Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
The Dark Below komt 9 December.
The expanded story will apparently focus on new character Eris, who has spent years hiding among the Hive only to come forward bearing a warning. The Hive are apparently trying to summon a god, Crota, to destroy Earth. Eris will be found in the Tower where she'll offer you special quests including three new missions where you can increase your Light and get new rewards.
Other additions include a new co-operative Strike, The Will of Crota, which pits you against Omnigul as she works to expand Crota's Hive army, and a new six-player Raid, Crota's End, where you enter the Hellmouth presumably to take the deity on.
On the PvP front, there are three new arenas: Pantheon, set in the Black Garden inside a Vex temple with tight corridors; Skyshock, an old interplanetary defense array; and The Cauldron, an abandoned Hive ritual site focused on close combat.
$20,- of de season pass hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...
Anders lijkt het me weinig content zo op t eerste oog.
Op Reddit gaat iedereen al los over het feit dat het zo weinig én duur is / veel kost.. Dit zou gewoon een gratis update moeten zijn, maar nee, het is een DLC-uitmelkfeest geworden..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we hiervoor niet veel meer hoeven te betalen dan EUR 10,- dan...
Ergste vind ik persoonlijk nog dat de Playstation bezitters een extra strike krijgen...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Op Reddit gaat iedereen al los over het feit dat het zo weinig én duur is / veel kost.. Dit zou gewoon een gratis update moeten zijn, maar nee, het is een DLC-uitmelkfeest geworden..![]()
De Xbox One bezitters krijgen deze ook, alleen pas ergens in februari (lees; als iedereen het spel al lang en breed in de kast heeft liggen..)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ergste vind ik persoonlijk nog dat de Playstation bezitters een extra strike krijgen...
Thanks trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:41 schreef Koenani het volgende:
[..]
Je moet gewoon bovenop blijven staan en die minotaurs beneden snipen en opletten op die minotaur die achter je spawnt.
Maar als je met 1 of 2 man bent met void wapen (aetheons epilogue) moet dat wel lukken op level 29!
Tussendoor ook ff de nexus snipen natuurlijk
En nu alleen nog Xyor nakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:30 schreef Appelknaller het volgende:
Pvp is trouwens een stuk spannender als je die 500 punten met void damage moet halen.
Beetje kamperen in de deuropening van de pits, dan komt ie je vanzelf halen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:57 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
En nu alleen nog Xyor nakken
tegen die tijd ben ik wel weer met gta 5 bezig.... no dlc for me.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:36 schreef videonatic het volgende:
Die eerste DLC is 20 dollar los?!?! Dan ga ik mijn Destiny spelen tot ik het zat ben zonder DLC.
Moet je wel je console hier zeggen hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond de raid willen doen? Ik wil rond 18:30/19:00 beginnen. Voeg me maar toe.
PSN: Etienne-Horbach
Je kan beter helemaal links achter gaan staan bij de rotsenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:12 schreef Visserij het volgende:
[..]
Beetje kamperen in de deuropening van de pits, dan komt ie je vanzelf halen!
Ligt eraan. Ik moet dan dan eerst de triple jump nog vrijspelen voor de gunslinger aangezien ik die klasse nog steeds niet helemaal vrij gespeeld omdat ik direct met lvl 16 naar de bladedancer ben gegaan. Dan kun je bij die eindbaas op een erg handige plek gaan zitten maar dat haal ik niet met de dubbeljump.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond iemand die me ff wil helpen met de weekly heroic? ik kom makkelijk Tot het eindstuk alleen maar dan wordt het iets minder makkelijk... xbox one. wiebel535. uurtje of 8 half 9.
Ik kan wel, maar rond 20.00quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond de raid willen doen? Ik wil rond 18:30/19:00 beginnen. Voeg me maar toe.
PSN: Etienne-Horbach (ps4)
Ben je al bezig of klaar met een raid?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Mestreech1990 het volgende:
PSN: Etienne-Horbach (ps4)
Wil wel een poging doen, vandaag de daily gemakkelijk gedaan. Weekly is a different cookie natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond iemand die me ff wil helpen met de weekly heroic? ik kom makkelijk Tot het eindstuk alleen maar dan wordt het iets minder makkelijk... xbox one. wiebel535. uurtje of 8 half 9.
20 euro dacht ik. In lijn met andere games is dat echt wel een prima prijs hoor. 3 multiplayer maps, 2 strikes (voor playstation dan) een nieuwe raid, een zooi nieuwe gear, en 3 nieuwe missies, die een stuk verhalender zouden moeten zijn volgens bungie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:53 schreef Visserij het volgende:
[..]
Verhalender als in: De verhaallijn loopt via een vendor in de tower. Net als met exotic bounty's. Heb jij gemerkt dat er een verhaal in de exotic bounty's zat? Ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
20 euro dacht ik. In lijn met andere games is dat echt wel een prima prijs hoor. 3 multiplayer maps, 2 strikes (voor playstation dan) een nieuwe raid, een zooi nieuwe gear, en 3 nieuwe missies, die een stuk verhalender zouden moeten zijn volgens bungie.
Ah zonde, voeg me maar gewoon toe de volgende keer en bericht me. Zat in een team met ervaren gasten, dan vlieg je echt door die raid heen niet normaal. Overigens alleen maar shards & energy weer en shatterwhite voor de derde raid achter elkaar haha. Bij de nightfall kreeg ik een pistol, dus dit was echt een verschrikkelijke week. Wil echt die raid armor hebben, blijf maar steken op 29 op deze manier.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:27 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ben je al bezig of klaar met een raid?
Anders willen ik en een maat van mij wel joinen!
Welke handgunquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ah zonde, voeg me maar gewoon toe de volgende keer en bericht me. Zat in een team met ervaren gasten, dan vlieg je echt door die raid heen niet normaal. Overigens alleen maar shards & energy weer en shatterwhite voor de derde raid achter elkaar haha. Bij de nightfall kreeg ik een pistol, dus dit was echt een verschrikkelijke week. Wil echt die raid armor hebben, blijf maar steken op 29 op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |