Ik zit me hier hardop af te vragen wat de bijdrage van deze post is.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt een goal geschoord in de blessuretijd en wij, een forumpje, gaan gezellig met z'n allen rellen.
Wat een niveau weer, gelukkig is het allemaal opgelost
Ik geef de modjes een schouderklopje voor hun kordate optreden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit me hier hardop af te vragen wat de bijdrage van deze post is.
Geen dank ik heb goed m'n best gedaan om de boel in goede lijnen te laten lopen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef de modjes een schouderklopje voor hun kordate optreden.
Zodra Kerst en Pasen op dezelfde dag vallen.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra Kerst en Pasen op dezelfde dag vallen.
Het is toch pasen en pinksteren ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra Kerst en Pasen op dezelfde dag vallen.
Ik ben een beetje anders.quote:
Anders ben ik genoodzaakt notes te zetten en de desbetreffende offtopic posts te verwijderen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
Iedereen is anders. Terug naar FB misschien? Anders.....
Oeh, een bedreiging.quote:
Bemoei je er niet mee, blaaskaak.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal ontopic alstublieft.
Anders moet ik helaas een banaanvraag doen voor bepaalde users.
Ik ben ad-interim mod zolang er niemand wordt aangesteld.quote:
Je bent het woord 'zelfbenoemd' vergeten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ad-interim mod zolang er niemand wordt aangesteld.
Ik heb de memo gemist. Dus alles hierna haal ik gewoon wegquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ad-interim mod zolang er niemand wordt aangesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |