quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal ontopic alstublieft.
Anders moet ik helaas een banaanvraag doen voor bepaalde users.
Dat is aan johannes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:21 schreef JanCees het volgende:
Wordt die teringzooi hier in VBL nog opgeruimd?
Die.laatste mag johannes straks nog ff doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:21 schreef JanCees het volgende:
Ik moest even naar Groningen reizen JanCees. Hopelijk kan je me vergeven. Als je solliciteert kan je eventueel het team komen versterkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:21 schreef JanCees het volgende:
Bedankt tong80, ik stel het erg op prijsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:27 schreef tong80 het volgende:
VBL / Ik gun Johannes alles, maar........
De beste wensen modjes. Met veel ballen op de paal.
Zet zijn naam lekker voluit zodat het niet eventueel verkeerd overkomt schat.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt mijn MH17 post in het ballon d'or topic verwijderd?
[ afbeelding ]
RAarquote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Karina, waarom pas je mijn post wel aan en die ongelofelijk zuigende kut post van Guus niet?
Die met dat mega irritante "Hans" gebeuren. Ik probeer daar gewoon een normale post te plaatsen, en de eerste reactie is gelijk zo'n achterlijke.quote:
Ik zag het al inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die met dat mega irritante "Hans" gebeuren. Ik probeer daar gewoon een normale post te plaatsen, en de eerste reactie is gelijk zo'n achterlijke.
Paar weken terug werd er in FB (algemeen) nog een topic gestart met waarom niemand meer in andere topics post, maar bij hun eigen hoekje blijft, nou, als je een voorbeeld wil van zoiets; dat is een voorbeeld.
Karina plaatst als mod zelf 'Bedankt Hans.' op een post van mij.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die met dat mega irritante "Hans" gebeuren. Ik probeer daar gewoon een normale post te plaatsen, en de eerste reactie is gelijk zo'n achterlijke.
Paar weken terug werd er in FB (algemeen) nog een topic gestart met waarom niemand meer in andere topics post, maar bij hun eigen hoekje blijft, nou, als je een voorbeeld wil van zoiets; dat is een voorbeeld.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karina plaatst als mod zelf 'Bedankt Hans.' op een post van mij.
Jij mag Hans zeggen. Karina kent de buitenspelregel nog niet.quote:
Nou en Hans.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tja. Prima hoor, dat hele Hans gebeuren, ook al snap ik 'm niet. Maar doe dat waar het thuis hoort, dus als het echt grappig is. Niet als iemand gewoon serieus wil posten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja. Prima hoor, dat hele Hans gebeuren, ook al snap ik 'm niet. Maar doe dat waar het thuis hoort, dus als het echt grappig is. Niet als iemand gewoon serieus wil posten.
Euvel je zelf duidelijk. Spreek jezelf tegen. Wees stoer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |