Oh joh, heb je al een echo gehad? Wat fijn!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:30 schreef Minarosa het volgende:
Ikze duren lang hè, die dagen. Ik vind het nu na de eerste echo al weer net wat sneller gaan. Ik weet dat het nog steeds mis kan gaan, ben pas 7 weken, maar het hartje zien gaf mij een gerust gevoel.
Ik heb broodje pindakaas-cravings. Arme collega's van mij. Overigens maakt niemand een opmerking over mijn constante broodjes pindakaas deze week
Engeland of murica?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:39 schreef Melliemuis het volgende:
Mijn vriend eet chips op brood. Blijkbaar normaal in dit land
Ik wil nu ook weten wat het word. Denk een meisje, beide families bestaan bijna volledig uit meisjes. 11 november mag ik spieken
Wat een drukte hier vannacht. Ik ben gisteravond thuis gekomen en direct naar bed gegaan. Dus geslapen van 7 tot 7. Niet gegeten dus ook nog gal lopen spugen vanochtend. Wat een feest
.. en eten ze een gefrituurde mix van varkensbloed en -vet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar gieten ze ook azijn over de friet
Nice, ik verheug me nu al op het vreten tijdens borstvoedingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Als ontbijt, crumpette
Al moet ik er wel als disclaimer even bij zeggen dat ik geen slankie ben en dus waarschijnlijk van mezelf al een royale eetlust heb in vergelijking met velen
Alles gaat goed! Ik weet al bijna niet meer hoe het is om zwanger te zijn johen ik kan weer sokken aantrekken en bukken en wandelen en alles
engelandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:44 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
.. en eten ze een gefrituurde mix van varkensbloed en -vet.
Als ontbijt.
Ik ook! Maar niet van Londen hoor. Mij te drukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:47 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]ik hou van Engeland!
Wou je ook nog in de OP trouwens?
Wat was je datum ook alweer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:49 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Ik ook! Maar niet van Londen hoor. Mij te druk![]()
Gerne
+1quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef Zoë23 het volgende:
Vlindur
Hb checken via de ha kan altijd dan weet je iig of t goed zit.
LT
Fijn dat er lieve mensen zijn die je kunt bellen en dat de baby nog binnen zit. Bloedverlies![]()
Eten
Rare zwangerschapbij S at ik veel chocolade en patat enzo.
Gister heb ik gekozen voor groentesoep ipv mcD of Chinees. Man is teleurgesteld![]()
fruit en gezond eten heeft meer mijn voorkeur
(al is de ice tea verruild voor cola met ijsblokjes)
steken in mijn kruis
En een wazig gevoel beneden alsof ik al weken ongesteld ben ofzo
Wat is een kloon?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mellie, ben je een kloon eigenlijk?
Jij klinkt echt zo heerlijk gelukkigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, ik kan alle slaaphoudingen weer!
Je lichaam rekt snel terug hoor. Ik bloed ook al bijna niet meer
Mijn hoohah is natuurlijk nog intact maar de bekkenbodem wel opgerekt en slap, maar incl. operatiewond kan ik ook al best veel weer! Op mijn zij liggen enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, ik kan alle slaaphoudingen weer!
Je lichaam rekt snel terug hoor. Ik bloed ook al bijna niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien issie wel gewoon in aantochtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blegh, trouwens. Gister had baby al een erg rustig dagje (paar keer op het punt gestaan om de vk te bellen, maar dan kwam 'ie steeds toch net weer even langs schuiven) en vandaag heb ik hem ook al niet gevoeld sinds vanochtend op bed.. Ik heb straks om 12 uur controle bij de vk, anders had ik gebeld.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef NotTheSame het volgende:
Even van me afschrijven hoor, het komt hier even goed binnen...Dat is ook enorm eng ja :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten ze ook hoe het komt? Of, heb jij dat viaviavia gehoord?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Het enige wat we weten is dat ze vecht voor d'r leventje. Onze 'boodschapper' wist ook niet meer omdat haar 'bron' eigenlijk beroepsgeheim heeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is ook enorm eng ja :Weten ze ook hoe het komt? Of, heb jij dat viaviavia gehoord?
Ik moest ook meteen aan jullie denkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:15 schreef JufMariska het volgende:
Ai NTS, dat is inderdaad naar.. Niet te zenuwachtig van worden hoor, het gebeurt niet vaak, die van jullie blijven gewoon allemaal zitten tot 37+
Waauw!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:24 schreef AwayTL het volgende:
voor nts.
Hm die menstruatiepijn herken ik ook wel een beetje. Maar ik denk dat dat bij mij komt ondat ik nog moet poepen vandaag.
Chips op brood.. Zonde van de chips!
En kijk wat een verwennerij op t werk!
[ afbeelding ]
Oeh ehm afwisselendquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:35 schreef Crumpette het volgende:
Pindakaas ruikt minder erg dan je denkt geloof ik, ik heb er iig nooit een probleem mee als iemand dat eet. Wel prettig om daarna iets anders te eten voor je adem. Of een tandenborstel mee naar het werk (doe ik altijd).
Ik heb straks nog ff een zanglesje, ik denk de laatste voor nu.. vóor de bevalling. T heeft gewoon weinig zin meer. We doen nog even een half uurtje wat oefeningen en onderhoudsdingen, maar repertoire zingen zit er toch niet echt meer in, ik geef het toe/op.
boterhammen6? als ontbijt of over de hele dag? over de hele dag eet ik ze nu al, namelijk
En SQ hoe gaat het daar met je mini? en hoe is het met jou en je herstel?
![]()
Kwak hoe was de eerste nacht thuis?
Zeker kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:58 schreef Crumpette het volgende:
Zoe hier ook steken in mijn kruis somskut is dat.
Overigens is icetea bij mijn weten niet beter dan coladus maak je daarover niet te druk
Net zo gek als alle nieuwbakken mama's in het babytopic, die in mijn beleving ook nog moeten bevallenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het van sommigen hier zo gek om ze gewoon zwanger te zien doorposten, had het idee dat we redelijk gelijk op gingen (ook met sommige decemberduedates) en nu lijkt het alsof S uze er al maanden is en kan ik me die buik al nauwelijks meer herinneren
Ja, ze zei dat het protocol is om door te sturen als de moeder aangeeft minder leven te voelen. Maak me niet heel druk, maar ben wel blij dat ze even gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:44 schreef Heliotrope het volgende:
Meer voor de zekerheid dan DaD? Sterkte/succes, fijn datmeteen mee kan komen
Lijkt me ook spannend hoor zo'n eerste nacht thuisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oeh ehm afwisselender waren menten dat ik dacht 'dit komt nooit goed' en dan ineens mocht ik weer twee uur slapen en vanmirgen zelfs vier! Dat is meer dan in drie nachten ziekenhuis samen!!
Oh en ik was vanmorgen 6.6 kilo lichter dan vrijdag, dat wil zeggen 13,1 kilo lichter dan de dag dat ik positief testte
Nee, hoeft niet. We hadden eigenlijk bedacht dat we alleen directe familie zouden inlichten, maar ik kon mijn grote mond niet houden toen ik kleertjes gekocht had. Dacht eigenlijk dat de meesten hier het gezien hadden, maar blijkbaar viel dat meequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:24 schreef krijgerrtje het volgende:
Voor wijzigingen...
Phaidra, wil je je jongetje ook in de OP, of niet?
Fijn dat alles goed was! Geen idee hoe het zit met registratie, sorry.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer thuis, en de CTG en echo zagen er goed uit. Vk had al voorspeld dat de kans groot was dat de baby wel van zich zou laten horen zodra ik ingesnoerd lag, en dat was ook zo.. Dus fijn! Iedereen was ook echt heel lief in het ziekenhuis.
Hoe hoog gaat de meter die buikactiviteit meet eigenlijk bij echte weeën? Ik lees nu iets over dat iemand ze bij 80 al weg moest puffen, maar ik heb meerdere keren op de grafiek boven de 100 gezeten (hoger dan dat gaf ie niet aan), en daar voelde ik niets van.
Het ligt er ook aan hoe hij geijkt is en of het weeen of harde buiken zijn die je hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer thuis, en de CTG en echo zagen er goed uit. Vk had al voorspeld dat de kans groot was dat de baby wel van zich zou laten horen zodra ik ingesnoerd lag, en dat was ook zo.. Dus fijn! Iedereen was ook echt heel lief in het ziekenhuis.
Hoe hoog gaat de meter die buikactiviteit meet eigenlijk bij echte weeën? Ik lees nu iets over dat iemand ze bij 80 al weg moest puffen, maar ik heb meerdere keren op de grafiek boven de 100 gezeten (hoger dan dat gaf ie niet aan), en daar voelde ik niets van.
DaD, het hangt echt nog van meer af. Mijn rugweeen werden niet geregistreerd. En niet geloofd bij de eerste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe hij geijkt is en of het weeen of harde buiken zijn die je hebt.
Ik had weeen tussen 40 en 100 en dat was hel, terwijl een losse harde buik van 50 niet merkbaar vervelend was. Dus dat is echt een andere honderd dan jij gevoeld hebt vandaagals je slank vent kan een harde buik ook besybhoog uitslaan maar vaak herijken ze dan.
Edit: hij meet de toename van druk in de baarmoeder maar het gaat vooral om de vorm en de toppen.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat de kans groot is dat ik tijdens echte weeën niet gewoon kan lachen en kletsen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe hij geijkt is en of het weeen of harde buiken zijn die je hebt.
Ik had weeen tussen 40 en 100 en dat was hel, terwijl een losse harde buik van 50 niet merkbaar vervelend was. Dus dat is echt een andere honderd dan jij gevoeld hebt vandaagals je slank vent kan een harde buik ook besybhoog uitslaan maar vaak herijken ze dan.
Edit: hij meet de toename van druk in de baarmoeder maar het gaat vooral om de vorm en de toppen.
Jij wel vast.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat de kans groot is dat ik tijdens echte weeën niet gewoon kan lachen en kletsen?.
We wachten tot je bij elke wee denkt dat je een beetje doodgaat. Dan zeggen we oooooh ik zie dat je al een beginnetje hebt gemaakt! Mooi! Nou dan is t nu wachten tot je goeie weeën heb he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat de kans groot is dat ik tijdens echte weeën niet gewoon kan lachen en kletsen?.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
We wachten tot je bij elke wee denkt dat je een beetje doodgaat. Dan zeggen we oooooh ik zie dat je al een beginnetje hebt gemaakt! Mooi! Nou dan is t nu wachten tot je goeie weeën heb he.![]()
Ach nee joh, het is maar pijn en dat is toch best te handelen? Soort van mindset vooral...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb niet op de meter gekeken eigenlijk. Dat gaat ook niet met je hoofd onder een kussen. Het deed pijn. Dat vooral.
Whehe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
We wachten tot je bij elke wee denkt dat je een beetje doodgaat. Dan zeggen we oooooh ik zie dat je al een beginnetje hebt gemaakt! Mooi! Nou dan is t nu wachten tot je goeie weeën heb he.![]()
Dat ding registreert enkel en alleen dat de spier in je baarmoeder samentrekt. Dat er beweging in zit. Niets meer niets minder. Daarom registreert ie ook wanneer je baby beweegt etc.
De hoogte van dat golfje zegt niets. Helemaal niets. Het gaat voornamelijk om de hartslag van baby in combinatie met weeën, hoe reageert het kind voor tijdens na de wee etc. Hoe hoog het golfje gaat is niet boeiend daarmee.
maar vraag het anders even aan je verloskundige, die weet daar vast meer van dan ik
En toch hebben mignonne, spees en ik bewust voor een tweede gekozenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe..
Bedankt voor je antwoord..
Het is ook niet alsof ik denk dat ik weeën had, juist meer dat ik me afvraag wat je ziet als die er wel zijn als die meter nu al over de 100 ging terwijl ik niets voelde..
Maar ik ben weer een illusie armer, dank daarvoor dames..
Nou, zo ging het er bij mij serieus aan toe van 2 tot 5 cmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik maakte ook geen grapjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou, zo ging het er bij mij serieus aan toe van 2 tot 5 cm
ik wil de papieren die ik van mijn bekkenfysio heb gekregen wel voor je inscannen en naar je mailen? moet je even je mail in een dm gooienquote:
Ga naar een bekkenfysio... Echt!! En slaap je al met m kussen tussen of onder je knieeen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Risu het volgende:
Vandaag een begin gemaakt met accepteren dat ik niet alles meer alleen kan. Mijn bekken wil niet meer. Heel wat traantjes later met man afgesproken dat ik aan schoonmoeder hulp ga vragen. Loslaten is echt super moeilijk, vooral omdat ik pas 22 weken ben. En ik ben een 'ik doe alles alleen' type.
Als het ook maar een beetje erger wordt, zoek ik een bekkenfysio. Vooralsnog is het te handelen met af en toe door het huis op en neer wandelen zodat het weer los komt. Maar de nachten zijn hel. Tips zijn welkom.
http://bekkentherapie.nl/ kun je er iig vast één uitzoeken .. scans komen er aan (ben bezig)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef Risu het volgende:
Ja ik heb een voedingskussen. Ik heb een nacht zonder geprobeerd, maar dat was echt erger.
Ik dacht dat het kwam door wat ik gedaan heb maandag. Op en neer naar supermarkt fietsen (5minuten heen, 5 terug in slakkentempo) in de supermarkt 10 minuutjes rondgelopen, heel kort tas getilt. En 2 wasjes weggevouwen. Kleine wasjes. Maar dat kan toch haast niet teveel zijn.
Stofzuigen doe ik al niet meer.
Ja da's wel, alleen de laatste vijf cm deden verrot pijn, duurde ook maar een uur but still, it hurtedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Loj het volgende:
Zal ik nog ff zorgen voor wat positieve weeenverhalen?
Toen ik door had dat de irritante harde buiken, die ik had, echt weeën waren had ik al 5 cm!
Toen in +/- 5 a 10 minuten de irritante harde buiken veranderden in verschrikkelijk pijnlijke weeën bleek dat ik persweeen aan het wegpuffen was.
En tijdens het persen was alleen toen het hoofdje stond het even echt niet leuk, maar verder was t dragelijk..,
Dusse zo kan t ook hoor!
Die derde wil ik ook nog wel zo!
(Vandaag met m'n zus een doos meisjeskleding uitgezocht... Ik ga door broeden tot ik een meisje heb, gewoon alleen voor de kleding)
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Loj het volgende:
Zal ik nog ff zorgen voor wat positieve weeenverhalen?
Toen ik door had dat de irritante harde buiken, die ik had, echt weeën waren had ik al 5 cm!
Toen in +/- 5 a 10 minuten de irritante harde buiken veranderden in verschrikkelijk pijnlijke weeën bleek dat ik persweeen aan het wegpuffen was.
En tijdens het persen was alleen toen het hoofdje stond het even echt niet leuk, maar verder was t dragelijk..,
Dusse zo kan t ook hoor!
Die derde wil ik ook nog wel zo!
(Vandaag met m'n zus een doos meisjeskleding uitgezocht... Ik ga door broeden tot ik een meisje heb, gewoon alleen voor de kleding)
Bedankt voor de link. Ik zie er eentje hier bijna om de hoek die ik toevallig een week of 2 geleden bij een infoavond sprak. Volgens mij heb ik haar kaartje nog.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://bekkentherapie.nl/ kun je er iig vast één uitzoeken .. scans komen er aan (ben bezig)
Oh god dat spiraaltjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk trouwens niet serieus dat echte weeën geen pijn doen hè, voor de duidelijkheid..
Ik stel me in op spiraaltje-klem-in-baarmoederhals-trying-to-get-out x 1500.
Heb jij dat ook gehad, dat ie er zelf weer uit wilde? Ik vond dat best wel pijnlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oh god dat spiraaltje.. Daar ben je bewust bij met je gedachte. Bevallen is een andere beleving.
Zou je zo niet eens kunnen zeggen of het vergelijkbaar is..
Oo die pijn van dat spiraaltje.
ik hoef nu dus nooit een spiraaltje meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb jij dat ook gehad, dat ie er zelf weer uit wilde? Ik vond dat best wel pijnlijk.. Zegt die kerel op de HAP ook nog doodleuk van te voren: 'Ja, het kan zijn dat je baarmoeder geperforeerd is. Dan heb je wel een probleem.'
Joh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
implanon een optie? (staafje in je arm)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Cholula het volgende:
Lief en ik hadden het laatst over anticonceptie. Ik wil eigenlijk niet meer aan de pil, spiraaltjes vind ik iets te vaak verdwijnen en condooms is ook niet mijn favoriete optie. Dus over een aantal maanden gaan we ons daar verder over buigen.
Ik voelde net Frits tegen mijn hand schoppen, meteen mijn mans hand gepakt en toen stopte hij meteen
Oh ja, dat was wel een regelrechte horrorstoryquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil dat m'n man er een knoop in laat leggen. Maar sinds het verhaal van de ex van SnakeLady wil hij niet meer
De pil vergeet ik gewoon. Dus ik ga dan maar weer aan de prikpil denk ik. Een spiraaltje vind ik zelf een heel eng en naar idee
ik wou dat ik het niet gevraagd hadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Die liet zich steriliseren en kreeg er een vleesetende bacterie bij
wat voor sporten doe je dan? Want ik heb zon implanon gehad en hem nooit gevoeld of wat dan ook...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:21 schreef Cholula het volgende:
Implanon vind ik geen optie met de sporten die ik beoefen. We hebben nog ruim de tijd om erover na te denken. Zoals we er nu over denken blijft het bij één kindje, dus wie weet laat manlief over een paar jaar zich wel helpen.
het was de allereerste tip die ik kreeg van m'n kraam bij Jan .. hij heeft me meerdere keren geredquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef Gevalletje het volgende:
Oh da's al gelijk een goeie DJMO! Wel eens een verhaal gehoord dat m'n broer tijdens het verschonen m'n vader in z'n mond had geplast
laatst ook gelezen van een vrouw die abortus had laten doen. Kreeg ook een infectie. 4 ledematen moeten amputerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Die liet zich steriliseren en kreeg er een vleesetende bacterie bij
Ik zie het vooral niet zo zitten met de zelfverdedigingsporten en de militaire sport die ik normaal gesproken doe. Ik heb regelmatig mijn armen op de vreemdste plaatsen blauw, met mijn arm langs een touw schuren waar een staafje in zit lijkt me echt heel onprettig!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
wat voor sporten doe je dan? Want ik heb zon implanon gehad en hem nooit gevoeld of wat dan ook...
Gevalletje een jongen*O*
Ik lust juist geen hartig beleg in de ochtendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 06:24 schreef klumsy het volgende:
Wat ontbijten jullie eigenlijk?
Ik krijg dus echt geen yoghurt meer weg nu en zoetigheid op brood heb ik nooit lekker gevonden.... Heb dus nu net een beschuitje kip-kerrie op en een broodje chorizo
Hier hetzelfde probleem. We zijn beide erg geschrokken van dat verhaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil dat m'n man er een knoop in laat leggen. Maar sinds het verhaal van de ex van SnakeLady wil hij niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem. We zijn beide erg geschrokken van dat verhaal.
Als deze zwangerschap goed gaat, wordt het weer een keizersnede en wil ik me gelijk laten steriliseren.en een nuva ring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Nee, ik laat me steriliseren.quote:
Dat zei ik toch ookquote:
ja preciesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:02 schreef klumsy het volgende:
Nuvaring werd ik zwaar depressief van
Ik wil sowieso geen kids meer na deze zwangerschap, mijn lichaam vind het niet tof! M is iets jonger en als we uit elkaar zouden gaan dan en hij krijgt een vriendin met wie hij graag kinderen zou willen dan gun ik hem datvandaar de keuze voor mij om zelf de boel te laten "afknijpen"
Ik van de Mirena. En met jouw motivatie om het zelf te doen (steriliseren) in plaats van je wederhelft, ben ik het helemaal eens.quote:
Ik kan er ook niet zo goed tegen. Ik merk het nu ook al. Ik ben humeurig en snel van slag. Met de Mirena (of eventueel een Nuvaring) was ik er ook nog depressievig bij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:09 schreef klumsy het volgende:
Ik kan gewoon heel slecht tegen hormonen en in nuvaring zitten ook hormonen. Had echt elke maand als ik ingesteld werd 1-2 dagen dat ik het liefst voor de trein ging liggen....
Ik wou die vrouw zo hard slaan toen ze zei (ik lag al te kronkelen en had elke drie minuten een wee die er niet zo spectaculair uitzag op de ctg) "ja het wordt nog veel erger hoor!" en het infuus nog wat ophoogdequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat ding registreert enkel en alleen dat de spier in je baarmoeder samentrekt. Dat er beweging in zit. Niets meer niets minder. Daarom registreert ie ook wanneer je baby beweegt etc.
De hoogte van dat golfje zegt niets. Helemaal niets. Het gaat voornamelijk om de hartslag van baby in combinatie met weeën, hoe reageert het kind voor tijdens na de wee etc. Hoe hoog het golfje gaat is niet boeiend daarmee.
maar vraag het anders even aan je verloskundige, die weet daar vast meer van dan ik
ik ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:11 schreef Cholula het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die haar man niet gesteriliseerd wil zien. Grappig dat we daar dezelfde reden voor hebben.
Ik vind dat ik het mijn man niet kan verplichten, zeker niet als hij het niet wil of durft. Het is mijn keuze om maatregelen te treffen dus tref ik ze ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ook![]()
Als ik lees dat sommige vrouwen echt per se willen dat hun man het laat doen. En die man het eigenlijk niet echt wil... Nekharen hoor. Zo egoïstisch
ik zit mobiel... En als ik quote begint hij niet met een hoofdletter omdat je achter een ] tikt, en niet achter een punt. En ik heb geen zin om dat elke keer te doen. Vooral niet omdat mijn autocorrectie aanstaat en hij het vervolgens weer aanpastquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook
Is jouw shift trouwens kapot? Je vergeet nogal wat hoofdletters.
ik hoorde eens een verhaal van iemand. Zij had een kind uit een andere relatie en kreeg met haar nieuwe vriend ook een dochter. Vervolgens wil zij absoluut geen kinderen meer, en "dwong" hem min of meer tot sterilisatie ... Vervolgens gaan ze uit elkaar. Zij papt aan met een nieuwe kerel, en krijgt nog een zoon ( en dat was geen ongeluk ). Paar maanden geleden hoorde ik dat ze weer in verwachting was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:39 schreef Heliotrope het volgende:
Dat is bij ons helemaal geen onderwerp bij net een eerste kindje, maar jullie overwegingen verbazen me wel een beetje. Bij het idee zelf te overlijden kan ik me iets voorstellen, maar om het mogelijk uit elkaar gaan en dat hij dan blijkbaar nog een niet voldoende vervulde kinderwens zou hebben? Nuchtere gedachten wel. Ik zou geloof ik ook niet zoiets definitiefs willen om soortgelijke redenen (je weet nooit hoe het leven loopt), maar dat zou dan voor ons beiden gelden denk ik.
welke series kijk je? Wellicht zit er wat bij voor mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:09 schreef Vlindur het volgende:
Qua ontbijt ben ik enorm blij dat ik er tegenwoordig yoghurt in krijg. Met stroop![]()
Brood heb ik in de ochtend nooit kunnen eten en cruslie en zulks ligt mij veel te zwaar op de maag. Krijg het gewoon niet weg. Ben net een koe die dan aan het herkauwen blijft![]()
![]()
Tijd om 2 heren naar school te brengen. Heb ik daarna lekker me-time!![]()
Kan ik mn vampierenseries weer bij kijken
Ik begreep dat het inderdaad soms kan worden herstelt. Maar dat ze absoluut niet kunnen garanderen dat je nog kinderen kunt verwekken. Ik begreep ook dat er diverse methodes zijn. Hoe dat zit weet ik niet precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:54 schreef Crumpette het volgende:
Op zich is een vasectomie ook nog wel terug te draaien toch? Bij vrouwen ligt dat lastiger. Tegelijkertijd, als je weet dat je gezin compleet is..
Ik heb nog niet echt nagedacht over anticonceptie na de bevalling.. ik ben niet bepaald hypervruchtbaar ofzo, maar weet niet hoe dat is na een zwangerschap. Eigenlijk lichtelijk hormoonmoe, maar als het echt moet dan misschien maar weer nuvaring ofzo. Die vond ik nog het minst erg van allemaal - maar stemmingswisselingen 1-2 dagen voor ongesteldheid boks zegmet name op Yasmin was dat heftig.
Ok er werd hier net geschopt en ik hoorde een soort *knak* geluid, en wat klotsengisteren ook al een keer gehoord
hilarisch dit.
Chorizo: T zal wel geen wereldschokkend probleem zijn hoor, t staat alleen op het lijstje van beter van niet, geloof ik.
geen idee echt die knakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:58 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ik begreep dat het inderdaad soms kan worden herstelt. Maar dat ze absoluut niet kunnen garanderen dat je nog kinderen kunt verwekken. Ik begreep ook dat er diverse methodes zijn. Hoe dat zit weet ik niet precies.
+1 voor de stemmingswisselingen.
Een knak?wat is dat dan? Dat heb ik nog niet meegemaakt!
Ah vandaar... ja dat lijkt me dan niet heel prettig nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik zie het vooral niet zo zitten met de zelfverdedigingsporten en de militaire sport die ik normaal gesproken doe. Ik heb regelmatig mijn armen op de vreemdste plaatsen blauw, met mijn arm langs een touw schuren waar een staafje in zit lijkt me echt heel onprettig!![]()
Een jongetje voor gevalletje! Maart wordt gedomineerd door mannen!
lek nog maar even nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Crumpette het volgende:
[..]
geen idee echt die knakmaar t zal bovenin, dus het zal wel goed zijn. Als ik ga lekken horen jullie het
Oh en ik ga straks naarde VK, zal het haar ook eens vragen.
blijven jullie maar lekker bij elkaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:09 schreef Heliotrope het volgende:
Ik snap jullie overwegingen ook wel hoor, als je zelf een specifieke reden hebt (geen kinderen meer willen bv door leeftijd) snap ik dat je er zelf iets mee doet. En ook dat je het je man niet oplegt. Ik kan me alleen nu hoogzwanger even niet zo goed de hypothetische situatie voorstellen dat de mijne bij iemand anders kinderen zou willen geloof ik
nuja zegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
blijven jullie maar lekker bij elkaar
Being Human is tof. De eerste 3 seizoenen iig. Daarna gaat het rap bergafwaarts.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
welke series kijk je? Wellicht zit er wat bij voor mij.
Wat fijn voor je!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:38 schreef Zoë23 het volgende:
Even snel tussendoorbloeddruk was goed; 120/65. Baby2 is gedraaid
ik wist t!
Baby1 is nu helemaal ingedaald.
En we hebben een datum!!!(voor na de 37wk)
Lastige keuze maar gezien ik nu nog fit ben en de kindjes goed op gewicht was de gyn het er mee eens. Ik heb iig zelf de regie en dat is ook wel fijn.
Ben hyper en zenuwachtig
Come on. Dit gaat wel erg ver.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Is jouw shift trouwens kapot? Je vergeet nogal wat hoofdletters.
Fijn dat alles goed was!! Hopelijk is meneer zo vriendelijk om morgenavond wel even in te drinken voor de echoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:46 schreef Gevalletje het volgende:
He getver, lees nog net even de reactie hierboven van vleesetende bacterie
Vandaag uitgeslapen, daarna wat opgeruimd wat was gaan opstapelen zodat het er toonbaar uitzag voor schoonmoeder kwam. SEO was pas in de avond.
Alles goed gelukkig, behalve dat het maagje leeg was en dus niet te controleren. Tijdens echo drink ie ook niks, dus mag donderdag opnieuw even naar hem kijken. Want: navelstreng uit de weg en duidelijk te zien dit keer! Sorry Risu, maar er komt toch weer een jongetje bij in de lijst!!
Oh en qua voorkeur, hadden allebei voorkeur voor meisje, ben wel vanaf het begin al uitgegaan van jongetje. Mensen om me heen dachten ook allemaal een jongetje en sm wilde het vanaf het begin alleen maar over "hem" hebben. Na twijfel bij echo van woensdag wist ik het eigenlijk ook al wel zeker, dus het is geen grote schok dat het een jochie wordt
. Heb wel alleen ervaring met babymeisjes nog en denk dat ik bij eerste keer verschonen even hulp nodig heb bij het schoonmaken van de piem0l, hoe doe ik dat goed?
![]()
Gister gehoord dat ze morgen aan beide kanten tegelijk de kozijnen komen vervangen ivm renovatie en zie er enorm tegenop.. Gordijnen eraf en rolgordijn kan dan wel gelijk weg. Geen goede plek om te zitten en koud.. Mannen de hele dag bezig en zooi. Nee, heb er geen zin in! Gelukkig zijn ze wel binnen een dag klaar.
Kunststof kozijnen?? Wij hadden laatst ook zo'n bedrijf over de vloer voor een offerte, maar waarschijnlijk stellen wij het nog even uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:37 schreef Gevalletje het volgende:
Ben voor nu van plan snel na bevalling met pil te beginnen. Willen het bij 1 kind houden, maar zijn allebei nog jong dus je weet nooit hoe we er over een aantal jaren over denken.
DaD: ben al aardig aan het idee gewent. Heb heel bewust steeds gedacht dat het een jongetje zou worden, zodat ik niet teleurgesteld zou zijn als het geen meisje was. En valt idd mee! Anders zou ik er ook aan wennen natuurlijk, maar nu ben ik al snel gewent.
Ze zijn hier alweer een uurtje bezig in huis met het verwijderen van het kozijn aan 1 kant. Het renovatiebedrijf wat steeds bezig is om het gebouw heen komt uit het oosten van het land. Dus lopen er nu een paar mannen rond met een Herman Finkers-accent. Ze vroegen een paar keer iets aan ons en ik gaf steeds maar antwoord, want m'n vriend verstaat er geen hol van
Als ik ooit alleenstaand zou worden, lijkt het me best heftig om in mijn eentje 2 kinderen op te voeden, inclusief alle financiële rompslomp. Ik ben nog redelijk jong (30) maar zou toch heel voorzichtig zijn om nog een kind te krijgen bij een nieuwe man (als ik die zou vinden voor mijn 35e zo'n beetje). Mijn vriend is ouder dan ik, en weet eigenlijk heel zeker dat hij meer kinderen geen optie vindt, zeker niet als hij tegen de 40 loopt. Maar daarom, ik zeg nooit nooit, dus ik denk dat we eerst even een jaartje of 2 afwachten voor iemand van ons een knoopje laat leggen. Vanwege leeftijd is het logischer om het bij vriend te doen (en hij zou het geen probleem vinden) maar ik denk dat we het tegen die tijd nog maar eens moeten bekijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:39 schreef Heliotrope het volgende:
Dat is bij ons helemaal geen onderwerp bij net een eerste kindje, maar jullie overwegingen verbazen me wel een beetje. Bij het idee zelf te overlijden kan ik me iets voorstellen, maar om het mogelijk uit elkaar gaan en dat hij dan blijkbaar nog een niet voldoende vervulde kinderwens zou hebben? Nuchtere gedachten wel. Ik zou geloof ik ook niet zoiets definitiefs willen om soortgelijke redenen (je weet nooit hoe het leven loopt), maar dat zou dan voor ons beiden gelden denk ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:38 schreef Zoë23 het volgende:
Even snel tussendoorbloeddruk was goed; 120/65. Baby2 is gedraaid
ik wist t!
Lastige keuze maar gezien ik nu nog fit ben en de kindjes goed op gewicht was de gyn het er mee eens. Ik heb iig zelf de regie en dat is ook wel fijn.
Ben hyper en zenuwachtig
wow... Zo bedoelde ik het niet...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
nuja zeg![]()
Dat jij er niet voor zou kiezen betekent niet dat een ander het ook zo moet doen.
Anticonceptie is over het algemeen, en zeker binnen een relatie nu eenmaal typisch een vrouwending en er zijn legio mannen die zich na de vervulde kinderwensen laten steriliseren, vooral omdat de vrouw wel klaar is met anticonceptie en de man zich niet neer wil leggen bij condooms. Dat is toch prima? Dat er vrouwen zijn die dat afdwingen bij hun man, tsja. Er zijn ook vrouwen die een 2e/3e/4e kind afdwingen bij hun man; dat hou je.
Spijtoptanten heb je altijd bij sterilisatie. Dat hou je. Alleen zijn daar meer vrouwen bij dan mannen. En daarbij geldt ook nog dat een vasectomie over het algemeen ongedaan gemaakt kan worden. Het is de vraag hoe vruchtbaar je dan nog bent, dat klopt. Maar dat staat wel in contrast met de permanentheid van de sterilisatie in het geval van een vrouw.
Lijkt me niet meer dan normaal om er over na te denken en daar beiden je afwegingen in te maken, en daar is geen goed of fout in, die liggen voor iedereen anders. Een uroloog/gynaecoloog heeft ook een gesprek voorafgaand aan een sterilisatie waarin besproken wordt hoe en wat, als er ook maar wat van twijfel is bij de patiënt dan kun je mooi weer naar huis.
Een koperspiraaltje heeft geen hormonen en voorkomt innesteling.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef Radyhyn het volgende:
Hmm.. wist niet dat er verschil in werking van spiraaltjes is.. Zal google er eens bijpakken
Hmm.. klopt die info van mijn laatste link van apotheek.nl niet dan? Dat gaat over de mirena..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef Elleska het volgende:
[..]
Een koperspiraaltje heeft geen hormonen en voorkomt innesteling.
Een hormoonspiraaltje(mirena) heeft zoals de naam al zegt hormonen die de eisprong kan voorkomen net als de pil. Alleen plaatselijke en constanter dan de pil waardoor de hormonen meestal minder klachten geven.
Niet bij iedereen stopt de eisprong volledig. Net als de menstruatie niet bij iedereen stopt. (geen idee of dat ook iets met elkaar te maken heeft)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:21 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hmm.. klopt die info van mijn laatste link van apotheek.nl niet dan? Dat gaat over de mirena..
oeps! Denk je goed beschermd te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:36 schreef Melliemuis het volgende:
Mogguh!
Ik had een nexplanon en ik vond het ideaal. Tot ik zwanger werd. 2 keerBeide eindigden in een miskraam, dus dat ding ging er weer uit. Je voelt hem echt niet zitten hoor! Maar ik ga straks dan ook problemen krijgen. Spiraaltje vind ik eng, de pil mag ik niet (of welke andere anticonceptie met oestrogeen dan ook), condooms willen we niet. En om nu al te beslissen over hakkietakkie vinden we wat te vroeg (ik ben 23 en vriend 28).
Het is iets minder zwart-wit dan dat. Koper uit het koperspiraaltje zorgt ervoor dat sperma minder mobiel wordt, op die manier wordt bevruchting voorkomen. Daarnaast zorgt het voor een reactie van het baarmoederslijmvlies, waardoor een eventueel toch bevruchte eicel niet kan innestelen. Een koperspiraal remt de eisprong niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:57 schreef Radyhyn het volgende:
Over anticonceptie..
Een spiraaltje staat mij zo ontzettend tegen omdat het ding er in principe voor zorgt dat bevruchte eicellen (wat in mijn ogen potentieele kindjes zijn) zich niet kunnen nestelen in de baarmoeder... dus in mijn gedachte zie ik dat als vroege mk eigenlijk..
De pil zorgt er juist voor dat er uberhaubt geen eisprong is. Dus geen bevruchting mogelijk is.
dat is wel wat vroeg jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:36 schreef Melliemuis het volgende:
Mogguh!
Ik had een nexplanon en ik vond het ideaal. Tot ik zwanger werd. 2 keerBeide eindigden in een miskraam, dus dat ding ging er weer uit. Je voelt hem echt niet zitten hoor! Maar ik ga straks dan ook problemen krijgen. Spiraaltje vind ik eng, de pil mag ik niet (of welke andere anticonceptie met oestrogeen dan ook), condooms willen we niet. En om nu al te beslissen over hakkietakkie vinden we wat te vroeg (ik ben 23 en vriend 28).
Whoeee. Goed zeg!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:38 schreef Zoë23 het volgende:
Baby2 is gedraaidik wist t!
Dankje!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Whoeee. Goed zeg!
Kei spannend maar gaat echt helemaal goedkomen!! Ik vond het erg veel rust geven toen wij de datum afspraken. Kon ik de opvang enzo goed regelen.
wow. Dat is wel érg slordig !!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef krijgerrtje het volgende:
Zucht! 2 voedingsbhs besteld, wilde ze passen en 1 terugsturen.. Nu kreeg ik er maar 1 binnen. Terwijl ze wel beide op de bon staan.. Wel twee bh's binnen gekregen die niet voor mij bedoeld zijn...kan ik daar weer achteraan hoor!
En die arme vrouw wiens bh's ik nu in huis heb heeft daar 120 euro voor betaald... Dat kan je met zulke dure pakketjes toch niet maken?
ohhhhh zo spannend!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:36 schreef Zolena het volgende:
Fijn sicilia![]()
Baby is vandaag ook weer goedgekeurd, alles gemiddeld![]()
En ik heb een uiterste houdbaarheidsdatum...
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ze krijgt twee babies hoor![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:27 schreef Nikooos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen probleem
Een glitter Ior voor jou!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef NotTheSame het volgende:
Hier ook weer goedgekeurd! Bloeddruk, ijzer en suiker helemaal in orde.
Piranha heeft zich nu rechts genesteld, ligt voor 99% zeker met z'n kop beneden (zoals de vk zei: onder voelt harder als boven dus het zal z'n hoofd wel zijn, mits hij een houten kont heeft).
Over 2 weken beginnen we aan het rondje groeiecho's.
Daarna lekker uitgebreid geluncht, wat bezoekjes gedaan en nu ben ik kapot.
Grapjas.. Als alles nog af moet komen heb ik besloten de komende twee weken zelf gewoon keihard te knallen met klussen en hopen dat het monstertje mij daarna nog 2 weekjes volledige rust geeft.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:34 schreef Nikooos het volgende:
Hier is trouwens de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. 11 december melden!
MIjn placenta ligt verkeerd, ik mag niet zelf beginnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zolena, ik ben even kwijt waarom je een uiterste leverdatum moet hebben?.
Wij hadden dinsdag nog wel een stickerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef AwayTL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meh wilde ook wat glitteren..
Kan dat dus kennelijk niet.. Hou je tegoed..
jaaaaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:27 schreef Nikooos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen probleem
jaaaaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef NotTheSame het volgende:
Hier ook weer goedgekeurd! Bloeddruk, ijzer en suiker helemaal in orde.
Piranha heeft zich nu rechts genesteld, ligt voor 99% zeker met z'n kop beneden (zoals de vk zei: onder voelt harder als boven dus het zal z'n hoofd wel zijn, mits hij een houten kont heeft).
Over 2 weken beginnen we aan het rondje groeiecho's.
Daarna lekker uitgebreid geluncht, wat bezoekjes gedaan en nu ben ik kapot.
Die heb je. 2 weken na je UDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik wil ook een uiterstehoudbaarheidsdatum
Ik zou als ik jou was toch liever gewoon uit jezelf bevallen LTquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik wil ook een uiterstehoudbaarheidsdatum
gezien je verhaal dacht ik dat je er wel een kon gebruikenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:10 schreef Crumpette het volgende:
Glitterpoesoohhh Nikoos, je weet niet hoe ver dat verwijderd is van de harde waarheid
hehehe.
mja, en dat is dan een goed bezoek aan de vk hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:27 schreef Nikooos het volgende:
[..]
gezien je verhaal dacht ik dat je er wel een kon gebruiken
Laat je nog even weten of ze inten checkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Glitterpoezen![]()
Ik vind m'n VK afspraken steeds spannender wordenmorgen mag ik weer
TMIquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef DJMO het volgende:
ik moest van m'n psych meer overdag rusten (ja, nu al) om rust in mijn hoofd te bewerkstelligen. Ik moet zeggen dat dat niet meevalt met een kleuter en een peuter om je heen
.. vrijdag ook maar even m'n hb laten nakijken bij de huisarts, als dat in orde is zal de vermoeidheid er wel gewoon bijhoren (sprak zij geeuwend).
Morgenmiddag Jan z'n nieuwe bed in elkaar zettenDie heeft ook een (half) hoogslaper gekregen
Die kwam ik toevallig tegen voor een tietje op marktplaats
aangepast .. mijn tobo slaat af en toe letters over die ik aanslaquote:
ik heb gewoon standje kinderkut gedaan op het eindequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:28 schreef krijgerrtje het volgende:
Mwahah, zal ik doen away!![]()
Overigens laatst nog even getracht m'n bikinilijn te fatsoeneren.. Geeeeeen idee hoe het eruit ziet, maar goed, hoef er zelf toch niet naar te kijken
Ik dacht even glitterkut te lezenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gewoon standje kinderkut gedaan op het einde
Waar het hart vol van isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik dacht even glitterkut te lezen. Ik hoop teveel ..
Hehe. 10 weken vind ik nog wel redelijk trouwens. Dat is dan toch meteen de termijn echo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Krisvc het volgende:
Ik kan jullie niet bijhouden met werken overdag.
Eerste afspraak bij de verloskundige is gemaakt en ook meteen een afspraak voor de eerste echo. Die doen ze hier pas rond de 10 weken. Geduld. Niet mijn sterkste kant.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:59 schreef DJMO het volgende:
De oplossing is zo simpel dameszet een spiegel neer, ga er wijdbeens voor zitten et voila, je kunt alles zien. Of je vraagt je
om je te helpen
Ja, dat viel mij ook vies tegen! M'n armen zijn niet lang genoeg om helemaal om m'n buik heen te gaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat ik niets meer kan zien is het punt niet zozeer (scheer altijd onder de douche, dus zonder bril), maar wel dat mijn lijf gewoon niet meer in bepaalde houdingen kan..
Haha, ik vind het zo lastig om me dat voor te stellen, dat je buik zo groot wordt! Maar het lijkt me ook zo leuk!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook vies tegen! M'n armen zijn niet lang genoeg om helemaal om m'n buik heen te gaan!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:25 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en hoi, ik kan niet slapen want naast me ligt de mooiste baby van de wereld.![]()
Geboren met keizersnede na een niet vlottende inleiding (incl. weeenstorm) om 21.42vanavond.
Hij heeft al lekker gedronken bij me. Nu op zaal, papa naar huis
Hij heet M.elle S.joerd T.obias
3750 gram, geschat op 50 cm
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef purebliss het volgende:
Hier net een supermooie echo gehad, met kloppend hartje en bewegend kindje
Zo bijzonder dat je een derde keer ook meteen weer zo ontzettend verliefd bent!
Mag ik in de op? Ud is 5 juni!
Donequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef purebliss het volgende:
Hier net een supermooie echo gehad, met kloppend hartje en bewegend kindje
Zo bijzonder dat je een derde keer ook meteen weer zo ontzettend verliefd bent!
Mag ik in de op? Ud is 5 juni!
de eerste maanden kan het nogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:06 schreef Crumpette het volgende:
Zeg je echt godfried bomans eigenlijk Away?volgens mij moet ik mijn taalgebruik nog maar eens gaan opschonen.. Ik zei vorige week ook al Kut! voor de neus van mijn vriendin's 4 jarige dochter
oops..
Balen van de adressen... Dat kon er ook nog wel bij![]()
Yay pb!![]()
is terug uit milaan
+1! en normaal gesproken ben ik heel flexibelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook vies tegen! M'n armen zijn niet lang genoeg om helemaal om m'n buik heen te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |