfall kreeg ik een pistol, dus dit was echt een verschrikkelijke week. Wil echt die raid armor hebben, blijf maar steken op 29 op deze manier.
Welke handgun :o
pi_146103323
Gisteren de Weekly heroic, Weekly nightfall en de Vault off glass allemaal achter elkaar gehaald. En wat is de buit. Serieus zo'n 20 strange coins, 9 anchedent chards en te veel energy. Geen enkel wapen of stukje armor, echt bizar slecht eigenlijk.
Oh ja en de legendary shader chatterwhite, die is op zich wel vet.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 07:11:05 ]
pi_146103473
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:
volgens bungie.
Wij van wc eend...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146103495
Zelf ga ik er extreem rustig doorheen. Ik ben pas level 21, krijg amper light shit waardoor die kunstmatig gemaakte 'hogere' strikes te lastig zijn. Dus dan maar continue grinden op patrols en matige strikes. Ach, ik vermaak me wel, met een vast clubje wat afspreken en aankloten in The Crucible.

Al kom je daar alleen high-levels tegen die al al hun vaardigheden hebben geunlocked, dus echt eerlijk voelt het niet aan, maar als we maar lol hebben :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:26:03 #63
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146104844
Ik ben ook nog op zoek naar Raid Armor inderdaad, voor de rest zwem ik in shards, exotics en legendary.
Begin ze nu zelfs in de kluis op te stapelen...

Must have Raid Armor!
pi_146105045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:26 schreef Visserij het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar Raid Armor inderdaad, voor de rest zwem ik in shards, exotics en legendary.
Begin ze nu zelfs in de kluis op te stapelen...

Must have Raid Armor!
Same here, mijn kluis zit al bijna vol -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 09:36:06 ]
pi_146106194
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:52 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Welke handgun :o
"The devil you know".

Ja Wiebeldak, i know. Het voordeel van die strange coins is wel dat je die kan inruilen bij Xur voor een exotic item. Het enige waar ik nog op zoek na ben, is raid gear voor mijn hunter. Ben ondertussen met mijn Warlock, level 19 en 90% haha. Had al een exotic chest armor "voidfang vestments" gekocht voor hem en heb nog wat leuke wapens klaar staan.
pi_146107574
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren de Weekly heroic, Weekly nightfall en de Vault off glass allemaal achter elkaar gehaald. En wat is de buit. Serieus zo'n 20 strange coins, 9 anchedent chards en te veel energy. Geen enkel wapen of stukje armor, echt bizar slecht eigenlijk.
Oh ja en de legendary shader chatterwhite, die is op zich wel vet.
Mooi dat jullie het allemaal gehaald hebben! ^O^

Jullie hebben vast nog wel een keertje zin om het nog eens te doen voor de "Raiding Party " cheevo? *)

Zorg ik dat ik lvl 27/28 ben O-)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:41:01 #67
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146108178
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Reintji het volgende:

[..]

Mooi dat jullie het allemaal gehaald hebben! ^O^

Jullie hebben vast nog wel een keertje zin om het nog eens te doen voor de "Raiding Party " cheevo? *)

Zorg ik dat ik lvl 27/28 ben O-)
Ik moet m ook nog ergens doorspelen deze week... Waarschijnlijk in het weekend oid.
Voetbaltraining, feesstje nog enzo. Dat offline gebeuren gooit heel m'n Raiding life door elkaar.
pi_146108471
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:41 schreef Pheno het volgende:
Zelf ga ik er extreem rustig doorheen. Ik ben pas level 21, krijg amper light shit waardoor die kunstmatig gemaakte 'hogere' strikes te lastig zijn. Dus dan maar continue grinden op patrols en matige strikes. Ach, ik vermaak me wel, met een vast clubje wat afspreken en aankloten in The Crucible.

Al kom je daar alleen high-levels tegen die al al hun vaardigheden hebben geunlocked, dus echt eerlijk voelt het niet aan, maar als we maar lol hebben :')
Klopt wel ja. Na 20 zit op een duur een beetje een dood punt waar je nog geen legendary kunt kopen omdat je factionranks nog niet hoog genoeg zijn, maar ook amper wat krijgt (als je pech hebt)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:54:16 #69
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146108520
Ik zit al een tijdje op level 30, heb al een volledig geupgrade raidgearset, meerdere gemaxde exotic armors etc :P
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:13:17 #70
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146109060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:24 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

"The devil you know".

Ja Wiebeldak, i know. Het voordeel van die strange coins is wel dat je die kan inruilen bij Xur voor een exotic item. Het enige waar ik nog op zoek na ben, is raid gear voor mijn hunter. Ben ondertussen met mijn Warlock, level 19 en 90% haha. Had al een exotic chest armor "voidfang vestments" gekocht voor hem en heb nog wat leuke wapens klaar staan.
Beste legendary handgun die er is. Mijn go-to primary weapon.
pi_146109988
http://www.bungie.net/en/event/darkbelow

Crota is dus de nieuwe Atheon. Check die laatste afbeelding. _O_
pi_146111179
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:51 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Klopt wel ja. Na 20 zit op een duur een beetje een dood punt waar je nog geen legendary kunt kopen omdat je factionranks nog niet hoog genoeg zijn, maar ook amper wat krijgt (als je pech hebt)
Valt mee toch? Ben tot lvl 24 gekomen met alleen maar blauwe gear, beetje light erbij per wissel van gear.

[ Bericht 2% gewijzigd door Reintji op 30-10-2014 13:31:29 ]
pi_146116813
Genieten hoor,
deze raid mijn 4e en 5e grips in 3 raids op de titan :')
Dat ze me dan gewoon de legs geven die ik nog nodig heb
pi_146117439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Koenani het volgende:
Genieten hoor,
deze raid mijn 4e en 5e grips in 3 raids op de titan :')
Dat ze me dan gewoon de legs geven die ik nog nodig heb
Lol, dat is wel lame.

Ik ben wel blij met m'n Monte Carlo en raidgauntlets. Ging best vloeiend.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 16:59:09 #75
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_146117950
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:45 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Lol, dat is wel lame.

Ik ben wel blij met m'n Monte Carlo en raidgauntlets. Ging best vloeiend.
Die monte Carlo is toch totaal niet speciaal? Ik heb hem ook maar je hebt legendary auto rifles die beter zijn?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_146119419
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:59 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Die monte Carlo is toch totaal niet speciaal? Ik heb hem ook maar je hebt legendary auto rifles die beter zijn?
Oh sorry, ik wist niet dat je niet blij mocht zijn met dingen die niet speciaal zijn. :P

Ik vind het wel een leuk ding, heb ook een maxxed Suros Regime maar een beetje afwisseling is nooit weg.
pi_146120076
Eris will provide you with quests and gear to prepare for the upcoming Hive invasion in Expansion I: The Dark Below. http://t.co/2Xgfz80uV1

Soort van Queens missies voor frisse gear?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:09:35 #78
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_146125920
wij zoeken NU een 6e op de PS4, we zijn bij de gatekeepers.
Psn: CrazyVin987
pi_146127283
Gister "the truth" rocket launchers gekregen na een rumble match.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 23:41:41 #80
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_146136005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:45 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist niet dat je niet blij mocht zijn met dingen die niet speciaal zijn. :P

Ik vind het wel een leuk ding, heb ook een maxxed Suros Regime maar een beetje afwisseling is nooit weg.
Haha zo bedoelde ik het niet. Je mag er zeker blij mee zijn :)

Alleen voor een exotic vond ik die een beetje tegenvallen omdat er niets exotics aan is. Dat bedoelde ik vooral.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_146138415
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:41 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Haha zo bedoelde ik het niet. Je mag er zeker blij mee zijn :)

Alleen voor een exotic vond ik die een beetje tegenvallen omdat er niets exotics aan is. Dat bedoelde ik vooral.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ik had eigenlijk liever Atheons Epilogue gehad ofzo.
pi_146146089
Iemand zin en tijd om morgen VoG te doen? Zelf heb ik deze nog niet gedaan, maar zou graag eens VoG willen doen :) kan nog 2 man meenemen, maar hebben er ook geen ervaring mee. Wel allemaal 29, en kan komen op elke gewenste char/spec :P
pi_146149030
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Iemand zin en tijd om morgen VoG te doen? Zelf heb ik deze nog niet gedaan, maar zou graag eens VoG willen doen :) kan nog 2 man meenemen, maar hebben er ook geen ervaring mee. Wel allemaal 29, en kan komen op elke gewenste char/spec :P
Xdoos?

[ Bericht 98% gewijzigd door Reintji op 31-10-2014 13:42:21 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:30:25 #84
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146149338
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Morgen hoelaat?
pi_146150030
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:21 schreef Reintji het volgende:

[..]

Xdoos?
Nee PS4, sorry :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:30 schreef Visserij het volgende:

[..]

Morgen hoelaat?
Rond 19:00/20:00 uur?
pi_146150382
Weet je wat ik niet snap trouwens, dat je mannetjes niet dood kunt rijden met je vliegende scooter.
pi_146150580
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef videonatic het volgende:
Weet je wat ik niet snap trouwens, dat je mannetjes niet dood kunt rijden met je vliegende scooter.
Dat kan wél, en als je het goed doet dan kun je zelfs een Guardian dood "vliegen", is mij al meerdere malen gelukt namelijk :D
pi_146150770
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef videonatic het volgende:
Kan wel :P al vaker gelukt, je kan ook je rijdend van je vehical afspringen een groepje mobs in, dan meteen erop schieten en dan ontploft hij :D

Guardians kan ook, mij 1x gelukt in PVP, kreeg ik zelfs een medal of achievement voor :) moest te hard lachen dus weet niet meer exact wat ik kreeg.
pi_146150863
Is die patience & time nog de moeite bij Xur? Of kan ik mijn strange coins beter in de zak houden?
pi_146154227
als je met een pompoen op je hoofd naar xur gaat heeft hij een leuke verrassing....
pi_146157624
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:44 schreef wiebel535 het volgende:
als je met een pompoen op je hoofd naar xur gaat heeft hij een leuke verrassing....
Fuck, de moeite waard om me xbox voor op te starten? ;p
pi_146158692
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:08 schreef Reintji het volgende:
Is die patience & time nog de moeite bij Xur? Of kan ik mijn strange coins beter in de zak houden?
Zeker wel een lauwe sniper hoor, ik zou hem gewoon kopen..
pi_146159194
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:50 schreef Koenani het volgende:

[..]

Zeker wel een lauwe sniper hoor, ik zou hem gewoon kopen..
Oh een sniper? Vet, die heb ik nog niet. Heb toch te veel strange coins dus die koop ik dan wel denk ik.
pi_146160056
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:23 schreef Goejedag het volgende:

[..]

Fuck, de moeite waard om me xbox voor op te starten? ;p
;) Ik hoop niet dat ik te hoge verwachtingen schep ^O^
pi_146161564
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:35 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

;) Ik hoop niet dat ik te hoge verwachtingen schep ^O^
Nog online vanavond? Wat heb jij trouwens allemaal uit die raid gekregen? Ik he-le-maal niets naast chards en energy en die shader.
pi_146162112
uurtje of half 2 vannacht hoop ik. Ik had ook shards, energy en die shader. en een chest piece.... maar had al een exotic exemplaar. volgende week weer? vond het super. En anderhalf uur is lang niet slecht toch? moet vannacht nog ff 5 strikes doen voor de exotic bounty. En dan ga ik de crucible in voor de 10.000 punten.
pi_146162505
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:33 schreef wiebel535 het volgende:
uurtje of half 2 vannacht hoop ik. Ik had ook shards, energy en die shader. en een chest piece.... maar had al een exotic exemplaar. volgende week weer? vond het super. En anderhalf uur is lang niet slecht toch? moet vannacht nog ff 5 strikes doen voor de exotic bounty. En dan ga ik de crucible in voor de 10.000 punten.
Die chest piece is er waarschijnlijk wel 1 waardoor je lvl 30 kan worden ook? Maar staat dan idd wel gelijk aan een exotic. Op dat tijdstip heb je de kans dat ik nog online ben maar in wat voor een status.... :D
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:20:01 #98
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146163980
Ik zie nu pas dat de weekly(niet de nightfall) ook void burn heeft :o
pi_146164354
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die chest piece is er waarschijnlijk wel 1 waardoor je lvl 30 kan worden ook? Maar staat dan idd wel gelijk aan een exotic. Op dat tijdstip heb je de kans dat ik nog online ben maar in wat voor een status.... :D
geen idee. Maar die exotic is Veel beter. Mooi, spreek ik je dan.
pi_146164961
Hoe krijg je die pompoen op je schedel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')